Yeni imal ettiğim arka sehpa ile zincir temizliği yaptım. Fotoğraflar biraz kalitesiz çıkmış, kusura bakmayın.
PKardesim cevap icin teşekkür ederim. Bir onceki mesajda soylemek istediğim tam anlasilmamis. Duz bir cizgi cizip bir ucuna touring bir ucuna da ss motorlari koyarsak bu uc motor da bu ikisinin ortasinda bir yerlerde yer aliyor. Kimisi touring e kimisi ss e yakin. Ama bu saydigim motorlarin kullanicilari genelde touring tipi motorlardan daha sportif, ss tipindeki motorlara gore de daha dik oturma acisi, daha yumuşak amortisor, kisacasi daha konforlu surus bekleyen insanlar. Bu acidan kullanim amaclari ayni demek istemistim, yoksa aralarinda 30 beygir bir guc ve buna bagli performans farki oldugunun farkindayim. Neyse...
Bu arada ilk sordugum soru, yani 600f in 2014 yilinda uretilip uretilmeyecegi ile ilgili bir arastirma yaptim. Honda da calisan bir arkadasin soylediginie gore; onumuzdeki yil bu motorlar cbr 650f olarak gelecekmis ve satis fiyatlari da degismeyecek yani 25500 olacakmis. Bu konuya kisaca internetten de baktim ve 650f in official olarak olmasa da soylenti halinde var oldugunu gordum. Ama gercekten boyle bir sey olur mu yoksa Honda Türkiye ve diger bazi ulkeler icin farkli bir uretim ve satis politikasi izler mi net bir sey yok. Bekleyip gormek gerekiyor. Bu arada cok beğendiğim ve almak icin kendi motorumu da satisa cikardigim 600f icin de su an tereddütteyim. Ama soylentilerin dogru olma ihtimaline karsi beklemek daha mantikli olacak heralde.
Tesekkurler...
http://www.eicma.it/en/
Şu fuarı beklemen yeterli, 2014'te yeni ne olduğunu görmek için. 6-7 hafta kaldı.
Bilindiği üzere yeni nesil cbr 600f ve cb600f'te - 2007 cbr600rr bloğu kullanılır(gücü kısılmış), Hali-hazırda HONDA'nın sıralı 4 650'lik bloku bildiğim kadarıyla yok...
Bir model için yeni blok sıfırdan üretmekten-çok slindir hacmi büyütme yoluna gidebilirler...(maaliyeti çok yüksek old.)..Tıpkı seneye nc 700'ün 750 cc olması gibi.
Ayrıca benim de aldığım duyuma göre: seneye cbr600fa ve cbf 1000fa TR'ye getirilmeyecek(hala Honda Gebze'de 2012 modellerinin satılamadığı için)...
The Power of The Dreams.
Depoyu fulledim. Biraz sert kullanımla birlikte 185 km sonra 4lü benzin göstergesi çıktı. Tabi bu esnada 50km boyunca benzinliği olmayan bir yola girmiştim. (Çanakkale-Çan)
Tabi hızımı düşürdüm, önce 80 ile gittim, ardından yanıp sönenlerin sayısı arttıkça 60'a sabitledim. 20 km sonunda 4ü birden yanıp sönmeye başladı. Hepsinin yanıp sönmeye başlamasının ardından 30km daha gittim. Sonrasında bir benzinlik gördüm, benzin aldım. (235km'de)
Eğer o benzinlik orada olmasaydı kaç km daha gidebilirdim?
Göstergeler çıktıktan sonra ve 4'ü birden yanıp sönmeye başladıktan sonra ne kadar benzin kalıyor?
Dördü yandıktan sonra sakin kullanımla 40 km civarı gider diye biliyorum ( kendim hiç test etmedim öyle söyleniyor),sen zaten rekor yapmışsın 50 km gitmişsin.Bence daha gitmezdi.
Birde 185 km otoban yolculuğumu acaba,bazı arkadaşlar rezerv yanmadan önce 200 km gittiğini söylüyorlar.
Virajlı, asfalt, tatlı virajları olan inişli çıkışlı bir yol. Çan > bayramiç > ezine > geyikli > çanakkale > çan güzergahı. Sürat yok ama sürekli devirli kullanmak gerekiyor virajlarda falan, o yüzden biraz yüksek. Orta halli kullanımda rezerv yanmadan 220 gördüm bende.
50km mesafe rekorsa eğer bu mesafeyi 60km/h hızla gittiğim için olabilir
Ducati 1198SP _ RedLove
sehpa cok ıyı olmus. kaucuk koymussun sanırım masa altına. cızme dıyecektım
bu arada ortalama kac ltre oluyor ortalamalarınız? mın. max. kac lıtre gordunuz ?
Kauçuk koydum, bally ile yapıştırdım. Gerçi oraları hep çizilmiş. Bari daha fazla çizilmesin dedim. Birde kaymayı önlüyor.
Motoru ilk aldığımda 75 liraya 200km gittim. (15 litre benzinle)
Sonrasında 16 litre benzinle 250km filan gittim. Sert hızlanmalar, ani gaz açmalar yakıtı çok etkiliyor muhtemelen.
Ducati 1198SP _ RedLove
7,5 - 6,4 normal bence sehırıcı temponlu kullanımda.
benım de skala 4.6-8.0 f'te bıraz daha fazla yakmak normaldir elbette teknolojı farkından.
600FA ile 5.1 lt/100 km yaktım en son depoyla. Benzin alımlarında tripmetreyi sıfırlama özelliği var, çok güzel .
Bunda da kamyoncuların protestosu sebebiyle köprü trafiğinde beklemiş olmamım etkisi büyük. Bir de bugün şile yolunda biraz bastım, devirli kullanım da var. Normalde şehir içi 4.8 falan çıkıyor. Uzun yolda sabit 100-120'yle falan çok iyi yakıt tüketimi çıkacak diye tahmin ediyorum .
Benim kullanma tarzımla,genelde Trakya otobanı min-max 6.3 (bir defa yakalayabildim bu değeri) ila 7.5
Şehir içi genelde 8 litre civarı.
Şunu belirtmeliyim motorumla daha yeni tanıştık sayılır.Bu sezon birkaç bin km otoban yapabildik malum sezon da bitiyor.
İzlenimlerime dayanarak şunu tam olarak söylemeliyim bu değerlerin üstünde bir tüketim çok olası ,acımasız gaz açılırsa
motorlarımızın da acımasız tüketebileceğine inanıyorum. Otobanda bile 10 litre mümkün bence.
Evet volkan arkadaşımızdı galiba
maasallah 17-18 lıtre mı yakmıs 100km de? yanlıs mı goruyorum ? :D
Ezine- Çanakkale arasında gidip geliyorum genellikle yol 45 km tatlı otoban vari bi yol, Çanakkale ve ezine içinde şehir içi sayarsak yaklaşık rezerv ışığı yandığında genelde 200 km gitmiş oluyorum. pek çok defa hesapladım 6,8-7,2 arası oynuyor kaldı ki düzgün yolda çok ani hızlanma gaz açma vs yapıyorum ve ya şehir içinde yüksek devirle kullanıyorum. sanırsam düşürülebilir daha fazla ama şu an normal geliyo bana
Çağdaş kaç'la sürüyorsun- yakıt çok düşük- sanırım büyük cc'ye alışamadığın için gazlamıyorsun yada gazlayamıyorsun... Benim depo 19 lt- fulleyip 163-168 max 170'te lamba yakıyor....(rezerv işiği 4 lt kala yakar) 15 lt ile 160-170 km geçiyor.....
Not : motorum 2011 14.000 km' de
---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:49 ----------
Otoban'da (Bahçeşehir-Çorlu) Top speed sürünce Digital ekran anlık yakıt tüketimini 12,1 lt/ 100 km gösteriyor....
Geçen yıl Avcılar'da depo'yu fulleyip-sırt çantasına da 2,5 lt'lik pet şişeye yakıt alıp otobana çıktığım'da 171 km'de benzin bitmişti...hesabı siz yapın....
Aslan besleyen ^^YEMİ^^ni düşünmez.....
The Power of The Dreams.
Abi 160 km'de 15 lt yaksa motoru satarım ertesi gün :p. Şehir içi zaten yüksek devire gerek yok. 3-5 bin rpm arası. Ben gösterge tripmetre ortalama değerini söylüyorum . Şu an 5.2-5.3 gidiyor, köprü trafiğinden dolayı yine . 5'in altına rahat inerim beklemeler olmasa. Gerektiğinde de sıkı gidiyorum, en son pazar günü yağmur yağdığında şile yolunda tam gaz gittim, viraj araları 150-180, viraj hızı 120-130 şeklinde . 1300 km'dir kullanıyorum ben de artık, çokça alıştım .
Bu arada ASV manetlerim geldi , uzak debriyaj sorununa çözüm olarak mecburen aldım . Yolda rizoma proguard ve LSL takoz var. Başka da aksesuar almayacağım gerçi .
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
Bir dahakine resim atacağım, böyle lafla ikna etmek zor .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)