Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1521

    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    ANTALYA/KEPEZ
    Motosikleti
    BAJAJ BOXER BM 150
    valla ınazumayı bılmem ama pulsara soyle bı oturdum malzeme ve kalıte on numada da bana bıraz fazla yuksek ve on tarafı bıraz agır geldı agırlık merkezı bıraz onde mı ne ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1522

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Onu bunu bırakın da bugün teslim alan arkadaş var mı?

  3. #1523

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu Inazuma'nın rakiplerine göre vites oranlarının daha kısa olmasındaa bazıları şikayet etmiyorlar mıydı ? Vites oranları kısa olan motor hantal olur mu ?
    che guevara, arslan26 ve adem80 bunu beğendiler.

  4. #1524
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Inazuma'nın rakiplerine göre vites oranlarının daha kısa olmasındaa bazıları şikayet etmiyorlar mıydı ? Vites oranları kısa olan motor hantal olur mu ?
    Serkan abi seninle konuştuktan bir hafta sonra Eskişehir de pulsar ve inazumayı aynı günde kullanma imkanı buldum her ikisinide yanlış hatırlamıyorsam 45 50km kullandım tabi motor sahiplerine güzel bir yemek karşılığında inazumaya hantal diyen arkadaşlara burdan selamlar her iki motoruda 6. Viteste 5000d/dk düşürerek tekrar gaz açtım inazuma gerçekten güzel ivmeleniyor yani ara hızlanmalarda pulsarı asfalta eker bunu gönül rahatlığıyla söylerim fakat pulsar kalkışlarda sanki daha seri kalkıyor gibi tabi bu benim sürüşümle alakalı olabilir emsal teşkil etmez
    adem80 bunu beğendi.

  5. #1525

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Arkadaşlar herkese merhaba,

    pulsar bugün 120 km ye ulaştı, iyi kötü yorum yapmak için çok erken. Fakat bir iki şikayet ettiğim konu var. öncelikle Aynaları söylemeden edemiyeceğim. Gerçekten çok kötüler. anlamadığım konu şuki Bajaj gibi bir firma neden böyle bir ayna üretir, bununla ilgili hiç şikayet almamışmıdır biraz daha uzatması ve aynaları belki biraz daha büyük yapması yeterli olurdu. sele sert gerçekten, yumuşarmı bilmiyorum fakat artçıda bende rahatsız oldum( seleyle ilgili modifikasyon yapan arkadaş var ise nerede yaptıkları, nekadar ücrete yaptırdıkları konusunda yardımcı olursa sevinirim.) son olarak vites kolu beni çok yoruyor. biraz yukarda kalıyor ve özellikle vites düşürmek için ayağımı çok fazla yukarı bükmem gerekiyor ve bu durum ayak bileğimi çok fazla yoruyor. vites kolunu aşağı yukarı kaydırmak mümkün mü ? bilen varsa şimdiden teşekkürler.

    Herkese hayırlı formular

  6. #1526

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Sevgili Arslan26 daha önce yazılmıştı 0-60 arası Pulsar biraz daha atak, 0-100 de ise Inazuma. Yani Sizin yaptığınız gibi 5000devir/dk dan sonra Inazuma daha da atak.

    Ama bu Inazuma için hantal demeyi gerektirmese de, düşük viteslerde göreceli olarak daha az ataktır.
    Ayrıca Sevgili Seko hantal motosikletin vites aralıkları (oranları demiş) bu kadar kısa olur mu demiş. Vites oranlarını belirleyen 1. faktör motorun gücü ve aracın ağırlığıdır. Vites dişlisi büyüdükçe güç artar, devir ve hız azalır. Gücü ağırlığına göre çok fazla olmayan araçlarda özellikle 1. ve bazen 2. vites dişlileri büyük olur bu rahat kalkış ve hızlanmaya hazırlık sağlar. 3. vites ve sonrasında dişli çapı küçülür ve hızlanma artar.
    Bazı arkadaşlar, konuyu polemik ve tartışma ortamına taşımış. Burası bilgi verme ve sohbet ortamı. Kimse ikna olmak ve etmek zorunda değil.
    arslan26, volkan42, enescanatar ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #1527

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    pulsar 200 enes :)
    Arkadaslar motoron pulsar testinde gosterge tablosunda kawasaki yaziyor digerlerinde bu yazi yok bilgisi olan ??

  8. #1528

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı che guevara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Arslan26 daha önce yazılmıştı 0-60 arası Pulsar biraz daha atak, 0-100 de ise Inazuma. Yani Sizin yaptığınız gibi 5000devir/dk dan sonra Inazuma daha da atak.

    Ama bu Inazuma için hantal demeyi gerektirmese de, düşük viteslerde göreceli olarak daha az ataktır.
    Ayrıca Sevgili Seko hantal motosikletin vites aralıkları (oranları demiş) bu kadar kısa olur mu demiş. Vites oranlarını belirleyen 1. faktör motorun gücü ve aracın ağırlığıdır. Vites dişlisi büyüdükçe güç artar, devir ve hız azalır. Gücü ağırlığına göre çok fazla olmayan araçlarda özellikle 1. ve bazen 2. vites dişlileri büyük olur bu rahat kalkış ve hızlanmaya hazırlık sağlar. 3. vites ve sonrasında dişli çapı küçülür ve hızlanma artar.
    Bazı arkadaşlar, konuyu polemik ve tartışma ortamına taşımış. Burası bilgi verme ve sohbet ortamı. Kimse ikna olmak ve etmek zorunda değil.
    Hay ağzına sağlık kardeş

  9. #1529
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı vico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motoron pulsar testinde gosterge tablosunda kawasaki yaziyor digerlerinde bu yazi yok bilgisi olan ??
    Güzel tespit. Ben de bikaç yerde görmüştüm kawasaki yazısını. Ama TR gelen motorlarda var mı yok mu bilemediğim işçin bir şey dememiştim.
    Nedir bunun sebebi acaba?

  10. #1530
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seri olup olmamasına takmıyorum zaten. Benim tek takıldığım taraf inazumanın kağnı arbasına benzetmiş olması. Seriliğe takıntım olsaydı 153 hp 111 nm torka sahip R1 i satıp 24 hp lik inazuma almazdım.benim tek istediğim motordan sürücü ve artçı konforu. Rampalarda 90-100 yapsın,Düzde 120 -130 yapsın yeterli. Zaten radar denen bişey var. Kırıcı olduysam özür dilerim. Denenekle bişey anlaşılmaz. Bir Pulsarla inazuma en az şöyle 20 kmlik yola çıkar, yol sonunda sonuç değerlendirilir. Ama tarzları apayrı motor bunlar. Birbirlerine göre artı ve eksileri olabilir. Bu demek değildirki inazuma bir kağnı arabası. :-)
    Konu inazumanın kagnı arabasına benzetilip pulsarın seriliği övüldüğü için ufakça dahil olmak istedim.

    İnazuma pulsardan daha seri zaten.

    özellikle 50-100 arası bir miktar daha iyi ivmeleniyor. Arslan26 nicli arkadaşta zaten hem inazuma hemde pulsar kullanınca inazumanın iyi olduğunu söylemişti. Tamamen katılıyorum Ve inazumanın gaz tepkisi ve esnekliği de tartışma götürmeyecek şekilde daha iyi. Tereddütte kalmanız olası değil... Pulsar alt devirlerinlerindeki güçsüzlüğü belirgin.
    Motor karakterine, tork dağalımına ve sürücüye verdiği performans duygusuna bakıldığında Suzuki 10 pulsar 7-8 arkadaşlar.

    250 cc nin performans öncelikli motoru olmaması pulsardan yavaş olacağı anlamına gelmiyor.

    Çok yanlış benzetmeler yapılıyor. İnazumacılar kızmakta fena haklı. Vur deyince öldürüyoruz malesef!
    adem80 bunu beğendi.

  11. #1531
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel tespit. Ben de bikaç yerde görmüştüm kawasaki yazısını. Ama TR gelen motorlarda var mı yok mu bilemediğim işçin bir şey dememiştim.
    Nedir bunun sebebi acaba?
    arkadaslar bajaj hındıstanda fabrıkasında ktm duke serısını cıkardıgı gıbı aynı bantlardan kawasakı nınja 300 ve nınja 636 yı da uretıyor yanı ortaklıkları var ayrıca pulsarı endonezyada ve bazı uzakdogu ulkelerınde kawasakı adı altında satıyorlar muhtemelen kuralkanın test ıcın kendılerıne getırdıgı araclar bunlardan

  12. #1532

    Üyelik
    24 Mayıs 2014
    Şehir
    Çorum/Osmancık
    Motosikleti
    Kondial Tarz:Touring Renk:Beyaz
    Dostlar, dizlik deponun boyasını çiziyor mu ya da dizlik nereye denk geliyor dikkat ettiniz mi acaba boya kalitesi nasıl

  13. #1533
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendimi tutamıyorum ben de birşeyler yazacağım Arkadaş ben de pulsar sahibiyim alalı henüz 3-4 gün oldu olmadı. Bundan bir kaç ay önce Inazuma deneme fırsatım oldu. Alet tam bi teknoloji ve mühendislik harikası, motorsikletini test ettiğim arkadaş kapalı garajda üzeri örtülü bir şekilde muhafaza ediyor ki haklı da insan öyle bir motor ile trafiğe bile çıkmak istemez Kıyamaz ya

    Şimdi bi düşünüyorum kendi açımdan 4.000-5.000 TL fazladan verip Inazuma aldım. oturur izlerim ara ara gelir örtüsünü kaldırır bakarım. Sık sık silerim fiber optik bezim ile Binmem arkadaş

    Pulsar'a binerim arkadaş bak adını söyleyince bile heyecanlandım hemen aşağıya inip gazlamak istiyorum, alet keyif veriyor, yaramazlık yapmak istiyor insan üstündeyken. Sakin kullanmak ruhuna ters motorun, parça fiyatlarını kuralkan'ın sitesinden inceledikçe keyfim yerine geliyor Allah korusun İnazuma ile kaza yapmak istemem Komple koruma demiri şart

    Hiç tartışmaya gerek yok arkadaşlar Inazuma ile pulsar kıyaslanmaz :/ Inazuma kendine has çizgileri olan, herhangi bir şeyin kopyası olmayan, sınıfında konfor, rahatlık (Hem sürücü hem de artçı için), sürüş keyfi, gibi bir çok konuda emsallerinin kat be kat önünde olan efsane bir motor
    Onemli olan kuralkanin sitesinde fiyati gormek degil,yarin siparis ver bakayim geliyor mu o fiyatiyla yuzunu gulduren parcalar.. ben 2010 yilinda hyosung gt250r ima parca almak icin bahsettigin siteye girdim ama stokta yoktu en hayati parcalar.. hatta bazi parcalar icin istanbulda gitmedigim yer kalmadi mahvoldum.. sitede 200 tl olan parcanin çıkmasını 250 tl ye satiyordu malum çikma parca satan beyfendiler ve kapiş kapiş gidiyordu,sence neden? Cunku sevgili kuralkanin stogunda parcalar yok..

    diyecegim o ki, kuralkanin sitesinde krank,silindir,piston,segman komple 50 tl yazsa, almak istediginde stokta yok ise seve seve gidip fatih kiliçlidan çıkmalarini 500 tl ye alacaksin
    al bak çok onem veriyoruz servisleri egitiyoruz, 90 tl ilk bakim cunku cok detayli vs diye reklam yapiyorlar ama ne hikmetse yag filtresini degistirmiyorlar )) ellerinde yok? Daha yag filtresini getiremeyen sirket acaba pistonu segmani,farı,sinyali,depoyu ne zaman getirir Allah bilir..

    simdi beni de taşlamayin pulsar severler,ne yaşadiysak,ne gorduysek onu yaziyoruz..bende pulsar almayi dunuyordum ama hyo dan canim yandigi icin izliyorum ne olup bittigini. Asla almam demiyorum ama suan pek cazip gelmiyor. Allah korusun bugun biri kaza yapsa kim bilir ne zaman parca gelecek te yaptirip binecek..

  14. #1534
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onemli olan kuralkanin sitesinde fiyati gormek degil,yarin siparis ver bakayim geliyor mu o fiyatiyla yuzunu gulduren parcalar.. ben 2010 yilinda hyosung gt250r ima parca almak icin bahsettigin siteye girdim ama stokta yoktu en hayati parcalar.. hatta bazi parcalar icin istanbulda gitmedigim yer kalmadi mahvoldum.. sitede 200 tl olan parcanin çıkmasını 250 tl ye satiyordu malum çikma parca satan beyfendiler ve kapiş kapiş gidiyordu,sence neden? Cunku sevgili kuralkanin stogunda parcalar yok..

    diyecegim o ki, kuralkanin sitesinde krank,silindir,piston,segman komple 50 tl yazsa, almak istediginde stokta yok ise seve seve gidip fatih kiliçlidan çıkmalarini 500 tl ye alacaksin
    al bak çok onem veriyoruz servisleri egitiyoruz, 90 tl ilk bakim cunku cok detayli vs diye reklam yapiyorlar ama ne hikmetse yag filtresini degistirmiyorlar )) ellerinde yok? Daha yag filtresini getiremeyen sirket acaba pistonu segmani,farı,sinyali,depoyu ne zaman getirir Allah bilir..

    simdi beni de taşlamayin pulsar severler,ne yaşadiysak,ne gorduysek onu yaziyoruz..bende pulsar almayi dunuyordum ama hyo dan canim yandigi icin izliyorum ne olup bittigini. Asla almam demiyorum ama suan pek cazip gelmiyor. Allah korusun bugun biri kaza yapsa kim bilir ne zaman parca gelecek te yaptirip binecek..
    Estağfirullah tamamen haklısın arkadaş, biz de bir şeylerin değişeceği ümüdi içerisindeyiz, umarız hayal kırıklığına uğramayız. yorumun için teşekkürler

  15. #1535

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onemli olan kuralkanin sitesinde fiyati gormek degil,yarin siparis ver bakayim geliyor mu o fiyatiyla yuzunu gulduren parcalar.. ben 2010 yilinda hyosung gt250r ima parca almak icin bahsettigin siteye girdim ama stokta yoktu en hayati parcalar.. hatta bazi parcalar icin istanbulda gitmedigim yer kalmadi mahvoldum.. sitede 200 tl olan parcanin çıkmasını 250 tl ye satiyordu malum çikma parca satan beyfendiler ve kapiş kapiş gidiyordu,sence neden? Cunku sevgili kuralkanin stogunda parcalar yok..

    diyecegim o ki, kuralkanin sitesinde krank,silindir,piston,segman komple 50 tl yazsa, almak istediginde stokta yok ise seve seve gidip fatih kiliçlidan çıkmalarini 500 tl ye alacaksin
    al bak çok onem veriyoruz servisleri egitiyoruz, 90 tl ilk bakim cunku cok detayli vs diye reklam yapiyorlar ama ne hikmetse yag filtresini degistirmiyorlar )) ellerinde yok? Daha yag filtresini getiremeyen sirket acaba pistonu segmani,farı,sinyali,depoyu ne zaman getirir Allah bilir..

    simdi beni de taşlamayin pulsar severler,ne yaşadiysak,ne gorduysek onu yaziyoruz..bende pulsar almayi dunuyordum ama hyo dan canim yandigi icin izliyorum ne olup bittigini. Asla almam demiyorum ama suan pek cazip gelmiyor. Allah korusun bugun biri kaza yapsa kim bilir ne zaman parca gelecek te yaptirip binecek..
    Facebookta İzmirden bir arkadaş egzosundan ses geldiğini servise götürdüğünü ve 2 gün içinde parçanın gelip onarıldığını yazmış sanırım Kuralkan yedek parça konusunda bu sefer iyi şeyler yapıcak gibi.

  16. #1536
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estağfirullah tamamen haklısın arkadaş, biz de bir şeylerin değişeceği ümüdi içerisindeyiz, umarız hayal kırıklığına uğramayız. yorumun için teşekkürler
    Insallah, pulsarda rustunu ispat eder sonra seneye 400cc modelini getirip 10.000 tl den satarsa tadindan yenmez

    o egzoz olayi tamir mi yoksa ellerindeki motordan mi sokup verdiler? Buyuk ihtimal ile bir motordan sokup vermislerdir diye dusunuyorum.

  17. #1537

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Insallah, pulsarda rustunu ispat eder sonra seneye 400cc modelini getirip 10.000 tl den satarsa tadindan yenmez

    o egzoz olayi tamir mi yoksa ellerindeki motordan mi sokup verdiler? Buyuk ihtimal ile bir motordan sokup vermislerdir diye dusunuyorum.
    Tam olarak bilmiyorum arkadaşın yazdığı parça 2 gün içerisinde geldi ve değiştirildi en kısa zamanda iletişime geçip öğrenmeye çalışıcam

  18. #1538
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Forumun başından beri okuduklarımdan bir çok kişinin Kuralkan a güvenemediğini anlıyorum. Benim firmanın geçmişi ile ilgili bir bilgim ve fikrim yok. Ancak okuduklarım beni gelecekle ilgili bir kaygıya sokmadı. Neden mi? Çünkü bildiğim kadarıyla bu sefer Kuralkan sadece distribütörlük yapmıyor. Bajaj ile ortaklık içerisindeler. Yani bütün operasyonlarda Bajaj yetkilileri Türkiye de ve Kuralkan ile birlikte bu operasyonları (servisler, yedek parça, üretim vs.)yürütüyorlar. Bu nedenle Kuralkan ın geçmişte yaptığı bazı hataları istese de yapamayacağını düşünüyorum. Bajaj ın tek derdi Türkiye de iyi bir satış rakamı yakalamak değil. Burada başarılı olup, tecrübe kazanıp Avrupa pazarına açılmak. Bu nedenle işi sıkı tutuyorlar.

    Toplumumuzun genel davranış ve düşünce kalıpları belli. Her ne kadar iyi olmaya çalışsak ta Ortadoğu kültürünün getirdiği bazı olumsuzlukları da içimizde taşıyoruz. Kuralkan içinde de işini iyi yapamayan personeller ve yetkililer vardır mutlaka. Ancak hem firma içindeki değişim rüzgarının (Ekrem Ata bey gibi), hem Bajaj ın ve hem de bizim gibi bilinçli tüketicilerin baskısıyla zaman içerisinde ayıklanacaklardır.

    En azından ben böyle ümit ediyorum.
    che guevara, fabialife ve onurserce bunu beğendiler.

  19. #1539
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Cbf 150 den pulsara geçen arkadaşlarımız hafta sonları 300 km lik uzun yol yapıyorum konfor,yakıt gibi alanlarda karşılaştırmalarını yapabilirmisiniz bajaj'ın yetkili satıcısı uzun yolda cbf konforunda olmadığını amaçlarınınfarklı olduğunu uzun yol içîn değiştirmenin gereksiz olduğunu belirtti sizlerinde fikirlerini alabilirmiyim

  20. #1540
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Merhaba Arkadaşlar;

    Bana taahhüt edildiği gibi dün pulsarıma kavuştum. Ancak bugün yazabiliyorum İlk motorsikletim olduğu için başka motorlar ile kıyaslayıp ahkam kesemem Scooter'den (Kymco people S) motorsiklete geçiş yaptığım için acemiyim. Ancak kymco servisi olan arkadaşım motorsikleti çok beğendi.

    Ben bilgisayar öğretmeniyim olayı bilgisayarcı gözü ile değerlendirmek istiyorum. Bu motosiklet tam bir fiyat/performans ürünü. Araştırmalarım sonucu beni endişelendiren en önemli husus, servis ve yedek parça desteği. Ancak Ekrem Beyin (Kanuni Pazarlama Müdürü) burda yazılanlara kulak vermesi, İşi ne kadar ciddiye aldıklarının göstergesi.

    Motosikletin bayiye gelir gelmez aynı gün teslim etmek için yoğun çaba harcayan ve benimle yakından ilgilenen Menemen Kızılkayalar Bayisine ve servisine burdan çok teşekkür ederim.
    centil40, mertcnkurnaz ve Sokollu bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)