Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #761

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı PHENOMA adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Dün okuduğum kullanım klavuzundan aldığım hız aralıkları aynen şöyle :

    0-10km 1.vites
    10-20km 2.vites
    20-30km 3.vites
    30-40km 4.vites
    40-50km 5.vites
    50-60km 6.vites

    Fazla benzin yakmak istemiyorsanız bu şekilde kullanın diyor. Denedim ve bu hızlar her viteste 2500-3000 devre denk gelmekte. Ortalama 5700 devirlerde kullandığım motor 100km'de 6,8-7 litre arası yakmakta. Tavsiye edilen aralıklarda kullanıldığında 4,5 litreden fazla yakacağını sanmıyorum.
    açıklamalarınız için teşekkürler. Yalnız, kılavuzunda bu hız aralıkları-vites kombinasyonlarından emin misiniz, yani ekonomi için böyle bir sürüşü mü tavsiye ediyor kılavuz?. bu kadar düşük devirler arka tekerde düşük güç, düşük güvenlik demek malumunuz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #762
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Hayırlı olsun PHENOMA, Allah kaza bela göstermesin
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  3. #763

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KYMCO XCITING 500/SCARABEO 200/VFR 800 ABS/CBF1000
    Muzaffer ağabey teşekkür ederim. sizde kazasız belasız kullanırsınız inşallah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

    değerli pistolpitt;
    aslında yazılarım iç içe girmiş, o değerleri forumun başlarında bir başka bey yazmış. ben ise kopyala yapıştır yaparak en altına yorum yazdım, ancak beceremedim
    bu sürat değerlerinin kesinlikle vfr'ye ait olduğunu düşünmüyorum. vfr 6. vites'te 90km hızın altında sürüleceğini düşünmüyorum, çünkü çok düşük devirde vibrasyon başlıyor. bir yanlışlık var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

    24 kasım cumartesi düzce'de şirket ile ilgili bir iş vardı ve ben vfr ile gittim. hep standart 120km sürat ile seyir ettim ve 4.4 litre yaktım. bilgilerinize

  4. #764
    PROMETEUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    V Strom DL 650 / VFR 800 / Hayabusa
    Evet radyatörden sıcak hava geliyor ama ben yazın ortasında bile rahatsız olmadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

    sheltox dün tesadüfen satılık ilanını gördüm. Fotograflar hakikaten müthişti.

  5. #765
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı PHENOMA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... ve ben vfr ile gittim. hep standart 120km sürat ile seyir ettim ve 4.4 litre yaktım. bilgilerinize
    Hani bu motorda öncelikli olarak yakıt tüketimini dikkate aldığımı düşünmeyin ama şu söylediğin rakam muazzam bir rakam bence. Biraz yanlış hesap yapmış olabilir misin acaba? Ben F650 ile oralama 120~130 civarı gitmiştim ve neredeyse 6 litre yakmıştı. Tamam VFR daha güçlü, daha rahat gidiyor ama 4,4 fazlasıyla iyi bir rakam 120 için
    #sürenadam

  6. #766
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Topcase satın almak isteyen olursa...

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6772070/detay/

  7. #767

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KYMCO XCITING 500/SCARABEO 200/VFR 800 ABS/CBF1000
    otoyolda yokuş aşşağı inişlerde hiç sürat arttırmadım ancak forumu okuyanları yanıltmak ta istemiyorum, hesabımda iyidir ancak tek soru işaretim, motor ilk yakıtı alırken sehpadamıydı yan ayakta mıydı ? gerçi 1 litre fark ediyor oda 4.4'den 4,8 e çıkması demektir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    xciting 500'den az yakıyor

  8. #768
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Beyler yakıt konusu kişiye göre değişir, kilo boy ve hava şartları etkili oluyor. Ben bugüne kadar 5.0 litrenin altına düşüremedim, çünkü sabit gazla gitmeyi bir türlü beceremiyom
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  9. #769
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Phenoma aramıza hoşgeldin.

    Bu muhteşem makineyi tercih ettiğin için tebrik ederim seni.

    Bende bu sene motorsiklet kullanmaya başladım ve başlangıç motorum VFR 800 idi.

    Tabii böyle bir makina ile başlamamın ssebeplerini forumda anlatmıştım.

    Bu arada resimlerini bekleriz gerçi ben ve ortağım ile resim ekledik ama bakıyorum da bizden sonra resim ekleyen hiç olmamış. Yüksek vites alt devirlerde V motor olması özelliğinden dolayı titreşim çok fazla oluyor.

    Yakıt konusu insanın aldığı haz ile doğru orantılı eğer için içine sığmıyorsa birazcık yakabilir, ama bu makine buna değer(en azından bence).

    Ergin bu arada sen nasılsın neler yapıyorsun?

  10. #770
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Emre iyidir sen nasılsın? Kayboldun... Görüşelim... Ben buralardayım hava açsa da biraz tadına varsam diye bekliyorum... Yağmur çamurda binmemeye karar verdim de artık...

  11. #771

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KYMCO XCITING 500/SCARABEO 200/VFR 800 ABS/CBF1000
    Birkac resim cektim ancak cep telefonundan atamadim buraya(yada beceremedim) yarin resimlri bilgisayardan atacagim.

  12. #772

    Üyelik
    27 Kasım 2012
    Saat ayarını nasıl yapabilirim,
    Anahtarın en sağ S konumu ne işe yarıyor,
    Çalıştırırken marşa biraz uzun basarak çalışıyor (2 sn gibi) normal mi ?

    Saygılar.

  13. #773
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Saat ayarını iki düğmeye aynı anda basarak yapabilirsiniz. İki düğmeye aynı anda bastığınız zaman saat yanıp sönmeye başlayacak arkasından sağdaki düğmeye basarak saati ayarlayabileceksiniz, saati ayarladıktan sonra kontağı kapatıp yeni saati kaydetmiş olacaksınız.
    Anahtarı en sağa aldığınızda dörtlüyü yakabilirsiniz.
    Normal değil.
    T R O E bunu beğendi.

  14. #774

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KYMCO XCITING 500/SCARABEO 200/VFR 800 ABS/CBF1000
    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

    buda benim yavrum beyler

  15. #775
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    PHENOMA, tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız zevkli sürüşler...

  16. #776
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Güzelmiş motorunuz, hayırlı olsun Jant şeritlerini siz mi yaptınız?

    Givi topkase aparatı da şık duruyor. Bazıları anlamsız derecede yukarıda kalıyor ama bunun sehpası aşağıda. Hatta biraz daha aşağıda olsa daha da güzel olurmuş.
    #sürenadam

  17. #777
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Hayırlı olsun Efe... Kazasız belasız zevkli sefalı sürüşler diliyorum...
    Tekerimiz hep düz bassın ...
    Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800

  18. #778

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KYMCO XCITING 500/SCARABEO 200/VFR 800 ABS/CBF1000
    sağolun ağabeylerim. çok teşekkür ederim tekrar tekrar iyi dileklerinize.. inşallah birgün tanışma şerefine de nail olurum sizler ile.
    şeritler orjinal değil ağabey

  19. #779
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Şu an itibariyle ben de VFR li oldum. Makinayı; Motosiklet sürüşü, bakımı titizliği kadar mükemmel kişiliği ve karakteri olan bir abimden satın aldım... Eve kadar 9-10 km civarında olan yolu uzatarak 25 km olarak ilk sürüşümü yaptım. Şimdilik şunu söyleyebilirim beklentimin de üstünde zevkli bir motosiklet.

    Kazasız belasız sürüşler hepinize... Tekerimiz düz bassın...
    muzaffer1968 bunu beğendi.
    Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800

  20. #780

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KYMCO XCITING 500/SCARABEO 200/VFR 800 ABS/CBF1000
    hayırlı olsun sayın TROE


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler