Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
37. sayfa BirinciBirinci ... 27353637383947 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #721
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ercancım çok güzel resimler. Ayıp oluyo ama .
    Makinenin markasını merk ettim ...
    makine canon 550d motorumuzu pek bilen yok piyasada ama bu fotolar ile patlayacak. gerçi böyle farklı olmak herkesten daha güzel :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul & Tekirdağ
    Beyler dun z250 nin uzerine oturdum sagina soluna baktim alet gayet hosuma gitti. Boyum 1.87 kilo 95. Bana boydan cok ufak gelmedi. Zaten sele yuksekligi de 78 cm yaziyor. Enden de cok cok ince bi motor degil gibi. İkici ellerden abs li bir tane ariyorum su aralar. Daha once motor gecmisim yok. Motto akademide egitimimi aldim.

    Bu motoru salliyorum 11bine aldim ikinci elden. Bana ne tavsiye edersiniz motora yaptirmam icin. Burda gordugume gore gidon yukseltmem kullanan cok. Yana dusmede vb motoru korumak icin celik bar taktirmak istiyorum. Tavsiyeleriniz var ise lutfen yazin tesekkur ederim.

  3. #723
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Bana kalırsa üzerine oturmakla anlayamazsınız sürmeniz gerek. boyunuz uzun olduğu için sığamayabilirsiniz bence. başlangıç motoru olarakta bence baya agresif.

  4. #724

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Çabuk bıraktın CR1'i . ER6N'e falan geçecek olursan bunu da bu taraflara yolla

    Fotoğrafların devamını ve arada, uzun yola falan çıkarsan yorumlarını bekliyoruz.

    Cevabını okudum; hızlanma konusunda 100'den 145'lere hızla gelmesi çok güzel...

    80-90'la öndeki kamyonun arkasına takılmış durumdayken tek şeritli süregiden virajlı bir yolda, fırsatını bulduğunda bir sonraki viraja gelmeden çıkıp sollayabilirsin demektir bu; bi 200-300 metre içinde... (Sollama yasağının olmadığı ve sair tüm diğer şartların uygun olduğunu farz edersek).

    Biz daha bu durumlarda, 60-70 lere düşüp, kamyonun bizimle arayı açmasını bekliyoruz; arkalı önlü fıtı fıtı gitmeyelim diye ...

  5. #725
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çabuk bıraktın CR1'i . ER6N'e falan geçecek olursan bunu da bu taraflara yolla

    Fotoğrafların devamını ve arada, uzun yola falan çıkarsan yorumlarını bekliyoruz.

    Cevabını okudum; hızlanma konusunda 100'den 145'lere hızla gelmesi çok güzel...

    80-90'la öndeki kamyonun arkasına takılmış durumdayken tek şeritli süregiden virajlı bir yolda, fırsatını bulduğunda bir sonraki viraja gelmeden çıkıp sollayabilirsin demektir bu; bi 200-300 metre içinde... (Sollama yasağının olmadığı ve sair tüm diğer şartların uygun olduğunu farz edersek).

    Biz daha bu durumlarda, 60-70 lere düşüp, kamyonun bizimle arayı açmasını bekliyoruz; arkalı önlü fıtı fıtı gitmeyelim diye ...
    CR1 den üzülerek ayrıldım baya da vakit geçirdim onunla yaklaşık 19 000 km. Seviyordum cr1'i de ama dediğin gibi sollamalarda sıkıntı çıkarıyor güçsüz kalıyor yok artık bunun üzerine çıkmayı düşünmüyorum. Bu ondan sonra baya güçlü geldi ve cr1 de yaptığım hataları bu bazen affetmiyor 250 lik arasında en atik olanı bu çok seri alet. bundan dolayıda ya tekere geliyor yada arkayı savuruyor seri kalkışlarda :D

  6. #726
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Ercan çok güzel fotoğraflar yakalamışsın hakkını veriyosun bence. Bende bunun üsütünde bir motor düşünmüyorum son sahibi olmak için aldım fazlasına gerek yok . Motorunla bütünleşip rahatlığı yakalarsan sorunsuzca istediğin yeri yıllarca gezersin. Bu motor piyasada tuttumu tutmadımı bilmem ama hepsini sürmüş biri olarak 250 naked sınıfta keyifli ve seri sürüş olarak tek geçerim . Tekere gelme ve arkanın savrulmasından hiç bahsetme yanlamaktan bir hal oldum lastik kalmadı.Kazadan sonra içim gitmişti ama saolsun ustam çok güzel toparladı.

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çabuk bıraktın CR1'i . ER6N'e falan geçecek olursan bunu da bu taraflara yolla

    Fotoğrafların devamını ve arada, uzun yola falan çıkarsan yorumlarını bekliyoruz.

    Cevabını okudum; hızlanma konusunda 100'den 145'lere hızla gelmesi çok güzel...

    80-90'la öndeki kamyonun arkasına takılmış durumdayken tek şeritli süregiden virajlı bir yolda, fırsatını bulduğunda bir sonraki viraja gelmeden çıkıp sollayabilirsin demektir bu; bi 200-300 metre içinde... (Sollama yasağının olmadığı ve sair tüm diğer şartların uygun olduğunu farz edersek).

    Biz daha bu durumlarda, 60-70 lere düşüp, kamyonun bizimle arayı açmasını bekliyoruz; arkalı önlü fıtı fıtı gitmeyelim diye ...
    0 100 6.7 7.2 saniye arasında ,100 km'den 130'a 8 saniyeden aşağı düşmüyor sonrasında motor kendini yırtmaya başlıyor ve devir kesiciye girip 162 oluncaya kadar 130 üstüne 15 saniye civarı geçmiş oluyor. Çok fazla 120 üzerine çıkmadım birkaç kez böyle kabataslak deneme yaptım.Motor 2000 km civarıydı belkide milletin bu motor açılmamış muhabbeti gerçektir.Bu aralar canını alıyorum makinenin bi fark olursa efsane doğruymuş derim
    GezeGeze bunu beğendi.

  7. #727
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Hayırlı olsun Redmap. Kazasız belasız sürüşler. Fotoların devamı ara ara gelecek hafta sonları gezilerimden biriken fotolar var. Evt motoru pek bilen yok o yüzden çok ilgi çekici de geliyor millete, bakan iyice bir süzüyor burada da.

  8. #728
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    biraz gecikmeli de olsa z-moto benim throttle body parçasını garantiden değiştirmeye onay verip, parçayı gönderebildi. Parça takıldı, bütün rölantide devir artış/düşüş, motor sıcak iken rölantide stop etme sorunları çözülmüş görünüyor.

    Özellikle 2. el alacakların, bu soruna (rölantide stop etme, sadece soğukken değil motor sıcakken de bakın) dikkat etmelerini öneririm. İlk sahibi garantiden değiştirmediyse, maliyetli olabilir sonra değişmesi(2000tl demişlerdi fiyatına, garanti olmasa kaça olur diye sorduğumda).

    Yabancı forumlarda da gördüğüm bir sorun bu, özellikle 2015 modellere daha bi dikkat etmek gerek gibi.

  9. #729

    Üyelik
    02 Temmuz 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    kawasaki z250sl
    merhaba, bir aksilik olmazsa pazartesi günü siyah z250sl ile aranıza katılıyorum. motoruma koruma takozu almak istiyorum. nereden alabilirim? orijinal takoz için 900 tl gibi bir fiyat söylenince dışardan almak daha mantıklı geldi.

  10. #730
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı velo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba, bir aksilik olmazsa pazartesi günü siyah z250sl ile aranıza katılıyorum. motoruma koruma takozu almak istiyorum. nereden alabilirim? orijinal takoz için 900 tl gibi bir fiyat söylenince dışardan almak daha mantıklı geldi.
    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin...nerelisin ve nerden alıyorsun motoru ayrıca ilk motorun değildir umarım koruma takozuna çok soylemişler orjinalı puıg o kadar pahalı değil ama illa ki orta kalitede birşey bulabilirsin.

  11. #731

    Üyelik
    02 Temmuz 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    kawasaki z250sl
    Alıntı ercan_48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin...nerelisin ve nerden alıyorsun motoru ayrıca ilk motorun değildir umarım koruma takozuna çok soylemişler orjinalı puıg o kadar pahalı değil ama illa ki orta kalitede birşey bulabilirsin.
    teşekkür ederim.. eskişehir'liyim ve motosikleti eskişehirden alıyorum. motosiklet ilk motorum al sat uğraşmak istemedim, hızla aram çok iyi olmadığı için sorun yaşamam diye düşündüm. internette çeşitli takozlar bulabildim ama hangisi iyidir kötüdür bilemedim.

  12. #732
    yasoyaso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Motosikleti
    Crf250L
    Alıntı cemtover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler dun z250 nin uzerine oturdum sagina soluna baktim alet gayet hosuma gitti. Boyum 1.87 kilo 95. Bana boydan cok ufak gelmedi. Zaten sele yuksekligi de 78 cm yaziyor. Enden de cok cok ince bi motor degil gibi. İkici ellerden abs li bir tane ariyorum su aralar. Daha once motor gecmisim yok. Motto akademide egitimimi aldim.

    Bu motoru salliyorum 11bine aldim ikinci elden. Bana ne tavsiye edersiniz motora yaptirmam icin. Burda gordugume gore gidon yukseltmem kullanan cok. Yana dusmede vb motoru korumak icin celik bar taktirmak istiyorum. Tavsiyeleriniz var ise lutfen yazin tesekkur ederim.
    Emin misin dostum? Benim 185 kilo 80 üstüne oturdum depodaki kavise dizlerim sığmadı dışarıda kaldı

  13. #733

    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Mrhabalar Arkadaslar araniza bende yeni katiliyorum ikinci el kawa z250 sl aldim ve ilk seyatime ciktim istanbul izmir 500 kusur km yanliz bayram ustu oldugu icin yolculugum 12 saat surdu yolava cikisi bursa cikisina kadar muthis bi trafik vardi emniyet seridi dahi doluydu yeri geldi araba gibi dur kalk yaptim yaklasik bi 2 3 saat lik zaman kaybim oldu 3 saat molalar surdu ve 1 saate bmw gs ci bi agir abiyle karsilastim saolsun ondan cok hayati bilgiler aldim kendisi 50 kusur yasinda hayati motorda gecmis size tavsiyem bu tarz insanlarin tecrubelerinden faydalanin cok guzel bilgiler verdi ona birdan cok slm yolculuk ortalama 6 saat civari surdu sunu diyebilirim ki bu makine 250 lilik olmasina ragmen dehset verici muthis bir makine o kadar sicak da trafikde torkdan beygirden gram salmadi kendini defalarca fan acti ben yoruldum o yprulmadi iyi kide almisim dedim kawasaki farki buymus boyum 178 kilom 80 sele den dolayi sikinti yasamadim sadece yatirmak dan korktum virajlara yavas girdim hatta hic yatiramadim da diyebilirim bunun sebeinide coWmedim tekeri diger motorla gore daha mi buyu k acaba yada ? Bu motorlar yatmiyormu Bende mi sikinti var anlayamadim altimdan gidecek gibiydi yatairma hakkinda tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim lastikler kendi lastigi tskler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

    Yani orjinal lastigi dunlop

  14. #734
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı Alper26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrhabalar Arkadaslar araniza bende yeni katiliyorum ikinci el kawa z250 sl aldim ve ilk seyatime ciktim istanbul izmir 500 kusur km yanliz bayram ustu oldugu icin yolculugum 12 saat surdu yolava cikisi bursa cikisina kadar muthis bi trafik vardi emniyet seridi dahi doluydu yeri geldi araba gibi dur kalk yaptim yaklasik bi 2 3 saat lik zaman kaybim oldu 3 saat molalar surdu ve 1 saate bmw gs ci bi agir abiyle karsilastim saolsun ondan cok hayati bilgiler aldim kendisi 50 kusur yasinda hayati motorda gecmis size tavsiyem bu tarz insanlarin tecrubelerinden faydalanin cok guzel bilgiler verdi ona birdan cok slm yolculuk ortalama 6 saat civari surdu sunu diyebilirim ki bu makine 250 lilik olmasina ragmen dehset verici muthis bir makine o kadar sicak da trafikde torkdan beygirden gram salmadi kendini defalarca fan acti ben yoruldum o yprulmadi iyi kide almisim dedim kawasaki farki buymus boyum 178 kilom 80 sele den dolayi sikinti yasamadim sadece yatirmak dan korktum virajlara yavas girdim hatta hic yatiramadim da diyebilirim bunun sebeinide coWmedim tekeri diger motorla gore daha mi buyu k acaba yada ? Bu motorlar yatmiyormu Bende mi sikinti var anlayamadim altimdan gidecek gibiydi yatairma hakkinda tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim lastikler kendi lastigi tskler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

    Yani orjinal lastigi dunlop
    hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Bu sıcak havalarda evet fan biraz fazla açıyor trafikte dur kalk yapıyorsan ama giderken pek açmaz. Lastiklere ısınınca güvenebilirsin çizgilerin bitişine kadar yatırdım ve hiç kayma olmadı oyle bir histe yaşatmadı bana sadece gaz kontrolune dikkkat etmelisin. sende ffarkına varmıssın zaten seri biraz alet huysuz yani atabilir üzerinden :D

  15. #735

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Velo:
    Şahsi görüşümdür; henüz değiştirme şansın falan varsa, almışken yeşilini al

    Uzaktan baktıklarında kawa olduğu anlaşılır... benimki bile uzaktan bana öyle geliyo

    Kawa yeşil olur ...
    fedos bunu beğendi.

  16. #736

    Üyelik
    02 Temmuz 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    kawasaki z250sl
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Velo:
    Şahsi görüşümdür; henüz değiştirme şansın falan varsa, almışken yeşilini al

    Uzaktan baktıklarında kawa olduğu anlaşılır... benimki bile uzaktan bana öyle geliyo

    Kawa yeşil olur ...
    ben onun düz siyah rengini daha çok beğendim

  17. #737
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Bak Yeşil Yeşil

    fedos bunu beğendi.

  18. #738
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsan kesiciye sokardı ayıp sana uğur
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  19. #739
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yoğun trafikte anca bu kadar oluyor ama ön dişliyi değiştirip rekoru kıralım derim
    Son hızı artar dişli değişimi ile ama bu sefer de torku düşer. Zaten satma arefesindeyim o yüzden kalsın.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  20. #740
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Alıntı velo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim.. eskişehir'liyim ve motosikleti eskişehirden alıyorum. motosiklet ilk motorum al sat uğraşmak istemedim, hızla aram çok iyi olmadığı için sorun yaşamam diye düşündüm. internette çeşitli takozlar bulabildim ama hangisi iyidir kötüdür bilemedim.
    200 liradan fazla verme takoza. Necat motorun servisinde bile 160 liraya yan sanayi takoz takıyorlar gayet kaliteli. Olmadı necat motora telefon et belki kargo falan yaparlar onu alırsın.Ama ilk motor olarak iyi bir seçim olmamış.Parçaları çok pahalı birkaç kazada motor parası gider. Ayrıcaa gaz tepkileri gereksiz sert ve motor freninde çok fazla yığılma var.Debriyaj ve gaz ayarını çok hassas yapamayan adam bu motorda sürekli kafa atar içi dışına çıkar.Motor sürmeyi bu motorla keyifli birşekilde öğrenemezsiniz aksine pişman olursunuz.Önceden deneyim varsa o ayrı tabiki.Z250 kullananlar sert çıkışabilir bende öyle bir problem yok diyebilir ama bu motorun en büyük kusuru bence bu özelliği.Gaz bırakırken vites düşürürken amatör davranmamak gerekli yoksa kısa sürede midenizi bulandırır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son hızı artar dişli değişimi ile ama bu sefer de torku düşer. Zaten satma arefesindeyim o yüzden kalsın.
    Ezio uzun zamandır senden bu satma muhabbetini duyuyorum.=) Motoramı kıyamıyorsun yoksa alıcı bulmaktamı zorlanıyorsun?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

    Alıntı ercan_48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Bu sıcak havalarda evet fan biraz fazla açıyor trafikte dur kalk yapıyorsan ama giderken pek açmaz. Lastiklere ısınınca güvenebilirsin çizgilerin bitişine kadar yatırdım ve hiç kayma olmadı oyle bir histe yaşatmadı bana sadece gaz kontrolune dikkkat etmelisin. sende ffarkına varmıssın zaten seri biraz alet huysuz yani atabilir üzerinden :D
    Düşük devir kullanın fan açmadığını göreceksiniz. Hava çok sıcakca trafik yoğunsa rodaj sürüşüne geçiyorum. Fan falan açılmıyor. Ama sürekli 1 2 3 vitesde 7000 devir üstü vites atıp dur kalka giriyorsanız iki dakikada bir fan açar orada haklısınız.


    REKLAM ALANI
37. sayfa BirinciBirinci ... 27353637383947 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)