Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20081
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    [QUOTE=AydoganX;2299694]Selam Bruce, sen yokken 1000.sayfayı devirdik
    Oy için teşekkürler


    Valla hıznıza yetişmek nemümkün...Ellerinize sağlık...
    Hep Pür Dikkat...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20082

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Bende yeni CBF150 mi DNB' den sipariş vermiştim. Motor geldi ve ilave istediğim aksesuar ve değişiklikler üzerinde yapılmış durumda. Plaka ve ruhsat işlemleri içinde vekalet verdim ama yeni değişikliklere göre ruhsat motor sahibinin bağlı olduğu ilçenin emniyet müdürlüğünden çıkacağından haftaya kadar beklemem gerekiyormuş.

    Bugün motorun son haliyle çektiğim fotosunu aşağıya ekledim. İstediklerimden eksik olarak sadece michelin in arka lastiği kaldı. O da yeni parti lastikler gelince takılacak.





    http://img690.imageshack.us/i/24032011873.jpg/
    http://img811.imageshack.us/i/24032011870.jpg/

  3. #20083
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    yeni cbf lerine kavuşan arkadaşlara hayırlı ugurlu olsun

  4. #20084
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    motorlarına kavuşan arkadaşlara hayırlı olsun. bende kullanmadan vermek istedim lastikleri ankara efe honda ya almadılar. yoksa bende değiştirecektim. bugün ilk gece sürüşümüde yaptım ama dizler çok üşüyor pantolon aldıracak anlaşılan.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  5. #20085

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ismail abimize bir oy'da benden.. hadi bakalım.sonuçları bekliyoruz
    Teşekkürler Doğukan

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorlarına kavuşan arkadaşlara hayırlı olsun. bende kullanmadan vermek istedim lastikleri ankara efe honda ya almadılar. yoksa bende değiştirecektim. bugün ilk gece sürüşümüde yaptım ama dizler çok üşüyor pantolon aldıracak anlaşılan.
    Abi Ankara'da gündüzleri bile motosiklet pantolonu olmadan sürüş yapmak insanı çok üşütüyor. Hele akşam pantolonsuz motor kullanmak çok üşütür.
    Daha sonra Allah korusun hastalıklara vesile olabilir.
    Uygun bir pantolon edinmende fayda var.

    Ama yazında bu pantolonlarla sürüş yapmak tam bir işkence.
    Sanki zayıflama eşofmanı gibi terletiyor.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  6. #20086
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı aparat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni motosikletine kavuşan arkadaşlarıma kazasız belasız iyi günlerde kullanmalarını dilerim

    bizim kullandığımız yaklaşık 7 adet 2011 motosiklet var ama bazılarında gördüğüm ve tabiri caiz ise kronik diye değerlendirdiğim ilk sorun zincir sorunu 2 tanesinde neredeyse zincir sona geldi sürekli gevşeyip uzuyor ...

    bir kaç tanesinde de depo üzerinde boyada hava kabarcıkları olup nokta nokta boya kalkmaları var ....

    ve en önemli sorun arka lastiklerde hafif bir yamukluk var aldığım duyum türkiyeye getirilirken motorlar kasalar içerisinde devrilip zarar görmesin diye arka lastiklerden çok sıkılmış ve sanırım tellerinde yamulma olmuş biraz yalpalama yapıyor ...

    hız konusuna hiç girmiyorum
    Zincir olayı zaten kronik bir sorundu cbf de ne yaparsanız yapın uzuyor hepsi sürekli gerdirmek gerek... ancak kafama takılan boya olayı oldu en çok, acaba gözlemlediğiniz hangi renklerde olmakta bu atmalar garanti olayını biyere danıştınızmı halledilebilecek bişiymi acaba....

  7. #20087
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Doğukan

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------



    Abi Ankara'da gündüzleri bile motosiklet pantolonu olmadan sürüş yapmak insanı çok üşütüyor. Hele akşam pantolonsuz motor kullanmak çok üşütür.
    Daha sonra Allah korusun hastalıklara vesile olabilir.
    Uygun bir pantolon edinmende fayda var.

    Ama yazında bu pantolonlarla sürüş yapmak tam bir işkence.
    Sanki zayıflama eşofmanı gibi terletiyor.
    ismail şu durotex kumaşlılardan alacağım sanırım. montla bi takım yapalım. terlemek üşümekten iyidir (terledikten sonra üşütmeyeceksen). çok terletirsede yaza düşünürüz . anlaşılan 15 haziran-15 ağustos dışında kalan zamanlarda bu pantolon kullanılacak. dizlikleri özellikle içleri rüzgar geçirmeyecek gibi olandan aldım ama yeterli olmadı üşüdüm yine 7km yolda. bide bu akşam baya soğuk var.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  8. #20088
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Arkadaşlar hepiniz gri renkmi aldınız?
    Artık gri renk cbf görmekten sıkılacagız anlaşılan.
    Bilsem ben kırmızı alırdım.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  9. #20089

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ismail şu durotex kumaşlılardan alacağım sanırım. montla bi takım yapalım. terlemek üşümekten iyidir (terledikten sonra üşütmeyeceksen). çok terletirsede yaza düşünürüz . anlaşılan 15 haziran-15 ağustos dışında kalan zamanlarda bu pantolon kullanılacak. dizlikleri özellikle içleri rüzgar geçirmeyecek gibi olandan aldım ama yeterli olmadı üşüdüm yine 7km yolda. bide bu akşam baya soğuk var.
    Evet Ankara'da bu pantolonlara ihtiyaç oluyor. Goretex olanlar iş görür.
    Dediğin gibi bu hafta önceki haftaya nazaran çok daha soğuk, baya üşütüyor adamı.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  10. #20090

    Üyelik
    12 Şubat 2011
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepiniz gri renkmi aldınız?
    Artık gri renk cbf görmekten sıkılacagız anlaşılan.
    Bilsem ben kırmızı alırdım.
    Kırmızılar artık maviler gibi üretilmeyecekmiş ben ona şaşırdım açıkçası ileride talepler artarsa tekrar üretilebilir sanırım. Ama en çok gelmesini isteyeceğim renk beyazdır beyaz gelirse kesin değiştiririm cbf i

  11. #20091
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı kizilkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kırmızılar artık maviler gibi üretilmeyecekmiş ben ona şaşırdım açıkçası ileride talepler artarsa tekrar üretilebilir sanırım.
    Onu bende duymuştum, hatta duydugumdan beri honda'nın sitesini sık sık takip ederim sırf onun için, ama kırmızı renk hala duruyor sitede. Ne iştir bende anlamadım
    Benimde istedigim beyaz renkti aslinda.
    Ama bizde şans olsa kiz dogardik..
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  12. #20092

    Üyelik
    12 Şubat 2011
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu bende duymuştum, hatta duydugumdan beri honda'nın sitesini sık sık takip ederim sırf onun için, ama kırmızı renk hala duruyor sitede. Ne iştir bende anlamadım
    Benimde istedigim beyaz renkti aslinda.
    Ama bizde şans olsa kiz dogardik..
    Bizde şans olsa Avrupa'daki cbf125 leri Türkiye'ye getirirler

  13. #20093
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Alıntı LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ark lar bugün akşamüstü bende motorumu teslim aldım . alır almaz serviste duro lastikleri söktürüp iade ederek pirelli mt 65 ler ile değiştirdim ayrıca serviste koruma demiri ve yan ayaklık montajıda yapıldı işyerime gelir gelmezde cant şeridi ile bikaç stiker da ben yaptım bakalım beğenecekmisiniz
    http://img39.imageshack.us/i/24032011119.jpg/
    http://img855.imageshack.us/i/24032011121.jpg/
    http://img148.imageshack.us/i/24032011118.jpg/
    [url]http://img217.imageshack.us/i/24032011117.jpg/[/url
    resimler,i beceremediysem düzeltiverin gari
    Dostum hangi bayide yaptın sen bu duroları verme işini? Bunu her bayi yaparmı?
    Özellikle sana soruyorum Mete abim Konşuk motor böyle birşey yapar mı? ben kaporamı konşuk'a bıraktım duroları 100 liraya falan sayarsa 50-60 neyse verip michelin taktırmak isterim açıkçası...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

    Alıntı torcemo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende yeni CBF150 mi DNB' den sipariş vermiştim. Motor geldi ve ilave istediğim aksesuar ve değişiklikler üzerinde yapılmış durumda. Plaka ve ruhsat işlemleri içinde vekalet verdim ama yeni değişikliklere göre ruhsat motor sahibinin bağlı olduğu ilçenin emniyet müdürlüğünden çıkacağından haftaya kadar beklemem gerekiyormuş.

    Bugün motorun son haliyle çektiğim fotosunu aşağıya ekledim. İstediklerimden eksik olarak sadece michelin in arka lastiği kaldı. O da yeni parti lastikler gelince takılacak.





    http://img690.imageshack.us/i/24032011873.jpg/
    http://img811.imageshack.us/i/24032011870.jpg/
    michelinler çok güzel duruyo duralara nazaran hayırlı uğurlu olsun tekerine taş değmesin
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  14. #20094

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Bugün sipariş verdiğim akü elime ulaştı. Hazırlanış evrelerini aktarayım.
    Lazım olan arkadaşlar olabilir.

    Akü olarak VLM'nin 12 Volt 7 Amper ve YTX7DL-BS modeli bizim motora uygun. Bu akü TAM BAKIMSIZ. Yani ilk montajdan sonra hiç bir şekilde aküye ne saf su, ne de asit vb. hiçbirşey eklemiyoruz.
    Ayrıca tahliye hortumu vs.de olmadığı için "Motor yan yattı. Aküden asit akacak motoru mahvedecek" derdi de yok.

    Fiyatı Ankara'ya kargo dahil 49 TL.

    Aslında en kaliteli akü markası olarak YUASA vardır ama biraz pahalı bir ürün.
    Fiyat/performans olarak ve forumda okuduğum olumlu yorumlar neticesinde bu aküyü almayı uygun gördüm.

    Öncelikle Akünün ön ve arka kapağını fotoğraflayalım:




    Şu soldaki beyaz su gibi görünen haznedekiler "ASİT". Aman dikkatli olalım.


    Aküden kırmızı şeridi söküp asitli olan hazneyi akünün üzerine getiriyoruz ve gri alüminyum folyolar delinecek şekilde bastırıyoruz.


    Bu vaziyette minimum 20 dakika bekliyoruz. Tüm asit aküye boşalmalı. Ben 1 saat civarı beklettim.




    Daha sonra bu asit haznesini çıkartıp en az 20 dakikada öyle dinlendiriyoruz. Ben yine 1 saat beklettim.

    Siyah kapağı akünün üzerine sıkıca bastırarak kapatıyoruz.

    Daha sonra ise akümüzü iyi ve uzun ömürlü olması için şarja takıyoruz


    Haftasonuna da montajını yapacağım.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  15. #20095
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    AydoganX kanki akü şarj aletini nerden ne kadara aldın nasıl iyi şarj ediyor mu şarj süresi falan nasıl bilgilendirirsen sevinirim.
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  16. #20096
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı kizilkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizde şans olsa Avrupa'daki cbf125 leri Türkiye'ye getirirler
    onu bende duydum ama gerçekle bi alakası yok sitesinde bile baktığınızda resimlerin genelinin kırmızı olduğunu görürsünüz makyajlı resimlerin birde bence bu makyajlı haline eskiye nazaran kırmızı dahada çok yakışıyor siyah kalkar kırmızı kalkmaz:D ben kırmızı aldım kuryeler ecza şirketleri çoğu insan gri alıyor yakında gri patlaması olcak benimde kırmızı olarak bi farkım olsun :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  17. #20097
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende arada bi çıkıp balkondan bakıyorum . site içinde güvenlikli olmasına rağmen. bide örttüm ben üşümesin diye.

    çanta demirleri motoru daha bi geniş gösterdi sanki. örtüyü XL verdi Tansu , abi çanta demirleri falan var aynalar var top case te takarsan bu iyi olur dedi örtü abes durmadı .

    serviste rodaj için ilk 500km de 7000 devri geçmemeye çalışın, değişik viteslerde ve devirlerde kullanmaya gayret edin sonrasında basarsınız dediler.

    motorun devirlenmesi oldukça güzeldi bugün. yarın bi temelli yada hızımı alamayıp polatlı yapabilirim. daha iyi kontrol etmiş olurum.

    patlak köpükleri hakkında ( bisikletten kalma bilgi ) lastiğe sıkılan köpük - sıvı delikten basınç yoluyla dışarı çıkmaya çalışıyor. hava ile temas edincede katılaşıyor bir tür silikon gibi. dolaysıyla delik kapanmış oluyor. uzun süre işe yararmı? kimse garanti veremez ama en yakın tamirciye kadar gidebilirsiniz. yolda kalmazsınız.

    burada bir kez daha yazmak isterim. bizim motorlarda arkada taşınabilecek maksimum yük 3kg diyor honda. top case içinde daha ağır yük taşımak motorun dengesiyle oynamak demek. yük taşıyacaksanız yan çantalarda taşıyın. top case yağmurluk- çıkardığınız kask- eldiven-dizlik- mont u koymak içindir. hareket halinde iken 3kg dan ağır olan eşya ( buna çanta ağırlığıda dahil) yanınızdan geçen kamyon vs ile denge bozulmasına , rampada kalkışlarda öntekerin yukarı kalkma eğilimine, rampa çıkışlarında düşük viteste ani gaz açışlarda tekere kalkma eğilimine sebep olur. demedi demeyin sonra.

    top case büyüklüğü yan rüzgarlardan daha fazla etkilenmeye, hareket esnasında rüzgar sürtünmesini artırarak gereksiz yakıt artışına, güç kaybına neden olur. özellikle karşıdan esen rüzgarlarda motor bi tarafınıda yırtsa hızlanamaz. bu bizim motora özel bi durum değil aynı olayı arabalardada yaşarsınız. özellikle torku ve gücü düşük araçlarda.
    ahmet abi sana benim yan çantalardan alalım baya genişliyor motor.

    abartı gelebilir ama yan çanta ve topcase takılı cıbıfa ahmet abinin de dediği gibi xl branda ancak oturuyor.

    3 kg'ı biraz geçtiğim oluyor pek sorun yok. buradaki 3 kg sınırı ön teker havaya kalkar diye değil, üzerindeki orijinal demir o kadarını taşıyabildiği için.

    senin taktırdığın ilave arka çanta demiri 3 kgdan çok daha fazla yük taşıyor.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  18. #20098
    fatih_005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2009
    Şehir
    AMASYA
    Motosikleti
    HONDA CBF150 2011 GRİ
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün sipariş verdiğim akü elime ulaştı. Hazırlanış evrelerini aktarayım.
    Lazım olan arkadaşlar olabilir.

    Akü olarak VLM'nin 12 Volt 7 Amper ve YTX7DL-BS modeli bizim motora uygun. Bu akü TAM BAKIMSIZ. Yani ilk montajdan sonra hiç bir şekilde aküye ne saf su, ne de asit vb. hiçbirşey eklemiyoruz.
    Ayrıca tahliye hortumu vs.de olmadığı için "Motor yan yattı. Aküden asit akacak motoru mahvedecek" derdi de yok.

    Fiyatı Ankara'ya kargo dahil 49 TL.

    Aslında en kaliteli akü markası olarak YUASA vardır ama biraz pahalı bir ürün.
    Fiyat/performans olarak ve forumda okuduğum olumlu yorumlar neticesinde bu aküyü almayı uygun gördüm.

    Öncelikle Akünün ön ve arka kapağını fotoğraflayalım:




    Şu soldaki beyaz su gibi görünen haznedekiler "ASİT". Aman dikkatli olalım.


    Aküden kırmızı şeridi söküp asitli olan hazneyi akünün üzerine getiriyoruz ve gri alüminyum folyolar delinecek şekilde bastırıyoruz.

    Bu vaziyette minimum 20 dakika bekliyoruz. Tüm asit aküye boşalmalı. Ben 1 saat civarı beklettim.


    Daha sonra bu asit haznesini çıkartıp en az 20 dakikada öyle dinlendiriyoruz. Ben yine 1 saat beklettim.

    Siyah kapağı akünün üzerine sıkıca bastırarak kapatıyoruz.

    Daha sonra ise akümüzü iyi ve uzun ömürlü olması için şarja takıyoruz

    Haftasonuna da montajını yapacağım.

    daha önce kendi motorum için servisimin akü hazırlamasına şahit olmuştum. asiti aküye boşaltırken uzun süre beklemek yerine asit kutusunun tabanına hava alması için delikler açmıştı ve dolma işlemi hızlı bir şekilde tamamlandı. ayrıca akünün ilk kullanımda şarz edilmesi gerekliliğini sorduğumda gerek yok deyip aküyü hemen motora bağlamıştı. yeni hazırlanmış bir aküyü şarza bağlamanın önemli bir konu olduğunu birçok yerden okudum. demek ki bizim usta çok biliyormuş
    Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
    Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...

  19. #20099
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı kizilkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizde şans olsa Avrupa'daki cbf125 leri Türkiye'ye getirirler
    bence en baş safada daki resimde gördüğümüz unikorn modeli bu cbf ten daha yakışıklı o gelse ilk alan ben olurum çünkü cbf le gezen bütün arkadaşlara kurye gözü ile bakılıyor kuryelik kötü bir iş değil fakat insan ların bana olmadığım birşey gibi görmesi hiç hoşuma gitmiyor da
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  20. #20100

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı guneylee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AydoganX kanki akü şarj aletini nerden ne kadara aldın nasıl iyi şarj ediyor mu şarj süresi falan nasıl bilgilendirirsen sevinirim.
    Akü şarj aletini Motomax'tan almıştım.
    Biraz yavaş şarj ediyor ama gayet güzel iş görüyor.
    Forumda ilgili konu vardı : H-TRONIC AL300pro Akü Şarj Cihazı

    Alıntı fatih_005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce kendi motorum için servisimin akü hazırlamasına şahit olmuştum. asiti aküye boşaltırken uzun süre beklemek yerine asit kutusunun tabanına hava alması için delikler açmıştı ve dolma işlemi hızlı bir şekilde tamamlandı. ayrıca akünün ilk kullanımda şarz edilmesi gerekliliğini sorduğumda gerek yok deyip aküyü hemen motora bağlamıştı. yeni hazırlanmış bir aküyü şarza bağlamanın önemli bir konu olduğunu birçok yerden okudum. demek ki bizim usta çok biliyormuş
    O yöntemde yapılabilir fakat Velomoto yani bu akünün ithalatçısı olan firmanın hazırladığı montaj rehberine göre beklemek şart, çünkü akünün içindeki maddeler bu asiti emiyormuş, beklenilmediği zaman akünün ömrü azalır diyor.

    Bahsettiğin gibi birçok servis te bu şarj olayına dikkat etmiyor.

    Velomoto'nun akü ile ilgili verdiği bilgiler de şunlar:
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler