2017 abs li versiyonda bu sorunlar düzeltildi diyerek satıcı beni kandırıyormu bilemedim.
8 yıldır 150Zat kullanıcısı olarak bu motor bana şahane gelmişti ve fiyatida iyiydi.
Açıkçası kafam karışık şuan
2017 abs li versiyonda bu sorunlar düzeltildi diyerek satıcı beni kandırıyormu bilemedim.
8 yıldır 150Zat kullanıcısı olarak bu motor bana şahane gelmişti ve fiyatida iyiydi.
Açıkçası kafam karışık şuan
Göstergedeki resetleme harici sıkıntı yok.benimki 2016 model. 2017 geliştirilmiş hali. Ybr den geçtim. Çokta memnunum duruşu gidişi çekişi gayet tatminkar
Arkadaşlar 2018 fiyat listesi açıklanmadımı ?
İnternette bulamadım
ismi lazım değil bir bayi den bu gün 10700 (2017 yeni kasa) fiyat teklifi verildi,10500 teklif ettim bakalım cevap bekliyorum.
kardeşim o motorun boş hali o para arka tutacakları orta sehpa bile yok yani üstünde hepsini içine kattığın zaman zaten gene eski fiyatına denk geliyor
öncelikle merhaba ;
ekran sorunu hakkında evet soğuk havalarda ekran ilk açılışta gelmiyor sorduğumda ekran direk geldiğinde ekranı yakma olabilir ondan dolayı kendini korumaya alıyor dediler ki bana mantıklı geldi, bu dediğim olay 10 15 dk değil 3-5 saniyelik bir olay sadece kendini resetliyor. kronik sorun yok öyle abartılan şeylere sinir oluyorum beğenmiyorsanız satın arkadaş kullanmayın kimse zorla vermiyor motoru , bir kere bu fiyata bu kalite çok iyi motor 3 ve 4 üncü viteslerde şahlanıyor resmen hisettirdiği inanılmaz artçı ile bile mükemmel bir performans sergiliyor alacak arkadaşlara tavsiyem sıfırları zamlandı 2 el 5-10 bin km arası bir pulsar almanızı tavsiye ederim ha sıfır alacaksanız bütçeniz varsa düşünmeyin alın ama 2 elde gayet mantıklı.
benim pulsar 200 ns ile ilgili tek sıkıntım var oda ses sorunu ön taraf plastik olduğundan tek silindir motorda ses geliyor yalıtım yok oda biraz sinir bozuyor onun haricinde gayet güzel bir motor.[IMG][/IMG]
Tüm arkadaşların cevabı için teşekküler, cevabiniz için sizede ayrı teşekkür ediyorum
Bütçeme göre bu motor mantığıma yatmıştı. Ve aldım çok şükür teslim almaya gidiyorum şuan
Daha doğrusu burdaki yazılanlardan kafam karışmıştı ve beklemeye almıştım. Aslında kapora vermeden 11500 e (karta 11 taksit) uzun tür cami ve çanta demiri dahil anlaşmıştım.
Sonra fiyatlar zamanında 1 gün sonra gittim ilk 12bin 'den aşağı vermek istemediler sonra anlaştık vs deyince kapora vermedin deselerde madem söz verdik diyip aynı fiyata taksitli aldım.
Bu son şansım diyip aldım 200ns sonunda çünkü 150 zati sattıktan sonra herşey çok pahalanınca motoru almak bugüne nasip oldu.
Hayırlısı bakalım heyecanla gidiyorum almaya birazda tırsıyorum şu lastikler çok dandik muhabbetinden. O korkuyla tüm korumalillarimi aldım (5 yıl önceden kalma inşallah çürümemişlerdir) halbuki sadece task ve mont takarken
https://hizliresim.com/G9nEDb
Motoru sağ sağlim eve getirebildim (ilk vitesli tecrübem - scooterden sonra)
Ilk izlenimlerim olarak motor bana çok atık geldi. Kalkışlarda bir iki kez istop ettirdim henüz gaz debriyaj ayarını tam yapamıyorum
Hafiften zırıltı olduğunu duydum sağ bacagimla kavrayınca susuyor ama dizlik takılı olduğundan çizilir diye uzak durdum. (Alıştım sayılır gene dizlikleri rafa kaldiracam gibi görünüyor.)
Lastikler suanlik riskli gibi gelmedi ama tabi çok korkarak ıslak yerlerden gectim ve sert viraja girmedim. Ilerde değiştiririm olmadi.
Şimdilik bu kadar. Tavsiyeleriniz varsa ilk vitesli kullanıcısı olarak tavsiyelere açığım.
Hayırlı akşamlar.
Motor cizilir diye dizlik takmamak nedir dizlerin geleceği bolgeye pad yapıştırabilirsin çizilme sorunu ortadan kalkar yada deri depo kılıflarıda bir başka çözüm olur hiç birşey senden kıymetli değildir unutma cana geleceğine mala gelsinr birde koruma demirlerini değiştirmeni tavsiye ederim çünkü o demirler kendi kendine bile kırılabiliyorlar kaldıkı korumasını sen düşün olası bir durumda lastikleri değiştirmeni öneririm bütcen yoksa çok sakin kullanmaya çalış zira o lastikler kış aylarında berbatlar ıslakta hemen kayıyorlar motosikletin hayırlı olsun birbirinize zaman tanıyın alışma sürecinde limitleri zorlamamanızda fayda olacaktır
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Selamınaleyküm arkadaşlar iyi günler. 2014 model 32 binde ns 200 üm var ancak son 2 aydır motor çok çekişten düştü. Öyleki düz yolda 120 km yi geçemez oldu ve muazzam bir yakıt artışı var böyle bir durum yaşayan sıkımtıyı çözen varmı aranızda. Yani kaçıncıya tamircciye gidiyor hala bir gelişme yok
Valla benim motorda uzun zamandır dediğin şekilde 5 de 135 6 ya çekiyom hızlanıcağına yavaşlıyor 120,124 km de kalıyor bu arada benimde yakıt müthiş arttı full depo ile sakin kullanımda 400 450 km arası gidiyorken şimdi kısa mesafe işe git gel yapıyorum 154 km de depo yarı göstergede 200 250 km anca gider oldu anlam veremedim Eğim aşağı dışında hızlanması çok zor ara ara bişey oluyor uzuyor gene önceleri rüzgara karşı 154 gördüm düzde 155 160 yapan motor gitmiyor şimdi 2015 model benimde ya bujileri söktürüp baktıracağım birinde sıkıntı falan varmı diye temiz çıkarsa pompadan şüpheleniyorum ona yoğunlaşıcam
Siz bacaci alip bas taci ettikce ben gorduklerimi yazicam ki yeni baslayacaklara yazik olmasin anladin mi pek aristokrat pulsar sevici sempatik kardes.
Adamlarin motorlari gitmiyormus ust mesajda bi el ati verde gitsin madem cok ovuyosun haybeye cozum de bulursunuz belki bu beta versiyon motorlara.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
abi şuna cevap dahi verme. emin ol artık kimse sallamıyor bunu. kendi kendine ötüp duruyor sağda solda. herkes ne çeşit olduğunu gördü anladı. yeni başlayanlara yazık olmasınmış. yav bunun yazdıklarını okuyan bunu iplemiyor zaten :D insanlar yazdıklarını kaale alıyor zannediyor sadece :D gülün geçin boşverin
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)