Aynen öyle amcaoğlu dediklerine katılıyorum destekliyorum ve zaten bunları uygulayan biriyim...
Çok şey yazarımda üşendim şimdi açıklama yapmaya..
Aynen öyle amcaoğlu dediklerine katılıyorum destekliyorum ve zaten bunları uygulayan biriyim...
Çok şey yazarımda üşendim şimdi açıklama yapmaya..
Mrb arkadaşım hani profilinde nerden olduğun yazmıyor inanmıyorsan istanbulda isen buluşalım yarın kendi gözünle gör he istanbul dışıysan tehlikeli ama giderken ibrenin fotoyu çekip koyarım her türlü ispat delil var Motorun ibresi 120 yi vurur garanti.arızalı bozukta değil.
merhaba kardeşim ankaradanım yeniyim forumda valla çek koy bi dicem ama valla bendede var insan bu tuhaf karşılıyor biliyorum çünkü motoru e malum bide tek ben değilim ama bi görelim be yavv valla sana zahmet
ya var youtubedada ibre nerelere geliyo ama gerçek olarak mümkün değil yahu honda dylan falan olsa beygir gücü bvelli tekerleği belli anlarımda zc ya bu
tekerlek demişken , bende en kısa sürede tekerlekleri değiştiricem. daha yumuşak ve dişli tekerlek alıcam. burada kışlar çok yağışlı ve karlı geçiyor. rakımı yüksek bi yerdeyim. kışın pek bineceğimi sanmıyorum ama bindiğimde de düşmek istemiyorum.
ben şu anda motordan korkmaya başladım bugün işten eve gelirken motordan ğğğuuğuuğu ses geliyordu zannedersem yağı bitiyor o yüzden o sesi çıkartıyor motorun üzerinde çok aşırı değişiklik yapmak istemiyorum motorun üzerindeki değişiklikler.
Yapılanlar =
1 frene uygun nikelanj elcik
2 ön çamurluğa siyah örümcek çok güzel durdu
3 inek gibi bağıran bi korna zaten 3 kez o korna yüzünden polis çevirdi ama bişi yapmadılar
4 arka lastiği değiştim sizde değişirken sakın taş gibi lastil almayın esnek dişli olsun
5 mavi led ışıkları taktım akşam güzel görünüyor
6 plakanın altındaki uzun çamurluğu kestim şimdi daha iyi duruyor
Yapılacaklar =
1 aynaları söküp yerine nikelanj ayna taktırıcam çok manyak duruyor ilk başta alamadım.
2 çok aşırı olmucak şekilde abart egzos taktırıcam oda nikelanj renkte anlaştım 100 lira.
3 şimdi değil yağmur çamur geliyor artık önümüzdeki yazda alt ve yanlara mavi ışık bitti.
belki kasımdan önce yaparım bu dediklerimi size sürpriz resimler koyabilirim ah şu parasızlık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 PM ----------
Al aga bence şimdi al her dişli lastiğe kanma taş gibi lastikler var onlar bu orjinal tekerdende beter allah muhafaza dikkat et alırken dişli ve esnek olmasına dikkat et ayrıca plakanın altından uzuyup giden çamurluğu kes daha iyi duruyor birde abart egzos taktırırsan bak nasıl şekil motor oluyor kazasız belasız nice senelere
bu eksoz benimde canımı sıkıyor. çok tuhaf duruyo.aslında biraz ses te çıksın istiyorum. motor geldiği belli olsun dimi
Tahiminmci ilk aldığın zamanlar motoru zorladın eğer düzenli olarak bakıma sokuyorsan ve motoru zorlamamış olsan eminim senin ibren 100 ü garanti vurur. benimki 120 vuruyor. arkadaşım 4000 bakımı geliyor bakıma sokayım sonra son hızla giderken ibrenin fotoyu çekip buraya koyacağım ayrıca arka lastiğini değiş yerine esnek dişli bi lastik tak hem kalkış hem hız olarak emin ol fark oluyor yap ve gör.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 PM ----------
benim egzos vidanın tuttuğu yerden patladı şu an manyak ses yapıyor aslında değişmeyi istemiyorum tam istediğim gibi sesi çıkıyor ama görüntü olara sevmediğim için nikelanj çok aşırı sesi olmayan abart egzos taktırıyorum adamını buldum. bence sende değil zaten zamanla kırılıyor bana daha önce söylemilerdi adam gibi kullanınca niye kırılsınki demiştim yaşayınca inanıyor insan aynı benim 120 yi vurduğuma inanmayanlar gibi
nerereden bağırsam artık bilmiyorum. minareye çıkıp mı anons ettirsem. zc lerin kapasitesi belli. yırtsan en fazla 100 yaparsın. o da ancak aşağı. kadran fazla gösteriyor arkadaşım. ben bir başka zc ile yanyana denedim bu gün. ben 60 la giderken o 70 i geçi,yordu. düşün gerisini sen. kadran gerçek değerin üzerinde gösteriyor kendinizi kandırmayın. 120 gören en fazla 90 dadir.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
Dışarıdan bu forumu okuyan ve belki de motosiklet almak isteyen , yada sadece bu konuya ilgi duyan tarafsız bir görüşle bakan birisi acaba sizin için ne düşünür.
Hız sınırlarını zorlamaya çalışan , bunun için belki de bir başkasının canını-malını riske eden bir motosiklet kullanıcısı. Egzozu patladığı için ortalığı gürültüye boğan , birçok kişinin negatif tepkisini çeken birisi...
Evet daha sonrasında burada gelip basit bir odometrenin verdiği değer ile bir başkasını bu deneye alet etmeye çalışmak. Ya düşünmeden yazıyorsunuz ya da ciddi bir sorunu göremiyorsunuz.
Web üzerinden insanların araçları ile yaptıkları maksimum hızları görüntüledikleri bir çok site var. Orada sanırım ki tatminkar yanıtlar alınabilir. Oysa burada bir bilgi paylaşımı söz konusu. Teknik aksamdan tutunda motor ile başa gelen acı-tatlı tecrübelere kadar insanların bilgilerini paylaştıkları bir ortamda , "benim motorum bu hızı gösteriyor" demenin , ara ara hortlayan "çin malı alınmaz olm bu motor" demekten benim gözümde hiç farkı yok...
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
hem ortadoğuluya hemde kütürkütür'e sonuna kadar katılıyorum ve o yüzden şu son hız muhabbetindeki KENDİNİZİ kandırma olayına bir son verelim diyorum...
Hatta konuya yön değişikliği vermek için;
Aküm zayıfladı arkadaşlar.Motoru aldığımdan beri hiç değiştirmemiştim ve sorun yaşamamıştım fakat artık hafif hafif yaşıyorum.15.542 kmde falan motorum.kontağı açtığımda akü göstergesinin yarısına kadar gelip duruyo marş motorunu ise bazen tam çevirmiyo hatta gaz vererek çalıştırmak zorunda kalıyorum hafiften.Sürekli gittiğim servis bunun artık doğal olduğunu akünn değişmesi gerektiğini fiyat olarakta 80 tl gbi bi rakam telaffuz ettiğini söyleyebilirim..
Çalıştıktan sonra bi problemi yok uzunuda kısayıda tam yakıyo azalmıyo ibrede zaten en yüksekte duruyo sadece ilk çalıştırırken gerekli gücü bulamayabiliyor..
Bence normal bi durum sizce nasıldır?Aküyle ilgili daha az kmde/fazla kmde benzer sıkınıtı yaşyan var mı?
Akü konusunda şöyle bir bilgim var benim. Alacağınız akünün eğer akü tıpaları varsa , bu tıpalara oring (halka şeklinde lastik) takılarak sızdırma konusunda hiç bir sorun yaşamayacağınızı garanti edebilirim.
Yararsız bilgi gibi oldu.
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
hocam akünün zaten yıl olarak belirli bir ömrü vardır. onu doldurmuş olm ihtimalin yüksek. ayrıca standart akümüz iç sıvısı takviye olmaycak şekilde bir akü.elektrolit tükendiğinde yenisini almak mecbur oluyor. mondial servisinde 150 zc orjinal aküsü 55 tl. birbaşka servise daha sormanda fayda var. ayrıca servise yaptırdığıdna 55 liranın üzerne servis ücreti koyuyor olabilir. aküyü kendine temin edip kendin takabilirsin.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
Misal Ben şurada şöyle bir şey buldum.
http://www.entelenerji.com/magaza/pc...?idCategory=10
Amper değerlerine göre , boy boy aküler. Amper değeri arttıkça , elektrik yükünden kazanım elde edilir. Ancak çapı küçük (ince kablolarımız) bu dirence dayanmayacakları için yanarlar. İçinden çıkan 10 Amper akü ise yine aynı şekilde 10 Amper takılması uygun olur. Deneme yapacaklar maksimum %5 (10 yerine 15 Amper) Deneyebilirler...
Yukarıdaki bahsi geçen sitede , süper , performance gibi değerlere sahip ölçüt olarakta aynı şekilde aküler var.
Bakım gerektirmeyen akü olayı çıktığından beri bu iş pil değiştirmeye döndü.
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
Evet fiyat banada biraz pahalı geldi hyr şimdi ben değiştirsem kendim aküyü bu sefer başka bi problem çıkıp oraya gittiğimde adam görürse bu sefer bozulcak bizden niye almadın tribi yaşancak ama bile bilede onun cebine 25-30 koymak istemiyorum zengin değilim o kadar..
Bakıcaz bi durum olmazsa ekşirim abicim derim piyasada aküler bu fiyat sende beni mi kazıklıcan derim yani...
Ama işte hep aynı yere gidiyoprum falan bazen olmuyo sonra veriyoz o da bişey demiyo falan aramızda bi hukuk var ama ne bileyim...
kuturkutur ordaki akülerden hangisi bizim motora uygundur ?
Hız tutkusu aynı motor tutkusu gibidir önüne geçemezsiniz taki toprağa girene kadar..
Motor aküsü sanırım koltuğun altında.
Şöyle bir amper değerine bakılsa iyi olur gibi. Ölçüler sabit gibi.
Motoru olan sizlersiniz , akü kabloları sanırım şöyle bir yan yüzeyine bakacak kadar uzundur...
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)