Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT250 Naked ile GT 250R Arasındaki Farklar ve Benzerlikler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hissizadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Puch Maxi - Hyosung GT 250 Naked
    Selamlar;

    Hyosung'un GT 250 Naked ile GT 250R modeli arasında ne gibi farklar veya benzerlikler var?
    Biri racing diğeri cadde tipi. Grenaj, gidon, gösterge dışındaki farklar ile beraber
    özellikle yedek parça konusunda (far, sinyal, ayna, elektrik aksamı, motor veya diğer mekanik parçalar vs.) farklar ve
    benzerlikler nelerdir acaba?

    Tecrübe sahipleri deneyimlerini paylaşırsa Hyosung kullanıcıları veya almayı düşünenler için faydalı olur diye düşünüyorum.

    Saygılar.
    Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    enesbingl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    tvs apache 2012 kasa
    güzel bir konu hep kafama takıldı. ne olsa 250cc motor görünüş farklı sadece. acaba didon ayarları da mı aynı ? kafa karıştırıcı. yeni başlayan adam 250r la kontra yapmayan dönemiyordu :D bunu duydum acaba didon ayarları ayını mı ? merak ettiğim bu kg

  3. #3
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    İkisinin üzerindeki motorların aynı olduğunu sanmıyorum ya da dişlilerin. Takip merak ettiğim bir konu

  4. #4
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    fuarda üstüne oturdum, gt250r gerçekten racing oturuşuna sahip ve bana uygun gelmemişti. gt250 daha rahattı... yedek parçaları gidon far ve bir iki karenaj hariç birebirdir. bilgin olsun.yedek parça için hyosungparts gibi bi site kullanıyordu hyocu arkadaşlar.

  5. #5
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Fark sadece görünen aksamda. Görünmeyen kısımların hepsi aynı. Motor-şanzıman-elektrik tesisatı vs. Fark grenaj,gidon,far falan. Yani kısaca aynılar.

  6. #6
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Cruiser olan GV250'nin motoru da bunlarla aynı

  7. #7
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cruiser olan GV250'nin motoru da bunlarla aynı
    Motor aynı ancak şanzıman oranları farklı.

  8. #8
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    -naked modelinin arka dişlisi daha büyük.
    -racing modelde ayak pegleri 2 ya da 3 farklı şekilde ayarlanabiliyor nakedta sabit.
    -gidon farklı

    gerisi aynı.

  9. #9
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -naked modelinin arka dişlisi daha büyük.
    -racing modelde ayak pegleri 2 ya da 3 farklı şekilde ayarlanabiliyor nakedta sabit.
    -gidon farklı

    gerisi aynı.
    +R modelinde ön çift disk, nakedde ise tek disk.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  10. #10
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -naked modelinin arka dişlisi daha büyük.
    -racing modelde ayak pegleri 2 ya da 3 farklı şekilde ayarlanabiliyor nakedta sabit.
    -gidon farklı

    gerisi aynı.
    Dişli farkını ilk defa duyuyorum, benim bildiğim 14-46 oranı var. GT250 de durum nedir ?

  11. #11
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli farkını ilk defa duyuyorum, benim bildiğim 14-46 oranı var. GT250 de durum nedir ?
    dişli sayısını hatırlamıyorum ama orjinal yedek parça olarak aldığınızda üzerindeki poşette gt250/gt250r için uygun olduğu belirtiliyor. yani ikisi arasında fark yok. sınıf olarak dişli farkı
    karbüratörlü "gt250, gt250r" ile enjeksiyonlu "gt250, gt250r" arasında var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    özetle:

    gt250r'da ön fren çift disk, gt250'de tek disk.
    gt250'nın gidon açısı daha geniş.
    gt250'nin gidonu daha yüksek.
    sürücü için olan ayak basma pegleri gt250'de sabit, gt250r'da bir kaç kademe ileri geri alına biliyor. ama hiç bir zaman gt250'nin ki kadar öne alınamıyor.
    gt250 farı h4 (uzun, kısa tek ampül), dipsiz park ampulü kullanıyor; gt250r h3(kısa), h1(uzun) ampül kullanıyor.

    geriye kalan lastik, jant, amortisörler, dişliler, şanzıman, motor yapısı, sensörler, cdı ve ecu(beyin) yapısı aynı.
    zenon bunu beğendi.

  12. #12
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    eski bir gt 250 sahibi olarak gidon, grenaj hariç tüm aksamın aynı olduğunu biliyorum .. gt250r her ne kadar 250 cc olsada görünüş ve kalıp itibarı ile 600 cc rakiplerini aratmayan bir cüssede iş böyle olunca beklenti aynı oranda yüksek oluyor.. eski modellerde red line da iken gaz kesici yoktu. bu nedenle geçmişte piston kitleme sorunları oldu.. ancak yeni modellerde gaz kesici eklendiğinden red line da iken otomatik olarak yakıt kesilince motor korunmuş oluyor. gt250 çok başarılı tatmin edici bir motor.. özellikle uzunyolda fiyat performans bakımından çok başarılı. gt ile gtr arasında kalanlara gt yi tavsiye ederim .. ne kadar az grenaj o kadar az sorun demektir. gtr yi tercih edenlerde motorun eninde sonunda 250 cc olduğu ger4çeğini kabullenip R6 performansı beklemedikleri sürece memnun kalacaklardır.
    zenon bunu beğendi.

  13. #13
    hissizadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Puch Maxi - Hyosung GT 250 Naked
    mesela 250R a uygun bir dijital göstergeyi 250 Naked da kullanabiliyor muyuz peki?
    veya balatalar olsun, elektrik aksamı vb. parçalar uyumlu mu oluyor genelde.
    zenon bunu beğendi.
    Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.

  14. #14
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı hissizadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesela 250R a uygun bir dijital göstergeyi 250 Naked da kullanabiliyor muyuz peki?
    veya balatalar olsun, elektrik aksamı vb. parçalar uyumlu mu oluyor genelde.
    Gaz teli, debriyaj teli uzunluk farkı var onun dışında herseyi aynı kullanabiliyorsun...
    hissizadam bunu beğendi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)