Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #28921
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Alıntı sercanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sizlere yardımınıza ihtiyacım var...

    2012 model sıfır apache mi yoksa bin tl daha verip 2014 model mi?

    2012 ve 2014 modeller arası çok fark var mı o paraya değermi cevaplarınız için teşekkürler...
    2014 model alırdım neden diye sorarsan 2012 modeller artık bitiyor. Eski kasa gelmeyecek. Almışken yeni kasa al satışında zorlanmassın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28922

    Üyelik
    24 Nisan 2014
    Motosikleti
    TVS Apache 2013
    Ls 2 nin kaskları güzel ben full face tip kaskı beğendim kask şart ceket belki

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun ustam güle güle kullanın... depo sallanıyo dediniz vida falan attırmaya gerek yok... yani itince, benim motorun deposu da ileri geri oynuyo ses çıkarmadan ama onun dışında ses çıkararak, takırtıyla sallanıyosa büyük ihtimalle vidası gevşektir... kask olarak da ben ls2 ff 370 çene açılır kask kullanıyorum çok da memnunum... ben kapalı kask ile bunalan bi adamım o yüzden bunu tercih ettim... güneş vizörü falan da var... lütfen ucuz olsun diye sadece cezadan koruyan kasklardan almayın... tekrar hayırlı olsun...

    alacağınız kaskın performansına buradan bakabilirsiniz...
    http://sharp.direct.gov.uk/
    Sağolun, biraz sonra motoru teslim alıcam o zaman netleşir deponun durumu kask olayı kafa karıştırıyor biraz benzer kaskların arasında büyük fiyat farkları var kullandığınız kask güzel ben full face den yanayım şu kask güzel geldi http://www.hepsiburada.com/liste/sha...oryId=20029253 fiyatı bin liranın üzerinde bu kadar parayı kaska veremem bu yüzden Ls 2 ideal daha sonra bunları internetten almak yerine gidip bir moto shoptan almak daha mantıklı kafa ölçüsü falan gerekiyormuş kaç beden giydiğini anlamak için izmir yada denizli de bildiğiniz moto shop mağazası varmı ürün çeşidi iyi olan, mağazadan deneyerek almak daha mantıklı geldi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

    Alıntı MeydeyMeydey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ls 2 nin kaskları güzel ben full face tip kaskı beğendim kask şart ceket belki

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------



    Sağolun, biraz sonra motoru teslim alıcam o zaman netleşir deponun durumu kask olayı kafa karıştırıyor biraz benzer kaskların arasında büyük fiyat farkları var kullandığınız kask güzel ben full face den yanayım şu kask güzel geldi http://www.hepsiburada.com/liste/sha...oryId=20029253 fiyatı bin liranın üzerinde bu kadar parayı kaska veremem bu yüzden Ls 2 ideal daha sonra bunları internetten almak yerine gidip bir moto shoptan almak daha mantıklı kafa ölçüsü falan gerekiyormuş kaç beden giydiğini anlamak için izmir yada denizli de bildiğiniz moto shop mağazası varmı ürün çeşidi iyi olan, mağazadan deneyerek almak daha mantıklı geldi...

  3. #28923
    mv400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Kutahya
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750
    Alıntı omey55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar zincir yağı spreyi kullanan varsa marka belirtebilir mi acaba?yada ne ile yağlıyorsunuz diye sorayım.ilk defa yağlicamda.gaz yağıyla temizlemeyi sprey yağla yağlamayı düşünüyorum.
    Sprey yağ olarak IPONE kullandım hep 500 km de bir.

  4. #28924
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı mv400 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O çatlakları görüp halen kullanıyorsanız iyi cesaret. Yani evet çoktan değişim zamanı gelmiş
    teşekkürler yorumun için ben lastiği değiştirdim irc aldım güzel ben beğendim lastiği hem tip olarak hemde kalite olarak fiyatına göre iyi

  5. #28925

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    teşekkür ederim ama artı bin tl de zorluyor biraz

  6. #28926

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Merhabalar arkadaşlar, düne kadar motorsikletler hakkında hiçbir bilgi sahibi değildim. İhtiyaç doğrultusunda bir anda motor alma kararı alıp, ehliyet kursuna yazıldım.

    Sercanx arkadaşımızla aynı soruyu yönelteceğim ben de, biraz daha detaylı cevap alabilirsem çok memnun olurum, ikimiz açısında da faydalı olur.

    Daha önceden gezi amaçlı ehliyetsiz :/ biçimde günlük olarak scooter kiralamalarım olmuştu, araştırmalarım sonucunda başlangıç motor olarak commuter sınıfı düşündüm ve tvs apache şu an ağır basıyor.
    bütçe kısıtlı olmasına rağmen oynamalar yapabilirim, sıfır cbf 150 ye kadar çıkabilirim.

    apachelerin 2013 kasasında iyileştirmeler olduğunu okudum, o sebeple 4400 e 2012 eski kasa almak yerine 5.400 e 2014 yeni kasa mı alsam diye gidip geliyorum :/ e hal böle olunca 5400 e çıkmışken honda da alabilirim diyorum.

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    Şimdiden teşekkürler.

  7. #28927
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Tvs varken cbfye para verilmez.Geçen yıl haziranda sıfır yeni kasa tvs aldım.Aşırı şekilde memnunum.Hem hız hem yakıt hem görünüm hem sağlamlık olarak.Tvsnin 250 cc modeli olursa alır mıydım? ne yalan söyleyim almazdım ama tvs 150 her açıdan parasını hak eden motor.Işıklarda cbfyle yan yana gelince çok hüzünlü bakıyorlar.Tabi yeşil yanınca da arkamdan bakıyorlar Geçen bakıma servise gittim cbfli kurye tvs alacaktı pazarlık yapıyordu.Cbfye bindin mi diye sorarsan tvs'den başka motora binmedim.İyi ki de tvsyi tercih etmişim.Yeni kasa mı eski kasa mı diye sorarsanız ben yeni kasa aldım.Yenisi çıkmışken eskisini almak mantıksız olur..Hakkınızda hayırlısı.

  8. #28928
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı o1usta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar arkadaşlar, düne kadar motorsikletler hakkında hiçbir bilgi sahibi değildim. İhtiyaç doğrultusunda bir anda motor alma kararı alıp, ehliyet kursuna yazıldım.

    Sercanx arkadaşımızla aynı soruyu yönelteceğim ben de, biraz daha detaylı cevap alabilirsem çok memnun olurum, ikimiz açısında da faydalı olur.

    Daha önceden gezi amaçlı ehliyetsiz :/ biçimde günlük olarak scooter kiralamalarım olmuştu, araştırmalarım sonucunda başlangıç motor olarak commuter sınıfı düşündüm ve tvs apache şu an ağır basıyor.
    bütçe kısıtlı olmasına rağmen oynamalar yapabilirim, sıfır cbf 150 ye kadar çıkabilirim.

    apachelerin 2013 kasasında iyileştirmeler olduğunu okudum, o sebeple 4400 e 2012 eski kasa almak yerine 5.400 e 2014 yeni kasa mı alsam diye gidip geliyorum :/ e hal böle olunca 5400 e çıkmışken honda da alabilirim diyorum.

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    Şimdiden teşekkürler.

    Beklentin konfor ise cbf öneririm. Performans, sağlamlık ve görünüm ise bence 150cc ve altında en iyisi TVS.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

    Alıntı omey55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar zincir yağı spreyi kullanan varsa marka belirtebilir mi acaba?yada ne ile yağlıyorsunuz diye sorayım.ilk defa yağlicamda.gaz yağıyla temizlemeyi sprey yağla yağlamayı düşünüyorum.
    Zincir temizleme spreyi olarak hangisi ucuzsa onu kullanabilirsin. Gazyağı vs. kullanma, zincirdeki ringlere zarar veriyor. Ayrıca bazı online firmalarda zincir temizleme spreyi diye balata spreyi satılıyor, yanılma.
    Yağ olarak ben uygun olsun diye Castrol aldım. Yağ özelliği olarak memnunum ancak biraz etrafa sıçrıyor. Birdahakine ipone denemeyi düşünüyorum.

  9. #28929
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Motorum 700 km'de şuan. İlk bakımını yaptırdım 500 km'de. Arkada 52 litrelik topcase var gayet sorunsuz kullanıyorum. Motorun egzoz kısmından bi ses geliyor yarın ona bi el atıcam, bir de çukura falan girdiğimde kafa kısmından ses geliyor bu ikisi dışında sorun yok. Ayak peglerini ise yarın plastik pul ile boşluklarını alıp vibrasyonuna bakıcam.. Bir kaç fotoğraf ekleyeyim. Bu arada ben 4400 TL'ye aldım motorumu, 1000 TL peşin - 3400 TL 9 taksit k.kartına.. 300 TL plaka + ruhsat tuttu takipçiye vermiştim.. 185 TL'ye de sigortası tuttu.

    Aksesuar olarak hiçbir şey almadım sadece çanta demiri taktırdım, 52 litre cox marka topcase ve tankped taktım çok hoş oldu. Şimdilik gayet memnunum




    Apices ve ilkervirlan bunu beğendiler.

  10. #28930
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 e attığımda hızım 90 üzerindeydi ercan ,dediğin gibi henüz makina daha çok yeni biraz km yapması lazım. .redline da pek sokmjyorum motoru 1000 km ye kadar hiç sokmadım 1000 üzeri yüksek devirlere çıkmaya başladım ama oda arada, yanı kısa süreli çıkıp iniyorum .Ben çok pipirikli bi insanım hergün farklı yerden bi titreşim sesi duyuyorum acaba bişeymi oldu demekten artık sıkıldım gecen sinyaller zırıldıodu heryerini sıktım , dünde arka peglerden biri kendi kendine açılmaya başladı ön kafa zaten zırıldıo, bide arka solda bi korumalık demir varya oda tırrrr diye ses yapmaya başladı orasına bak burasına bak ben hasta olurum bunla Ben motor bölümü mezunuyum ve tekstilde bobin makinalarında mekaniker olarak çalışıyorum belkide bu yüzden fazla hassas davranıyorum bu titreşim konusunda . yani aman ses geldi milde atıklıkmı var rulman mı zırıldıo falan filan hep bi arıza arayışı içindeyim içim rahat etmio.
    kafana okadar takma motordan soğumaya başlatır sen ugraştıkça hep bişeyler çıkar ,motora hiç bişey olmaz bin gez şu arkadaki demiri daha sökmedin mi , motora yararı yok gereksiz vede çirkin gösteriyor ... kafadan gelen sesi açıp içini ya siliconla yada çift taraflı bant yaparsan keser benimkinde mevsime göre değişiyor kışın oluyor yazın kesiyor
    ronnytechno bunu beğendi.
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  11. #28931

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı MeydeyMeydey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ls 2 nin kaskları güzel ben full face tip kaskı beğendim kask şart ceket belki

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------



    Sağolun, biraz sonra motoru teslim alıcam o zaman netleşir deponun durumu kask olayı kafa karıştırıyor biraz benzer kaskların arasında büyük fiyat farkları var kullandığınız kask güzel ben full face den yanayım şu kask güzel geldi http://www.hepsiburada.com/liste/sha...oryId=20029253 fiyatı bin liranın üzerinde bu kadar parayı kaska veremem bu yüzden Ls 2 ideal daha sonra bunları internetten almak yerine gidip bir moto shoptan almak daha mantıklı kafa ölçüsü falan gerekiyormuş kaç beden giydiğini anlamak için izmir yada denizli de bildiğiniz moto shop mağazası varmı ürün çeşidi iyi olan, mağazadan deneyerek almak daha mantıklı geldi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

    beden konusunda haklısınız... ben de mağazadan bedenine bakıp netten sipariş vermiştim daha uygundu fiyatı... ben L beden kask aldım... ilk kullanımdan sonra açılma yapıyo unutmayın... tıpkı ayakkabı gibi ... bir de tam hatırlamıyorum ama denizlide eski buğday pazarının altında bir iki tane motorcu vardı bir de yeni otogarın yanındaki sokakta... ama çeşit çok fazla değildi... izmirde de muhtemelen daha fazladır...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

    Alıntı omey55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar zincir yağı spreyi kullanan varsa marka belirtebilir mi acaba?yada ne ile yağlıyorsunuz diye sorayım.ilk defa yağlicamda.gaz yağıyla temizlemeyi sprey yağla yağlamayı düşünüyorum.

    ipone spray chain diye bişey var onunla yağlıyorum ben... buradaki bi arkadaşın taviyesi üzerine almıştım memnunum... bir de şunu söyleyeyim zinciri gaz yağı ile temizledikten sonra hemen yağlamıyorum... önce bir iki sefer bulaşık deterjanı ile zincirdeki gaz yağını temizlemeye çalışıyorum... daha sonra zinciri kurutuyorum ve yağlıyorum... bu şekilde sanki daha uzun süre zincirde kalıyor gibi geldi... daha önce kullanmadıysanız dikkat etmek gerekiyor çünkü sprey yağlayıcı arka cantta leke bırakıyor...

  12. #28932
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 700 km'de şuan. İlk bakımını yaptırdım 500 km'de. Arkada 52 litrelik topcase var gayet sorunsuz kullanıyorum. Motorun egzoz kısmından bi ses geliyor yarın ona bi el atıcam, bir de çukura falan girdiğimde kafa kısmından ses geliyor bu ikisi dışında sorun yok. Ayak peglerini ise yarın plastik pul ile boşluklarını alıp vibrasyonuna bakıcam.. Bir kaç fotoğraf ekleyeyim. Bu arada ben 4400 TL'ye aldım motorumu, 1000 TL peşin - 3400 TL 9 taksit k.kartına.. 300 TL plaka + ruhsat tuttu takipçiye vermiştim.. 185 TL'ye de sigortası tuttu.

    Aksesuar olarak hiçbir şey almadım sadece çanta demiri taktırdım, 52 litre cox marka topcase ve tankped taktım çok hoş oldu. Şimdilik gayet memnunum


    http://i.hizliresim.com/YP4yNA.jpg
    http://i.hizliresim.com/b8y1Vn.jpg
    http://i.hizliresim.com/p4EA5z.jpg
    Maşallah çok yakışıklı bir motor.
    Bende de mat grisi var.Arkadaki çantanın sorun çıkarmadığını yazmışsınız.Yandan çok büyük görünüyor.Acaba arkadan da çok mu büyük görünüyor?Birde tankpadin desenini merak ettim.Bildiğiniz gibi çok çeşitleri var.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  13. #28933
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Arkadaşlar, sizlerden bir hususta yardım, ve öneri isteyeceğim.
    Ne zamandır aklımda lakin, fırsat olmamıştı.
    KArbüratörü tutan, sağlı sollu iki vidadan, sol taraftaki yok.
    Bence düşme değil, hiç takılmamış.
    Aşağıya resmini ekleyeceğim.
    Sizce ne tür bir sorun çıkarır? ihmal etmeye gelir mi?
    Motosikelt, 5000 km de.

  14. #28934
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı APALA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, sizlerden bir hususta yardım, ve öneri isteyeceğim.
    Ne zamandır aklımda lakin, fırsat olmamıştı.
    KArbüratörü tutan, sağlı sollu iki vidadan, sol taraftaki yok.
    Bence düşme değil, hiç takılmamış.
    Aşağıya resmini ekleyeceğim.
    Sizce ne tür bir sorun çıkarır? ihmal etmeye gelir mi?
    Motosikelt, 5000 km de.
    http://i.hizliresim.com/0VyQDW.jpg
    Orada cıvata olmadığı için eğer bi boşluk gevşeklik oluşuyorsa ,muhakkak azda olsa olşuyodur . Buda Motor emme zamanındayken karışımın içine fazladan hava karışmasını sağlar ,ve istenilen karışımdan farklı bi karışımı silindir içerisine yollamış olur. Aynı cıvatadan bi tane alıp takın bence. Ha eğer orası sıkı sıkıya yapışmış bi şekildeyse sorun olmaz ama yinede kafanız rahat olması için bi cıvata takın .

  15. #28935
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orada cıvata olmadığı için eğer bi boşluk gevşeklik oluşuyorsa ,muhakkak azda olsa olşuyodur . Buda Motor emme zamanındayken karışımın içine fazladan hava karışmasını sağlar ,ve istenilen karışımdan farklı bi karışımı silindir içerisine yollamış olur. Aynı cıvatadan bi tane alıp takın bence. Ha eğer orası sıkı sıkıya yapışmış bi şekildeyse sorun olmaz ama yinede kafanız rahat olması için bi cıvata takın .
    Cevabınız için teşekkürler.
    Evet sıkı sıkıya druyor. Ama ben yine de rahat değilim.
    Vida sıkmak için karbüratörü sökmek lazım.
    Çünkü daracık bir alanda duruyor.
    KArbüratörü sökmek de mesele. ne yapsam bilemedim.
    Güvenebileceğimiz tek gözler, kendi gözlerimizdir.

  16. #28936
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Hocam tam emin değilim ama fotoğraftan gördüğümkadarıyla konuşuyorum. Orada Havşa başlı civata yeri varmış gibi görünüyo. Yuvarlak başlı alyan anahtarla karbüratör yada herhangi bişeyi sökmeden oraya cıvata takılabilir

  17. #28937
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tam emin değilim ama fotoğraftan gördüğümkadarıyla konuşuyorum. Orada Havşa başlı civata yeri varmış gibi görünüyo. Yuvarlak başlı alyan anahtarla karbüratör yada herhangi bişeyi sökmeden oraya cıvata takılabilir
    dediğiniz gibi deneyeceğim bi.
    Neden akım orada kalsın ki? değil mi

  18. #28938
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Arkadaşlar elimde 1 hafta kullanılmış karbon kaplama shark egsoz var. Susturucusu vardır egsoz eski kasaya tam uyumludur. Tiger egsozun orjinal borusuna kaynaklıdır. Komple boğazdan satılıktır. İlgilenen olursa özelden yazabilir.

  19. #28939
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşallah çok yakışıklı bir motor.
    Bende de mat grisi var.Arkadaki çantanın sorun çıkarmadığını yazmışsınız.Yandan çok büyük görünüyor.Acaba arkadan da çok mu büyük görünüyor?Birde tankpadin desenini merak ettim.Bildiğiniz gibi çok çeşitleri var.
    Arkadan büyüklüğü ne kadar anlaşılır fotoğraftan bilmiyorum ama ekleyeyim yine de. Tankpadi de ekledim

    Apices bunu beğendi.

  20. #28940
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    ıslak zemin+ kötü lastikler+acemilik+viraj+40-50km sürat= KAZA
    1 ay kadar önce keskin bir virajda arka lastiğin kayması nedeniyle ben 5 mt, motorsikletim 10 mt kadar sürüklendi. İlk yerle temas eden kısım kafa tasım oldu, kask sayesinde çok şükür burnum dahi kanamadı, korumalı mont ve pantolon giymemiştim ama üzerimde 3-4 kat kalın giysi vardı, en üsttekiler sürüklenmenin etkisiyle parçalandı tabiî ki,

    kaza sonrası ilk 1 dk ayakta dengemi sağlayamadım, etraftan koşup yetişenler sayesinde bir yere oturdum, 30-40 sn kadar kulaklarım duymaz oldu, gözlerim görüyordu ama ayırt edemiyordum nesneleri, midem bulandı, affınıza sığınarak (büyük çişim geldi), tahminim korkudan :D birkaç dk sonra her şey normale döndü kendime gelmiştim.

    Motorsikletimin yanına gittiğimde ön grenajın sol tarafının ve far camının, debriyaj kolunun, sol elciğin, ön arka sinyallerin, artcı basamağı, sol arka kuyruğun kırılmış/çizilmiş olduğunu gördüm beterin beteri var dedim allahtan depo çizilmemiş,

    Etraftakiler motorsikletimi kaldırmış kenara çekmiş sağolsunlar. Kendimi iyi hissettiğim için tekrar motoruma bindim ve ilk iş hemen bi bayiye gitmek oldu

    Bu kaza'nın Bana maliyeti;
    Debriyaj kolu:17 TL
    Sinyaller: (35 TL X 2) = 70 TL
    Sol elcik: 35 TL
    Koruma demiri: 80 TL (henüz değişmedim, birkaç rütuşla idare ediyorum şu anda)
    arka sol kuyruk grenajı: 110 TL (henüz değişmedim, birkaç rütuşla idare ediyorum şu anda)
    kaymadan sonra ön arka lastik değişimi, Ön=80 TL, arka=150 TL
    işçilik vs toplamda 350 TL

    Kaza saniyelik bir şey arkadaşlar, her zaman çok çok dikkatli olmamız gerekiyor, kendimize en çok güvendiğimiz anda kaza yapabiliyoruz, rabbim kimsenin başına vermesin…


    Kaza sonrası sürtünen yerleri siyah ve sarı boya ile kendimce kapattım.



    motorsiklet ön koruma demiri, arka yolcu pegi ve arka sol kuyruk grenajı üzerinde sürüklendi



    Her şeye rağmen hala güzel ve alımlı

    Ve şunu da anladım daha büyük koruma demirleri, ıslak zeminde hemen kaymayan yol tutuşu iyi lastikler almak gerekiyor,

    Toplamda 25.000-30.000km lik vitesli motorsiklet tecrübem var ilk motorsikletim ybr125'di. Bu ikinci motosikletim ve 2. kazam ikiside virajda sağa dönerken oldu, viraj konusunda eğitim almam gerek anlaşılan sağa keskin dönüşlerde galiba çok yatırıyorum :/

    Okuyup zaman ayırdığınız için teşekkürler...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler