Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı darkloops adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka frenle ilgili bir sıkıntı yaşamadım şuana kadar, hava soğutma olması da sıkıntı yaratmadı ama havalar ısınmadı henüz havalar ısınınca nasıl olacak bilemiyorum, sigortayı de 34 plaka yaş 32 allianz sigortadan 560 TL ye hallettim
    anladım çok teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

    Fuar'da 150NSi yakından inceledim 150NS in üstünden apache ye baktım :D 150ns daha şık duruyor.apache ye oturduğum gibi kalktım hiç beğenmedim. konfor olarak yamaha MT125 ten çok daha rahat diyebilirim..zaten 200NS le aynı grenaj olduğu için 150lilik diye cılız bir yapısı yok.(sadece lastikler daha ince) 200ns te istop etme sorunu vardı bunda da olur mu diye sordum bir dönem oldu ondada yazılımla hallettik 150ns lerde öyle bir sorun oluşmayacağını söyledirler. şuan herhangi bir sıkıntı olmadığını sürücü kurslarının çok talep gösterdiğini söylediler. Beğenmediğim yönü elektirik marşı var fakat ayak marşınıda koymuşlar karizmayı çizmiş gibi geldi hani bu ucuz motor iması gibi :D

    Başlangıç için hem ucuz hem de güzel motor beğendim.
    darkloops bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    29 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 150 Ns
    pulsar 150 ns kullanıcısıyım arkadaslar yzf r125'ten bu araca geçiş yaptım maddi durumlar sebebi ile çok uzun süredir kullanmıyorum fakat inanılmaz memnunum hem yakıt olsun hem parça bollugu olsun parça dediğim de bir kaç değişiklik yapmak istedim o yüzden.Bu arada lastikler ince gelirse 200ns lastikleri takabiliyorsunuz ve kesinlikle ve kesinlikle fotograflara bakıp motor hakkında karar vermeyin.Arkadaşım ilk gösterdiğin de bu ne olum gibi bir tepki vermiştim ama canlısı gayet kaslı ve hoş duruyor.Baska bir motorla arada kaldıysanız kesinlikle bu motoru iyi inceleyin ve pişman olmayacaksınız derim.

  3. #123

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar; bugün Manisa-Turgutlu, Edirne-Uzunköprü ve İstanbul-Kağıthane'den Pulsar NS 150 sahibi olan arkadaşlarımız ile beraber sayımız 246 oldu.

    2016 yılının commuter segmentinin en önemli ve sınıfının en güçlü (17 ps) modellerinden olduğunu açıklıkla ifade edebilirim. Özellikle güç ve titreşim konusundaki başarısını mutlaka test ederek görmenizi isterim. Yakıt sarfiyatı konusunda karışık kullanımda bizim elde ettiğimiz test verileri 100 km. de 2,44 lt.'dir. Kullanan arkadaşlarımızın da paylaşımlarını merakla bekliyorum.

    İnşallah bizler de yakın zamanda yapacağımız bir etkinlik ile bu modelimizi size biraz daha anlatacağız, tanıtacağız.

    Bu arada OCAK ayı TUIK verileri geldi. Bajaj markası pazar payını ocak ayında % 66'lık büyüme ile en fazla artıran marka oldu. Gösterilen ilgi için teşekkür ederiz. Özellikle 2016 yılında sizleri memnun edecek fiyat çizgisinde olma gayretimizi hiç azaltmayacağız.

    Saygıalrımla...
    fabialife ve MeNGuC bunu beğendiler.

  4. #124

    Üyelik
    11 Mart 2016
    Şehir
    GOP
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    sıfır alımda harici masrafları yazabilicek ve genel olarak yorum yapabilicek arkadaslar var mı

  5. #125

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    3 gün önce aldım bu motoru şu an 130km deyim. Genel olara motordan çok memnunum ama bi sorunum var. Motoru boştayken çalıştırdığımda bi süre sonra stop ediyor bunu nasıl düzeltebilirim. Rölantiyi artırıyorum o zamanda ısınınca 3bin devirde oluyor boş vites. Ne önerirsiniz

  6. #126

    Üyelik
    11 Mart 2016
    Şehir
    GOP
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    ns200de yazılımla çözdük dediler bunda karbüratörlü motor oldugu için yazılımda atılmaz. nasıl düzelir Allah kerim

  7. #127

    Üyelik
    20 Haziran 2008
    Alıntı kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 gün önce aldım bu motoru şu an 130km deyim. Genel olara motordan çok memnunum ama bi sorunum var. Motoru boştayken çalıştırdığımda bi süre sonra stop ediyor bunu nasıl düzeltebilirim. Rölantiyi artırıyorum o zamanda ısınınca 3bin devirde oluyor boş vites. Ne önerirsiniz
    Sorununuz hava ayarı bence bende Boxer 150 var onun hava ayarı rolanti ayar vidasinin yanında hava ayarını sağa ve sola çevirerek rolantinin en yüksek olduğu yerde bırakıp ondan sonra rolantiyi tekrar ayarla öyle dene bakalım olacakmı ama dikkat et eğer öyle bi vida yoksa karburatorun altindada olabilir

  8. #128

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    buldum onu bi deneyeceğim yarın şu an ankara yağmurlu

  9. #129

    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 150
    4 veya 5 viteste motor devri 6000 üstüne çıktığında motorda sanki boğulma tekleme oluyor. Sizlerde de varmı böyle birşey? Jiglemi takili kaliyor acaba diye düşündüm ama jigle olsa rolantisi yüksek olur diye dusundum sonra.
    Henüz 220 kmde bakımda servise söylerim diye gitmedim servise.

  10. #130
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Gençler bu motorun son hızı nedir ? Modifiye sonrası 16 beygir olduğunu tahmin ettiğim 210cc çinli motorumla düz yolda 135 yaptım ve daha KM saatinin yüzde 2-3 eksik gösterme durumu var. Pulsar 150NS'de 17 beygir var düz yolda 130km hızı görüyomu rahat ?

  11. #131

    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 150
    Ben almadan önce test sürüşü yapmıştım. 120 çok rahat gitmişti, daha giderdi ama yol misait degildi. Hatta kullandığım motor 2000 kmdeydi yani o bile o haliyle rodajda sayılırdı.

  12. #132
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı hakanmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 veya 5 viteste motor devri 6000 üstüne çıktığında motorda sanki boğulma tekleme oluyor. Sizlerde de varmı böyle birşey? Jiglemi takili kaliyor acaba diye düşündüm ama jigle olsa rolantisi yüksek olur diye dusundum sonra.
    Henüz 220 kmde bakımda servise söylerim diye gitmedim servise.
    Jigle acik kalmistir patirti yapar karburatorde hirilti duyarsin jikleyi en asagi getir muhtemel sende ortada acik kalsa surekli bogulurdu bi kontrol et
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  13. #133

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    Şuan koç gibi çalişiyor maaşallah jikleyle sorun duzeldi. Rodajdan bi ciksaydik

  14. #134

    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 150
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jigle acik kalmistir patirti yapar karburatorde hirilti duyarsin jikleyi en asagi getir muhtemel sende ortada acik kalsa surekli bogulurdu bi kontrol et
    Jikleyi kontrol ettim açık falan değil. Belki sorun yinede karburatorle ilgili olabilir ama anlamadim nedenini.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------

    Alıntı kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan koç gibi çalişiyor maaşallah jikleyle sorun duzeldi. Rodajdan bi ciksaydik
    Jikleyle ilgili sorun neydi? Nasil duzelttiniz? Bende de var bir sorun o yuzden merak ettim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

    Bu motorla ilgili bi sorun akuyle ilgili. 4 amper akü koymuşlar yetersiz kalıyor. Motor sogukken akünün gücü yetmiyor çalıştırmak için. Göstergedeki saat sıfırlanıyor bu yüzden. Çünkü marş bütün amperi çekiyor.

  15. #135

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    Jikleyi açıyorum başta motor devrine gelince kapıyorum bu kadar.

  16. #136

    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 150
    Motorun aküsü garantiden değişecek. Karburatordeki sorunda halloldu gibi. Rodaj henüz bitmedi ama motoru bugün ilk defa zorladim. En son 127 km hiza çıktım. İlerki zamanlarda bu motor zorlanmadan 130 gider bence. Zorlayarak 140i geçebilir.

  17. #137

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı hakanmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun aküsü garantiden değişecek. Karburatordeki sorunda halloldu gibi. Rodaj henüz bitmedi ama motoru bugün ilk defa zorladim. En son 127 km hiza çıktım. İlerki zamanlarda bu motor zorlanmadan 130 gider bence. Zorlayarak 140i geçebilir.
    150'yide görür..biraz gayret
    YZFR25R6 ve MeNGuC bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  18. #138
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu motor keşke gerçekten 17 beygir olsaydı. O zaman modifiye ettiğim motoruma 18 beygir civarı diyebilirdim. Bu motordan çok rahat 10km fazlası var çünkü her koşulda.

  19. #139

    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 150
    150 cc bir motor için, sıkılmadan bunalmadan 120 km hizda gidiyor olmasi bence yeterli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Gerçekten 17 bg olduguna neden inanmiyorsun onu anlamadim. Senin modifiye ettim dedigin motor 210cc imiş. Arada 60 cc var, az fark değil. 150 cc motor için bence fazlasiyla yeterli performansi var pulsarin. 150cc motordan 250cc performansi beklemek yanlış.

  20. #140
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı hakanmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 cc bir motor için, sıkılmadan bunalmadan 120 km hizda gidiyor olmasi bence yeterli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Gerçekten 17 bg olduguna neden inanmiyorsun onu anlamadim. Senin modifiye ettim dedigin motor 210cc imiş. Arada 60 cc var, az fark değil. 150 cc motor için bence fazlasiyla yeterli performansi var pulsarin. 150cc motordan 250cc performansi beklemek yanlış.
    Çin sitelerinde gördüğüm teknik ölçümlere göre benim motorumun 15.5-16 beygir arası gücü olması gerekiyor ama 17 beygir olan bu motordan 10km daha hızlı gidiyor. Bende artık en azından 17 beygir diyim motoruma
    MeNGuC bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)