Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1381
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Alıntı bguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasal olarak üretim durduktan sonra 10 sene yedek parça üretimi devam etmek zorundadır arkadaşım.
    ohoo süper ozaman ya
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1382
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı bguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkeze teşekkürler yardımları için dün el sıkıştık ve anlaştık eğer bi aksilik çıkmazsa pazartesi salı alıcam motorumu ama ne kadar zormuş bi motor bulmak

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

    Arkadaşlar bu arada bana 2. el yoshi egzos lazım???
    bu arada benm motorun üstünde tiger var ben beğenmedim orjinal egzosu ve tiger ı satıp yoshi yi almayı düşünüyorum sizce?
    Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela vermesin.
    Egsoz olarak neden illa Yoshi ve hangi modeli; titanyum mu, karbon mu? Diğer egsozları dinleme şansın oldu mu? Bence Karbon Devil, Akrapoviç ve Two Brothers 600F'e en çok yakışan egsozlar. Ben tok ses sevdiğim için bana öyle geliyor ya da. Dinlemek istersen benim egsozu da dinletirim sana.

  3. #1383
    one - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2007
    Şehir
    Çerkezköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    600f
    Alıntı pg13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum kimsenin satışını baltalamak istemem ama bu motor hem 2003 model, hem 40bin kmye yaklaşmış hem de 11000 lira istemişsin. alıcı açısından pek mantıklı gelmedi bana.
    şöyle kaba taslak bi bakım maliyetlerini araştr istersende ondan sonra mantık çerçevesini tekrar değerlendir bence.25000 de en basiti değişmesi gereken zincir dişli setinden,lastiklerine,filtrelerine,balatalarına şuan aklıma gelmeyen bir kaç parçasına.kaç kişi bunları zamanında yapıyor yada değiştiriyor sence?
    tabiki fikirlerini dile getirmekte özgürsün ben kimseye kızmıyorum fakat,kaza diye nitelendirdiğin şeyin nasıl olduğu da önemli ben motoru parçalamadım ki kırdığım bir ayna bir sinyal di ve grenajda oluşan çizikler ki motor çimenlik bir alana düştü.Ben ki insanlara yalanda söylemiyorum.Motorun boyadan önceki fotoları,kazadaki fotolarıda var isteyen için onlarıda elimde tutuyorum. etrafta pertten toplanmış kazalı,başına gelmedik kalmamış,çıkarabileceği masraflar gizlenmiş,ucuza basit çıkma parçalarla toplanmış o kadar çok motor gösterebilirimki sözlerin muallakta kalmış olur.ben olması gerekn tüm bakımları zaten yaptırıyorum,alan zaten yağ değiştirmekten başka hiçbirşey yaptrmayacak uzun bir süre.motorum 37000 de evet ben km sini geri çekip kazasız belasız zart zurt demediğim içinde eminim motorum satılmaz.

    dreamdark:Yaz başında zincirim artık ömrünü dolduruğundan değiştirmeye niyetlendim etraftan ne yapmam gerektiğini araştırırken bi arkadaşım dişlileride değiştirmemi söyledi zincirle birlikte.İyikide öyle yapmışım zinciri değiştirirken eski dişlilerimin artık uclarının yendiğini hatta yamulduğunu bile gördüm.En sağlıklısı dişli-zincir değişiminin birlikte olmasıdır ki eski dişliler yeni zinciri muhakkak bozar
    www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf

  4. #1384
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Aynen, ben de komple değiştiriyorum.
    Dişlileri JT marka aldım, sırada zincir var; onu da DID X2-Ring alacağım ve önümüzdeki günlerde değişimi yaptıracağım.
    Sen motoru neden satıyorsun bu arada, ihtiyaçyan mı yoksa model fln mı yükselteceksin?

  5. #1385
    one - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2007
    Şehir
    Çerkezköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    600f
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen, ben de komple değiştiriyorum.
    Dişlileri JT marka aldım, sırada zincir var; onu da DID X2-Ring alacağım ve önümüzdeki günlerde değişimi yaptıracağım.
    Sen motoru neden satıyorsun bu arada, ihtiyaçyan mı yoksa model fln mı yükselteceksin?
    aynı zinciri taktım bende bu arada son hız önemli değil dersen arka dişliyi 2 büyük alabilirsin hızlanmalarda çok hoş bir fark olacaktır.artık bi 1000 şart ve safkan bir ss istiyorum grupta 600 kalmayınca milleti kovalamak hoş olmuyor yoksa başka bir neden yok
    www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf

  6. #1386
    pg13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı one adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle kaba taslak bi bakım maliyetlerini araştr istersende ondan sonra mantık çerçevesini tekrar değerlendir bence.25000 de en basiti değişmesi gereken zincir dişli setinden,lastiklerine,filtrelerine,balatalarına şuan aklıma gelmeyen bir kaç parçasına.kaç kişi bunları zamanında yapıyor yada değiştiriyor sence?
    tabiki fikirlerini dile getirmekte özgürsün ben kimseye kızmıyorum fakat,kaza diye nitelendirdiğin şeyin nasıl olduğu da önemli ben motoru parçalamadım ki kırdığım bir ayna bir sinyal di ve grenajda oluşan çizikler ki motor çimenlik bir alana düştü.Ben ki insanlara yalanda söylemiyorum.Motorun boyadan önceki fotoları,kazadaki fotolarıda var isteyen için onlarıda elimde tutuyorum. etrafta pertten toplanmış kazalı,başına gelmedik kalmamış,çıkarabileceği masraflar gizlenmiş,ucuza basit çıkma parçalarla toplanmış o kadar çok motor gösterebilirimki sözlerin muallakta kalmış olur.ben olması gerekn tüm bakımları zaten yaptırıyorum,alan zaten yağ değiştirmekten başka hiçbirşey yaptrmayacak uzun bir süre.motorum 37000 de evet ben km sini geri çekip kazasız belasız zart zurt demediğim içinde eminim motorum satılmaz.

    dreamdark:Yaz başında zincirim artık ömrünü dolduruğundan değiştirmeye niyetlendim etraftan ne yapmam gerektiğini araştırırken bi arkadaşım dişlileride değiştirmemi söyledi zincirle birlikte.İyikide öyle yapmışım zinciri değiştirirken eski dişlilerimin artık uclarının yendiğini hatta yamulduğunu bile gördüm.En sağlıklısı dişli-zincir değişiminin birlikte olmasıdır ki eski dişliler yeni zinciri muhakkak bozar
    sen beni yanlış anladın.
    ben ne motoruna alıcıyım, ne de satışına karşıyım.

    ne masraf ettiğini bilemem ama eminim epey emek ve para harcamışsındır. ama belirttiğin fiyata 2005 hatta 2006 model 10-15 bin km civarı makinalar bulmak mümkünken seninki her ne kadar çok iyi bakılmış, masraf yapılmış bir makina olsa da yılından ve km'sinden dolayı o fiyata alıcı bulacağını düşünmüyorum. ben sadece bunu dile getirdim.

    edit: ayrıca kaza diye bişeyden bahsetmedim ben, ilk defa senden ögrendim az önce.

  7. #1387
    alpera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    600 f
    hayırlısı olsun allah kaza bela vermesın.
    egzos için markalara gore bazı ustaların el yapımı egzosları daha keyıflı ve performanslı olabılıyor.daha oncekı motorumda akropw vardı f i aldıgımda yoshı vardı onu sattım ve full el yapımı yaptırdım ses dehşet.
    dream ın soyledıgı gıbı senın ıstedıgın ses onemlı

    Alıntı bguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkeze teşekkürler yardımları için dün el sıkıştık ve anlaştık eğer bi aksilik çıkmazsa pazartesi salı alıcam motorumu ama ne kadar zormuş bi motor bulmak

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

    Arkadaşlar bu arada bana 2. el yoshi egzos lazım???
    bu arada benm motorun üstünde tiger var ben beğenmedim orjinal egzosu ve tiger ı satıp yoshi yi almayı düşünüyorum sizce?

  8. #1388

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    arkadaşlar merhaba bir sorum olucaktı
    geçenler motorun zincirini temizledim ( bu ilk zincir temizleme işimdi ayrıca zincir ring li )
    gaz yağı ile baya temizledik azcık sıcak su falan döktuk hava soguktu sonra bezle falan sildik motoru sehpada çalıştırdık kurusun silelim diye hafif bir boşluk yaptı zincir . zincirden kirler gidince oldu diye düşündük sonra zincir yağı sıktık ( würt marka ) 2 -3 tur sürdük zincire ama zincir iyice sarktı neyse sıktırdık falan . temizleme işini hep netten okudugum kadarı ile yaptım gaz yağı ile ama bı ark. dedi gazyağı kullandım diye ring lere zarar gelmiştir o yüzden zincir sarktı diye...( zinciri sadece bezle temizlememi önerdi )
    uzun oldu kusura bakmayın sizin başınıza geldimi hiç acaba yanlış bır seymı yaptım???

  9. #1389
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    O-ringli zincirlerde en iyi temizlik ürünlerinden birisi Gazyağıdır. Ya da Temizleyici Spreyler kullanılabilir. Gazyağından olacağını sanmıyorum...
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  10. #1390
    alpera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    600 f
    aynen öyle gaz yağı en ıyı temızleme yontemlerınden bırısı hatta o rınglere faydası bıle var.
    zincirın sarkma olayına gelınce daha once belkı dıkkat etmemısındır.
    bıde orta sehpahada zincire baktıysan sarkık gelmesı cok normal.
    birisi motoru sehpahadan alıp uzerıne agırlıgını versın hatta 2 kısı oturup ondan sonra zıncırın durumunu sen kendın kontrol et yazdıklarından anladıgım kadarı ıle bunları soylıyebılıorum
    zıncırı germe ve gevsetme ıslemını bunları uyguladıktan sonra yaparsan daha saglıklı olur
    Alıntı dorion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba bir sorum olucaktı
    geçenler motorun zincirini temizledim ( bu ilk zincir temizleme işimdi ayrıca zincir ring li )
    gaz yağı ile baya temizledik azcık sıcak su falan döktuk hava soguktu sonra bezle falan sildik motoru sehpada çalıştırdık kurusun silelim diye hafif bir boşluk yaptı zincir . zincirden kirler gidince oldu diye düşündük sonra zincir yağı sıktık ( würt marka ) 2 -3 tur sürdük zincire ama zincir iyice sarktı neyse sıktırdık falan . temizleme işini hep netten okudugum kadarı ile yaptım gaz yağı ile ama bı ark. dedi gazyağı kullandım diye ring lere zarar gelmiştir o yüzden zincir sarktı diye...( zinciri sadece bezle temizlememi önerdi )
    uzun oldu kusura bakmayın sizin başınıza geldimi hiç acaba yanlış bır seymı yaptım???

  11. #1391
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı one adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı zinciri taktım bende bu arada son hız önemli değil dersen arka dişliyi 2 büyük alabilirsin hızlanmalarda çok hoş bir fark olacaktır.artık bi 1000 şart ve safkan bir ss istiyorum grupta 600 kalmayınca milleti kovalamak hoş olmuyor yoksa başka bir neden yok

    Orjinal ebatlarda aldım dişlileri artık, ama zaten orjinalini bozmayayım dedim, hem performanstan memnunum, hem de son hızı da düşürmek istemedim açıkcası; çok seyrek de olsa arada bir otoban da top speed görmek istiyorum. Bir de dişli ile oynadığında kilometrenin hata payının arttığını duymuştum.

    Senin önceki zincir O-Ring liydi sanırım, X2-Ring takınca performans olarak bir fark hissettin mi peki?

    Hayırlısıyla yeni makinayı da alırsın inşallah.

  12. #1392
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Dreamdark ;

    Senin Ufaklıkta Topspeed olarak kaçı gördün en fazla ?
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  13. #1393
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    beyler, meraktan soruyorum.. Sizin makinaların (600F) bakım ve servis maliyetlerini 1000RR yada 600RR ile falan karşılaştırsak? Arada çok fark yok gördüğüm kadarıyla?
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  14. #1394
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    En fazla 265 görmüştüm motoru ilk aldığım dönemde, onda da yol yetmemişti, daha gideri vardı. Sonrasında deneme fırsatım olmadı. Ama önümüzdeki ay zincir ve dişliler değişecek, bir de buji olayını hallettiğimde, otobana çıkıp bir test etmek istiyorum kısmetse.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------

    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler, meraktan soruyorum.. Sizin makinaların (600F) bakım ve servis maliyetlerini 1000RR yada 600RR ile falan karşılaştırsak? Arada çok fark yok gördüğüm kadarıyla?

    Tabi kullanıma göre değişir ama, genelde litrelik makinanın balataları lastiği vs. daha çabuk biter. Daha güçlü makine olduğu için yıpranma payı az da olsa daha fazla olur. Bunun dışında yedek parçalar hemen hemen aynı sayılır.

  15. #1395

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    Alıntı alpera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen öyle gaz yağı en ıyı temızleme yontemlerınden bırısı hatta o rınglere faydası bıle var.
    zincirın sarkma olayına gelınce daha once belkı dıkkat etmemısındır.
    bıde orta sehpahada zincire baktıysan sarkık gelmesı cok normal.
    birisi motoru sehpahadan alıp uzerıne agırlıgını versın hatta 2 kısı oturup ondan sonra zıncırın durumunu sen kendın kontrol et yazdıklarından anladıgım kadarı ıle bunları soylıyebılıorum
    zıncırı germe ve gevsetme ıslemını bunları uyguladıktan sonra yaparsan daha saglıklı olur

    cvplarınız için tşk ederim ( başka görüşü olan varsa faydalanırız )
    sehpa yaptım ama zamanla sarktı ki öyle olunca tamirci arkadaşa götürdüm ( ben pek anlamadığım için ) kendi kontrol edip sıktı ! artık nedendir bilmiyorum :(
    birde ben würt zincir yağı almıştım ama üzerinde çok amaçlı yazıyor motor zincir resmi falanda var ( mağazdan almıştım istedim onu verdi ) acaba başka modeli varmıdır ?

  16. #1396
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Ara sıra zincirler bollasıyor; sıklasıyor... Ben de gecenlerde sıktırdım azcık; snra bi indim motordan tas gibi sıkılmıs... Gittim tekrar ayarlattım ; aradan oluyor takma kafanı
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  17. #1397
    one - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2007
    Şehir
    Çerkezköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    600f
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal ebatlarda aldım dişlileri artık, ama zaten orjinalini bozmayayım dedim, hem performanstan memnunum, hem de son hızı da düşürmek istemedim açıkcası; çok seyrek de olsa arada bir otoban da top speed görmek istiyorum. Bir de dişli ile oynadığında kilometrenin hata payının arttığını duymuştum.

    Senin önceki zincir O-Ring liydi sanırım, X2-Ring takınca performans olarak bir fark hissettin mi peki?

    Hayırlısıyla yeni makinayı da alırsın inşallah.
    Ben zinciri o leş vaziyetiyle bi 3000km kadar kullandım en son 258-259 falan görebiliyordum,zincirden sonraki hali malum sen kaça mal ettin bilmiyorum ama mart ayında 450 lira gibi bir para vermiştim dişlilere ve zincire,en azından öyle hatrlıyorum
    www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf

  18. #1398
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En fazla 265 görmüştüm motoru ilk aldığım dönemde, onda da yol yetmemişti, daha gideri vardı. Sonrasında deneme fırsatım olmadı. Ama önümüzdeki ay zincir ve dişliler değişecek, bir de buji olayını hallettiğimde, otobana çıkıp bir test etmek istiyorum kısmetse.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------




    Tabi kullanıma göre değişir ama, genelde litrelik makinanın balataları lastiği vs. daha çabuk biter. Daha güçlü makine olduğu için yıpranma payı az da olsa daha fazla olur. Bunun dışında yedek parçalar hemen hemen aynı sayılır.
    emre kardeş bu sissy-bar..ı nasıl uygulamıştın sen motora ve kaç para tutmuştu...
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  19. #1399
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Zinciri gererken motorun boşta olmasına dikkat etmek ve ayarı yapıp civataları sıkmadan önce son olarak üzerine birini oturtup gerginliğine bakmak faydalı olacaktır. Fazla germek zincirin ömrünü kısaltır.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

    Alıntı one adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben zinciri o leş vaziyetiyle bi 3000km kadar kullandım en son 258-259 falan görebiliyordum,zincirden sonraki hali malum sen kaça mal ettin bilmiyorum ama mart ayında 450 lira gibi bir para vermiştim dişlilere ve zincire,en azından öyle hatrlıyorum
    Yani X2-Ring'in performans farkı var diyorsun.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------

    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emre kardeş bu sissy-bar..ı nasıl uygulamıştın sen motora ve kaç para tutmuştu...
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...arli-600f.html

    Detaylar bu başlıkta mevcut, sonrasında boyunu biraz daha kısalttım gerçi.
    Son halini de ilanımda görebilirsin.

    http://www.sahibinden.com/honda_-_cb...XQQdisplayitem

  20. #1400

    Üyelik
    07 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı one adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle kaba taslak bi bakım maliyetlerini araştr istersende ondan sonra mantık çerçevesini tekrar değerlendir bence.25000 de en basiti değişmesi gereken zincir dişli setinden,lastiklerine,filtrelerine,balatalarına şuan aklıma gelmeyen bir kaç parçasına.kaç kişi bunları zamanında yapıyor yada değiştiriyor sence?
    tabiki fikirlerini dile getirmekte özgürsün ben kimseye kızmıyorum fakat,kaza diye nitelendirdiğin şeyin nasıl olduğu da önemli ben motoru parçalamadım ki kırdığım bir ayna bir sinyal di ve grenajda oluşan çizikler ki motor çimenlik bir alana düştü.Ben ki insanlara yalanda söylemiyorum.Motorun boyadan önceki fotoları,kazadaki fotolarıda var isteyen için onlarıda elimde tutuyorum. etrafta pertten toplanmış kazalı,başına gelmedik kalmamış,çıkarabileceği masraflar gizlenmiş,ucuza basit çıkma parçalarla toplanmış o kadar çok motor gösterebilirimki sözlerin muallakta kalmış olur.ben olması gerekn tüm bakımları zaten yaptırıyorum,alan zaten yağ değiştirmekten başka hiçbirşey yaptrmayacak uzun bir süre.motorum 37000 de evet ben km sini geri çekip kazasız belasız zart zurt demediğim içinde eminim motorum satılmaz.

    dreamdark:Yaz başında zincirim artık ömrünü dolduruğundan değiştirmeye niyetlendim etraftan ne yapmam gerektiğini araştırırken bi arkadaşım dişlileride değiştirmemi söyledi zincirle birlikte.İyikide öyle yapmışım zinciri değiştirirken eski dişlilerimin artık uclarının yendiğini hatta yamulduğunu bile gördüm.En sağlıklısı dişli-zincir değişiminin birlikte olmasıdır ki eski dişliler yeni zinciri muhakkak bozar
    Arkadaşım bana kızmadığını umarım çünki ben kazalı derken motorun için boya işlemi var demiştim seninde anlayacağın gibi aleti alırken en az km olanı modeli yüksek olanı almak isterim o nedenle böle bi yorum yaptım motorunla ilgili ise iyi veya kötü hiçbişey demedim umarım satarsın ve istediğin 1000lik makineye geçersin.Umarım yanlış anlaşılmadım teşekkürler.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela vermesin.
    Egsoz olarak neden illa Yoshi ve hangi modeli; titanyum mu, karbon mu? Diğer egsozları dinleme şansın oldu mu? Bence Karbon Devil, Akrapoviç ve Two Brothers 600F'e en çok yakışan egsozlar. Ben tok ses sevdiğim için bana öyle geliyor ya da. Dinlemek istersen benim egsozu da dinletirim sana.
    Aslında aklımdaki egzos sadece yoshi diil twobrothers da çok iyi ses veriyoöncelikle elimdeki egzosları satıcam sonrasında 2seçenekden birini değerlendiricem.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler