Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4741
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru aklıma gelmedi değil, yalnız şöyle bir durum da var, benzin musluğu akıttığı için 1 ay önce değiştirmiştim, benzin filtresi de öyle. O günden beri her sabah aynı yol senaryosu var ama son 3 defadır aynı şekilde aynı sorun... Arada bir de Würth katkı atıyorum zaten depoya temizlesin diye. Benim anlamadığım, 20 km boyunca bana mısın demeyen motor, 100ü geçince neden böyle yapıyor... Ve hatta 100-110la da giderken hiç performans kaybı olmazken birden gidiyor? hızlanma kaybı hatta orta devir klasiği olan devir kesme falan da yok. Tıkanma olsa yavaş yavaş performans düşürüp en sonunda hiç benzin geçmez hale gelmez miydi? Tıkanıklık biraz bekleyince nasıl olup da çözülüyor? Kafayı yicem valla

    Bi şekilde benzin yakamaz hale geldiği kesin de acaba yakıttan mı yoksa ateşlemeden mi orasını çözmek lazım...
    Evet arkadaşlar, motorumun esrarengiz tekleme sıkıntısı düzeldi... Hem de durup dururken... Depodan karbüratöre kadar ne kadar alet hortum varsa hepsini kontrol ettim ve tıknanıklık yoktu. İhale karbüratöre kaldı haliyle. Açtırmadan önce bi benzin katkısı koyup deneyeyim dedim. 1 depo öyle gittim, arada jikleyi de biraz açtım çünkü jikle sapıtmaya başlamıştı bu sorun çıktığında. Neyse, sonuç olarak çözüldü

    Bu arada bugün satış için Bay-Moto'ya ekspertize gittik, heryer sorunsuz çıktı ama amortisörüm patlakmış, elinde olan var mı? GT 650 amortisörü takanlar vardı galiba. Sürüşü nasıl? Farklılıkları neler?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4742
    hissizadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Puch Maxi - Hyosung GT 250 Naked
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...kme-takma.html

    GT 250 Naked'cılar bir el atar mı acaba ?
    Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.

  3. #4743

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    selamlar herkese hyosung gt 250/650 s&t kanuni uyumlu sağlam ve şık çanta demiri arayanlar,

    http://www.sahibinden.com/144084486

    buraya bakabilirsiniz..

  4. #4744
    hissizadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Puch Maxi - Hyosung GT 250 Naked
    Selam.

    Şöyle bir konu var. Bilgilerinizi paylaşırsanız bir çok kişiye faydalı olur bence.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...zerlikler.html
    Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.

  5. #4745

    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    hyosung gv250, 2012
    ARKADASLAR merhaba. arkadasın tiger 250 sini denedim bende kaldı. kalkış vites fren derken vitesli motordan soğudum. benim için önemli olan vites geçişleri ve konforu. gt250 naked e merak saldım malum çok param yok. ikinci el düzgün 2009 sonrası bir alet alacağım uzun uzun okudum. ama katkı öneri olan varsa yazsın. ikinci el de durum naSILdır. başka yönde önerisi olanlar lütfen. dezavantaj avantajlar nelerdir
    teşekkürler

  6. #4746
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı drfettah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADASLAR merhaba. arkadasın tiger 250 sini denedim bende kaldı. kalkış vites fren derken vitesli motordan soğudum. benim için önemli olan vites geçişleri ve konforu. gt250 naked e merak saldım malum çok param yok. ikinci el düzgün 2009 sonrası bir alet alacağım uzun uzun okudum. ama katkı öneri olan varsa yazsın. ikinci el de durum naSILdır. başka yönde önerisi olanlar lütfen. dezavantaj avantajlar nelerdir
    teşekkürler
    Öncelikle Tiger ne durumdadır bilşrmiyorum ama her mtoorun bir karekteristiği vardır. Hyo biraz bir motordur kalkışlar kompresorler ani hızlanmalardaki ivmelenmeler falan V motorun verdiği farklı bir havası var sakin kullanmayı seven biriiyseniz hyo yorabilir strese sokar :D daha yumsak kullanımlı yumsak vites gecişli motorlara bakabilirsin, cbr250, ninja gibi beygir olarak daha düşüm vites gecişleri daha düşük V motor olmadıklarından kompresorleri daha düşüktür. Bu dediklerim agresif kullanmayı seviyorsan zevk alacağın özelikler tabi...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  7. #4747
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    GÜNCELLEME
    sahibindende de var.









  8. #4748
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    bora bey, ilanı "kanuni-gt250" alt başlığında vermişsiniz. motoru satmaya niyetiniz yok galiba malum "hyosung-gt250" başlığı daha çok biliniyor.

  9. #4749
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    aslında sizde haklısınız ama ne bileyim,üzerinde ST&KANUNİ yazdığı için olsa gerek.

  10. #4750
    Zafer_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Öncelikle herkese merhabalar yaklaşık üç yıldır ardını kovaladığım araştırdığım ama bir türlü tam niyetine girip alamadığım Hyosung gt 250'ye sonunda sahip oldum hafta başı itibariyle 2007 model kırmızı bir gt 250 naked'im var çok şükür...forumu da yeni keşfettim bir yandan da böyle bir Hyosung sever kitlesinin oluşu beni daha da mutlu etti .Sayfalardır kullanıcı arkadaşların tecrübelerini okumak çok keyif verici gerçekten fikirlerini paylaşan herkese çok teşekkürler.Haliyle benimde sizlere danışacağım bir kaç konu var.Bunların birincisi lastik seçimi ve lastik ölçülerinde ufak oynama gibi , motosikletime yeni bir çift lastik almam gerek daha evvel hyo kullanıcısı bir dostumun tavsiyesi üzerine kafamda michelin pilot activ serisi var ölçü olarak 160*60*17 - 120*60*17 düşünüyorum , internet üzerinde fiyat almak için görüştüğüm bir lastik firması da pirelli diablo rosso 2 önerisinde bulundu sizlerin görüşlerinizi de değerlendirmek benim için çok önemli.İkinci danışacağım konu akü tavsiyesi hangi markalar güvenilir ve 12v-12a bir akü yerine amperi daha yüksek bir akü kullanılabilir mi 14 amper mesela gibi.(binek araçlarda normalde 60 amper kullanılırken isteğe bağlı olarka 70 amperde kullanılabilmesi mantığıyla düşünüyorum ).Şimdilik bu kadar herkese selamlar....

  11. #4751
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    hoş geldiniz, motosikletiniz hayırlı olsun. lastik alırken üretim tarihini dikkate almayı unutmayın. en azından eski üretim bir lastiğe çok fazla para vermeyin. akü konusunda tavsiye edilen değerin üzerine çıkmanızı önermem. bir de akü piyasaında şöyle bir durumvar. akünün üzerinde yazan amper saat değerinden ziyade akünün ebadına dikkat etmelisiniz. örneğin YTX14-BS 12 amper bir akü ile YTX12-BS 12 amper bir akü aslında aynı değerde değildir. aynı teknolojiye sahip akülerde kütle hacmi ne kadar fazla ise amper değeri de o kadar fazladır.bu sebeple gerçek 14 amper saat değerli bir akü hacim olarak fazla yer tutacağından muhtemelen modifikasyon yapmadan motosiklete yerleştiremezsiniz. benim kulandığım bosh YTX14-BS yuvaya ve sele hizasına anca sığıyor. tavsiye edilen değerden yüksek amper demek akü şarz süresini uzatacağından konjektörü daha çok yoracaktır.

  12. #4752
    Zafer_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim 'Puser' .Lastik seçimi için lastik hamurunun ömrü açısından üretim tarihine dikkat edicem , akü konusunda da hafta sonu motosikletim aküsünü söktüğümde muhtemelen yüksek amperli bir akünün yerine sığamayacağını farkettim ki söylediğiniz gibi 12v 12 a/h konjektör açısından da daha sağlıklı olacaktır.Sezona kadar elimiz yettiğince eksiklerini tamamlayarak sıkı bir gt hazırlayabiliriz umarım.Konu da epeydir sakinmiş sanırım havaların soğuması foruma da yansımış Herkese sağlıklı , kazasız sürüşler dilerim...

  13. #4753
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    evet. bölüm yılın bu zamanları özellikle fazla sessiz oluyor
    zenon bunu beğendi.

  14. #4754
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet. bölüm yılın bu zamanları özellikle fazla sessiz oluyor
    ben motoru sattım boyle oldu demiyorsunda :D
    puser bunu beğendi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  15. #4755
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    sattın ama hala yazıyorsun bak
    zenon bunu beğendi.

  16. #4756
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sattın ama hala yazıyorsun bak
    Kötü alışkanlıklar cabuk bırakılamıyor :D halla gt250 de admin bana musade diyip uzaklaşmam gerek :D
    puser bunu beğendi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  17. #4757
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    bari profilindeki gt 250 yi bi degiştir tamam yazıyorsun bişey demiyoruz da
    zenon bunu beğendi.
    Hyosung GT250R

  18. #4758
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bari profilindeki gt 250 yi bi degiştir tamam yazıyorsun bişey demiyoruz da
    he ya unutum ben onu
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  19. #4759
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Tork kavramı hakkında bilgi içerir.

    Zafer_16 bunu beğendi.

  20. #4760
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı hissizadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    satıcı 17 inch lastiklerle uyumlu olduğunu söyledi. zira motosikletin teknik bilgilerini iletmiştim kendisine ama emin olamıyorum tabi.
    sensör ve tel konusu ise ayrı muamma şimdi.

    tşk.ler ilginize
    Aradan 1 ay geçmiş geçmiş ama, almak istediğiniz gösterge dijital okuyuludur. Hız ve km göstergelerinin doğru çalışması için V(t)=w*r gibi bir formül vardır. Bu formuldeki r sizin tekerinizin yarı çapıdır. Yani göbekten asfalta değdiği yere kadar olan kısımdır. Satıcının göstergesindeki tüm constant değerler 17 inch bir tekerlek düşünülerek ayarlandığı için tekerinizin ölçüsü 17 inch ten küçük ise hız yüksek, büyük ise hız düşük çıkacaktır. Bunun dışında far,sinyal, akü, depo göstergelerinin gelen ibredeki sokete uyma ihtimali çok yükse, çünkü universal olduğunu düşünüyorum. Yok uymaz ise biraz elektrikçilik yapıp sizin eski kabloları yeni göstergeye entegre etmek lazım. Kafası basan bir elektrikçi kolaylıkla yapabilir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler