Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #281
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru yuksek devir surup gazi kesince boyle tak tak tak diye bi ses geliyor bunun kaynagi nedir
    Karbüratör hava ayarı ve rolanti ayarından olabilir şahsen ben servise gittim ayarladılar ve düzeldi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

    İstanbulda buluşmak isteyenler için, kadıköy uygun mudur? Motorcu mekanı olan bir sürü yer var, tanışmış oluruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

    Alıntı kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodajdan yeni çıktım. 7500 9000 devir arası motor inanılmaz bir hızlanmaya giriyor. Fakat aynaları çok kötü en kısa zamanda değiştirmem lazım.
    http://i63.tinypic.com/6dx2u0.jpg
    Bu alpinestars stickerini nerden buldunuz acaba? Yıldızlı ortadaki beyaz olanı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS Pulsar
    Arkadaşlar bende ns 150 kullanıcısıyım 620 km de şuan servis bana 1 2 ve 3. Viteslerde maximum 5 6 bin devir 4 ve 5. Viteslerde ise 8 bin devire kadar çıkabileceğimi söyledi motorun hantal alışmaması için buraya baktığımda ise çok farklı yorumlar gördüm ne yapacağımı bende bilmiyorum

  3. #283
    Anfibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MT-07 ABS
    Arkadaşlar selamlar bende 150 ns ailesine katılıcam inşallah kısa bir süre içinde ataşehirde oturuyorum kadiköy bay motodan almayı planlıyorum motoru ancak sormak istediğim bir kaç soru var sorularıma cevap alabilirsem çok sevinirim ilk vitesli mototrum olucak şimdiden teşekkürler(öğrenciyim)1.plaka ruhsat harcamanız ne kadar oldu yani muamelecide yaptırmakmı mantıklı kendimiz yapsak dahamı uygun olur?2.2015 üretimde olan sorunlar (stop etme çalışmama tekmeleme gibi)2016 üretim olanlarda pek rastlanmamış galiba alırken 2016 olmasına özenmi göstermeliyimve son olarakda biliyorum çok kişi sormuştur ama bana motorun + ve - lerini kısa ve öz şekilde anlatırsanız çok sevinirim böylece cvp aldıktan hemen sonra gidip direk mototru almaya koşabiliyim

  4. #284

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Alıntı Lucien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    galiba benim başıma gelecek akşam eve gidince denyeceğim

    Arkdaşlar yakıt tankı yada gövde adı neyse çizilmemesi için ne yapmayı önerirsiniz deri kaplama hoşuma gitmiyor?
    Akşam gidince denedim aküde sıkıntı yok şükür maşallah motrordada bi sıkıntı benim motorumda 2016

    [/QUOTE]Şeffaf film kaplatabilirsiniz, otomobillerde ön kaputa, tampona filan yapılır, motosikletlerde de depoya yaptıranlar var. Hatta du bakiim ben de bi iki yerden fiyat alayım, uzun süreli kullanım düşündüğüm için bana da lazım olabilir.[/QUOTE]

    güzel olur motor siyah olduğu için çok toz tutuyor silerken rahat çizilir.

    bu arada henüz yüksek devirlere çıkmadım oyüzden o bahsedilen sorunları yaşamadım.

  5. #285

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    NoWyld hocam benim monttan çıktı o sticker :D

  6. #286

    Üyelik
    05 Mart 2016
    Merhabalar. Dün Kadıköy Bay Motor'dan motorumu teslim aldım. Öncelikle şunu söylemek istiyorum bayi gayet ilgili ve bilgili. Baştan sona her konuda yardımlarını esirgemediler. Akşam 50 Km kadar kullanma fırsatım oldu. 10 km kadar sıkışık trafikte, 40 km kadar sahil yolunda turladım. Vitesli tecrübem fazla yoktu ve biraz tereddütlüydüm acaba bocalar mıyım diye ama sıfır problem yaşadım diyebilirim. Motor debriyaj kavrama ve denge konusunda gayet başarılı geldi bana. Rodaj sebebiyle fazla devirlendirmesem de motor 150 cc bir alete göre güçlü hissettiriyor. Bindiğimde ilk farkettiğim eksi aynalar oldu. Görüş yetersiz, değiştirilmesi gerekiyor diye düşünüyorum. İlk bakımda halledeceğim. Şuanda çok fazla yorum yapmak istemiyorum. Sonuçta motor yeni, rodaj sonrası daha geniş bir değerlendirme yapacağım. Ama kafasına birşey takılan arkadaşlar varsa çekinmeden sorabilirler.

  7. #287

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS Pulsar
    Plaka ve ruhsat yarım günde çıktı benim muammelecinin yaptığı tek şey dosyaları taşımak oldu onun haricinde onu bile ben motorla trafiğe götürdüm düşün artık 600 km yi geçtim daha tekleme olsun stop etme sorunu olsun hiçbir sıkıntı yaşamadım tel bir sorun meydana geldi oda fabrikasyon hatası garanti karşılıyor zaten diğer 150 CC kere göre performansı gayet güzel başlangıç motoru olarak çok ideal bir motor
    Cloud bunu beğendi.

  8. #288

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Anfibi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar bende 150 ns ailesine katılıcam inşallah kısa bir süre içinde ataşehirde oturuyorum kadiköy bay motodan almayı planlıyorum motoru ancak sormak istediğim bir kaç soru var sorularıma cevap alabilirsem çok sevinirim ilk vitesli mototrum olucak şimdiden teşekkürler(öğrenciyim)1.plaka ruhsat harcamanız ne kadar oldu yani muamelecide yaptırmakmı mantıklı kendimiz yapsak dahamı uygun olur?2.2015 üretimde olan sorunlar (stop etme çalışmama tekmeleme gibi)2016 üretim olanlarda pek rastlanmamış galiba alırken 2016 olmasına özenmi göstermeliyimve son olarakda biliyorum çok kişi sormuştur ama bana motorun + ve - lerini kısa ve öz şekilde anlatırsanız çok sevinirim böylece cvp aldıktan hemen sonra gidip direk mototru almaya koşabiliyim
    Baymotor gerçekten iyi bir bayii. Ben de ordan aldım.
    Benim ruhsat plaka harcamam 230TL (190tl emniyete harç + 25 tl EK1 belgelerinin trafik müşavirliğinde dolduruluması ve fotokopiler + 14 tl plaka basımı içinşöförler odasına) tuttu kendim yaptım. 1 günümü aldı.Bildiğim kadarıyla bayii yaptırırsa sadece muameleci zaten 200 tl gibi bişey alıyor. Bu ruhsat işini yarın detaylıca yazarım yaptıracaklara faydası olur belki. Yalnız plaka rusatı yaptımak içim mutlaka trafik sigortası isteniyor ben onu en uygun AXA'da 34 plaka için 900tl'ye yaptırabildim, mapfree filan 2.500 istedi şaka gibi. Sanırım şu anda 900 gibi rakamlara sadece axa ve anadolu sigorta var. Kredi kartına 3 ya da 4 taksit yapılıyor sigorta.

    Benim motorum 2016 model ve bugün ikinci gününde 3 gün yattıktan sonra bile 2.marşta çalıştı. Şu anda 112km'ye geldim bile. Zaten 6 bin devir üstüne çıkmadığım için herhangi bir sorun yok. Boş vitesi de ilk güne göre ara ara kaçırsam da daha rahat bulmaya başladım bile.

    ben motorla ilgili bir test yazısı yamıştım zaten dilersen oradan da oku:
    http://www.motosiklet.net/forum/test...rts-150-a.html

    Artıları: 150 cc ye göre epey fazla, 17hp güç 13nm tork en önemli artısı bence. tasarımının güzelliği bindiğinizde büyük cc'ye biniyormuşsunuz hissi vermesi artılar hep. Gücüne rağmen titreşiminin epeyce az olması da artı sayılabilir. Çok az yaktığı söyleniyor ben daha ilk depodayım göreceğiz bakalım.

    Eksileri: Bana göre en önemli eksi aynalarının çok küçük olmasıydı onu da bugün daha motoru almadan aldığım TVS Apache RTR aynaları takarak tamamen giderdim, TVS aynaları gerçekten çok daha geniş ve dışarıya çıkık olduğu için çok iyi oldu. Daha da orjinalini takacağımı sanmam, evde bekler. Bir başka eksi denilebilecek şey bir commuter'e göre bir nebze daha eğik sürüş, bu da commuterlere göre uzun yolda biraz daha fazla yorgunluk demek olur. Lastikler naylon, yaz boyu kullanılabilir, fazla azmadan sürerseniz tabii, benim gibi kışın da sürecekseniz o zaman kış başında lastikleri daha kaliteli hamurlu bir marka ile değişmek gerekir. (Ama bu hemen tüm küçük cc'lerde aynı şekilde hep naylon karışımlı lastiklerdir, ee maliyet hesabı)

    Benim 112 km de söyleyebileceğim şimdilik bunlar. Şayet motorun tipi sizi tatmin ettiyse alabilirsiniz, kurye motoru gibi durmuyor, sahil yolunda rodaj yaparken epeyce bir ilgi odağı oluyorsunuz. Hem başlangıç hem de benim gibi uzun aradan sonra 4.motosiklet olarak gayet tatmin edici bir motosiklet bana göre.
    Hadi ben gidiyorum tekrar sürmeye.

    Bir de şöyle bir motosiklete dönüş yazısı yazdım meraklısına:
    http://mymotorcycleexperience.blogsp...-beeee_16.html

  9. #289
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baymotor gerçekten iyi bir bayii. Ben de ordan aldım.
    Benim ruhsat plaka harcamam 230TL (190tl emniyete harç + 25 tl EK1 belgelerinin trafik müşavirliğinde dolduruluması ve fotokopiler + 14 tl plaka basımı içinşöförler odasına) tuttu kendim yaptım. 1 günümü aldı.Bildiğim kadarıyla bayii yaptırırsa sadece muameleci zaten 200 tl gibi bişey alıyor. Bu ruhsat işini yarın detaylıca yazarım yaptıracaklara faydası olur belki. Yalnız plaka rusatı yaptımak içim mutlaka trafik sigortası isteniyor ben onu en uygun AXA'da 34 plaka için 900tl'ye yaptırabildim, mapfree filan 2.500 istedi şaka gibi. Sanırım şu anda 900 gibi rakamlara sadece axa ve anadolu sigorta var. Kredi kartına 3 ya da 4 taksit yapılıyor sigorta.

    Benim motorum 2016 model ve bugün ikinci gününde 3 gün yattıktan sonra bile 2.marşta çalıştı. Şu anda 112km'ye geldim bile. Zaten 6 bin devir üstüne çıkmadığım için herhangi bir sorun yok. Boş vitesi de ilk güne göre ara ara kaçırsam da daha rahat bulmaya başladım bile.

    ben motorla ilgili bir test yazısı yamıştım zaten dilersen oradan da oku:
    http://www.motosiklet.net/forum/test...rts-150-a.html

    Artıları: 150 cc ye göre epey fazla, 17hp güç 13nm tork en önemli artısı bence. tasarımının güzelliği bindiğinizde büyük cc'ye biniyormuşsunuz hissi vermesi artılar hep. Gücüne rağmen titreşiminin epeyce az olması da artı sayılabilir. Çok az yaktığı söyleniyor ben daha ilk depodayım göreceğiz bakalım.

    Eksileri: Bana göre en önemli eksi aynalarının çok küçük olmasıydı onu da bugün daha motoru almadan aldığım TVS Apache RTR aynaları takarak tamamen giderdim, TVS aynaları gerçekten çok daha geniş ve dışarıya çıkık olduğu için çok iyi oldu. Daha da orjinalini takacağımı sanmam, evde bekler. Bir başka eksi denilebilecek şey bir commuter'e göre bir nebze daha eğik sürüş, bu da commuterlere göre uzun yolda biraz daha fazla yorgunluk demek olur. Lastikler naylon, yaz boyu kullanılabilir, fazla azmadan sürerseniz tabii, benim gibi kışın da sürecekseniz o zaman kış başında lastikleri daha kaliteli hamurlu bir marka ile değişmek gerekir. (Ama bu hemen tüm küçük cc'lerde aynı şekilde hep naylon karışımlı lastiklerdir, ee maliyet hesabı)

    Benim 112 km de söyleyebileceğim şimdilik bunlar. Şayet motorun tipi sizi tatmin ettiyse alabilirsiniz, kurye motoru gibi durmuyor, sahil yolunda rodaj yaparken epeyce bir ilgi odağı oluyorsunuz. Hem başlangıç hem de benim gibi uzun aradan sonra 4.motosiklet olarak gayet tatmin edici bir motosiklet bana göre.
    Hadi ben gidiyorum tekrar sürmeye.
    Pulsar 200ns gibi gidon yükseltme takabilirsiniz, 150ns ve 150as için yapılmış ve satışı var.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  10. #290

    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Arkadaşlar Motorumu 1 gün aradan sonra teslim aldım ve bırakın tek marşı yarım marş ile çalışıyor artık Sorun konjektörmüş , şükürki halledildi. Ben 5500 deviri geçmediğim için o gaz kesme sorunu var mı yok mu bilemiyordum bu gün motoru teslim aldıktan sonra 4-5 kere redline ya soktum motoru ve canavar gibi gidiyormuş şok oldum :D Daha evvel sahibi olduğum motorlarla kıyaslıyacağım : Mondial Vulture , Kanuni Phantom , Cbr 125 r ( eski ve yeni kasası ) , Mondial Z-one 180 , Yamaha Yzf r 125 , Apache rtr , Rks Titanic 150 ---- Bu motorların hepsini çiğ çiğ yer buna adım gibi eminim :D Çok sevdiğim bir kardeşimde Bajaj RS 200 vardı ve 3000 km birlikte kullandık , ben rahat 750 km sürmüşümdür , valla ne yalan söyliyim ona yakın bir ataklığı var, bu beni inanılmaz mutlu etti. Tekrar ilk hevesime geri döndüm.. 30 yaşında kocaman bir çocuk ;) Titreşim içinde sıralama yapsam yzf , cbr ve NS 150 derim. Kesinlikle 150 cc ve tek silindire göre çok çok az sayılabilecek bir titreşim mevcut. 113 km de motorum ve benzin göstergesi 1 çizgi aşağı indi. ( 48 liraya depoyu doldurmuştum ) Yakmayacak inşallah. Rodajı bitirmiş arkadaşlarımız var ise Rica etsem Tam yakıt verileri , ve son hızı paylaşırlarsa çok mutlu olurum. Tekeriniz düz bassın mutlu sürüşler.

  11. #291

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS Pulsar
    Rodaj konusunda birisi açıklık getirebilir mi arkadaşlar burdakilerin yorumlara bakıyorum 5500 deviri geçmemek lazım diyorum servisteki elemanlar ise 1.2.3. Viteslerde maximum 5.500 4 ve 5. Viteslerde ise 8 bin devire kadar çıkabileceğimi söylediler kitapçık olmadığı için kurcalayamadım da

  12. #292

    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Sen servisi boşver hocam. Bazıları başından savmak için konuşuyor. 5500 deviri geçme, aynı devirde uzun süre gitme, ve rodajı mümkünse akşamüstü ( ne çok sıcak nede çok soğuk ) yapmaya çalış.

  13. #293

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    plaka ruhsat işini bayiye yaptırırsan 350 TL

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

    arka lastiğe güvenip viraja giremedim bi yerde viraja girerken yavaşlamak için vites küçülttüm o arada hafif frene dokundum arkası yalpaladı biraz tırstım açıkcası şimdilastiğe güvenemiyorum

  14. #294
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NoWyld hocam benim monttan çıktı o sticker :D
    Vay canıma yahu, benim de montum alpinestars şimdi çekmecemi açıp etiketlerine bakacağım, acaba var mıdır bende de. Ama zannetmiyorum olsa görürdüm :(

  15. #295

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    ÖNEMLİ NOT: Ben motosiklet satıcısı değilim, keşke olabilseydim...

    Yazdıklarımı okuyup bu motosikleti aldım diye beni Bajaj bayisi filan sananlar var anladığım kadarıyla, işin acayibi numaramı bulup bunu test etmeye kadar vardıran oldu, çok komik. Yahu yazdığım bloğa bir bakın Allah aşkına, YBR'yi de övmüşüm (hatta en çok da onu), cbf de alıp binip övmüşüm, şimdi de Pulsar'ı beğendim aldım ve paylaşıyorum, bir motor hakkında olumlu yazdım, sonrada beğenip satın aldım diye onun bayisi, satıcısı, servisi filan olduğum kanaatine nasıl varılmış aklım almıyor doğrusu. Size motor satmaya filan mı kalkıştım ki arkadaşım, nedir bu kaygı, kimsenin bir malı zorla almasını kimse sağlayamaz ki, benim iyi dediğime siz kötü benim kötü dediğime siz çok iyi diyebilirsiniz, bunu test yazısında da yazdım zaten. İnsanlar eni konu dedektifliğe filan soyunmuşlar telefonumu bulup bayi ismiyle şu bayii mi acaba diye beni arıyorlar, gerçekten şaşırtıcı ve komik, numaramı nereden bulduklarını az çok tahmin ediyorum da, buna uğraşıyor oluşları komik gerçekten.

    İlk ve son kez söylüyorum: Ben bir motosiklet satıcısı değilim, hiç olmadım, olma ihtimalim de görünmüyor ufukta.

    Beni forum ortamlarından da şahsen de tanıyanlar öyle olmadığımı maaşla çalıştığımı ve motosiklete dair bir iş yapmadığımı, hiç bir marka ile bir alakam olmadığını hatta motosiklet işinde çalışan uzak bir akrabam bile olmadığını çok iyi bilirler zaten. Keşke bir motosiklet bayisi açabilecek durumum olsaydı da tüm vaktimi ona harcayabilseydim, severek yapardım ama yok maalesef.

    Gülüyorum ama öte yandan kendime de kızıyorum bunca sene sonra motosiklet aldım diye heyecan yapıp yeniden forumlarda, paylaşmak istedim, bundan sonra büyük ihtimal bilhassa forumlarda bir şey paylaşmayacağım. Bir zamanlar saçma sapan insanlar yüzünden bu tip ortamlardan uzaklaşmıştım, o zaman iyi ki uzaklaşmışım demiştim, haklıymışım galiba.

    Dilediğiniz motoru alın arkadaşlar, en güzeli sizin aldığınız, en iyisi, en titreşimsizi, en sorunsuzu sizinkidir, herkesin satın aldığı alabildiği motor en iyi en kaliteli motordur, başkası ne diyorsa desin, zaten öyle olmuyor mu genelde, herkes eksisini bile söylese birileri hep aynı markaları ve modelleri göklere çıkartmıyor mu?

    Benden paso, kısa bir süredir yeniden yazmaya başlamıştım, ama bundan sonra eskisi gibi bloğum haricinde bir mecraya yazı ya da yorum yazmayacağım, sadece fırsat buldukça takip edeceğim kendi motosikletim hakkında bilgi edinmek için.

    Buradan ya da blogdan benden bilgi ya da fikir talep eden arkadaşlar olursa elim erdiğince özel mesajlarla yardımcı olmayı denerim, tabii girip kontrol edebilirsem.

    Haydi kalın sağlıcakla.

    Yolunuz açık olsun. En güzel motosiklet sizinki olsun. Belki bir gün yollarda motosiklet üstünde karşılaşırız. (Yok korkmayın size motosiklet filan pazarlamam ) Hoşça kalın!


    Bu başlıktaki iyi niyetli arkadaşlar hepinizi tenzih ederim, sözüm beni Bajaj bayisi sanan ya da Bajaj'a çalışan biri sanıp telefonumu bulup akşam vakti rahatsız ederek beni test etmeye çalışan kişiye ya da kişileredir. Ayıptır, yazdıklarımı da mı doğru düzgün okumadınız, böyle yazan, yıllarca blog tutan kaç bayii tanıyorsunuz yahu, azıcık mantık, azıcık.

  16. #296

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    Bugün Tvs Apache 150 aynası taktım motora. Görüşüm resmen 10kat arttı valla acemi olanın aynaları değiştirmesi lazım.

  17. #297
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı GemmaGustavo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj konusunda birisi açıklık getirebilir mi arkadaşlar burdakilerin yorumlara bakıyorum 5500 deviri geçmemek lazım diyorum servisteki elemanlar ise 1.2.3. Viteslerde maximum 5.500 4 ve 5. Viteslerde ise 8 bin devire kadar çıkabileceğimi söylediler kitapçık olmadığı için kurcalayamadım da
    Motorunu mükğn olduğunca zorlama, 5500 deviri 6 bini geçmemeye özen göster, sık sık vitesleri değiştir,
    motoru yüksek viteste boğma. Düşür vitesini 4 bin bandında seyret mesela.
    Pek uzun süreli aynı devirde durma.
    Uyuz kullanma. Zorlamadan mümkün olduğunca aktif kullan. Ufak hızlanmalar yap, gazını ufaktan açarak hızlı bir şekilde 5.5 e kadar çıkart mesela. Viteste de 8 bin devirde uzun süre tutmamanı öneririm. 5. Viteste 6 bin devirde gidiyorum ben yol hız isterse en fazla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------

    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ÖNEMLİ NOT: Ben motosiklet satıcısı değilim, keşke olabilseydim...

    Yazdıklarımı okuyup bu motosikleti aldım diye beni Bajaj bayisi filan sananlar var anladığım kadarıyla, işin acayibi numaramı bulup bunu test etmeye kadar vardıran oldu, çok komik. Yahu yazdığım bloğa bir bakın Allah aşkına, YBR'yi de övmüşüm (hatta en çok da onu), cbf de alıp binip övmüşüm, şimdi de Pulsar'ı beğendim aldım ve paylaşıyorum, bir motor hakkında olumlu yazdım, sonrada beğenip satın aldım diye onun bayisi, satıcısı, servisi filan olduğum kanaatine nasıl varılmış aklım almıyor doğrusu. Size motor satmaya filan mı kalkıştım ki arkadaşım, nedir bu kaygı, kimsenin bir malı zorla almasını kimse sağlayamaz ki, benim iyi dediğime siz kötü benim kötü dediğime siz çok iyi diyebilirsiniz, bunu test yazısında da yazdım zaten. İnsanlar eni konu dedektifliğe filan soyunmuşlar telefonumu bulup bayi ismiyle şu bayii mi acaba diye beni arıyorlar, gerçekten şaşırtıcı ve komik, numaramı nereden bulduklarını az çok tahmin ediyorum da, buna uğraşıyor oluşları komik gerçekten.

    İlk ve son kez söylüyorum: Ben bir motosiklet satıcısı değilim, hiç olmadım, olma ihtimalim de görünmüyor ufukta.

    Beni forum ortamlarından da şahsen de tanıyanlar öyle olmadığımı maaşla çalıştığımı ve motosiklete dair bir iş yapmadığımı, hiç bir marka ile bir alakam olmadığını hatta motosiklet işinde çalışan uzak bir akrabam bile olmadığını çok iyi bilirler zaten. Keşke bir motosiklet bayisi açabilecek durumum olsaydı da tüm vaktimi ona harcayabilseydim, severek yapardım ama yok maalesef.

    Gülüyorum ama öte yandan kendime de kızıyorum bunca sene sonra motosiklet aldım diye heyecan yapıp yeniden forumlarda, paylaşmak istedim, bundan sonra büyük ihtimal bilhassa forumlarda bir şey paylaşmayacağım. Bir zamanlar saçma sapan insanlar yüzünden bu tip ortamlardan uzaklaşmıştım, o zaman iyi ki uzaklaşmışım demiştim, haklıymışım galiba.

    Dilediğiniz motoru alın arkadaşlar, en güzeli sizin aldığınız, en iyisi, en titreşimsizi, en sorunsuzu sizinkidir, herkesin satın aldığı alabildiği motor en iyi en kaliteli motordur, başkası ne diyorsa desin, zaten öyle olmuyor mu genelde, herkes eksisini bile söylese birileri hep aynı markaları ve modelleri göklere çıkartmıyor mu?

    Benden paso, kısa bir süredir yeniden yazmaya başlamıştım, ama bundan sonra eskisi gibi bloğum haricinde bir mecraya yazı ya da yorum yazmayacağım, sadece fırsat buldukça takip edeceğim kendi motosikletim hakkında bilgi edinmek için.

    Buradan ya da blogdan benden bilgi ya da fikir talep eden arkadaşlar olursa elim erdiğince özel mesajlarla yardımcı olmayı denerim, tabii girip kontrol edebilirsem.

    Haydi kalın sağlıcakla.

    Yolunuz açık olsun. En güzel motosiklet sizinki olsun. Belki bir gün yollarda motosiklet üstünde karşılaşırız. (Yok korkmayın size motosiklet filan pazarlamam ) Hoşça kalın!


    Bu başlıktaki iyi niyetli arkadaşlar hepinizi tenzih ederim, sözüm beni Bajaj bayisi sanan ya da Bajaj'a çalışan biri sanıp telefonumu bulup akşam vakti rahatsız ederek beni test etmeye çalışan kişiye ya da kişileredir. Ayıptır, yazdıklarımı da mı doğru düzgün okumadınız, böyle yazan, yıllarca blog tutan kaç bayii tanıyorsunuz yahu, azıcık mantık, azıcık.
    Böyle bir karar almana çok üzüldüm açıkçası. Senin yapman gereken çekip gitmek değildi. Yeni bir modelle baş başayız, hepsini okudum, sonuna kadar haklısın ama bırak kim ne yaparsa yapsın, yamuk olan senin bu yaptığınla kendini daha bir adam zanneder tam tersine. Hem forumu okuyup bilgini alıp gitmek biraz bencillik olmaz mı bilmeyen kardeşlere bizlere ayıp olmaz mı? üstelik gerçekten hatrı sayılır bilgin var. Ne kadar çok paylaşım olursa, katılım olursa o denli güzel bir başlık yapabiliriz burayı. Paylaşımı bırakma, bizimle kal kardeşim

  18. #298

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli Cloud; sizin gibi değerli bir kalemin şahsen bu forumun içinde olmasını arzu ederim. Olumlu,olumsuz tüm objektif yorumlarınızın kullanıcılara ve distribtör olarak bizlere çok fayda sağlayacağına eminim. Eğer bu mecrada olmazsanız elimden geldiği ölçüde bloğunuzu da takip etmek isterim.

    Selam ve saygılarımla...

  19. #299

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ÖNEMLİ NOT: Ben motosiklet satıcısı değilim, keşke olabilseydim...

    Yazdıklarımı okuyup bu motosikleti aldım diye beni Bajaj bayisi filan sananlar var anladığım kadarıyla, işin acayibi numaramı bulup bunu test etmeye kadar vardıran oldu, çok komik. Yahu yazdığım bloğa bir bakın Allah aşkına, YBR'yi de övmüşüm (hatta en çok da onu), cbf de alıp binip övmüşüm, şimdi de Pulsar'ı beğendim aldım ve paylaşıyorum, bir motor hakkında olumlu yazdım, sonrada beğenip satın aldım diye onun bayisi, satıcısı, servisi filan olduğum kanaatine nasıl varılmış aklım almıyor doğrusu. Size motor satmaya filan mı kalkıştım ki arkadaşım, nedir bu kaygı, kimsenin bir malı zorla almasını kimse sağlayamaz ki, benim iyi dediğime siz kötü benim kötü dediğime siz çok iyi diyebilirsiniz, bunu test yazısında da yazdım zaten. İnsanlar eni konu dedektifliğe filan soyunmuşlar telefonumu bulup bayi ismiyle şu bayii mi acaba diye beni arıyorlar, gerçekten şaşırtıcı ve komik, numaramı nereden bulduklarını az çok tahmin ediyorum da, buna uğraşıyor oluşları komik gerçekten.

    İlk ve son kez söylüyorum: Ben bir motosiklet satıcısı değilim, hiç olmadım, olma ihtimalim de görünmüyor ufukta.

    Beni forum ortamlarından da şahsen de tanıyanlar öyle olmadığımı maaşla çalıştığımı ve motosiklete dair bir iş yapmadığımı, hiç bir marka ile bir alakam olmadığını hatta motosiklet işinde çalışan uzak bir akrabam bile olmadığını çok iyi bilirler zaten. Keşke bir motosiklet bayisi açabilecek durumum olsaydı da tüm vaktimi ona harcayabilseydim, severek yapardım ama yok maalesef.

    Gülüyorum ama öte yandan kendime de kızıyorum bunca sene sonra motosiklet aldım diye heyecan yapıp yeniden forumlarda, paylaşmak istedim, bundan sonra büyük ihtimal bilhassa forumlarda bir şey paylaşmayacağım. Bir zamanlar saçma sapan insanlar yüzünden bu tip ortamlardan uzaklaşmıştım, o zaman iyi ki uzaklaşmışım demiştim, haklıymışım galiba.

    Dilediğiniz motoru alın arkadaşlar, en güzeli sizin aldığınız, en iyisi, en titreşimsizi, en sorunsuzu sizinkidir, herkesin satın aldığı alabildiği motor en iyi en kaliteli motordur, başkası ne diyorsa desin, zaten öyle olmuyor mu genelde, herkes eksisini bile söylese birileri hep aynı markaları ve modelleri göklere çıkartmıyor mu?

    Benden paso, kısa bir süredir yeniden yazmaya başlamıştım, ama bundan sonra eskisi gibi bloğum haricinde bir mecraya yazı ya da yorum yazmayacağım, sadece fırsat buldukça takip edeceğim kendi motosikletim hakkında bilgi edinmek için.

    Buradan ya da blogdan benden bilgi ya da fikir talep eden arkadaşlar olursa elim erdiğince özel mesajlarla yardımcı olmayı denerim, tabii girip kontrol edebilirsem.

    Haydi kalın sağlıcakla.

    Yolunuz açık olsun. En güzel motosiklet sizinki olsun. Belki bir gün yollarda motosiklet üstünde karşılaşırız. (Yok korkmayın size motosiklet filan pazarlamam ) Hoşça kalın!


    Bu başlıktaki iyi niyetli arkadaşlar hepinizi tenzih ederim, sözüm beni Bajaj bayisi sanan ya da Bajaj'a çalışan biri sanıp telefonumu bulup akşam vakti rahatsız ederek beni test etmeye çalışan kişiye ya da kişileredir. Ayıptır, yazdıklarımı da mı doğru düzgün okumadınız, böyle yazan, yıllarca blog tutan kaç bayii tanıyorsunuz yahu, azıcık mantık, azıcık.
    Hocam sen kafana takma, duygusal zekası düşük insanlar herkesten, hatta kendilerinden bile şüpheye düşerler. Güle güle kullan motorunu...

  20. #300

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    "Cloud " paylaşmak güzeldir herzaman güzel birşey yaptığında eleştirnde olur takdir edende lakin sen yaptığını biliyosun dik durmanı isterim birilerinin olumsuz yönde görüşleri seni biryerden uzaklaştırmamalı diye düşünüyorum çünki olumsuzdan fazla olumlu görüş ve desteğe sahip olduğun ortada. Birileri okusun paylaşayım amacıyla emek harcayıp yazdığın yazıları okuyanlara karşı sorumluluğun da var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

    Alıntı Lucien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka lastiğe güvenip viraja giremedim bi yerde viraja girerken yavaşlamak için vites küçülttüm o arada hafif frene dokundum arkası yalpaladı biraz tırstım açıkcası şimdilastiğe güvenemiyorum
    Benim kullanımda eksiğim var tabi ama lastiğe güvenmelimiyim deneyimli arkdaşlar ne önerir?
    NoWyld bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)