TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Ağustos 2011, 21:12
#6201
miginfly adlı üyeden alıntı
doğru diyosun . boy 1 88 . kilo 90 .
Reklamlar
-
05 Ağustos 2011, 22:04
#6202
swat-
o yol biiraz sarsıyo yoldanda kaynaklanıyo zaten kardeş. ama rüzgarda 90 üstüne çıkınca benim motorda sanki arka sallıyo gibi geliyo ama bi sorun yok ALLAH a şükür yatma falan olmadı. bi kaç kere uzun yola gittim zaten rüzgar yoktu bi kaç yerde 125 dedi en son zaten daha da gidermi bilmem. arka dişlisi çok büyük ön dişlide çok küçük bu dişlilere göre baya iyi gidiyoo.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
05 Ağustos 2011, 23:23
#6203
teşekürler kartalizma07 kardeşim. orjinal lastiklerle hiç sürmedim bunu baştan belirteyim!!! ama almış olduğum lastikler iyi dönerkende rahat, hususi ıslak bir zeminden de geçtim(az bir ıslaklıktı) hiç bir şey olmadı; ve ön-arka ikisi birlikte 120 tl. bide sormak istediğim bugün biraz dolaştım 120 km oldu ve biraz bastım 100km.ye kadar çıktım. ara ara yapmamda bir sakınca olurmu yoksa ilk bakımdan sonramı yapayım. (tabii canavarın üstüne oturunca istiyor meret yada bana öyle geliyor)
-
05 Ağustos 2011, 23:29
#6204
ixeywent adlı üyeden alıntı
swat-
o yol biiraz sarsıyo yoldanda kaynaklanıyo zaten kardeş. ama rüzgarda 90 üstüne çıkınca benim motorda sanki arka sallıyo gibi geliyo ama bi sorun yok ALLAH a şükür yatma falan olmadı. bi kaç kere uzun yola gittim zaten rüzgar yoktu bi kaç yerde 125 dedi en son zaten daha da gidermi bilmem. arka dişlisi çok büyük ön dişlide çok küçük bu dişlilere göre baya iyi gidiyoo.
doğru dyosun kardeş,m .açık alan olduğundan sanrm . ama yol süper .geniş ve düz. .bu arada arkdaşın dediği gibi eğilipte gaz verdiğimzde ibre direk 10 15 artıyo . 110 la gidiyosun mesela . göstergeye doğru eğil .hız direk 125 .
-
05 Ağustos 2011, 23:37
#6205
SWAT aslında tam size göre bu motor. benim boy 165 durduğum zaman biraz zorlanıyorum. hepsi o kadar şimdilik
-
06 Ağustos 2011, 00:38
#6206
Orjinal lastiği değiştirmek en mantıklısı. 2 kere lastiğin hafif ıslak zeminde kayması ile motordan uçma tehlikesi atlattım en sonunda gittim değiştirdim. Çok araştırdım michelin , metzeller marka lastik bulamadım irc marka lastik aldım. Orjinalinden iyidir şuana kadar sorun yaratmadı. Size kışı bekleyim filan demeyin ön arka 120 tl değiştirin canınızdan önemli değil.
Motor özellikle 2 kişi iken hafif bir rampada bile zorlanıyor gaz yemiyor bu motor için yokuşlarda çok zayıf diyorlardı doğruymuş. 2. bakımını yaptırayım biraz daha düzelir rahalar motor. Bunun dışında bir eksisini görmedim ben .
-
06 Ağustos 2011, 00:54
#6207
tolgabulgan adlı üyeden alıntı
teşekürler kartalizma07 kardeşim. orjinal lastiklerle hiç sürmedim bunu baştan belirteyim!!! ama almış olduğum lastikler iyi dönerkende rahat, hususi ıslak bir zeminden de geçtim(az bir ıslaklıktı) hiç bir şey olmadı; ve ön-arka ikisi birlikte 120 tl. bide sormak istediğim bugün biraz dolaştım 120 km oldu ve biraz bastım 100km.ye kadar çıktım. ara ara yapmamda bir sakınca olurmu yoksa ilk bakımdan sonramı yapayım. (tabii canavarın üstüne
oturunca istiyor meret yada bana öyle geliyor)
yanlış yapmışsın ben 500 km ye kadar 50-55 gittim, 700km den sonra kısa süreli 100 yapıp bıraktım, 1000 km den sonra biraz daha bastım
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
06 Ağustos 2011, 00:59
#6208
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
yanlış yapmışsın ben 500 km ye kadar 50-55 gittim, 700km den sonra kısa süreli 100 yapıp bıraktım, 1000 km den sonra biraz daha bastım
teşekkür ederim. bundan sonra biraz daha dikkatli kullanacağım
-
06 Ağustos 2011, 01:03
#6209
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Orjinal lastiği değiştirmek en mantıklısı. 2 kere lastiğin hafif ıslak zeminde kayması ile motordan uçma tehlikesi atlattım en sonunda gittim değiştirdim. Çok araştırdım michelin , metzeller marka lastik bulamadım irc marka lastik aldım. Orjinalinden iyidir şuana kadar sorun yaratmadı. Size kışı bekleyim filan demeyin ön arka 120 tl değiştirin canınızdan önemli değil.
Motor özellikle 2 kişi iken hafif bir rampada bile zorlanıyor gaz yemiyor bu motor için yokuşlarda çok zayıf diyorlardı doğruymuş. 2. bakımını yaptırayım biraz daha düzelir rahalar motor. Bunun dışında bir eksisini görmedim ben .
bence hiç zorlanmıyor yanlış düşünüyorsun
2 kişi gayet iyi gaz yiyor, torklu güçlü motor
2. viteste kalktım bilmeden ve hiç hissetmedim şaşırdım belli eder birazcık bari dedim kendi kendime, gazı yediği gibi kalktı gitti
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
06 Ağustos 2011, 01:13
#6210
-
06 Ağustos 2011, 01:24
#6211
swat- adlı üyeden alıntı
ewet kardeşim .kollar uzun olduğu için eğilmiyorum . rahat oluyo. ben daha önce 2 motor değiştirdim . bu maşşlah rahat.bi de tam bilmiyorum aama eski kasadan daha uzun gibi geldi bana .ya walla şu motor yamaha olsa ya da honda olsa 5000 den aşağı satılmaz.hindistanın tvs adlı bir firması bu devlerin içinde hatırı sayılır bir satış rakamı elde ettiyse alkışlamak lazım . sanırım yoga eşliğinde çalışıyo kara benizli kardeşlermz
internette bunun diğer adı dafran diye geçiyo.
komik geldi bana
kim bilir ne demek
zaten benim direksiyonla fazla sorunum yok. tek ve ufak sorunayaklarım durduğumda parmak uçlarında duruyorum. amartisörden indireyim dedim ama orjinalı bozulur diye yaptırmak istemedim
-
06 Ağustos 2011, 02:30
#6212
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
bence hiç zorlanmıyor yanlış düşünüyorsun
2 kişi gayet iyi gaz yiyor, torklu güçlü motor
2. viteste kalktım bilmeden ve hiç hissetmedim şaşırdım belli eder birazcık bari dedim kendi kendime, gazı yediği gibi kalktı gitti
yokuş çıkarken 5. viteste devir düşürüyor 4. viteste yük ve yokuşun durumuna göre değişiyor. bu motorun tek eksik yanı bu malesef. tabiki yokuş derken varlığı yokluğu belli olmayan yokuşları kastedmiyoruz. bahsi geçen yerler ciddi eğim içeren yerler.
-
06 Ağustos 2011, 03:27
#6213
ekremz adlı üyeden alıntı
yokuş çıkarken 5. viteste devir düşürüyor 4. viteste yük ve yokuşun durumuna göre değişiyor. bu motorun tek eksik yanı bu malesef. tabiki yokuş derken varlığı yokluğu belli olmayan yokuşları kastedmiyoruz. bahsi geçen yerler ciddi eğim içeren yerler.
walla ben ant muğla yaptım rampayı görünce hızımı aldım 80 90, kolay kolay hız düşmüyo motorun
geçenlerde de kemere doğru sürat yaptım hızım 110 az dik rampa vardı rampanın sonunda 100 e düştü hızım gayet başarılı buldum
devrini ve hızını alırsan cbf ve ybr ye göre fark var bence
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
06 Ağustos 2011, 09:47
#6214
ixeywent adlı üyeden alıntı
swat-
o yol biiraz sarsıyo yoldanda kaynaklanıyo zaten kardeş. ama rüzgarda 90 üstüne çıkınca benim motorda sanki arka sallıyo gibi geliyo ama bi sorun yok ALLAH a şükür yatma falan olmadı. bi kaç kere uzun yola gittim zaten rüzgar yoktu bi kaç yerde 125 dedi en son zaten daha da gidermi bilmem. arka dişlisi çok büyük ön dişlide çok küçük bu dişlilere göre baya iyi gidiyoo.
O dişlileri sıradan insanlar değil o konuda uzman insanlar uygun görmüşlerdir eminim müsait yolda 136-140 km görüyor orjinal hali ile. Sınıfının en hızlısı bu sanırım.(orj olarak)
swat- adlı üyeden alıntı
doğru dyosun kardeş,m .açık alan olduğundan sanrm . ama yol süper .geniş ve düz. .bu arada arkdaşın dediği gibi eğilipte gaz verdiğimzde ibre direk 10 15 artıyo . 110 la gidiyosun mesela . göstergeye doğru eğil .hız direk 125 .
Bizim ebatlarda kapanmadan hız yapmamak lazım kardeşim
Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı
Orjinal lastiği değiştirmek en mantıklısı. 2 kere lastiğin hafif ıslak zeminde kayması ile motordan uçma tehlikesi atlattım en sonunda gittim değiştirdim. Çok araştırdım michelin , metzeller marka lastik bulamadım irc marka lastik aldım. Orjinalinden iyidir şuana kadar sorun yaratmadı. Size kışı bekleyim filan demeyin ön arka 120 tl değiştirin canınızdan önemli değil.
Motor özellikle 2 kişi iken hafif bir rampada bile zorlanıyor gaz yemiyor bu motor için yokuşlarda çok zayıf diyorlardı doğruymuş. 2. bakımını yaptırayım biraz daha düzelir rahalar motor. Bunun dışında bir eksisini görmedim ben .
Lastiklerinden ıslak yolda gerçekten memnunmusun? Bende kışa doğru değiştirmeyi düşünüyorum IRC yi önerirmisin ya da bu konuda tecrübe ile sabitlenmiş bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa.. Senin km bayağı ilerledi sanırım, bi servise göster istersen.2 kişi rampada 115 ten 97 ye kadar düştü bence gayet normal.
-
06 Ağustos 2011, 09:51
#6215
lastiğini deyiştiriceksen mıchelın alıcaksın yok pahalı dersen başka alma biriktir yine michelın al tadını çıkar :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
06 Ağustos 2011, 10:13
#6216
Adana İl Temsilcisi
arkadaşlar,IRC,UNİLLİ gibi markalar,uzakdoğu ürünleri,ee doğal olarak naylon oranı yüksek ve kauçuk oranı az.bu sebeptendir de ucuzdurlar.michelin gibi iyi markalardan şaşmayın derim.
eski apache ile yeni arasında çok fazla fark var.
1-ön çamurluk,
2-sinyaller
3-ön disk papatya,
4-iki teker arası 4 cm.daha uzun,
5-direksiyon farklı,
6-km.saati farklı,
7-karbüratör ve silindir üst kapağı farklı,
8-ayak pegleri,eskiden 10 cm. daha geride,
9-arka stop led,
10-arka çamurluk farklı,
11-aynalar farklı,
12-zinciri o-ringli,
13-depo grenajları var.
bilginiz olsun.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
06 Ağustos 2011, 11:43
#6217
swat- adlı üyeden alıntı
doğru dyosun kardeş,m .açık alan olduğundan sanrm . ama yol süper .geniş ve düz. .bu arada arkdaşın dediği gibi eğilipte gaz verdiğimzde ibre direk 10 15 artıyo . 110 la gidiyosun mesela . göstergeye doğru eğil .hız direk 125 .
swat motorlarımız aynı. ben 110'u geçemedim hiç. eğilerek de deneyeyim bakiim.
-
06 Ağustos 2011, 11:59
#6218
Selam arkadaşlar bu ilk 500 km evresinde afedersiniz ama tosba gibi gitmek mantıklı değil bence her motor açılmış geliyor her motorun sınırları zorlanmış oluyor bağzı testler sonucunda formda bunun açıklaması var mühendis tarafından cbf 150 formunda benim arkadaş bayiden çıkardığı gün 129 bastı ben basmadım ilk rodaj döneminde maximum 70 km hız yaptım oda farkında olmadan baktım 70 olmuşuz hemen gaz kestim ilk günden 129 basan arkadaşa şuan hiçbirimiz yetişemiyoruz adamın motor 145 yapıyo bağzılarıda rodaj döneminde motoru zorlarsan sıkıştırırsan motorun ömrü kısa olur diyorlar bazılarıysa zorlamazsan sıkıştırmazsan sağır açılır gitmez diyorlar ben sıkıştırmadım 137 felan görüyo arkadaş sıkıştırdı 145 görüyor benimki sağırmı açıldı yani şimdi
-
06 Ağustos 2011, 12:01
#6219
o 145 gören cbf 150 ci arkadaş bunu nasıl nerde görüyor ya ben 120 görüyorum redline giriyor o motorun afedersinizde anasını ağlatıyor yani :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
06 Ağustos 2011, 14:16
#6220
adanalı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar,IRC,UNİLLİ gibi markalar,uzakdoğu ürünleri,ee doğal olarak naylon oranı yüksek ve kauçuk oranı az.bu sebeptendir de ucuzdurlar.michelin gibi iyi markalardan şaşmayın derim.
eski apache ile yeni arasında çok fazla fark var.
1-ön çamurluk,
2-sinyaller
3-ön disk papatya,
4-iki teker arası 4 cm.daha uzun,
5-direksiyon farklı,
6-km.saati farklı,
7-karbüratör ve silindir üst kapağı farklı,
8-ayak pegleri,eskiden 10 cm. daha geride,
9-arka stop led,
10-arka çamurluk farklı,
11-aynalar farklı,
12-zinciri o-ringli,
13-depo grenajları var.
bilginiz olsun.
peki bora abi bu yeniler de suziki mi. eskilerin motor bölümü suziki diye biliyorum bi anlaşması varmış. tvs ye suzikinin yan ürünü diyolar. peki yenilerde durum ne sözleşme devam ediyomu yoksa bitti bi kaç yerde bitti diye duydumda. bi bilgin varmı?
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler