ALIN SİZE RTR 150 FAR
ALIN SİZE RTR 150 FAR
burak egzos işini resimli anlatabilirsen iyi olur sana zahmet. dişli olayını çok düşündüm ben ama rüzgarda yada rampada keşke değiştirmeseydim dersem diye kararsız kaldım
geçen gün kemere doğru yol aldım tek başıma, hava rüzgarsız ve düz yol 115 ten aşağı düşmedi 115-125 arası gittim. 80kilo ben çantada 15 e yakın
14 dişli olsa nasıl olurdu bilemem
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
http://www.facebook.com/media/set/?s...type=1&theater LİNK OLARK VERİYORUM :D
s.a bu dişli olayı benimde kafamı kurcalası ama rtr için o kadar sıkıntı olacagını sanmıyorum sonucta vitesler 150 cc ye az geliyor bence bende değiştirmeyi düşünüyorum bi arkadaş önü 1 numara büyütüp arkayı 1 numara küçültünce vibrasyonda azalır demiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------
BU GÜN FARA MODİFYE YAPTIM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM RASMİ EKLEYEMEDİM LİNK VERİYORUM SİZCE NASIL OLMUŞ BEN MOTORU TRANSFORMERS A BENZETİYORUM
http://www.facebook.com/media/set/?s...type=1&theater
BENCE ÖNÜ OYNAMAK DAHA ÇOK ETKİLER MOTORU ADAM DİREK DENEDİM DEMİŞ
hoşbuldum kardeşim, ben dişli hakkında baya bilgiliyim desem yeridir aslında bizim motorları tasarlayan mühendisler yani ön arka dişli oranlarını çok iyi tasarlamışlar. alet hem seri hemde vites araları uzun ve üstelik kesiciye girmiyor kolay kolay
13,5 hp motor tek silindir daha ne olsun 130 140 tan bahsediliyor, 250cc 29,5 hp hyo bile 170 yapıyo
14 dişli olursa 4. vites rağbet görür ve aynı hesap olur. rüzgar çıkınca 100 ün altına düşer ybr den farkı olmaz diye düşünüyorum
ama denemekte istiyorum
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
evet 14 dişliyi denemek şart..rüzgar çıktığında bile 13,5 hp tolere eder gibi sanki..birde katalizör iptali ile denemek lazım.. 15 hp güç ve 14 ön dişli..
şu şekilde rüzgar hızı bence düşürür daha önceki motorumda çok yaşadım 90 a düşerdi. egzos işinden sonra 14 dişli gayet başarılı olur bencede yap bakalım
önü 1 diş büyütmek %7 hız artışı % 7 güç - tork kaybı yaşatır. dişli hesaplama tablosu vardı ezberlemiştim
ön dişliyi 1 oynamak arka dişliyi 3 oynamak ayın kapıya çıkıyor.
benim usta hız ile devir orantısına göre yapılır dedi ama tam anlamadım ama öğrenirim
aklımda arkayı 2 diş küçültmek var aslında
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
http://www.sprocketcalculator.com/ söylediğin hesaplama yapan tablo bu
evet ön diş 14 yerine arkayı 2 diş küçültmek daha mantıklı..dur bakalım şu katalizör işini bi halledeyim bakalım sonuçlara göre ön yada arka değişimi yaparız..
slm yeni üyeyim inş bundan sonra sizigi ustaların bilgisinden yararlanacam. bende de Apache hevesi var alıcam nasip olursa ama renk konusunda çok kararsızım sarı çok güzel duruyor forumlarda ama gerçekte hiç görmedim arkaşlarım sarıyı tercih etmiyor. hangi renk tavsiye edersiniz
sarı renk gökbörü nick li arkadaşta var. Yeni aldı daha. Siyahı ve kırmızı da var bildiğim kadarıyla.
forumdan bula bilirmiyim onu
adem80 tşk buldum motoru çok sagol ya. güzel duruyor motor sarı
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:35 ----------
bende diyordum bu sarı renk bazı resimlerde çok açık bazılarında mat demek güneşten oluyormuş hiç sarıyı canlı görmek nasipolmadı hep resim meger güneşten oluyormuş
sarıda güzeldir. Hele birazda makyaj yaparsan daha güzel olur hayırdır apache mi alcan?
evet nasip olursa alacam tavsi edermisin motoru ben ybr den daha iyi görüyorum bu makinayı
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)