Honda Cb 500 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Ağustos 2019, 22:10
#141
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
2014-15'ler sele konusunda daha iyi, yenide daha etsiz ve sert...
Basit bir file ile halledilebiliyor, önde ayarlı Showa'lar var 2016 ve üstünde, o ciddi avantaj. (Gerçi 2016 öncesi ön yükleme ayarsız aynı amortisör ise üst tarafa ayarlı kapak takılabilir ama daha kısa ara plastik parça da ister.)
Önde 3 arkada 6 önyükleme ayarı bana tam geldi. Ön arka birlikte hareket ediyor ve ikisi de konforlu ama güvenilir ve zorlanabilir sertlikte oluyorlar.
Reklamlar
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Bu da bugünkü (18.000 bakım) faturası. KDV dahil 418TL:
https://i.hizliresim.com/graEbL.jpg
Bire-bir aynı işlemler yapıldı, geçen sene kur mağduru olmuşuz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------
Not; işçilikte biraz indirim yapıldı. Düzenli aynı servise giderseniz oluyor böyle şeyler. Bir de geçen sefer hava filtresi de değiştirmiştim, bu sefer değiştirmedim, o da -60TL fark yapıyor...
Bugünkü 24.000 bakımı:
Hava filtresini 12.000'de değiştirmiştim, (2018 Mart) o zaman 50TL + KDV idi şimdi 79 + KDV olmuş.
Psikolojik mi bilmem ama motosiklet akıyor
-
150₺ işçilik. Yamahanın servis bakımında 20000km işaretliyorsun karşına 500₺ tatatam die çıkıyor. Sanırsın mutlu sonlu masaja götürüyorlar aleti rahatlasın die.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
150₺ işçilik. Yamahanın servis bakımında 20000km işaretliyorsun karşına 500₺ tatatam die çıkıyor. Sanırsın mutlu sonlu masaja götürüyorlar aleti rahatlasın die.
Evet işçilik ücretlerini ikiye katlamışlar; 18.000 bakımda 1 saat 80TL idi... (Stok kodu aynı, yaptıkları işe göre fiyat değiştiriyor iseler bilmem, gerçi bu sefer bujiler değiştiği için depo indi falan, artı hava filtresi de çok kolay ulaşılan bir yerde değil, radyatör suyu da değişti, aslında yapılan işe göre bir önceki servisin işçiliği daha pahalıydı.)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Bugünkü 24.000 bakımı:
https://i.hizliresim.com/gPDZn0.jpg
Hava filtresini 12.000'de değiştirmiştim, (2018 Mart) o zaman 50TL + KDV idi şimdi 79 + KDV olmuş.
Psikolojik mi bilmem ama motosiklet akıyor
Yağ filitresi mazdalarin uyumlu diye biliyorum(20tl oto sanayide)
Takilan buji parcacida 20tl(daha önce motoruma almiştim)
Yağa lafim yok
Hava filtresinede öyle
Antifiriz 20tl lik olandan kullanilabilir.
Bu bakimlari esasinda eli anahtar tutan az biraz becerisi olanin yapacagi işler.
Hee,parca toplami 370-380 tl arasi tutar.
İşcilikte sende kalir.
İsin içinde,supap ayari,yazilim guncelleme vs. Olur o zaman anlarim.
-
psikolojik değil o motosikletin akması..gerçekten akıyor, buji-filtreler-yağ-zincir ayarı değiştiğinde..
güzel güzel kullan şimdi.kazasız belasız..
benim bir sorum olacak..kontağı çeviriyoruz..makine kendini check edip, çalıştırmamızı bekliyor ya hani..ben çalıştırmak için düğmeye bastığım an..yeniden check ediyor..dün bugün birkaç kez yaptı bunu..soğukken yapıyor, sıcakken yapmıyor.sanırım kill swich yada marş düğmesinde bir halt olacak..aküyü ölçtürdüm 12.8 gösterdi çünkü..
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
-
Benim motorum kontağı 2. kez bozuldu. İlki Temmuz 2018'de, servisteyken olmuştu. Şimdiki de, dün akşam eve dönerken başıma geldi.
Ne kadar WD40 sıkıp, anahtarı gidonu hareket ettirsem de açılmadı. Kilitli kaldı kontak. Moto Sos'le servise çektirmek zorunda kaldım.
Motoru sokakta bırakanlar, yağmurda sürüş yapanlar ekstra dikkat etsin. Bizim kontak çok narin ne yazık ki.
-
pea adlı üyeden alıntı
Benim motorum kontağı 2. kez bozuldu. İlki Temmuz 2018'de, servisteyken olmuştu. Şimdiki de, dün akşam eve dönerken başıma geldi.
Ne kadar WD40 sıkıp, anahtarı gidonu hareket ettirsem de açılmadı. Kilitli kaldı kontak. Moto Sos'le servise çektirmek zorunda kaldım.
Motoru sokakta bırakanlar, yağmurda sürüş yapanlar ekstra dikkat etsin. Bizim kontak çok narin ne yazık ki.
Geçmiş olsun, benim 2016 model (alalı 21 ay oldu) yaz kış her gün açıkta ve hafta içi her gün kullanıyorum, şimdiye kadar hiç takılma olmadı, WD40 falan da kullanmıyorum hiç. Öncesinde de NC vardı, bire bir aynı sistemi / parçaları kullanıyor, o da açıkta dururdu hep, onda da olmadı. İlginç bir durummuş...
-
22 Nisan 2020, 15:31
#149
Selamın aleyküm bu motosiklet hala alınırımı şehir içi nasıl. Parça sıkıntısı vs olurmu 2018 almayı düşünüyorum
-
22 Nisan 2020, 17:42
#150
sinan08 adlı üyeden alıntı
Selamın aleyküm bu motosiklet hala alınırımı şehir içi nasıl. Parça sıkıntısı vs olurmu 2018 almayı düşünüyorum
Mütkiş makinedir. 250 gibi yakar 500 gibi gider. Çok severim. Hafiflik çeviklik bekleniyorsa 390 Duke düşünülebilir. Ama marka algısı Honda nın servis kalitesi ve yaygınlığı düşünülürse CB500F en alınası a2 makinesidir.
-
22 Nisan 2020, 17:45
#151
sinan08 adlı üyeden alıntı
Selamın aleyküm bu motosiklet hala alınırımı şehir içi nasıl. Parça sıkıntısı vs olurmu 2018 almayı düşünüyorum
Şehir içi için mükemmel, şehir dışı için de gider ama optimum konfor olmaz, parça servis vs sıkıntısı yok, çok sevdiğim motosikletimdir. 2020 yeni kasası gelse yüksektecektim o kadar memnunum...
-
22 Nisan 2020, 18:15
#152
Cyan adlı üyeden alıntı
Şehir içi için mükemmel, şehir dışı için de gider ama optimum konfor olmaz, parça servis vs sıkıntısı yok, çok sevdiğim motosikletimdir. 2020 yeni kasası gelse yüksektecektim o kadar memnunum...
X versiyonu hiç gelmedi galiba değil mi?
-
22 Nisan 2020, 18:37
#153
Cevabınız için teşekkürler, sanırım artçı selesi biraz küçük, konfor sele yaptırırım. Yakıt olarak nasıl motor, 2018 10 bin 20 bin km arası motor 34-35 bin bandında para istiyorlar. Sizce mantıklımı.
-
22 Nisan 2020, 18:59
#154
sinan08 adlı üyeden alıntı
Cevabınız için teşekkürler, sanırım artçı selesi biraz küçük, konfor sele yaptırırım. Yakıt olarak nasıl motor, 2018 10 bin 20 bin km arası motor 34-35 bin bandında para istiyorlar. Sizce mantıklımı.
Alıp agırlıklı sehır ıcı kullanacaksan cok guzel bır motor, mantıklı, 250cc ler gıbı yakıyor, ara ıvmelenmelerı gayet yeterlı, otobanda cevre yolunda uzmez, F degıl de R kasasını cok begenıyorum ben.
-
22 Nisan 2020, 19:07
#155
Kullanmakta olduğum motoru almadan önce Ekim-Kasım aylarında 2014 model kırmızı bir tanesini gidip inceledim, sahibi de temiz bir arkadaştı. 18000 TL gibi fiyatı vardı ve 13.000 km civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ben karar verene kadar satıldı motor.
-
22 Nisan 2020, 20:08
#156
joshua adlı üyeden alıntı
X versiyonu hiç gelmedi galiba değil mi?
Gelmedi ama ben o yorumu F modeli için yazmıştım. X'i getirseler NC satamazlar veya öyle bir fiyatı olur ki millet onu alacağına gider NC alır.
2020'de en göze çarpan yenilikler olarak; vites göstergeli TFT ekran, kaydırmalı debriyaj, çift çıkış egzoz, led sinyaller ve stop lambası var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
sinan08 adlı üyeden alıntı
Cevabınız için teşekkürler, sanırım artçı selesi biraz küçük, konfor sele yaptırırım. Yakıt olarak nasıl motor, 2018 10 bin 20 bin km arası motor 34-35 bin bandında para istiyorlar. Sizce mantıklımı.
İnsanca kullanımla şehiriçi 3,6-3,9 arası yakıyorum. Şehir dışı 120'yi geçmezsen daha da düşer ama ne mümkün basıyorsun çoğu zaman. Benim İzmir-İstanbul otoban ortalamam 4,7 olmuştu. (Ortalama hızımın 130-135 km/s olduğu 260km'lik bir etap için; tüm yol için değil...)
-
22 Nisan 2020, 20:21
#157
Cyan adlı üyeden alıntı
Gelmedi ama ben o yorumu F modeli için yazmıştım. X'i getirseler NC satamazlar veya öyle bir fiyatı olur ki millet onu alacağına gider NC alır.
2020'de en göze çarpan yenilikler olarak; vites göstergeli TFT ekran, kaydırmalı debriyaj, çift çıkış egzoz, led sinyaller ve stop lambası var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
İnsanca kullanımla şehiriçi 3,6-3,9 arası yakıyorum. Şehir dışı 120'yi geçmezsen daha da düşer ama ne mümkün basıyorsun çoğu zaman. Benim İzmir-İstanbul otoban ortalamam 4,7 olmuştu. (Ortalama hızımın 130-135 km/s olduğu 260km'lik bir etap için; tüm yol için değil...)
63 bine 40kw motorlu nc almak mantıklı gelmiyor fiyatı aynı bile olsa 35kw cb 500 daha mantıklı, nc’de ki motor kalıbına uygun değil
-
22 Nisan 2020, 20:53
#158
joshua adlı üyeden alıntı
63 bine 40kw motorlu nc almak mantıklı gelmiyor fiyatı aynı bile olsa 35kw cb 500 daha mantıklı, nc’de ki motor kalıbına uygun değil
43 yerine 68Nm epeyi fark yapıyor aslında ve o fark için 100km'de sadece 0,3/0,4l fazla yakıyorsunuz.
-
22 Nisan 2020, 21:35
#159
sinan08 adlı üyeden alıntı
Cevabınız için teşekkürler, sanırım artçı selesi biraz küçük, konfor sele yaptırırım. Yakıt olarak nasıl motor, 2018 10 bin 20 bin km arası motor 34-35 bin bandında para istiyorlar. Sizce mantıklımı.
Artçı selesi naked motor için fena değil aslında. Ama arka tarafları çok ince, yolculuk uzarsa rahatsız ediyormuş.
Yakıt olarak kabaca 3.5-4.5 litre arası. Ben her bulduğum boşlukta, mantık çerçevesinde basarım ve genel ortalamam 4.2 litre civarı.
34-35 bin çok mantıksız fiyatlar ama yapacak bir şey yok, piyasa böyle.
-
22 Nisan 2020, 21:42
#160
2017 ile 2018 kasa arasında fark varmı. İlk 2014 de geldi sanırım, sonra neler değişti sonraki kasalarda.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)