Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9221
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Badem yağlı silikon geçti elime arabalarda kullanılan torpido tampon kokpit parlatıcılarından bizim motora kullansam zararı olmaz deyilmi ?:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9222

    Üyelik
    26 Eylül 2012
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    1985 Mobylette - 1994 Minsk - 1995 MZ 251 - ?
    ben brodway arabama kar lastiği alıcam 400 Tl tutuyo petlas. biaz daha kaliteli alırsam 500 e çıkıyo. oto lastigi ile kıyaslayınca ne kadar pahalı motor lastikleri. motor işi hakaten zevk işi

  3. #9223
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı KoLesT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar 14 bin km de olan motorumda ufak bir sorun var kontağı çevirdiğim Zaman yanan ışık ve devir saatinin çıkıp inmesi marşa bastığım Zamanda tekrarlıyor ve ara sıra kendini resetliyor saat sıfırlanıyor, aynı sorunu yaşayan varmı aranızda ? Bakıma götürdüğüm Zaman kutup başlarını sıktım falan daha yapmaz dedi ama tekrarlıyor, servis pek ilgili değildi. Anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı ?
    garantin bitmediyse garantiden akü değiştirecekler akün bozulmuş servisin bunu biliyor olması lazım H:05 dt8 25 diye kod gelir uzun uzun konuşmak istemiyorum hafife alınacak bir arıza değildir kaza yapmışlığım vardır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bridgestone batlax bt45 kullanıyorum memnunum fiyat olarakta 414 tl ye taktırmıştım 500-550 aralığına halledersin yada sava MC 50 M-Racer ön arka takımı montaj+balans ayarı dahil 400 tl mecidiyeköyde tramptowers ın yanında bayi var daha dün konuştuk uygun fiyata kaliteli lastik almış olursun mc 50 nin dışında baska modelleride var fiyatı mc50 ye göre konuştuk
    az önce mc25 bogart modeli ön arka takım 350 tl montaj balans dahil ve adam bunu tavsiye etti su kanalları daha iyi mc 50 racer yazlık lastık bu dört mevsimede gider dedi aklında bulunsun
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  4. #9224
    KmlTkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja300 ABS
    Merhaba bajaj pulsar almayı dusunuyorum kullanıcısı olarak sorularımı cevaplarsanız sevınırım
    Motorun kronık bı sorunu varmı?(ıstop etme vb.)
    Son hızı nedir ?
    Servis sorunu varmı?(yedek parça...)
    2.el 2015 düsürüyorum şunlara şunlara dikkat edin dediğiniz konu varmı?
    Kmde en fazla ne kadar yakıyo?
    Kontrol edemediğin güç , güç değildir.

  5. #9225
    yeniii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    grand dink 250i - pulsar 200ns - ktm duke 390
    Lastik bilgileri için teşekkürler faydalı oldu istanbul'da yer bakıyorum karar verirsem sizden tam yerini öğrenebilirim ;) sawa olabilir

  6. #9226

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı KmlTkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bajaj pulsar almayı dusunuyorum kullanıcısı olarak sorularımı cevaplarsanız sevınırım
    Motorun kronık bı sorunu varmı?(ıstop etme vb.)
    Son hızı nedir ?
    Servis sorunu varmı?(yedek parça...)
    2.el 2015 düsürüyorum şunlara şunlara dikkat edin dediğiniz konu varmı?
    Kmde en fazla ne kadar yakıyo?
    Kronik olarak motor bastan sona sorundan ibaret son hiz 135 yer yer egomlerde 150 gorursun 14 kurus yakar dengesi guzeldir hojdir bu paraya bu olur

  7. #9227
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Dengesi güzel virajı iyi ama sele biraz alçak olsa iyiymiş. Motor yüksek olunca virajda fazla yatmak korkutuyo insanı. Ben motora binerken belden denge sağlamayı severim, yüksek oturunca kafam karışıyor. Yükseklikten dolayilı bide rüzgara karşı olan alanın fazla olduğundan kışın üşüyosun biraz.

  8. #9228

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bugün motor soğukken ve dik konumdayken yağ seviyesine bakmaya çalıştım yağ göstergesinde yağ göremedim. Motor 3500km'de ne yapmalıyım ?
    Bir de şu basit işlemler için kullanma klavuzunu okusak mesela, ne güzel olur.
    Sayfa 13
    -----------
    MOTOR YAĞI SEVİYESİ KONTROLÜ
    Motor yağ seviyesini kontrol etmek için aşağıdaki işlemleri takip
    edin.
    1. Motoru çalıştırıp birkaç dakika rölantide çalıştırın.
    2. Motoru durdurun ve 2-3 dakika bekleyin.
    3. Motosikleti düz bir zeminde dik tutun ve seviye camından yağ
    seviyesine bakınız.
    -------------------
    Motor soğukken yağ göstergesinde yağ görememeniz normal .

  9. #9229
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de şu basit işlemler için kullanma klavuzunu okusak mesela, ne güzel olur.
    Sayfa 13
    -----------
    MOTOR YAĞI SEVİYESİ KONTROLÜ
    Motor yağ seviyesini kontrol etmek için aşağıdaki işlemleri takip
    edin.
    1. Motoru çalıştırıp birkaç dakika rölantide çalıştırın.
    2. Motoru durdurun ve 2-3 dakika bekleyin.
    3. Motosikleti düz bir zeminde dik tutun ve seviye camından yağ
    seviyesine bakınız.
    -------------------
    Motor soğukken yağ göstergesinde yağ görememeniz normal .
    Karterin dibinde en çok yağ motor soğukken olmuyor mu ? Motoru orta sehpada bırakıyorum park halinde zaten, sehpadan indirip motoru dik tutunca yağ görmem lazım orda.

  10. #9230
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Soğuk iken yine yağı görmeniz lazım, üst çizgiye yakın olmasında fayda var, fazlası zarardır, sıcak iken bekleyin sonra bakın ve yine aynı üst çizgiye yakın olması lazım.

  11. #9231

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Beyler motorda on frene basinca ama biraz kuvvetli basinca bi hafifden sallama gibi bi his oluyo basta zemin bozuklugu diye dusunuyodum yeni atilmis asfalttada yapinca yoldan olmadigina emin oldum on freni kullanirken sizdede ayni his oluyomu disk papatya oldugu icinmi yapiyo yoksa bendemi sorun var

  12. #9232

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karterin dibinde en çok yağ motor soğukken olmuyor mu ? Motoru orta sehpada bırakıyorum park halinde zaten, sehpadan indirip motoru dik tutunca yağ görmem lazım orda.
    Ben motoru hep yan ayakta bırakıyorum, motoru çalıştırmadan dikleştirdiğimde camda yağ seviyesi hiç yok ile dipte azıcık arası görünüyor. 1.35 - 1.4lt arası koyuyorum yağı. O camın orası karterin dibi mi oluyor bilmiyorum ancak motoru çalıştırdığınızda o cam kısma yavaştan yağ girişini gözlemleyebiliyorsunuz.

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soğuk iken yine yağı görmeniz lazım, üst çizgiye yakın olmasında fayda var, fazlası zarardır, sıcak iken bekleyin sonra bakın ve yine aynı üst çizgiye yakın olması lazım.
    Kdiner hocam, motor soğuk iken dik duruma getirdiğinizde üst çizgiye yakın olmasından bahsediyorsanız, o duruma gelecek şekilde yağ koyduğumda(ki en az 1.4lt ya da daha fazla yağ koymanız demek tecrübelerime göre) kitaba göre motoru ısındırıp, sonra kapatıp yağı ölçmek için 2-3 dakika beklediğimde yağ seviyesi camdan full görünüyor, yani max seviyeyi de geçip camın tamamını dolduruyor neredeyse.
    Ama siz böyle deyince şimdi kendi bilgilerimden de şüphe duydum, motorun yanında değilim, Pazartesi günü deneyip tekrar dönüş yapıcam buraya. Yanlış yönlendirmek istemem kimseyi.

    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler motorda on frene basinca ama biraz kuvvetli basinca bi hafifden sallama gibi bi his oluyo basta zemin bozuklugu diye dusunuyodum yeni atilmis asfalttada yapinca yoldan olmadigina emin oldum on freni kullanirken sizdede ayni his oluyomu disk papatya oldugu icinmi yapiyo yoksa bendemi sorun var
    Bazı arkadaşlarda gidon göbeğinde boşluk olabiliyor, sıkılması gerekiyor, hatta face grubundan bir arkadaşta gidon göbeğinin yağsızlıktan bilye ve yatakta sorun çıkarttığını biliyorum. Kontrol edin/ettirin. Daha büyük bir sıkıntıya yol açmasın.

  13. #9233
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karterin dibinde en çok yağ motor soğukken olmuyor mu ? Motoru orta sehpada bırakıyorum park halinde zaten, sehpadan indirip motoru dik tutunca yağ görmem lazım orda.
    Motor soğukken yağ camın yarısında oluyor motoru dik tuttuğundan emin olmalısın

  14. #9234
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor soğukken yağ camın yarısında oluyor motoru dik tuttuğundan emin olmalısın
    Yağ penceresi kirlendi veya yağ gerçekten eksik. Motoru biraz daha üzerime doğru yatırıcam düşürmeden Yeri gelmişken söyleyim ilk vitesli motorumu aldığım gün evin bahçesinde set üstü bir yerde motoru ağaca kilitlemeye çalışırken ağaç yapraklarından dolayı kayıp motorla birlikte 1 metre düşmüştüm. Bana bişey olmadı ama motosikletin ön lastiği patladı darbeyi yiyince

  15. #9235

    Üyelik
    26 Eylül 2012
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    1985 Mobylette - 1994 Minsk - 1995 MZ 251 - ?
    "Decamen"
    lastik basınçlarını kontrol edin. sıfır araçlarda 30 ps olması gereken lastik hava basıncı 50 ps çıkıyo. fabrika çıkışında lastiklere fazla hava vuruyorlar belki senin motorunda lastik hava basıncı fazladır. birde sıfır lastiklerin raf ömrünü uzatmak için mum gibi bir maddeyle kaplı geliyomuş ve bu mmaddeden kurtulmak için belirli bir km yapmamız gerekiyormuş

  16. #9236
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Kullanma kılavuzunda üst ve alt çizginin arasında olması gerektiği yazıyor, 1.4litre koyduğunuz zaman dik ve düz konumda yağ gösterge kısmı ful oluyor bu yüzden filtre ile beraber 1.3litre yağ koydurmanız da fayda var. Motor soğukken dikleştirmeye çalışırken tabiki yavaş yavaş yağ gösterge kısmına gelecektir çünki yan ayakta iken tüm yağ bir yere yığılma yapıyor. Eğer yağ fazla ise yağı istenilen gösterge seviyesine getirin aksi taktirde motoru zorlarsanız hava filtresi kısmına yağ akıtma ve motor kısmına yağ gitme gibi durum sözkonusu oluyor. Bu durumu yaşayanlar var lütfen servisten çıkmadan önce motoru orta ayaklığa alın ve biraz çalıştırın ve kontağı kapatın, beş on dakika bekleyin düz ve dik konumda kontrol edin fazla ise fazla yağı boşalttırın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

    Akviran ön maşa boşluk vardır servise kontrol ettirin aksi taktirde bilyelerine zarar verebilirsiniz. 10000 bakımda ön maşa, ön arka teker rulmanlarını kontrol ettirip gresleme yaptırın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

    Maktama daha fazla yağ koymanıza gerek yok hatta daha az yağ koymanız gerek, göstergede iki çizgi var üst çizgiye yakın olması lazım fazlası zararlı.

  17. #9237
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kütük gibi süspansiyonla ön tekerin başına herşey gelir. Benimki de ön frene abanıp amortisörü dibe dayadığımda ön çamurluğu çıtırdatmaya başladı şimdiden.

  18. #9238

    Üyelik
    01 Ekim 2011
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler motorda on frene basinca ama biraz kuvvetli basinca bi hafifden sallama gibi bi his oluyo basta zemin bozuklugu diye dusunuyodum yeni atilmis asfalttada yapinca yoldan olmadigina emin oldum on freni kullanirken sizdede ayni his oluyomu disk papatya oldugu icinmi yapiyo yoksa bendemi sorun var
    Ön fren diskinizde problem var.(yamukluk) Aynisi bende de vardi garanti kapsaminda degisimi yapildi.

  19. #9239

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı lookout adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren diskinizde problem var.(yamukluk) Aynisi bende de vardi garanti kapsaminda degisimi yapildi.
    Nasil bi his oluyo tarif edebilirmisiniz

  20. #9240
    KmlTkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja300 ABS
    Kontrol edemediğin güç , güç değildir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)