Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Haziran 2016, 17:48
#1241
Reklamlar
-
01 Temmuz 2016, 14:58
#1242
Selamlar hürmetler güzel günler,
Lastik değiştirmiş olan ya da değiştirmeyi düşünen var mı üstadlar?
Öne 120 arkaya 160'a kadar genişlik sığıyor diye tahmin ediyorum, yanlış mıyım?
Bir de yeni takan var ise ne marka hangi ölçüleri aldı?
İyi forumlar dilerim.
Taş değmesin tekerinize..
-
01 Temmuz 2016, 15:39
#1243
...garip... adlı üyeden alıntı
Selamlar hürmetler güzel günler,
Lastik değiştirmiş olan ya da değiştirmeyi düşünen var mı üstadlar?
Öne 120 arkaya 160'a kadar genişlik sığıyor diye tahmin ediyorum, yanlış mıyım?
Bir de yeni takan var ise ne marka hangi ölçüleri aldı?
İyi forumlar dilerim.
Taş değmesin tekerinize..
Verdiğin ölçülerde michelin pilot street taktıran biri vardı geçmiş yorumları kontrol edersen bulabilirsin. Yetkili servislerde uygun lastik ölçüleri belli değil mi ? yada bilgi vermiyorlar mı?
-
01 Temmuz 2016, 15:48
#1244
Bana 160 çok sağlıklı gelmiyor.
Kullanım kılavuzunda 140/60 ya da 150/60 diyor. 160/60 biraz sınırların dışına çıkmak gibi.
-
01 Temmuz 2016, 15:55
#1245
pea adlı üyeden alıntı
Bana 160 çok sağlıklı gelmiyor.
Kullanım kılavuzunda 140/60 ya da 150/60 diyor. 160/60 biraz sınırların dışına çıkmak gibi.
italya daki kullanıcı manuelinde uygun ölçüler ve jant ölçüleri verilmiş 160 takmak size kalmış
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c224bc1671c64dae8740f0861232.ssl.cf6.rackcdn.c om/assets/manuals/OwnersManual_BN_251_2016.pdf
sayfa 45
-
01 Temmuz 2016, 15:55
#1246
pea adlı üyeden alıntı
Bana 160 çok sağlıklı gelmiyor.
Kullanım kılavuzunda 140/60 ya da 150/60 diyor. 160/60 biraz sınırların dışına çıkmak gibi.
Biraz daha iri gösterir uzun süreli düşünüldüğü zamanda motosikleti yorabilir.
-
01 Temmuz 2016, 16:22
#1247
160 lık lastik bencede fazla gelecektir ben 150 lik taktım arka lastiğimi.Görünüş ve performans anlamında gayet memnun kaldım.
Okuduğum , araştırdığım ,öğrendiğim kadarıyla
1-motoru yoracaktır
2-motorun hız limitleri, uzun yol da şehir içinde, yüksek olmadığı için genelde çok yatmayacaksın virajlarda ve lastiğin orta kısmı yanaklardan çabuk eriyecek lastik hem görünüş hem yol tutuş anlamında oldukça kötü bir hal alacaktır.
3- jantın lastiği karşılama oranı düşük olacağı için, lastiğin yanak kısımları esneyip bükülmeye müsait olacak yol tutuşun zayıflayacaktır.
120 ön 150 arka bence bizim motorlar için ideal. önde 120 gidonu biraz ağırlaştıracaktır muhtemelen, henüz onu değiştirmedim.?
-
01 Temmuz 2016, 17:04
#1248
160'lık iri gösterir hatta bnce çirkin bile durabilir çünkü görünüşü böyle iyi ayrıca motorun ömrüne ciddi anlamda zarar verir 160'lık taktırmanın bi anlamı yok fikrimce 150 uygundur. Ön için 130 düşünülebilir.
-
01 Temmuz 2016, 17:59
#1249
enderbilgi adlı üyeden alıntı
italya daki kullanıcı manuelinde uygun ölçüler ve jant ölçüleri verilmiş 160 takmak size kalmış
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c224bc1671c64dae8740f0861232.ssl.cf6.rackcdn.c om/assets/manuals/OwnersManual_BN_251_2016.pdf
sayfa 45
Linki yenileyebilir misin girmiyor az biraz ingilizcemiz ile çevirmeye çalışalım faydalı bilgiler olabilir.
-
01 Temmuz 2016, 18:26
#1250
Ruling adlı üyeden alıntı
Linki yenileyebilir misin girmiyor az biraz ingilizcemiz ile çevirmeye çalışalım faydalı bilgiler olabilir.
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c22...N_251_2016.pdf
Chrome açmayabiliyor. Edge veya IE ile deneyin.
-
01 Temmuz 2016, 19:07
#1251
Arkadaşlar merhaba.İsmim Ünal Karabükte yaşıyorum 2 gün önce sıfır km tnt 25 satın aldım.yaklaşık 200 km deyim. Size şunu sormak istiyorum. Motosiklet özellikle şehir içerisinde çok sık fan açıyor. Bazen hararet göstergesi yanıp sönüyor bi kaç saniye sonra standart yanmaya devam ediyor. Bu arada yeni kullanıcı değilim rodaj kurallarına uygun ve yormadan kullanıyorum. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
Sizin motosikletlerinizdede durum aynımıdır.
-
01 Temmuz 2016, 23:17
#1252
unljm adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba.İsmim Ünal Karabükte yaşıyorum 2 gün önce sıfır km tnt 25 satın aldım.yaklaşık 200 km deyim. Size şunu sormak istiyorum. Motosiklet özellikle şehir içerisinde çok sık fan açıyor. Bazen hararet göstergesi yanıp sönüyor bi kaç saniye sonra standart yanmaya devam ediyor. Bu arada yeni kullanıcı değilim rodaj kurallarına uygun ve yormadan kullanıyorum. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
Sizin motosikletlerinizdede durum aynımıdır.
Hayırlı, kazasız belasız olsun motorunuz.
Hararet göstergem hiç yanıp sönmedi. Avrupa kullanım kılavuzuna bakınca, "yanıp sönerse motoru kenara çekip rölantide çalıştırın. Sıcaklık düşmezse motoru kapatın" demişler.
Sıkışık trafikte sürekli dur kalk yaparken bile 3 çubuğu geçmiyor bende. 3'te zaten fan açıyor.
Yanıp sönmesi kesinlikle sorunlu, servise götürün. Ya sıcaklık sensörü arızalı ya da soğutma sıvısı kalmamıştır.
-
02 Temmuz 2016, 02:40
#1253
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Soğutma sıvısını sık sık kontrol ediyorum eksiksiz görünüyor. Bu problem çok sık olmuyor olduğundada bi kaç saniye sonra düzeliyor.buluduğum ildeki servisin sorunu anlayabileceğinden şüpeliyim ama yarın gidip danışacağım teşekkür ederim.
-
02 Temmuz 2016, 04:26
#1254
Satılık; Motorun rodajı itinayla yapılmıştır şuana katar %95 şehir içi kullanıldı. Bayramdan sonra satış yapılır. Kazası kronik sorunu yoktur.
Detaylar için url; https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...08510822/detay
-
02 Temmuz 2016, 10:21
#1255
Emreerol adlı üyeden alıntı
Teşekkürler ölçüler dediğimiz gibi 150 uygundur ön için 130 düşünülebilir. Olmayacak birşey değil birde verdiğin kullanma kılavuzu BN251 içindir belki çok fark yok ama TNT 250 ile BN251 arasında bile farklılıklar var.
-
02 Temmuz 2016, 15:42
#1256
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba, bu forumda henüz yeniyim A2 ehliyet aldım şu an motosiklet arayışı içerisindeyim kafama yatan güzel bir model TNT 25 ama şüphelerim var. İkinci el CBR 250 R bakıyordum ki bu motosikleti görene kadar. Benim olacak ürün konusunda titizimdir, yani kontağı ilk benim çevirmiş olmam o motosikletten alacağım keyfi arttıracaktır. 0 km CBR 250 R alıpta perişan etmek istemiyorum açıkçası aradaki fiyat farkıda belli. O sebepten bir sene kadar beni idare edebilecek şık bir motosiklet bakıyorum. TNT 25 çok yakışıklı ama ilk motosikletim olacağından sıkıntı çıkartıp soğutmasınıda istemem.O yüzden TNT 25 sahibi bir arkadaş, motosikletini en az 3.000 5.000 arası kullanmış biri benimle iletişime geçebilirse sevinirim. Herkese hayırlı günler. Çok uzun oldu farkındayım mazur görün
-
02 Temmuz 2016, 16:30
#1257
Herkese selamlar. Aranıza yeni katıldım. Geçen hafta TNT 250 motosikletimi İzmir Bornova Aslan Motordan satın aldım. Şu ana kadar herşey çok iyi gidiyor. Nazar değeceğinden endişe ediyorum.Motosikletin teslimi aşamasında Alparslan Usta A dan Z ye tüm kontrollerini o kadar büyük bir titizlikle bıkmadan usanmadan yaptı ki bir ara hiç bitmeyecek sandım. Hiçbirşeyi şansa bırakmadı. Motorun hararetini yükseltip fanın açıp kapatmasını bile kontrol etti.Ayrıca rodaj ve kullanımla ilgili tüm detaylı bilgileri verdi. Buradan kendisine çok teşekkür ediyorum. Motosiklet geçmişim Honda Transalp ve CBF 150 ile sınırlıyken uzun araştırmalar sonucu bu motosiklete bu forumda geçen bilgi paylaşımını da dikkate alarak karar verdim. Bazı izlenimlerimi amatörce paylaşmak istiyorum. Benim ençok dikkatimi çeken ve burada pek bahsedilmeyen konu motosikletin ağırlık merkezi oldu. O kadar hassas ayarlanmışki denge konusunda artçı ile birlikte dahi çok başarılı diyebilirim. Makine tork canavarı 6. viteste şehir içinde 50 km ile bayılmadan gidebiliyorsunuz. Ses konusuna gelince kendinizi gaz açıp kapatmaktan alıkoyamıyorsunuz. Frenler güvende olduğunuz duygusunu fazlasıyla veriyor. Eksik olarak söyleyebileceğim en önemli konu lastikler daha kaliteli olamalıydı. Zaman içerisinde paylaşımlarıma devam edicem. Herkese şimdiden iyi bayramlar dilerim. Tekeriniz yere düz bassın.
-
04 Temmuz 2016, 12:18
#1258
tnt 25
motor devirdaimden su kaçırıyodu tamir takımı 10 günde geldi bayii ile gaziantep in iletişimsizliğinden dolayı parçalar değiştiği halde hala su kaçırmaya devam etti serviste araya bir keçe daha koyuldu şu anda bi su kaçağı yok devirdaimden fI lambası yanıyodu hala yanıyo yeni yazılımla düzelicekmiş bekliyorum bu seferde termostat arızalandı sürekli açık kalıyo galiba motosiklet normalde hararet 2 çizgi oluyo du 3 te fan açıyodu şimdi 2 çizgide iken rüzgar vurmaya başlayınca tek çizgi oluyo 20 km ile gitsem fan açtıramıyorum motora 2 çizgiden yukarı çıkmıyo servisi aradım durumu anlattım motor ısınamıyo diyorum ne güzel işte motor hararet yapmıyo dediler durum normalmiş onlara göre
bu durumun başka bi nedeni olabilirmi
-
04 Temmuz 2016, 12:46
#1259
Motoru boşa alıp gaz vermeyi denediniz mi? 1-2 dakika sonra fan açar zaten.
Rüzgar varken düz yolda zaten kolay kolay fan açmaması gerekir.
-
04 Temmuz 2016, 15:37
#1260
Öncelikle geçmiş olsun.
Muhtemelen termostat açık kalmış sürekli soğuduğu için ısınamıyor. Hareket halinde değilken boş vitesdr hafifce gaz vererek motoru ısıtıp fan açılıp açılmadığını kontrol edin. Fan açılmıyorsa sıkıntı olur. Şuan ki durumda ise motorunuz optimum çalışma sıcaklığına ulaşamaz buda uzun vadede sıkıntı yaratır kısa vadede ise yeterince ısınamadığından bi miktar çok yakabilir ve aşınma biraz fazla olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)