Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Mart 2012, 01:39
#2041
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Karbüratörün senkron ayarını yaptırmanızı öneririm.
Cumartesi gittim ustaya ama fuardaymış, sıradaki ilk iş senkron!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Orko_ye adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.
Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.
Hayırlı olsun, umarım kazasız zevkle kullanırsınız. Orijinal lastikler konusunda ben de çok şikayet duydum, günlük kullanımda fazla sıkıntı yaşatmasalar da acil durumlarda ya da ıslak zeminde dikkat edilesiymiş... Hele bi de 5 senelikse.... Benimkinin üzerinde aldığımda 2009 metzeler sportec m3 vardı, son derece memnumun, pek tecrübem olmadığı için virajları denemedim ama frene asılınca kızaklayana kadar duruyor desem pek abartmış olmam =))
Reklamlar
-
07 Mart 2012, 10:28
#2042
cemalkd adlı üyeden alıntı
Cumartesi gittim ustaya ama fuardaymış, sıradaki ilk iş senkron!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Hayırlı olsun, umarım kazasız zevkle kullanırsınız. Orijinal lastikler konusunda ben de çok şikayet duydum, günlük kullanımda fazla sıkıntı yaşatmasalar da acil durumlarda ya da ıslak zeminde dikkat edilesiymiş... Hele bi de 5 senelikse.... Benimkinin üzerinde aldığımda 2009 metzeler sportec m3 vardı, son derece memnumun, pek tecrübem olmadığı için virajları denemedim ama frene asılınca kızaklayana kadar duruyor desem pek abartmış olmam =))
Teşekkür ederim. Michelinlere bakıyorum ama takımı 610 TL gibi bir rakam çıkıyor. Biraz daha uygun bir lastik bulmak istiyorum açıkcası. Birde senin kullandığın sportec m3'e bakayım.
-
09 Mart 2012, 11:49
#2043
-
09 Mart 2012, 13:26
#2044
Haftasonu motorun güzel bir temizliğini yapayım lastiklerini değiştireyim bende foto ekleyeceğim.
-
10 Mart 2012, 00:21
#2045
arkadaşlar merhaba.sahibinden de 4500tlye depo hasarlı 2008 enjeksiyonlu comet var.serviste şirket motoru olarak kullanılmış.tavsiye edermisiniz.sorduğuma göre ön lastik değişecek.depo düzeltilecek.ön sinyaller değişecek.km teli değişecek.bide zincir değişecekmiş.acaba bu motor önden kaza yapmış olabilirmi.eğer yapmamış olsa kiii adam öyle diyor.motoru kesinlikle açılmamış diyor.tamirini yapıp 4750ye bırakırız siyor.alınırmı.cometi olan olmayan bi fikir verirseniz sevinirim.tvs apache den sonra yetersiz kalırmı.benim için düz yolda 150yi rahat görsün.az yaksın.rahat olsun yeter cevap ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler ilan no : 69497787
-
10 Mart 2012, 00:27
#2046
yok reis yok iyi değil diyolar hyoya apache en iyisiymiş felan diyolar.
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
10 Mart 2012, 00:29
#2047
-
10 Mart 2012, 00:39
#2048
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
motorun güzelmiş tekerin düz bassın birşey sorucam üstündeki montun modeli nedir? bende mont arıyorum güzel duruyor
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
10 Mart 2012, 01:18
#2049
-
10 Mart 2012, 01:18
#2050
selam arkadaşlar ben daha henüz motoru cıkartmadım inşallah yakın bi zamanda cıkartacagım resimleri paylaşırım
-
10 Mart 2012, 01:37
#2051
yunem adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar ben daha henüz motoru cıkartmadım inşallah yakın bi zamanda cıkartacagım resimleri paylaşırım
Aleyküm Selam, Motosiklet sezonu açılıyor. Tüm GT250 Comet sahibi arkadaşlar fotolarını paylaşsın ki yolda falan gördüğümüzde tanıyalım birbirimizi Oturur çay çorba içeriz. Havalar biraz ısınsın zaten sadece Cometcileri Toplayacağım bir etkinlik düzenlemeyi düşünüyorum kısmet olursa...
-
10 Mart 2012, 01:37
#2052
arkadaşlar şu benim sorularıma bi 3-4dk bakabilirsek, güncelliğini kaybetmeden.çok makbule geçecek...
-
10 Mart 2012, 01:50
#2053
reis007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba.sahibinden de 4500tlye depo hasarlı 2008 enjeksiyonlu comet var.serviste şirket motoru olarak kullanılmış.tavsiye edermisiniz.sorduğuma göre ön lastik değişecek.depo düzeltilecek.ön sinyaller değişecek.km teli değişecek.bide zincir değişecekmiş.acaba bu motor önden kaza yapmış olabilirmi.eğer yapmamış olsa kiii adam öyle diyor.motoru kesinlikle açılmamış diyor.tamirini yapıp 4750ye bırakırız siyor.alınırmı.cometi olan olmayan bi fikir verirseniz sevinirim.tvs apache den sonra yetersiz kalırmı.benim için düz yolda 150yi rahat görsün.az yaksın.rahat olsun yeter
cevap ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler ilan no : 69497787
O kadar alangirli iş yapacağına Çok motor almak istiyorsan gel benim motosikleti sana satıyım. Hem Kimden aldığın belli hem sürücüsü.
Söledigin masraflarda az buz masraflar değil. Motorun hor kullanıldığı açık net ortada ekle Faceden konusalım istiyorsan imzamda profılimin adresi mevcut. Apaçiden sonra sana fazla bile gelir merak etme..
-
10 Mart 2012, 01:59
#2054
kafam karıştı şimdi. o gösterdiğin ilanda ki motor 150000 km de filandı sanki..7-8 ay önce arkadaşıma ordan motor almıştık ve bu motor ordaydı 2-3 ay önce yine bir parça aldığımda da o motor ordaydı. sallamış gibi de olmak istemem ama bu o motorsa o zamanlar 150-160 bin gibi bir km söz konusuydu..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
10 Mart 2012, 02:04
#2055
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
O kadar alangirli iş yapacağına Çok motor almak istiyorsan gel benim motosikleti sana satıyım. Hem Kimden aldığın belli hem sürücüsü.
Söledigin masraflarda az buz masraflar değil. Motorun hor kullanıldığı açık net ortada ekle Faceden konusalım istiyorsan imzamda profılimin adresi mevcut. Apaçiden sonra sana fazla bile gelir merak etme..
Şimdi tel.den giriyorum.yarın ekliyim konuşalım
---------- Mesajlar birleştirildi 10-03-2012 - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09-03-2012 23:59 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
kafam karıştı şimdi. o gösterdiğin ilanda ki motor 150000 km de filandı sanki
..7-8 ay önce arkadaşıma ordan motor almıştık ve bu motor ordaydı 2-3 ay önce yine bir parça aldığımda da o motor ordaydı. sallamış gibi de olmak istemem ama bu o motorsa o zamanlar 150-160 bin gibi bir km söz konusuydu..
Allah Allah nasıl 3senede 150-160bin km yapmışlarki.dediklerin hiçte mantıksız gelmedi dostum.çünkü motorun km teli değişecek.lastikler bitik.falan filan...arkadaşına ordan hangi motordan aldınız?
-
10 Mart 2012, 02:06
#2056
reis007 adlı üyeden alıntı
Şimdi tel.den giriyorum.yarın ekliyim konuşalım
Tamam...
@Chronix 'in dediği gibi bayağı hırpalanmış motor olduğu aşikar ortada. Km sinde kesin oynama var.
Chronix Foto paylaşda gözumuz gönlümüz HyoGT250Comet görsün..
-
10 Mart 2012, 02:24
#2057
reis007 adlı üyeden alıntı
Şimdi tel.den giriyorum.yarın ekliyim konuşalım
---------- Mesajlar birleştirildi 10-03-2012 - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09-03-2012 23:59 ----------
Allah Allah nasıl 3senede 150-160bin km yapmışlarki.dediklerin hiçte mantıksız gelmedi dostum.çünkü motorun km teli değişecek.lastikler bitik.falan filan...arkadaşına ordan hangi motordan aldınız?
hocam ben sadece işe gidip gelirken veya uzun gezilerde bile 2010 model 65bin de , bu adamlar iş için kullandıysan nerde 26 bin olucak. eğer durum böyle ise ayıp gerçekten ayıp.
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Tamam...
@Chronix 'in dediği gibi bayağı hırpalanmış motor olduğu aşikar ortada. Km sinde kesin oynama var.
Chronix Foto paylaşda gözumuz gönlümüz HyoGT250Comet görsün..
istediğin resim olsun hocam..
Bu da 1 2 hafta sonra 2.egzostu taktıktan sonraki hali.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
10 Mart 2012, 12:44
#2058
Adana İl Temsilcisi
arkadaşlar merhaba.belki daha önce yazıldı ama rica etsem,şu depo üzerindeki s&t kanuni yazısını söken var mı?nasıl sökülebildiğini paylaşabilirmisiniz? teşekkürler.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
10 Mart 2012, 13:00
#2059
evet bi kaporta ustasına gittim orayı kazıdı macun çekti ve depoyu boyadı yöntem bu.
ama şimdi bazıları çıkacak diyecekki motorda boya var. boya manyağı bir memleket olduğumuz için sıkıntı cıkabilir diyenler olacak. ne yapalım başka yolu yok.
-
10 Mart 2012, 13:04
#2060
Adana İl Temsilcisi
cevap için teşekkürler kardeş,acaba tek yöntem bu mu?
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler