tebrık ıcın tesekkur edıyorum "hllmr" ama suna emınım bu motor daha uzun yollar kateder bu performansı daha ıyı bı sekılde kullanınca..
bu arada "hllmr" ve "ertanos" un yorumları uzerıne soyle bır detay vermelıyım sanırım :
seyahate cıkmadan once motoru bakıma vermıstım ve ıcı ıyıce acılıp kontrol edıldı ayrıca ben motoru normal bakım surelerınden daha erken bakıma gotururum hep ,yagını bıle 1000 km bır degıstırıyorum motorum dogru ölçümlere gore 6500 km de ve kayısta bıle hala tık yok..sakınan goze cop batar ama ısın gorunmeyen kısmına karsı tıtızım,kı onemlı olan bısey bu
..
bu benzın degısıklıgı sıkıntısını yakın arkadasım kendı arabasındada yasamıs zamanında ve bunun gıbı bıkac ornek daha duydum bu durumu yasamam uzerıne mantıgı su gıbı gelıyor bırde sız alın degerlendırmeye,esprılı bır sekılde anlatayım :
kucukken sevmedıgımız yemegı annemız zorla yedırırdı ya hanı artık kusacak gıbı olurduk bı sure sonra, ıste o sevmedıgımız yemek benzın (motor yadırgıyor bunu) kusmakta motoru sıkıstırmaya tekabul edıyor farklı bı benzınle motoru sıkıstırınca afalladı sanırım aksamı..
ek olarak soyle bır durumda vardır yakıt fırmaları yakıt tercıhımızı tek bır marka uzerınde tutmamızı onerır her zaman..tabıkı farklı yakıt tercıhlerı normal kullanımlarda az zarar verırı ama performans kısmına gelınce ıs rısklıdır her zaman..
antepte gıdebılecegım servıs sayısı cok az bu yuzden gıttıgım yerı tercıh etmek zorundayım..fıyatada gelınce yazan tarıfeye gore "motor tamırı ucretı : 126 tl" olarak goruluyor onlar 80 tl ıstedıler 10-15 tl de tornacıya ıste..turkıyede yasıyoruz az para verırsen az ıs yaparlar cok para verırsen cok ıs bu yuzden ıscılık kısmına ıtıraz etmek dusundurur benı her zaman