Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Kasım 2015, 13:03
#9241
Bu Pulsar'da da sorun çıktığında bozulan parçalar hep pahalı, 100 liranın üzerinde fiyatlı parçalar nedense. Benim soğutma fanı garantiden değişti, yukarda fren diskinden bahsediliyor. Yani garanti olmasa kullanım ömrü boyunca bozulan parçalar için güncel fiyatlarla 700-800 liranız gidecek.
Reklamlar
-
01 Kasım 2015, 19:57
#9242
Merhaba arkadaşlar. 15 yıllık motosiklet kullanma ve bakım tecrübem var. Yaklaşık 10 yıldır bu siteye üyeyim. Forumlara pek katılmasam da farklı bir teknolojiye sahip olan bu motora ve başlığa açıldığından beri ilgiliyim.
Uzun yıllardır büyük küçük farklı 11 adet motosiklete sahip oldum ve geçen ay 2750 kmde CRF 250'yi alışamadığım için satarak 9700 km de Pulsar 200 ns aldım. 100 ccden 1150 cc ye kadar kullandığım (Alman, Japon, Çin) motosikletlerin tecrübesiyle motosiklet hakkında birkaç satır da ben yazmak istedim. Değerlendirmelerim kendi tecrübelerim doğrultusundadır. ybr, cbr, cbf vs tarzı araçlarla kıyaslamak niyetinde değilim çünkü her motosiklet kendine göre farklı karakter ve amaçlarla üretilmiştir.
Öncelikle motorun hafif ve atak olması hoşuma gitti. İkinci motor olarak şehir içinde ve yakın mesafelerde kullanıma gayet uygun. Lastiklerini benden önceki kullanıcı arka 140 tabanlı olmak üzere İRC ile değiştirmiş yine de arka taraf hafif gibi ve panik frende kaymaya müsait. Sport veya Sport Turing pek çok motorların arka kısımlarının daha hafif olduğu göz önüne alındığında bu normal bir durum fakat yeni alışan arkadaşların dikkatli olmasını tavsiye ederim.
Genel olarak frenlerin iyi olduğunu söyleyebilirim. Şehirlerarası yolarda 9-10000 gibi yüksek devirlere kolayca ulaşması ve her devir aralığında gerçekten güç üretebilmesi hoşuma gitti. 2 saatlik bir uzun yol kullanımında rahatlıkla ve beni hırpalamadan 115-120 km hızlarda gitmesi de keyif verdi. Yakıtı detaylıca ölçmeye ihtiyaç duymadım çünkü motorun az yaktığı gidebildiğim mesafeden anlaşılıyor. Stop etme sorununu hiç yaşamadım. Devirde hafif dalgalanma olayına kendi motorumda da şahit oldum fakat daha önce kullandığım karbüratörlü veya enjeksiyonlu araçlarda da şahit olduğum için çok önemsemiyorum. Üzerinde aksesuarlarıyla gelen motorumun 10000 bakımı Manisa yetkili servisinde satın almadan önce yapılmış. Geçen gün sol tarafında kabloların çıktığı yerde hafif terleme fark ettim ve işin ehli olarak forumda adı geçen Bornova Çamdibi’ndeki Bahri Ustaya uğradım. Motoru yeni aldığımı duyunca hemen kontrollerini yaptı, üzerine binip bir tur attı ve terlemenin bir dahaki yağ değişiminde kolayca halledilebileceğini bana anlattı. Böylece için biraz daha rahat etti.
Motoru kullandıkça motor servis ve parça konusunda yaşadığım olumlu veya olumsuz tecrübeleri bu başlık altında yeni kullanıcılar veya motoru almaya niyetli olanlarla paylaşacağım.
Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
-
01 Kasım 2015, 21:18
#9243
akviran adlı üyeden alıntı
Nasil bi his oluyo tarif edebilirmisiniz
Anlattiginiz gibi iste. Sag elde tüm titreşim hissediliyor.
-
02 Kasım 2015, 01:36
#9244
lookout adlı üyeden alıntı
Anlattiginiz gibi iste. Sag elde tüm titreşim hissediliyor.
Frene basinca kafasini salliyor boyle
-
03 Kasım 2015, 08:52
#9245
pulsar üzerinde deneme yaparak birşeyler yapmaya devam ediyoruz.
-
03 Kasım 2015, 09:41
#9246
beyazpapagan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. 15 yıllık motosiklet kullanma ve bakım tecrübem var. Yaklaşık 10 yıldır bu siteye üyeyim. Forumlara pek katılmasam da farklı bir teknolojiye sahip olan bu motora ve başlığa açıldığından beri ilgiliyim.
Uzun yıllardır büyük küçük farklı 11 adet motosiklete sahip oldum ve geçen ay 2750 kmde CRF 250'yi alışamadığım için satarak 9700 km de Pulsar 200 ns aldım. 100 ccden 1150 cc ye kadar kullandığım (Alman, Japon, Çin) motosikletlerin tecrübesiyle motosiklet hakkında birkaç satır da ben yazmak istedim. Değerlendirmelerim kendi tecrübelerim doğrultusundadır. ybr, cbr, cbf vs tarzı araçlarla kıyaslamak niyetinde değilim çünkü her motosiklet kendine göre farklı karakter ve amaçlarla üretilmiştir.
Öncelikle motorun hafif ve atak olması hoşuma gitti. İkinci motor olarak şehir içinde ve yakın mesafelerde kullanıma gayet uygun. Lastiklerini benden önceki kullanıcı arka 140 tabanlı olmak üzere İRC ile değiştirmiş yine de arka taraf hafif gibi ve panik frende kaymaya müsait. Sport veya Sport Turing pek çok motorların arka kısımlarının daha hafif olduğu göz önüne alındığında bu normal bir durum fakat yeni alışan arkadaşların dikkatli olmasını tavsiye ederim.
Genel olarak frenlerin iyi olduğunu söyleyebilirim. Şehirlerarası yolarda 9-10000 gibi yüksek devirlere kolayca ulaşması ve her devir aralığında gerçekten güç üretebilmesi hoşuma gitti. 2 saatlik bir uzun yol kullanımında rahatlıkla ve beni hırpalamadan 115-120 km hızlarda gitmesi de keyif verdi. Yakıtı detaylıca ölçmeye ihtiyaç duymadım çünkü motorun az yaktığı gidebildiğim mesafeden anlaşılıyor. Stop etme sorununu hiç yaşamadım. Devirde hafif dalgalanma olayına kendi motorumda da şahit oldum fakat daha önce kullandığım karbüratörlü veya enjeksiyonlu araçlarda da şahit olduğum için çok önemsemiyorum. Üzerinde aksesuarlarıyla gelen motorumun 10000 bakımı Manisa yetkili servisinde satın almadan önce yapılmış. Geçen gün sol tarafında kabloların çıktığı yerde hafif terleme fark ettim ve işin ehli olarak forumda adı geçen Bornova Çamdibi’ndeki Bahri Ustaya uğradım. Motoru yeni aldığımı duyunca hemen kontrollerini yaptı, üzerine binip bir tur attı ve terlemenin bir dahaki yağ değişiminde kolayca halledilebileceğini bana anlattı. Böylece için biraz daha rahat etti.
Motoru kullandıkça motor servis ve parça konusunda yaşadığım olumlu veya olumsuz tecrübeleri bu başlık altında yeni kullanıcılar veya motoru almaya niyetli olanlarla paylaşacağım.
Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
Hoşgeldin Tecrübelilere ihtiyacımız var :-)) Genelde ilk veya , iptidai motor olarak kullanıyoruz Pulsarı. Benim ikinci ama ilk vitesli motosikletim. Ve Pulsarı seçtiğim için mutluyum hiç sorun yaşatmadı acemi olarak sorun yaşamak istemezdim. Artık ufak ufak uzun yollara çıkıyorum. Bu geçen yaz Rusya planım vardı yapamadım ama artık başka bahara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
kdiner adlı üyeden alıntı
Bajajın size AR-GEden kaynak aktarması lazım :-)
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
03 Kasım 2015, 11:31
#9247
[QUOTE=sheriff87;3758929]Hoşgeldin Tecrübelilere ihtiyacımız var :-)) Genelde ilk veya , iptidai motor olarak kullanıyoruz Pulsarı. Benim ikinci ama ilk vitesli motosikletim. Ve Pulsarı seçtiğim için mutluyum hiç sorun yaşatmadı acemi olarak sorun yaşamak istemezdim. Artık ufak ufak uzun yollara çıkıyorum. Bu geçen yaz Rusya planım vardı yapamadım ama artık başka bahara.[COLOR="Silver"]
Kazasız belasız inşallah.
-
03 Kasım 2015, 17:53
#9248
-
03 Kasım 2015, 19:34
#9249
Beyazpapagan Merhaba. Şu an duke200 kullanıyorum memnunum fakat crf250l alsam mi diye düşünüyorum. Sadece asvaltta kullanıyorum. Sizin yorumunuzu görünce sormadan edemedim crf250l nin neyine alisamadiniz. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
-
03 Kasım 2015, 20:35
#9250
kdiner adlı üyeden alıntı
Abi sizdeki imkanlar bende olsa neler yaparim su on teker icin koruma takozu yapsaniza ama maliyetli olunca alamiyoruz iste
-
03 Kasım 2015, 20:41
#9251
Akviran ben tornacı vb işi yapmıyorum, ben güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum vakit buldukça yapabileceğim işi yapıyorum, sırada alt sakal çalışması var ama baya bir uğraştıracak ve biraz uzun zaman alacak gibi bir durum söz konusu. İnşallah en kısa zamanda halletmeye çalışacağız.
-
03 Kasım 2015, 20:48
#9252
Arkadaşlar merhaba Allah hepimize kazasız sürüşler nasip etsin,
Biz Nc formunda sizin motorlardaki arka çamurluğu bizim motora uydurmak için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz,geçen gün kalyoncu motordan 35₺ ye kargo dahil çamurluğun plastik aksamı ve 45₺ ye de iç aksamını sipariş ettim ürünler geldi,
Sizden ricam bu çamurluk sizin motora nasıl bağlanmış,o bölgenin fotoğrafları var ise buradan paylaşırsanız çok seviniriz,ilk denemeyi ben yapacam inşallah başarılı olursam diğer arkadaşlarda kendi motorlarına uygulayacaklar.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
-
03 Kasım 2015, 21:16
#9253
449-457. sayfaya bakarsanız azda olsa size yardımı dokunur mehmetenis belki daha geri sayfalarda da ayrıntılı resim olabilir.
-
03 Kasım 2015, 22:02
#9254
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Beyazpapagan Merhaba. Şu an duke200 kullanıyorum memnunum fakat crf250l alsam mi diye düşünüyorum. Sadece asvaltta kullanıyorum. Sizin yorumunuzu görünce sormadan edemedim crf250l nin neyine alisamadiniz. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
E-Tekin Merhaba. crf 250 L aslında çok amaçlı kullanıma uygun üretilmiş bir motosiklet. Ben motoru aldıktan hemen sonra yol kullanıma daha uygun olan Michelin Sırac lastiklerle değiştirdim. Asvaltta gidiş ve virajlama daha güven verici oldu fakat 2-3 saatlik yolculuklarda bile motor karakteri gereği bazı zorluklar çıkarabiliyor. Crf ile Avrupa turu yapanlar bile varmış fakat ben kullandığım 3 uzun yol tecrübesini aktarayım. Öncelikle motorun yüksek olması sebebiyle 80km ve sonrası hızlarda güven vermiyor. Sürekli 120km hızlarda gitmek yorucu oluyor ve oturuş konumu itibariyle de sürücü fazla rüzgar alıyor. Sele diğer kroslara göre rahat fakat yine de uzun yola çok uygun değil. 7,5 litrelik deposu 150-170 kmde bir benzin almayı gerektiriyor. Şehir içinde çok sık vites değişimi istemesi sevmediğim diğer bir tarafı ve şehir içinde yazın sürekli fan açması, motor sıcaklığının yöneldiği yerde ayaklarımın haşlanması da hoşuma gitmeyen diğer tarafları.
Bunların yanında parçası bol ve ucuz olan kendini kanıtlamış bir motor. Stabilize yollar ve köy yolları dahil iyi bir çift lastikle hiç gaz kesmeden güvenle yol alıyordum. Frenleri çok etkili, motor hafif ve dengeli, ayrıca şehirler arası yollarda rampalarda bile 80-100 km hız ile şişmeden çıkabiliyordu.
Bugün Pulsar ile stabilize ve çakıllı yolarda sürüş yaparken crf yi arasam da asvalta çıktıktan sonra Pulsarın daha keyifli olduğunu birkez daha anladım.
-
03 Kasım 2015, 22:36
#9255
Crf 250 depo 7.5 litre hiç olmadı şimdi
-
03 Kasım 2015, 22:42
#9256
-
03 Kasım 2015, 23:48
#9257
Beyazpapagan çok cok tesekkur ederim. Tam da merak ettiğim ve cevabını pek bulamadığım konulara değindiniz. Anlaşılan crf250l de bana göre değil. Duke200 zaten 7 aylık motor 2700 km de. Kullanmaya devam edeyim en iyisi.. geçen inazuma250 kullandım tamam çok rahat ama aşırı ağır,yakıt fazla ve duke200 gibi hizlanamiyor.. Ultra pahali parçaları. Ya para koyup üzerine üst sınıfa gecicem yada devam duke200 e. Tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla 😊
-
04 Kasım 2015, 14:52
#9258
kdiner adlı üyeden alıntı
hava da para kokusu alıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
Orta zincir koruma kısmı kapağını değişik tarz yapalım dedik ne kadar çakma olsa da elimizden bu kadar geliyor, şimdilik orta kısmında kapak yok oraya plastik kapak takacağız bakalım orijinal'ine göre ne kadar yağ sıçratır ve yağ toplar deneyip göreceğiz.
http://www.hizliresimyukle.com/image...3_155546_1.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/image...103_155557.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
Orta zincir koruma kısmı kapağını değişik tarz yapalım dedik ne kadar çakma olsa da elimizden bu kadar geliyor, şimdilik orta kısmında kapak yok oraya plastik kapak takacağız bakalım orijinal'ine göre ne kadar yağ sıçratır ve yağ toplar deneyip göreceğiz.
http://www.hizliresimyukle.com/image...3_155546_1.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/image...103_155557.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
motosiklet.net sistem sorunlu olunca böyle oldu kusura bakmayın, bir düzeltmediler gitti ya nedir bu ya hangi çağda yaşıyoruz.
http://www.fireparts.com.co/pulsar/pulsar-200-ns.html bunlarda fiki verebilir size . gerçi buraya bakmışsınız sanırım zincir koruma neredeyse aynı :D ama güzel olmuş devamını bekliyoruz
-
04 Kasım 2015, 15:48
#9259
selamlar arkadaslar hava sogukken gösterge acılmıyor hiç calısmıyor devir göstergeside calısmıyor bu sorunu yasayan varmı :D
-
04 Kasım 2015, 17:29
#9260
oknglr adlı üyeden alıntı
evet verdiğiniz linkten çalışma yapıyoruz, şu an alt sakal çalışması üzerinde çalışıyorum, 3/1 lik bölümü bitti gibi bir şey, en kısa zamanda bitirip normal saç üzerinde kesim yaparak son şeklini vereceğim ve çizim ve lazer kesim için arkadaşın ellerinden öpecek artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
ulasgncrock adlı üyeden alıntı
selamlar arkadaslar hava sogukken gösterge acılmıyor hiç calısmıyor devir göstergeside calısmıyor bu sorunu yasayan varmı :D
akünüzü kontrol ettirin, servise gidemiyor iseniz telefonla irtibat kurarsanız yardımcı olacaklardır.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)