mt'den değil 200ns'ten bahsetmiş orda sanırım.
10-11bin devir yapmasına gerek yok, 7-9bin devirde kullanınca zaten direkt 3.6lt'ye yükseliyor 100km'de, 10-11bin devir yapınca(600+600km şehirdışı tapagaz gidip dönmüşlüğüm var) 100km'de 4.5lt ve hatta biraz daha fazlasını yaktırabiliyorsunuz.
Arkadaşlar telefon tutucu için hangi ürünleri kullanıyorsunuz? IPhone5 var bende.Kullandığınız ürünleri linki yada ismi varsa yazar mısınız? aliexpressden sipariş vericem
hangi vites hangi devirde kaç km hız yapıyor ? dişli değiştirip son hızı artıran oldu mu ? sonuçlar nasıl ?
1. vites 40 civarı, diğerleri de 65, 80, 100, 120 diye gidiyor sanırım. Orjinal dişlilerle 157-158km gibi bir hızda 6. viteste kesiciye girer. Dişli değişip 170km hıza kadar zorlayanlar var ama türkiyede 160'ı geçiren hiç duymadım. Arka dişliyi büyütüp son hızı artırabilirsin ama 6. vites en ufak yokuşta bile çekmez. Zaten motor orjinal haliyle yokuşlarda 6. viteste çok zorlanıyor.
benim motorda 15-50 castrol yağ var sıkıntı olur mu arkadaşlar?
pulsar üzerinde stiker çalışmam.
1 dk rölantide mi beklediniz yoksa gaz vererek mi?
rölanti devrine düştüğünde mi stop etti?
yokuş aşağı debriyaj yaparken-yokuş aşağı giderken (dik yokuş) stop ediyor mu?
Motorunuz kaç binde? Titreşim çoğaldı mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
arkadaşlar matrix506x ile aynı üyeyim matrix506x profilim silinebilir matrix506x kullanmayacağım matrix506xx kullanacağım
çünkü matrix506x de ki şifremi ve e-posta adresimi unuttum...
yöneticilere duyurulur...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
acaba titreşim motordan mı? yoksa başka bir şey den mi?
Arkadaşlar merhaba;pulsara yan sepet takılabilir mi?İnternette böyle bir uygulamaya denk geldiniz mi?
avarekasnak pulsar sayfasında bir çok Yan çanta takan var ordan bilgi alabilirsiniz.
eyvallah, maksat son hızı artırmak değil şehirlerarası örnek 120 sabit giderken devirin biraz daha düşük olması
arkadaşlar 3litre ort yakıt pulsar için. az önce mt 25 formunda 4litre ort dan bahsediyorlardı. bende 2015 b8 passat 1.4 125ps manuel passat var 4,5lt benzin yakıyo. motoru alalı 2 ay oldu daha plaka takmadım 430km de sigorta ile ilgili gelişmeleri takip ediyorum. 15 mart gibi plaka takcam. yeni yazılım atan arkadaşlar yakıt tüketiminde bir farklılık oldumu birde rolanti kaçta sabitleniyor. bi arkadaş son hızı sormuş 9bin devirde 135 yapıyor fazlası zarar. bu arada mt 25 videolarında 12bin devire çıkıyo makine birde çift silindir 4lt yakması onun için normal görülebilir. benim için motorun araba kadar yakması iyi değil .
son olarak almayı düşünen arkadaşlara bajaj pulsarı kesinlikle tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
dişli ile oynama ile ilgili tavsiye etmiyorum. cbf de arka dişlimi küçültmüştüm 5 vitesde giderken karşıdan rüzgar esse 4 e düşmek zorunda kalıyordum. 5.vites fonksiyonsuz kaldı. pulsarda da 6 vitesin fonksiyon dışı kalmasını istemiyorsanız dişli ile oynamayın yada sadece bir basamak düşürün. ben kesinlikle önermiyorum. dişli ile oynayan varsa yazsın yorumlarını
S.a pulsar kullanan arkadaslar araniza sabirsizca katilmak istiyorum benim honda cbf 150 var 2015 model benimle takas etmeyi dusunen varsa edebilirim tabiki ust farkini vercegim haydi hayirlisi umarim pulsar almaya karar verdigim icin pisman olmam tekeriniz duz bassin iyi geceler
Arkadaşlar motosikletimde mıchelin p.s. lastık var ama arka lastikten ıslak zeminde hiç memnun değilim lastiğim 10 000 kmlik ama aşırı bir aşınma yok hatta güzelce temizleyince yeni bile sanılabilinir , ama dediğim gibi performansı çok kötü, arkayı sva ile değiştirmek istiyorum sava mc 32 kullananlar ıslak ve kuru zemin için bi yorum yapabilirler mi ? Sizce değiştirsem pişman olurmuyum çünkü fiyat olarak aralarında epey bı fark var ama performansından aldığımdan beri hiç memnun olmadım , yorumunuz nedir?
Servise gitme zorunluğu kaç ayda yada kaç km de bir?
Yağ değişimleri kaç kmde bir yapılıyor?
slm.şimdi bi yerden geldim.direksiyon kitlenmiyor.anahtarı kilit pozisyonuna getirmeye çalışıyorum ama kilit pimi çok az bir farkla yuvasına girmiyor?ne olabilir ve nasıl düzelir?saygılar
Gidon tam olarak sola yatik mi kontrol et.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)