TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Eylül 2011, 09:08
#6861
blade17xxx adlı üyeden alıntı
dostum egzosunun altında cok ufak bir delik var o ses ondan yapıyor gaz actıgında o delik egzosu sogutmak icin ses ondan geliyor bizim tvs servisine gelmis bir motor apache ondada warmıs o problem adam baya yeri aramıs o sonuc cıkmıs.
Özellikle ss motorlarda egzoz çok önemli biliyorsunuz. Kafadan birkaç bg performans katıyor, bunu da egzoz ayarı(sanırım basınç ile ilgili) denen birşey ile yapıyor. Yani bir ss motora gidip en kral egzozu takmak bir anlam ifade etmiyor. Herşey takıldıktan sonra başlıyor, o egzozun özelliklerine göre motora ayar yapılıyor. Genelde pist takımları pistin yapısına göre motorların egzozlarını değiştirirler. Yani bir pistte düzlük çok ise yada viraj çok ise ona göre egzoz değişimi yapıyorlar.
Bizim egzozlardaki o delik benim de dikkatimi çekti ve ilk aklıma gelen basınç oldu.
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
Reklamlar
-
22 Eylül 2011, 10:08
#6862
nasıl yeni motorlarda titreşim fazlamı
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
-
22 Eylül 2011, 10:59
#6863
Ben egzozun motor performansındaki yerinden bahsediyorum, basıncı da buna ilave ediyorum. Sen titreşim mevzuuna geri dönüş yapıyosun Eski sayfaları oku kardeş tekrar tekrar ısıtmayalım
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
-
22 Eylül 2011, 12:55
#6864
ixeywent adlı üyeden alıntı
sana benim motoru vereyim daha 4250 km de 2008 fiyat 2900
Sen Muğlada ben Ankarada Ayrıca Takas düşünüyorum ben
-
22 Eylül 2011, 13:04
#6865
evet arkadaşlar gün itibari ile motoru 7 bin bakımına soktum kitapcıkta 8500 yazsada her 2binde bakımı sokacağım ben bakım esnasında ayrıca ön dişliyi 14 dişliyle değiştirdik. 1-2-3-4 viteslerde ki tork hemen hemen aynı değişme yok vites araları uzadı yani eskiden 3 vites 5 bin devirde 44-45 km ile giderken şimdi 51-52 km ile gidiyorum. eskiden 4 vites de 100 km hızı cok cok zor nerdeyse 9 bin devri gececeği esnalarda görüyor idi şimdi 8 bin devirde rahatlıkla çıkıyor. fakat bu seferde 5.vitesde ki tork düşüşü var düz yol için gayet uygun lakin hafif meyil çıkarken hafif devir düşürüyor rüzgarlı havalarda rüzgara karşıda devir düşürebilir. bunun dışında ilk denemelerime göre 10 üzerinden 7 verilebilir.
-
22 Eylül 2011, 13:33
#6866
ekremz adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar gün itibari ile motoru 7 bin bakımına soktum kitapcıkta 8500 yazsada her 2binde bakımı sokacağım ben bakım esnasında ayrıca ön dişliyi 14 dişliyle değiştirdik. 1-2-3-4 viteslerde ki tork hemen hemen aynı değişme yok vites araları uzadı yani eskiden 3 vites 5 bin devirde 44-45 km ile giderken şimdi 51-52 km ile gidiyorum. eskiden 4 vites de 100 km hızı cok cok zor nerdeyse 9 bin devri gececeği esnalarda görüyor idi şimdi 8 bin devirde rahatlıkla çıkıyor. fakat bu seferde 5.vitesde ki tork düşüşü var düz yol için gayet uygun lakin hafif meyil çıkarken hafif devir düşürüyor rüzgarlı havalarda rüzgara karşıda devir düşürebilir. bunun dışında ilk denemelerime göre 10 üzerinden 7 verilebilir.
başkan kaç dişli taktırdın bir de maliyet ne oldu bilgi verirmisin
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
22 Eylül 2011, 13:48
#6867
14 dişli ile değişti
maliyet yağ repsol 10-40 yağ filtresi dişli servis bakımı ve işcilik 70 lira
-
22 Eylül 2011, 14:20
#6868
-
22 Eylül 2011, 15:38
#6869
yok subap ayarı yapmadı sadece yağı değişti yağ filtresi ve genel bakım
-
22 Eylül 2011, 15:50
#6870
ekremz adlı üyeden alıntı
yok subap ayarı yapmadı sadece yağı değişti yağ filtresi ve genel bakım
sübap ayarı hiç mi yapılmadı yani bir önceki bakımdada mı yapılmadı
yağ filtresi nekadar? buji değiştimi daha önce
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
22 Eylül 2011, 15:56
#6871
aldığımdan beri hiç subap ayarı yapışmadı şimdiye kadar 2 kere yağ filtresi değişti bu 4. bakım her bakımda yağ değişti başkada bişi yok.
bu bakımda hava değiştirlimmi 7 bin oldu dedim gerek yok dedi iyi o zaman dedim. valla yağ fitresi tek başına ne kadar bilmiyorum dişli değişti yağ değişti filtresi değişti + işçilik 70 lira verdim
2 bakım öncesinde sadece yağ ve yağ filtresi değişmişti 45 vermiştim yanlış hatırlamıyorsam
-
22 Eylül 2011, 16:01
#6872
ekremz adlı üyeden alıntı
aldığımdan beri hiç subap ayarı yapışmadı şimdiye kadar 2 kere yağ filtresi değişti bu 4. bakım her bakımda yağ değişti başkada bişi yok.
bu bakımda hava değiştirlimmi 7 bin oldu dedim gerek yok dedi iyi o zaman dedim. valla yağ fitresi tek başına ne kadar bilmiyorum dişli değişti yağ değişti filtresi değişti + işçilik 70 lira verdim
2 bakım öncesinde sadece yağ ve yağ filtresi değişmişti 45 vermiştim yanlış hatırlamıyorsam
anladım sağol
banada 5000 bakımında sübap ayarı yaparız dedi sanki istiyo gibi
hava filtresini temizlemişti 2500 bakımında, buji değiştirelim dedi yeni buji değişirmi dedim vazgeçti, tmm desem 25tl geçirecek
şimdiki bakımda değişelim dicek bende hedef 10000 dicem bilmiyo olsak öttürecekler walla
6000km de götüreceğim bende para yok walla, yağ, yağ filtresi değişir yaparsa sübap yapar
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
22 Eylül 2011, 16:07
#6873
yalnız dişliden sonra şehir içinde güzel oldu çoğu yerde vitesi 3 e atmıyorum iyi oldu. ama uzun vadede ne getirir ne götürür bakacağız artık
-
22 Eylül 2011, 17:21
#6874
ya ben ankarada bulamıyorum dişliyi ne dişlisi takacaz buna bide ustalar fazla yakar diolar ama motor rahatlıyacağı için az yakmaz mı ya
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
22 Eylül 2011, 17:34
#6875
ne dişlisi taktı onu bilmiyorum ama sorarım. yakıt konusuna gelince değişim olacağını sanmıyorum yani ne az nede çok yakar hatta devri daha düşük tuttuğun için belki daha da az yakabilir
-
22 Eylül 2011, 17:58
#6876
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
-
22 Eylül 2011, 18:14
#6877
ekremz adlı üyeden alıntı
14 dişli ile değişti
maliyet yağ repsol 10-40 yağ filtresi dişli servis bakımı ve işcilik 70 lira
fiyat bana biraz yüksek geldi 70 tl çok para. bide arkadaşlar orjinal bujisi 20 000 km tık demez gider siz rahat olun öyle 5 binde bi bujiye gerek yok. ön dişli konusuna gelince yakıtta artacağını sanmam ya aynı olur yada düşer çünkü motor daha devirsiz gidiyo.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
22 Eylül 2011, 18:21
#6878
ixeywent adlı üyeden alıntı
fiyat bana biraz yüksek geldi 70 tl çok para. bide arkadaşlar orjinal bujisi 20 000 km tık demez gider siz rahat olun öyle 5 binde bi bujiye gerek yok. ön dişli konusuna gelince yakıtta artacağını sanmam ya aynı olur yada düşer çünkü motor daha devirsiz gidiyo.
dişli ve değişim işçiliği, yağ değişimi, yağ filtresi değişimi, ve bakım işçiliği 70 tl bence çok değil
-
22 Eylül 2011, 20:35
#6879
en fazla 40 tl tutuyo bende aynısını yaptırınca. seninki tvs servisi demi? servisler biraz daha pahalı oluyo doğru o zaman bişey diyemem bak
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
22 Eylül 2011, 22:03
#6880
merhaba arkadaşlar bende 2011 tvs apache aldım daha öncede 2008 model apachem vardı siz kullanıcılara bir sorum olacak bütün forumu okudum ama cevap bulamadım.benim motorda bir tekleme sorunu var tamirciye götürdüm ancak çözemedi.bu teklemeyi özellikle ilk kalkışta yapıyor yolda gaz yiyor birde 3. viteste 4000 devirde daha iyi anlaşılıyor bu tekleme sorunu benzin bitmesine yakın oldu ama benzin aldıktan sonra devam etti başına gelen varsa lütfen yardım etsin çıldıracam .motorum daha 1200 km de.birdee bu motor arıza lambası nasıl söndürülür burda okuduklarım git servise diyor bende servisin söndüreceğini biliyorum ancak başka bilen varmı onu merak ediyorum .izmirde oturuyorum bu motordan iyi anlıyan bir usta yok veya ben bulamadım.özgül motor var diyorlar ancak izmirde onun kazıkçı olmadığını bilmeyen yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 34 kullanıcı var. (0 üye ve 34 misafir)
Bu Konudaki Etiketler