Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 150-S

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba; Aksesuar konusunu konuşmak istiyorum.
    RKS nin sitesinde aksesuar'a tıklayınca ana sahifeyi tekrar açıyor. İletişim telefonunu aradım aksesuar için. İlgileniyoruz, yakında (1 aya kadar) aksesuar satışına başlayacağız dediler. 1 ay oldu zaten. Bakalım bayramdan sonraya kadar bekleyelim, ne yapacaklar.
    Motora arkalık taktırmak istiyorum. Ancak orijinal aparat olsun istedim. Eski modellerin arkalık aparatı olur mu diye de sordum. Bilmiyoruz, bekle dediler. Tekirdağ sanayinde birileri istediğin şekilde arkalık takma aparatı yaparım dediler ama yaptırmadım.
    Bu arada, 1750km.yi görmek üzereyim. Bayramdan sonra 1800-2000 bakımını yaptırıcam. Bazen, 1 ve 2. viteslerde gaza basarken tık diye bir ses geliyor. Servis, önemli değil, arka dişliden geliyor. Bakım sırasında yaparım dedi.
    Geçenlerde Tekirdağ'a gidip geldim, 170km. civarı, taşıt tanıma sistemi taktırmak için. Biraz zorladım, 129km.yi gördüm 2 kere.
    Şimdilik bizden yana malumatlar bu kadar.
    Aksesuarların internetten satılacağına ihtimal vermiyorum açıkçası yine bayiler aracılığı ile sipariş geçin diyecekler. Çok iyi km yapmışsın varmı bayramda bi gezi planı ? Tekerinize taş değmesin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba; Aksesuar konusunu konuşmak istiyorum.
    RKS nin sitesinde aksesuar'a tıklayınca ana sahifeyi tekrar açıyor. İletişim telefonunu aradım aksesuar için. İlgileniyoruz, yakında (1 aya kadar) aksesuar satışına başlayacağız dediler. 1 ay oldu zaten. Bakalım bayramdan sonraya kadar bekleyelim, ne yapacaklar.
    Motora arkalık taktırmak istiyorum. Ancak orijinal aparat olsun istedim. Eski modellerin arkalık aparatı olur mu diye de sordum. Bilmiyoruz, bekle dediler. Tekirdağ sanayinde birileri istediğin şekilde arkalık takma aparatı yaparım dediler ama yaptırmadım.
    Bu arada, 1750km.yi görmek üzereyim. Bayramdan sonra 1800-2000 bakımını yaptırıcam. Bazen, 1 ve 2. viteslerde gaza basarken tık diye bir ses geliyor. Servis, önemli değil, arka dişliden geliyor. Bakım sırasında yaparım dedi.
    Geçenlerde Tekirdağ'a gidip geldim, 170km. civarı, taşıt tanıma sistemi taktırmak için. Biraz zorladım, 129km.yi gördüm 2 kere.
    Şimdilik bizden yana malumatlar bu kadar.
    Hocam güzel gezmişsin, kazasız belasız kullan inşallah. Ben de 1150'deyim, iyice alıştım, özellikle İstanbul trafiğinde beni çok rahatlattı. Lastikle ilgili pek bir sorun yaşamıyorum ama yine de dandik olduklarını bildiğimden virajlarda tedirginim. Sen lastikleri değiştirdin mi?

  3. #123

    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Motosikleti
    RKS 150-S
    arkadaşlar ben aldım motoru çok arastırdım motor ilk aldıgımda cok ısınıyordu 2500 km de düzeldi ısınması uzun yola gidiyor ben 600 km yaptım banamısın demedi . 300 km yi tam gaz yaptım 130 yapıyor ilk başta bastım 136 gördüm ama enson hız. sadece simdiye kadar 1 hatasını gördüm oda sıfır aldıgımdaki anahtarlar karbüratör pisligini bosaltmak için taktım o yalama yaptı kesinlikle kullanmayın yanında verilen vidaları anahtarı cok güzel . yakıtı 220 km de 21 tl felan yakıyor 80 le gidersen bu 18 kadar düşen ben denedim . bu kadar yaptı . yakıt cimrisi durus hızlanısı iyi 6vites olsa 7 i de isteer öyle bi motor bence güzel alana hayırlı olsun . )

  4. #124
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Kullanan arakdaşlar biraz fotoğraf falan paylaşabilirse güzel olur tam bi yarış motoruna benziyor. Fiyatıda bayağı uygun

  5. #125
    ErdemKILIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Gazete dağıtıcısı olduğum için bulunduğum şehirden fazla uzaklaşamıyorum. Bizim gazete her gün çıkıyor Bu nedenle yakın çevrede sürpriz geziler olabilir. Uzak için plan yok

  6. #126

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanan arakdaşlar biraz fotoğraf falan paylaşabilirse güzel olur tam bi yarış motoruna benziyor. Fiyatıda bayağı uygun
    Zaten sport olarak üretilen bir model. cc yükseltmesi yapılabilir mi bu modelde yada fabrikadan daha yüksek bir cc çıkacak mı bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.Tekeriniz düz bassın.

  7. #127
    ErdemKILIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam güzel gezmişsin, kazasız belasız kullan inşallah. Ben de 1150'deyim, iyice alıştım, özellikle İstanbul trafiğinde beni çok rahatlattı. Lastikle ilgili pek bir sorun yaşamıyorum ama yine de dandik olduklarını bildiğimden virajlarda tedirginim. Sen lastikleri değiştirdin mi?
    Hayır, değiştirmedim. Motorun borcu yılbaşına kadar bitiyor. O zamanlar değiştirmeyi düşünüyorum inş.

    Alıntı Balc10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten sport olarak üretilen bir model. cc yükseltmesi yapılabilir mi bu modelde yada fabrikadan daha yüksek bir cc çıkacak mı bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.Tekeriniz düz bassın.
    Benelli'nin 200 ve 250cc modelleri de mevcut...

  8. #128

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı ErdemKILIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır, değiştirmedim. Motorun borcu yılbaşına kadar bitiyor. O zamanlar değiştirmeyi düşünüyorum inş.



    Benelli'nin 200 ve 250cc modelleri de mevcut...
    Benelli'nin 200cc olanı yok ama 250 var onla bunun arasında da iki kat fiyat farkı var dostum

  9. #129

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Motosikleti alıp bayram gezisine çıkan arkadaşlar yok mu acaba uzun yol yapmış birileri ? Fotoğraf ve tavsiye alabilir miyiz ?

  10. #130

    Üyelik
    12 Ağustos 2016
    Arkadaşlar geçen yıl TİTANİK 150 modelinden kayın biraderime aldım, merakla bindim ama tek kelime ile şunu söyleyebilirim eski modeli o kadar rahat keyifli bir sürüşü vardıki, TİTANİK 150 s ise daha şık olması ve bunun yanı sıra daha güzel bir sürüşü olacağını düşünüyorum
    tommygun bunu beğendi.

  11. #131
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Arkadaşlar bugün bir saçmalık yaptım, sonucunda da sakındığım göze çöp battı. Sabah işyerinin açık otoparkına motoru çektim. Gidonu kilitledim. Sonra park ettiğim yeri beğenmeyerek yağmurun yağmayacağına emin olduğum farklı bir noktaya motoru götüreyim dedim. Bildiğiniz üzere gidon kilidinin anahtar yuvası yandadır. Gidon kilidini açtım ama anahtarı üzerinde bıraktım ve motoru boşa alarak, çalıştırmadan ileride gördüğüm farklı bir yere ittim. Gidonu yeniden kilitlerken bir baktım ki kilit üzerinde bıraktığım anahtar, gidonun dönmesiyle yamulmuş. Haliyle yamuk anahtar da kontak yuvasına girmiyor. Öğlen şirketten araç alarak eve geri döndüm ve de yedek anahtarı aldım. Yamuk anahtarı da anahtarcıda düzelttirdim. Anahtar düzelebildiği kadar düzeldi ama yuvaya zar zor giriyor artık. Siz siz olun, sadece sürerken değil, sürmediğiniz zaman da dikkatli olun..

  12. #132
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı ozgur27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar geçen yıl TİTANİK 150 modelinden kayın biraderime aldım, merakla bindim ama tek kelime ile şunu söyleyebilirim eski modeli o kadar rahat keyifli bir sürüşü vardıki, TİTANİK 150 s ise daha şık olması ve bunun yanı sıra daha güzel bir sürüşü olacağını düşünüyorum
    Zaten 15'nin aynısı biraz tasarım değiştirilmiş birde varsa kronik arıza onu gidermiştirler heralde geliştirilmiş bir seri yani ama sonuç itibariyle 150 cc çokta bir şey beklememek lazım.

  13. #133

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün bir saçmalık yaptım, sonucunda da sakındığım göze çöp battı. Sabah işyerinin açık otoparkına motoru çektim. Gidonu kilitledim. Sonra park ettiğim yeri beğenmeyerek yağmurun yağmayacağına emin olduğum farklı bir noktaya motoru götüreyim dedim. Bildiğiniz üzere gidon kilidinin anahtar yuvası yandadır. Gidon kilidini açtım ama anahtarı üzerinde bıraktım ve motoru boşa alarak, çalıştırmadan ileride gördüğüm farklı bir yere ittim. Gidonu yeniden kilitlerken bir baktım ki kilit üzerinde bıraktığım anahtar, gidonun dönmesiyle yamulmuş. Haliyle yamuk anahtar da kontak yuvasına girmiyor. Öğlen şirketten araç alarak eve geri döndüm ve de yedek anahtarı aldım. Yamuk anahtarı da anahtarcıda düzelttirdim. Anahtar düzelebildiği kadar düzeldi ama yuvaya zar zor giriyor artık. Siz siz olun, sadece sürerken değil, sürmediğiniz zaman da dikkatli olun..
    Geçmiş olsun o yamulan anahtarı fazla kullanma servisten bi yedek anahtar daha iste anahtar yuvası da zarar verebilir zamanla. Dalgınlıktan olur böyle şeyler tekrar geçmiş olsun. Gözünden sakınmamak lazım bazen Tekerine taş değmesin bidaha
    tommygun bunu beğendi.

  14. #134

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Merhaba arkadaşlar RKS Motor 2017 fuarına katılacak mı yeni model tanıtımı var mı ? bilgisi olanlar cevap verirse sevinirim. Teşekkürler. Tekeriniz düz bassın.

  15. #135
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı beyaban adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun o yamulan anahtarı fazla kullanma servisten bi yedek anahtar daha iste anahtar yuvası da zarar verebilir zamanla. Dalgınlıktan olur böyle şeyler tekrar geçmiş olsun. Gözünden sakınmamak lazım bazen Tekerine taş değmesin bidaha
    Hocam sağolasın, her akşam branda takıyorum, geçen akşam çok yorgundum üşendim. Kedinin teki gelmiş çamur içinde bırakmış seleyi, şimdi ne kadar silersem sileyim selede çamur lekesi var, çıkmıyor

  16. #136

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sağolasın, her akşam branda takıyorum, geçen akşam çok yorgundum üşendim. Kedinin teki gelmiş çamur içinde bırakmış seleyi, şimdi ne kadar silersem sileyim selede çamur lekesi var, çıkmıyor
    Dua et yırtmamış seleyi . Geçmiş olsun Biraz fazla su dökersen geçer çamurdur bırak kendi kendine de geçer. Motor hakkında görüşlerin nedir değişen bişeyler var mı.Tekerin düz bassın.

  17. #137

    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Cc yükseltmesi olarak aynı firmanın Benelli TNT 25 yada TNT 250 modellerini tavsiye ederim. Hem dizayn olarak hemde güç olarak göz doldurucu ürünler, yakıt olarak çok iyi ayrıca muadili ürünlere kıyasla fiyatlarıda oldukca uygun

  18. #138
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı seyralem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dua et yırtmamış seleyi . Geçmiş olsun Biraz fazla su dökersen geçer çamurdur bırak kendi kendine de geçer. Motor hakkında görüşlerin nedir değişen bişeyler var mı.Tekerin düz bassın.
    Benim ilk motorum olmasından kaynaklı yorum yapacak tecrübem az ama iyi ki bu motoru almışım diyorum. 1400 km.deyim, devirli de kullandım sakin de, yakıt tüketimi iyi, hızlanması çok güzel. Lastikleri henüz değiştirmedim ama her ne kadar güvenmesem de lastiklere frenlemede, viraj almamda sıkıntılar yaşatmadı. Hatta bugün aniden önüme çıkan araba fren yaptı, panik fren yapmam gerekti kaymadan,çarpmadan hemen durabildim. Çok rahatlıkla 90-100'e çıkabiliyorum, 100'den sonra nazlı nazlı 114 gördüm en son. Tek silindir olmasının özelliklerinden biri olarak titreşim yok diyemem ama daha iyi bir motorla tecrübem olmadığından farkı bilmiyorum ve bu makul titreşim beni rahatsız etmiyor. Motorların marka ve modellerinden anlamayan insanlar motorun tipini çok beğeniyor, "bu motor çin malı" dediğimde şaşırıyorlar. İlk aldığımda dijital göstergede yakıt miktarını göstermemesiyle alakalı bir sıkıntım vardı, ilk bakıma servise götürdüğümde 2 dk.da sorunu çözdüler. Şu an bir problemim yok, parasını hakeden keyifli bir motor bence. Öyle bastım mı 150-200 göreyim diye bir hevesim yok, eğer motor ileride dökülmezse, kaza bela yaşamazsam cc yükseltmeden uzun süre kullanabilirim diye düşünüyorum.

  19. #139
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ilk motorum olmasından kaynaklı yorum yapacak tecrübem az ama iyi ki bu motoru almışım diyorum. 1400 km.deyim, devirli de kullandım sakin de, yakıt tüketimi iyi, hızlanması çok güzel. Lastikleri henüz değiştirmedim ama her ne kadar güvenmesem de lastiklere frenlemede, viraj almamda sıkıntılar yaşatmadı. Hatta bugün aniden önüme çıkan araba fren yaptı, panik fren yapmam gerekti kaymadan,çarpmadan hemen durabildim. Çok rahatlıkla 90-100'e çıkabiliyorum, 100'den sonra nazlı nazlı 114 gördüm en son. Tek silindir olmasının özelliklerinden biri olarak titreşim yok diyemem ama daha iyi bir motorla tecrübem olmadığından farkı bilmiyorum ve bu makul titreşim beni rahatsız etmiyor. Motorların marka ve modellerinden anlamayan insanlar motorun tipini çok beğeniyor, "bu motor çin malı" dediğimde şaşırıyorlar. İlk aldığımda dijital göstergede yakıt miktarını göstermemesiyle alakalı bir sıkıntım vardı, ilk bakıma servise götürdüğümde 2 dk.da sorunu çözdüler. Şu an bir problemim yok, parasını hakeden keyifli bir motor bence. Öyle bastım mı 150-200 göreyim diye bir hevesim yok, eğer motor ileride dökülmezse, kaza bela yaşamazsam cc yükseltmeden uzun süre kullanabilirim diye düşünüyorum.
    114'ü görmüşse gayet iyidir biraz zorlansan biraz daha görebilir ama dediğin gibi gerekte yok aşırı hızlanmaya görünüşü sport olmasından kaynaklı dikkat çekiyor s olmayan serisi sıradan çin malı gibiydi Benelli firmasının bunlara ürettirdiği modellerden sonra bunlarda kendini geliştirdi. Tekerin düz bassın.

  20. #140
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Arkadaşlar bugün motoru temizlerken birşey farkettim. Motorda yağ miktarını gösteren yağ seviye gösterme camı çıkmış,kaybolmuş. Motor yağ kapağını da açtım ama çubuk olmadığından yağ miktarını ölçemedim. Yağ seviye gösterme camının olduğu yer boş gözüküyor ve haliyle yağ da göremedim. Motoru park ettiğim yerde zeminde yağ izi de yok. Motor yağını başka nasıl kontrol edebilirim?


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)