TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Aralık 2011, 01:20
#7901
reis007 adlı üyeden alıntı
şahane fotolar (158 resim
)en az 2 saatiniz resim çekmeyle geçmiş anlaşılan.benim takıldığım bi nokta var.o ateşin yandığı yerde odun yok.magma falanmı yanıyo orda
ateşin yandığı yerler eriyorda dikkatimi çekti
bende şimdi baktım gerçekten ilginç ateş :9 sanırım gaz falan çıkıyor o kayalardan
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Reklamlar
-
08 Aralık 2011, 02:16
#7902
-
08 Aralık 2011, 03:06
#7903
cekokk adlı üyeden alıntı
Bende anlamış değilim yüzyıllardır bu ateş yanıyormuş. Ama mutlaka görülmesi gereken biryer bizde beleş ateş bulunca sucuk ekmek yaptık türklüğümüzü gösterdik
yabancı turistler burda ne yapıor bunlar der gibiydi
Bu sadece benim foto makinesinden çekilmiş fotograflar gerisi kendi sitemizde inceleyebilirsiniz başka gezilerimizede bakabilirsiniz
www.motorize07.com
---------- Post added 08-12-2011 at 00:16 ---------- Previous post was 07-12-2011 at 23:58 ----------
Ayrıca resimler için özel artçılarımız var onlar cekimler ve videolarla ilgileniyor
Baya sistematik geziler yapıoruz yani
güzel gezi olmuş
bende antalyadayım ama haberim yok öyle yerlerden, gittiğimde yok
motorize07 de mi organize oluyorsunuz
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
-
08 Aralık 2011, 04:47
#7904
reis007 adlı üyeden alıntı
hmm o zaman hiç elleme diyorsun.tamam parlak olan yeri, deponun yanaklarını bide gidonu kaplarım o zaman.ama gidonu sökememiş cazador bakalım ben yapabilecekmiyim...
ben gıdonun sag ve sol kolunu mat sıyah renge boyadım ortadakı kapagıda karbon kapladım boylece depodakı karbon cızgısı ıle aynı uyumu elde ettıgımı dusunuyorum arka kuyruktan gıdona kadar yanlar sıyah orta karbon motor bloguna buz mavısı cok hafıf led aydınlatma yaptım farın altındakı cıvatalar bır tane cızgı gunduz farı taktım parklarla beraber yanıyor parklarıda led beyaz ve xneon far taktırdım bırde dedıgım gıbı egzoz korumalıgını karbon kaplattım ve ustune kucuk olarak kırmızı rtr 150 cıkartması yapıstırdım onun ustunede komple ınce bır vernık attırdım dayanıklı olması acısından karbonun ısıdan yumusamaması ıcın tam ıstedgım gıbı oldu motorum rengıde sıyah tek bısey kaldı plakalık aydınlatmasını beyaz led yapıcam ama ampulu nasıl cıkıo bılmıyorum sokmeye calıstım cıvatası yok ampul yerı acılmıyor bı turlu:S
-
08 Aralık 2011, 04:57
#7905
Merhabalar sıfır model salcano wolf mu (anahtar teslim 3 bin tl ye yakın )yoksa az kullanılmış 2011 model apahhe mi almak daha akıllıca olur birkaç link buldum yardımcı olursanız sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5898936/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5846251/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5384981/detay/
-
08 Aralık 2011, 12:30
#7906
Salcano wolf benim arkadaşımda var gayet güzel ve sorunsuz bir motordur. Ama tvs ile kıyaslanamaz bile neden dersen ikinci el piyasası yok direk çinli diye gözden düşürüyor insanlarımız.Ayrıca görüntü ve kalite itibariyle tvs kat kat önde bir motor bende yeni kullanmaya başladım daha önce kawasaki er-5 motorumda vardı sadece er-5 e göre hızı biraz fazla olsaymıs aynı kalitede diyebilirim artık sen anla arada ki farkı
---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:01 ----------
Bu arada bu akşam motorize07 nin toplantısı var. Antalyada ki arkadaşlara duyrulur. Toplantı akşam saat 8 de olcaktır www.motorize07.com sitesinden inceleyebilirsiniz. Gelin tanışmış oluruz.
-
08 Aralık 2011, 13:03
#7907
imperiaer adlı üyeden alıntı
ben gıdonun sag ve sol kolunu mat sıyah renge boyadım ortadakı kapagıda karbon kapladım boylece depodakı karbon cızgısı ıle aynı uyumu elde ettıgımı dusunuyorum arka kuyruktan gıdona kadar yanlar sıyah orta karbon motor bloguna buz mavısı cok hafıf led aydınlatma yaptım farın altındakı cıvatalar bır tane cızgı gunduz farı taktım parklarla beraber yanıyor parklarıda led beyaz ve xneon far taktırdım bırde dedıgım gıbı egzoz korumalıgını karbon kaplattım ve ustune kucuk olarak kırmızı rtr 150 cıkartması yapıstırdım onun ustunede komple ınce bır vernık attırdım dayanıklı olması acısından karbonun ısıdan yumusamaması ıcın tam ıstedgım gıbı oldu motorum rengıde sıyah tek bısey kaldı plakalık aydınlatmasını beyaz led yapıcam ama ampulu nasıl cıkıo bılmıyorum sokmeye calıstım cıvatası yok ampul yerı acılmıyor bı turlu:S
kardeşim mrb koy bi resimde görelim ;)
Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.
-
08 Aralık 2011, 15:47
#7908
umtuls adlı üyeden alıntı
kardeşim mrb koy bi resimde görelim ;)
bekliyoruz imperiaer
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
-
08 Aralık 2011, 19:06
#7909
reis007 adlı üyeden alıntı
bekliyoruz
imperiaer
evet bekliyoruzzzz
Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.
-
08 Aralık 2011, 19:36
#7910
arkadaşlar bikaç gündür ha bugün ha yrn dediim apaçimi bugün alıp 0 motor kullanma tecrübesiyle kağıthaneden büyükçekmeceye gelicem geçenlerde bikaç arkadaştan tüyo almıştım ist trafiiyle ilgili napmam ne etmem gerektiine dair,akşam eve varınca yazarım yazmazsam geberdim demektir haberleri kaçırmayın bu akşam
-
08 Aralık 2011, 21:51
#7911
Süvarİ adlı üyeden alıntı
blade kardeş dişli olayını bisikletdeki gibi düşünebilirsin. zincirin takılı olduğu 2 dişli var öndeki ön arkadaki arka dişli. arka dişliyi küçültmek veya ön dişliyi büyültmek motoru hızlandırır fakat güçten ödün verir atikliğini önler motoru yorar. arka dişliyi büyültmek veya ön dişliyi küçültmek ise hızı azaltır fakat gücü arttırır motoru rahatlatır. aslında çok da büyük değişimler olmaz diyebilirim. sadece motoru kurcalamaktan zevk alan teknik şeylerden zevk alan kişiler bu konuda çeşit çeşit şeyler deneyip durur. kendisine göre en ideal dişli oranını bulmaya çalışır veya değişiklik olsun diye yapar. :D mesela ben vites aralıklarının kısa olmasından şikayetçi olup her vitesde uzun uzun hızlanabilmek için öndeki dişliyi 16 yapmıştım. 5. viteste motoru çok baydığı için 15 e düşürdüm... çok mu basite indirip anlattım bilmiyorum :D
redline ise devir göstergesindeki kırmızı ile gösterilen yüksek devirlerin olduğu bölge. apachede 9 000 devirden sonrası redline oluyor. ( heralde öyleydi :D ) aslında orası kırmızı ile belirtilmemiş olsa herkes gönül rahatlığıyla 10000 devirde kullanırdı fakat kırmızı renkle vurgulanmış olduğu için devir 9000 in üstüne fazla çıkarılmıyor :D motoru fazla zorlamayıp yakıt tüketimini azaltmak için böylesi daha iyi oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
bi önceki sayfadaki yorumları okudumda sakal olayı benide dürtüyor. ciddi anlamda yakışan sağlam bi tavsiyeniz olursa kendim kalıbını yapıp karbonfiberden imal etmeyi düşünüyorum.. tvs olması şart değil grenajsız herhangi bir motordan görüntü olabilir, fikir vermesi açısından.
Cevabın için çok teşekkür ediyorum biraz geç teşekkür ettim ama olsun bilgilendirme için teşekkürler.Birde bir sorum olucak apachi yerine alınabilecek başka bir motor var mı ? aynı fiyat veya biraz üstüne apachi den daha iyi bir motor alabilirmiyiz ? Apachiden başka önerebileceğiniz motorsiklet var mı ?
-
09 Aralık 2011, 00:33
#7912
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım sizlere sorum olacak apache tvs almayı düşünüyorum daha önce hiç tvs motora binmedim boyum 1.88 sizce rahat edebilirmiyim teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
merhabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım apache tvs motor almayı düşünüyorum daha önce hiç tvs motara binmedim boyum 1.88 sizce rahat edebilirmiyim ? teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
merabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım sizlere apache tvs almayı düşünüyorum daha önce tvs motora hiç binmei sıkıntı çekermiydim boyum 1.88 sizce bi sıkıntı çekermiyi? teşekkürler...
-
09 Aralık 2011, 00:50
#7913
ozgurkayihan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bikaç gündür ha bugün ha yrn dediim apaçimi bugün alıp 0 motor kullanma tecrübesiyle kağıthaneden büyükçekmeceye gelicem
geçenlerde bikaç arkadaştan tüyo almıştım ist trafiiyle ilgili napmam ne etmem gerektiine dair,akşam eve varınca yazarım yazmazsam geberdim demektir haberleri kaçırmayın bu akşam
sorunsuz geldim arkadaşlar meğersem bende bi motor kullanma kabiliyeti varmış da hbrim yokmuş yanlız çok ıslandım dondum sıçana döndüm ilk günden...
-
09 Aralık 2011, 01:05
#7914
arkadaşlar bana cevap verecek kimse yokmu ?
-
09 Aralık 2011, 01:40
#7915
furkan.mzrk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bana cevap verecek kimse yokmu ?
Arkadaşım bütcen o kadarsa sıkıntı cekmezsin boyun abartı degil. Tabi ilerde paran olursa translap valedero gibi motorlara boyun daha uygun ama motor için boyun ideal merak etme ben 1.80 boyundayım hiçbir sıkıntı cekmiyorum.
-
09 Aralık 2011, 02:14
#7916
yani sıkıntı çekmezsin diyosun peki bu tvs lerin hassas yerleri nereleridir
-
09 Aralık 2011, 02:25
#7917
furkan.mzrk adlı üyeden alıntı
yani sıkıntı çekmezsin diyosun peki bu tvs lerin hassas yerleri nereleridir
Valla en hassas yeri diye birşey benim motorda yok 2011 lerde sanırım gösterge biraz hassas. Bu arada boy için önce bi gidin bayiye üstüne oturun motorun ve biri fotoğrafınızı çeksin bakın gönlünüze yatarsa alın
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
-
09 Aralık 2011, 02:31
#7918
furkan.mzrk adlı üyeden alıntı
yani sıkıntı çekmezsin diyosun peki bu tvs lerin hassas yerleri nereleridir
boyum 1,84 falan bi sorun yok. ama sen arkadaşın dediği git bayiye bin bi üstüne için ısınırsa alırsın. motor bozulurmu şu mu bumu hiç düşünme hoşuna gidiyorsa al taş gibi makina.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
09 Aralık 2011, 02:55
#7919
-
09 Aralık 2011, 04:20
#7920
fotograf nasıl yuklenıyor bana anlatında yuleyıverım hemen:D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler