Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Ağustos 2016, 13:30
#1121
hsynemre adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar lastik basınç değerleri ne kadar olması gerekiyor söyleyebilir misiniz ?
Ön 25 arka 32 Şasenin zincir tarafında değerler yazıyor. Orda ne yazıyorsa o değerleri kullan.
Reklamlar
-
15 Ağustos 2016, 14:24
#1122
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu zırıltı dediğiniz ses tam olarak nerden geliyor
Bendeki zırıltı kafa haricinde motordan geliyor, bu şekilde: https://www.facebook.com/groups/bajajpulsar150nsturkiye/permalink/1729016580697832/
Facebook grubunda yayınladım.
Sıcak soğuk farketmeden geliyor.
-
15 Ağustos 2016, 15:54
#1123
suat-33 adlı üyeden alıntı
Ön 25 arka 32 Şasenin zincir tarafında değerler yazıyor. Orda ne yazıyorsa o değerleri kullan.
Teşekkür ederim
-
15 Ağustos 2016, 18:43
#1124
hsynemre adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek.
-
15 Ağustos 2016, 20:12
#1125
hsynemre adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim
suat-33 adlı üyeden alıntı
Rica ederim ne demek.
Ben 33 ön 33 arka bastım sizce bir sıkıntı olur mu? Arkadaşlarım lastiğin üstünden psi a baktı rs 200dü benimkinide öyle yapık direksiyon hafifleşti yerden yükseldim rahat yani.
-
16 Ağustos 2016, 11:38
#1126
ideali ön 28 arka 32 dir.
-
16 Ağustos 2016, 13:44
#1127
Arkadaşlar şaside yazan 32 artçılı kullanım için.
-
18 Ağustos 2016, 08:38
#1128
Motorum şuan 270 km de konya antalya arası uzun yol yapsam sıkıntı olur mu ?
-
18 Ağustos 2016, 22:09
#1129
Pulsar 150 ns
Oncelikle selamin aleykum forumdaki butun mesajlari okuyorum gercekten cok faydasi oluyor.hepiniz saolun.bugun sanayi mahalleaindeki bajaj bayiine gittim pulsar 150 ns almayi dusunuyorum fakat nakit en son 5.900 olacagini soylediler plaka+ruhsat la beraber de baya katlanicak fiyat e ekipmanlarda var.acikcasi bu durum benim icin cok kotu oldu sizler ne kadara aldiniz acaba makinalari.
-
18 Ağustos 2016, 22:54
#1130
Arkadaşlar km 460 oldu ekranda tamir aleti işareti yanıyo yani bakıma götürcem zatende ne anlama geliyo bilen var mı yağla alakalı var mı yoksa sıfır die 500km ye gelince bakıma gitmesi gerektiğini mi söylüo teşekkürler
-
18 Ağustos 2016, 23:21
#1131
paxera adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar km 460 oldu ekranda tamir aleti işareti yanıyo yani bakıma götürcem zatende ne anlama geliyo bilen var mı yağla alakalı var mı yoksa sıfır die 500km ye gelince bakıma gitmesi gerektiğini mi söylüo teşekkürler
O işaret km ye göre yanar. Şimdi ilk bakım için 450 kmde yanar. Servise gittiğin zaman söndürürler. Sonra ikinci bakım için 4500 kmde yanar. Yani o işaret kn ye göre yanıyor. Herhangi bir arıza lambası değil. Sadece hatırlatma.
-
19 Ağustos 2016, 00:15
#1132
mtgemlik adlı üyeden alıntı
O işaret km ye göre yanar. Şimdi ilk bakım için 450 kmde yanar. Servise gittiğin zaman söndürürler. Sonra ikinci bakım için 4500 kmde yanar. Yani o işaret kn ye göre yanıyor. Herhangi bir arıza lambası değil. Sadece hatırlatma.
teşekkürler kardeşim sağolasın yarın gidip baktırayım motoru mustafakemalpaşadan aldım Bursa'da servisine götürsem olur sanırım dmi
-
19 Ağustos 2016, 00:21
#1133
Arkadaşlar 2 gün önce bende NS 150 aldım şöyle bi problemim var çalıştırdığımda gaz vermeden önce gelen motor sesi sanki durcakmışta zor zar çalışıyomuş gibi çıkıyor birde bu jikle ileri doğruyken mi açık oluyor yoksa geriye doğru iken mi ? Çünkü şuan hangi konumda bilmiyorum ama tam tersi konuma getirdiğimde motoru çalıştırdığımda gaz vermezsem direk stop ediyor eğer gaz verirsem gazı bıraktıktan 2 sn sonra stop ediyor bir sorun mu var ? Motor daha 40 km'de
-
19 Ağustos 2016, 01:48
#1134
peruwasa12 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2 gün önce bende NS 150 aldım şöyle bi problemim var çalıştırdığımda gaz vermeden önce gelen motor sesi sanki durcakmışta zor zar çalışıyomuş gibi çıkıyor birde bu jikle ileri doğruyken mi açık oluyor yoksa geriye doğru iken mi ? Çünkü şuan hangi konumda bilmiyorum ama tam tersi konuma getirdiğimde motoru çalıştırdığımda gaz vermezsem direk stop ediyor eğer gaz verirsem gazı bıraktıktan 2 sn sonra stop ediyor bir sorun mu var ? Motor daha 40 km'de
Bende alalı 1 hafta oldu öle bi sorunla karşılaşmadım ama jikleden olabilir jikle kendine doğru çekildiğinde açık olur motora doğru olması lazım yani jikle açıktır kapat öle dene motora doğru bas kapanır
-
19 Ağustos 2016, 03:18
#1135
Yarın Pulsar'ımı satıyorum. Özleyecem keretayı.
-
19 Ağustos 2016, 06:56
#1136
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
Yarın Pulsar'ımı satıyorum. Özleyecem keretayı.
Neden acaba sorun mu vardı
-
19 Ağustos 2016, 08:46
#1137
Arkadaşlar rodaj da iken uzun yol yapmak motora sıkıntı yapar mı ? Kimse mi bilmiyor yahu
-
19 Ağustos 2016, 18:07
#1138
hsynemre adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar rodaj da iken uzun yol yapmak motora sıkıntı yapar mı ? Kimse mi bilmiyor yahu
Servis önermedi bunu hocam. Rodajı düzgün olmaz dedi çünkü sürekli vites değiştirmek gerekiyor rodajda iken.
-
19 Ağustos 2016, 21:32
#1139
paxera adlı üyeden alıntı
Neden acaba sorun mu vardı
Toplamda 2200 km tecrübem oldu, aynı zamanda ilk motorumdu.
Öncelikle Pulsar 150 NS tip olarak da güç olarak da sınıfın en iyisi.
Motoru satmamdaki nedenleri sıralarsam, son zamanlarda belim ağrımaya başladı.
Fıtıktan şüpheleniyoruz, o yüzden motordan zevk alamıyordum.
Motordan yana da iki sıkıntı yaşadım.
Biri kesilmeyen zırıltı. Ben motora keyif için biniyorum. O yüzden zırıltı kulağıma takıldığı zaman keyfim kaçıyordu.
RKS 150'lilerin sesi bile bizim motordan iyi olunca bu konuda hepten soğudum.
Diğeri ise 100 KM hızın üzerine çıkınca gidonda oluşan titreşimdi. Her an kontrolden çıkıp tankslepper olacakmış gibiydi.
Kocaeli'nin yolları da berbat, o yüzden korka korka gaz açıyordum.
Motorumun sevdiğim yönleri ise
Tip on numara.
Hız ve torku sınıfının en iyisi.
Yakıt tüketimi 10 kuruşa kadar iniyordu.
Bel ağrım çözüme kavuştuktan sonra Maxi scooter, SYM Wolf 250 (bunun sesine bayılıyorum) ya da gözümü karartıp Mondial R3Xi Evo bakacam.
Motoru satarken biraz üzüldüm, hem ilk motorumdu hem de severek almıştım.
-
20 Ağustos 2016, 18:34
#1140
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
Toplamda 2200 km tecrübem oldu, aynı zamanda ilk motorumdu.
Öncelikle Pulsar 150 NS tip olarak da güç olarak da sınıfın en iyisi.
Motoru satmamdaki nedenleri sıralarsam, son zamanlarda belim ağrımaya başladı.
Fıtıktan şüpheleniyoruz, o yüzden motordan zevk alamıyordum.
Motordan yana da iki sıkıntı yaşadım.
Biri kesilmeyen zırıltı. Ben motora keyif için biniyorum. O yüzden zırıltı kulağıma takıldığı zaman keyfim kaçıyordu.
RKS 150'lilerin sesi bile bizim motordan iyi olunca bu konuda hepten soğudum.
Diğeri ise 100 KM hızın üzerine çıkınca gidonda oluşan titreşimdi. Her an kontrolden çıkıp tankslepper olacakmış gibiydi.
Kocaeli'nin yolları da berbat, o yüzden korka korka gaz açıyordum.
Motorumun sevdiğim yönleri ise
Tip on numara.
Hız ve torku sınıfının en iyisi.
Yakıt tüketimi 10 kuruşa kadar iniyordu.
Bel ağrım çözüme kavuştuktan sonra Maxi scooter, SYM Wolf 250 (bunun sesine bayılıyorum) ya da gözümü karartıp Mondial R3Xi Evo bakacam.
Motoru satarken biraz üzüldüm, hem ilk motorumdu hem de severek almıştım.
Anladım hayırlısı olsun Zırıltı sesi gerçekten baya var gerçi benim için sorun yok )bende zevk için aldım gerçekten çok memnunum gaza basınca giden bi alet henüz sorun çıkarmadı inşaallah çıkarmaz da yakıtı hesaplıcam başlangıç motoru olarak aldım bende ama en az 1 2 yıl kullanırım gibi gelio bana yeterli yanı sonra da kawasaki ninja 250 cc geçicem inş. Pulsar almayı düşünen yada kararsız kalan özellikle cbf150 ile pulsar 150 arasında düşünmeden pulsarı alabilirsiniZ gayet yeterli güzel bi motor ...herkese güvenli sürüşler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)