[QUOTE=AydoganX;2299694]Selam Bruce, sen yokken 1000.sayfayı devirdik
Oy için teşekkürler
Valla hıznıza yetişmek nemümkün...Ellerinize sağlık...
[QUOTE=AydoganX;2299694]Selam Bruce, sen yokken 1000.sayfayı devirdik
Oy için teşekkürler
Valla hıznıza yetişmek nemümkün...Ellerinize sağlık...
Hep Pür Dikkat...
Bende yeni CBF150 mi DNB' den sipariş vermiştim. Motor geldi ve ilave istediğim aksesuar ve değişiklikler üzerinde yapılmış durumda. Plaka ve ruhsat işlemleri içinde vekalet verdim ama yeni değişikliklere göre ruhsat motor sahibinin bağlı olduğu ilçenin emniyet müdürlüğünden çıkacağından haftaya kadar beklemem gerekiyormuş.
Bugün motorun son haliyle çektiğim fotosunu aşağıya ekledim. İstediklerimden eksik olarak sadece michelin in arka lastiği kaldı. O da yeni parti lastikler gelince takılacak.
http://img690.imageshack.us/i/24032011873.jpg/
http://img811.imageshack.us/i/24032011870.jpg/
yeni cbf lerine kavuşan arkadaşlara hayırlı ugurlu olsun
motorlarına kavuşan arkadaşlara hayırlı olsun. bende kullanmadan vermek istedim lastikleri ankara efe honda ya almadılar. yoksa bende değiştirecektim. bugün ilk gece sürüşümüde yaptım ama dizler çok üşüyor pantolon aldıracak anlaşılan.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Teşekkürler Doğukan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------
Abi Ankara'da gündüzleri bile motosiklet pantolonu olmadan sürüş yapmak insanı çok üşütüyor. Hele akşam pantolonsuz motor kullanmak çok üşütür.
Daha sonra Allah korusun hastalıklara vesile olabilir.
Uygun bir pantolon edinmende fayda var.
Ama yazında bu pantolonlarla sürüş yapmak tam bir işkence.
Sanki zayıflama eşofmanı gibi terletiyor.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Zincir olayı zaten kronik bir sorundu cbf de ne yaparsanız yapın uzuyor hepsi sürekli gerdirmek gerek... ancak kafama takılan boya olayı oldu en çok, acaba gözlemlediğiniz hangi renklerde olmakta bu atmalar garanti olayını biyere danıştınızmı halledilebilecek bişiymi acaba....
ismail şu durotex kumaşlılardan alacağım sanırım. montla bi takım yapalım. terlemek üşümekten iyidir (terledikten sonra üşütmeyeceksen). çok terletirsede yaza düşünürüz . anlaşılan 15 haziran-15 ağustos dışında kalan zamanlarda bu pantolon kullanılacak. dizlikleri özellikle içleri rüzgar geçirmeyecek gibi olandan aldım ama yeterli olmadı üşüdüm yine 7km yolda. bide bu akşam baya soğuk var.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Arkadaşlar hepiniz gri renkmi aldınız?
Artık gri renk cbf görmekten sıkılacagız anlaşılan.
Bilsem ben kırmızı alırdım.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Dostum hangi bayide yaptın sen bu duroları verme işini? Bunu her bayi yaparmı?
Özellikle sana soruyorum Mete abim Konşuk motor böyle birşey yapar mı? ben kaporamı konşuk'a bıraktım duroları 100 liraya falan sayarsa 50-60 neyse verip michelin taktırmak isterim açıkçası...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------
michelinler çok güzel duruyo duralara nazaran hayırlı uğurlu olsun tekerine taş değmesin
Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...
Bugün sipariş verdiğim akü elime ulaştı. Hazırlanış evrelerini aktarayım.
Lazım olan arkadaşlar olabilir.
Akü olarak VLM'nin 12 Volt 7 Amper ve YTX7DL-BS modeli bizim motora uygun. Bu akü TAM BAKIMSIZ. Yani ilk montajdan sonra hiç bir şekilde aküye ne saf su, ne de asit vb. hiçbirşey eklemiyoruz.
Ayrıca tahliye hortumu vs.de olmadığı için "Motor yan yattı. Aküden asit akacak motoru mahvedecek" derdi de yok.
Fiyatı Ankara'ya kargo dahil 49 TL.
Aslında en kaliteli akü markası olarak YUASA vardır ama biraz pahalı bir ürün.
Fiyat/performans olarak ve forumda okuduğum olumlu yorumlar neticesinde bu aküyü almayı uygun gördüm.
Öncelikle Akünün ön ve arka kapağını fotoğraflayalım:
Şu soldaki beyaz su gibi görünen haznedekiler "ASİT". Aman dikkatli olalım.
Aküden kırmızı şeridi söküp asitli olan hazneyi akünün üzerine getiriyoruz ve gri alüminyum folyolar delinecek şekilde bastırıyoruz.
Bu vaziyette minimum 20 dakika bekliyoruz. Tüm asit aküye boşalmalı. Ben 1 saat civarı beklettim.
Daha sonra bu asit haznesini çıkartıp en az 20 dakikada öyle dinlendiriyoruz. Ben yine 1 saat beklettim.
Siyah kapağı akünün üzerine sıkıca bastırarak kapatıyoruz.
Daha sonra ise akümüzü iyi ve uzun ömürlü olması için şarja takıyoruz
Haftasonuna da montajını yapacağım.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
AydoganX kanki akü şarj aletini nerden ne kadara aldın nasıl iyi şarj ediyor mu şarj süresi falan nasıl bilgilendirirsen sevinirim.
Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...
onu bende duydum ama gerçekle bi alakası yok sitesinde bile baktığınızda resimlerin genelinin kırmızı olduğunu görürsünüz makyajlı resimlerin birde bence bu makyajlı haline eskiye nazaran kırmızı dahada çok yakışıyor siyah kalkar kırmızı kalkmaz:D ben kırmızı aldım kuryeler ecza şirketleri çoğu insan gri alıyor yakında gri patlaması olcak benimde kırmızı olarak bi farkım olsun :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
ahmet abi sana benim yan çantalardan alalım baya genişliyor motor.
abartı gelebilir ama yan çanta ve topcase takılı cıbıfa ahmet abinin de dediği gibi xl branda ancak oturuyor.
3 kg'ı biraz geçtiğim oluyor pek sorun yok. buradaki 3 kg sınırı ön teker havaya kalkar diye değil, üzerindeki orijinal demir o kadarını taşıyabildiği için.
senin taktırdığın ilave arka çanta demiri 3 kgdan çok daha fazla yük taşıyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
daha önce kendi motorum için servisimin akü hazırlamasına şahit olmuştum. asiti aküye boşaltırken uzun süre beklemek yerine asit kutusunun tabanına hava alması için delikler açmıştı ve dolma işlemi hızlı bir şekilde tamamlandı. ayrıca akünün ilk kullanımda şarz edilmesi gerekliliğini sorduğumda gerek yok deyip aküyü hemen motora bağlamıştı. yeni hazırlanmış bir aküyü şarza bağlamanın önemli bir konu olduğunu birçok yerden okudum. demek ki bizim usta çok biliyormuş
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...
bence en baş safada daki resimde gördüğümüz unikorn modeli bu cbf ten daha yakışıklı o gelse ilk alan ben olurum çünkü cbf le gezen bütün arkadaşlara kurye gözü ile bakılıyor kuryelik kötü bir iş değil fakat insan ların bana olmadığım birşey gibi görmesi hiç hoşuma gitmiyor da
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Akü şarj aletini Motomax'tan almıştım.
Biraz yavaş şarj ediyor ama gayet güzel iş görüyor.
Forumda ilgili konu vardı : H-TRONIC AL300pro Akü Şarj Cihazı
O yöntemde yapılabilir fakat Velomoto yani bu akünün ithalatçısı olan firmanın hazırladığı montaj rehberine göre beklemek şart, çünkü akünün içindeki maddeler bu asiti emiyormuş, beklenilmediği zaman akünün ömrü azalır diyor.
Bahsettiğin gibi birçok servis te bu şarj olayına dikkat etmiyor.
Velomoto'nun akü ile ilgili verdiği bilgiler de şunlar:
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)