Hyosung GT250 Naked ile GT 250R Arasındaki Farklar ve Benzerlikler
-
Selamlar;
Hyosung'un GT 250 Naked ile GT 250R modeli arasında ne gibi farklar veya benzerlikler var?
Biri racing diğeri cadde tipi. Grenaj, gidon, gösterge dışındaki farklar ile beraber
özellikle yedek parça konusunda (far, sinyal, ayna, elektrik aksamı, motor veya diğer mekanik parçalar vs.) farklar ve
benzerlikler nelerdir acaba?
Tecrübe sahipleri deneyimlerini paylaşırsa Hyosung kullanıcıları veya almayı düşünenler için faydalı olur diye düşünüyorum.
Saygılar.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
Reklamlar
-
güzel bir konu hep kafama takıldı. ne olsa 250cc motor görünüş farklı sadece. acaba didon ayarları da mı aynı ? kafa karıştırıcı. yeni başlayan adam 250r la kontra yapmayan dönemiyordu :D bunu duydum acaba didon ayarları ayını mı ? merak ettiğim bu kg
-
İkisinin üzerindeki motorların aynı olduğunu sanmıyorum ya da dişlilerin. Takip merak ettiğim bir konu
-
fuarda üstüne oturdum, gt250r gerçekten racing oturuşuna sahip ve bana uygun gelmemişti. gt250 daha rahattı... yedek parçaları gidon far ve bir iki karenaj hariç birebirdir. bilgin olsun.yedek parça için hyosungparts gibi bi site kullanıyordu hyocu arkadaşlar.
-
Fark sadece görünen aksamda. Görünmeyen kısımların hepsi aynı. Motor-şanzıman-elektrik tesisatı vs. Fark grenaj,gidon,far falan. Yani kısaca aynılar.
-
Cruiser olan GV250'nin motoru da bunlarla aynı
-
hyce adlı üyeden alıntı
Cruiser olan GV250'nin motoru da bunlarla aynı
Motor aynı ancak şanzıman oranları farklı.
-
-naked modelinin arka dişlisi daha büyük.
-racing modelde ayak pegleri 2 ya da 3 farklı şekilde ayarlanabiliyor nakedta sabit.
-gidon farklı
gerisi aynı.
-
Terapist adlı üyeden alıntı
-naked modelinin arka dişlisi daha büyük.
-racing modelde ayak pegleri 2 ya da 3 farklı şekilde ayarlanabiliyor nakedta sabit.
-gidon farklı
gerisi aynı.
+R modelinde ön çift disk, nakedde ise tek disk.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
Terapist adlı üyeden alıntı
-naked modelinin arka dişlisi daha büyük.
-racing modelde ayak pegleri 2 ya da 3 farklı şekilde ayarlanabiliyor nakedta sabit.
-gidon farklı
gerisi aynı.
Dişli farkını ilk defa duyuyorum, benim bildiğim 14-46 oranı var. GT250 de durum nedir ?
-
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Dişli farkını ilk defa duyuyorum, benim bildiğim 14-46 oranı var. GT250 de durum nedir ?
dişli sayısını hatırlamıyorum ama orjinal yedek parça olarak aldığınızda üzerindeki poşette gt250/gt250r için uygun olduğu belirtiliyor. yani ikisi arasında fark yok. sınıf olarak dişli farkı
karbüratörlü "gt250, gt250r" ile enjeksiyonlu "gt250, gt250r" arasında var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------
özetle:
gt250r'da ön fren çift disk, gt250'de tek disk.
gt250'nın gidon açısı daha geniş.
gt250'nin gidonu daha yüksek.
sürücü için olan ayak basma pegleri gt250'de sabit, gt250r'da bir kaç kademe ileri geri alına biliyor. ama hiç bir zaman gt250'nin ki kadar öne alınamıyor.
gt250 farı h4 (uzun, kısa tek ampül), dipsiz park ampulü kullanıyor; gt250r h3(kısa), h1(uzun) ampül kullanıyor.
geriye kalan lastik, jant, amortisörler, dişliler, şanzıman, motor yapısı, sensörler, cdı ve ecu(beyin) yapısı aynı.
-
Süper Moderatör (BBRR)
eski bir gt 250 sahibi olarak gidon, grenaj hariç tüm aksamın aynı olduğunu biliyorum .. gt250r her ne kadar 250 cc olsada görünüş ve kalıp itibarı ile 600 cc rakiplerini aratmayan bir cüssede iş böyle olunca beklenti aynı oranda yüksek oluyor.. eski modellerde red line da iken gaz kesici yoktu. bu nedenle geçmişte piston kitleme sorunları oldu.. ancak yeni modellerde gaz kesici eklendiğinden red line da iken otomatik olarak yakıt kesilince motor korunmuş oluyor. gt250 çok başarılı tatmin edici bir motor.. özellikle uzunyolda fiyat performans bakımından çok başarılı. gt ile gtr arasında kalanlara gt yi tavsiye ederim .. ne kadar az grenaj o kadar az sorun demektir. gtr yi tercih edenlerde motorun eninde sonunda 250 cc olduğu ger4çeğini kabullenip R6 performansı beklemedikleri sürece memnun kalacaklardır.
-
mesela 250R a uygun bir dijital göstergeyi 250 Naked da kullanabiliyor muyuz peki?
veya balatalar olsun, elektrik aksamı vb. parçalar uyumlu mu oluyor genelde.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
hissizadam adlı üyeden alıntı
mesela 250R a uygun bir dijital göstergeyi 250 Naked da kullanabiliyor muyuz peki?
veya balatalar olsun, elektrik aksamı vb. parçalar uyumlu mu oluyor genelde.
Gaz teli, debriyaj teli uzunluk farkı var onun dışında herseyi aynı kullanabiliyorsun...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)