Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7681
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tork düştüğünden vites düşürmek gerek cg ile 4 vitesde 2 devre kadar düşüp vites düşürmeden toparlayıp 90 km hızlara çıkmak ilginç 2.000 devir neredeyse rölanti devri
    Motor 150'likken onu düz yolda yapardı, şimdi yokuşta bile yapıyor modifiyeden sonra. Motor biraz açılsın arka dişliyi ve karbüratörü değiştiricem, çekiş ve hız artacak. Şu an rodaj diye fazla zorlayamıyorum ama yine de kırmızı ışıkta iyi uzuyo motor Haberin varmı bilmiyorum ama 210cc yaptım motoru.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7682
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 150'likken onu düz yolda yapardı, şimdi yokuşta bile yapıyor modifiyeden sonra. Motor biraz açılsın arka dişliyi ve karbüratörü değiştiricem, çekiş ve hız artacak. Şu an rodaj diye fazla zorlayamıyorum ama yine de kırmızı ışıkta iyi uzuyo motor Haberin varmı bilmiyorum ama 210cc yaptım motoru.
    210 cc yaptığını forumda duymayan kalmadı

  3. #7683
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    210 cc yaptığını forumda duymayan kalmadı
    Neyse hiç değilse tavuk ezmiyorum, motoru vurdurmuyorum İyidir ya duysun herkes çinli motorların gücünü
    ninja h2 bunu beğendi.

  4. #7684
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Benim pulsar düşük devirde gayet iyi toparlıyor. Sen zırt pırt çorba gibi öne sürüyorsun diye denedim. Yoksa aklı başında adam motoru hangi devirde tutacağını bilir.

  5. #7685
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Kendi motorunu kendin yap tebrik ederim seni mengü kendi motorunun gücünü istediğin şekilde kendi imkanlarınla yükseltmişsin herkes görsün o zaman cgnin gücünü

  6. #7686
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    tork 7000 devirden sonra buradayım diyor.

  7. #7687
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ara sokaklarda geziyorum mesela, 2. viteste yavaşlayınca ya 1. vitese alıcan yada yarım debriyaj yaparak hızlandırıcan motoru. 3000 devir altında 1. vites hariç motoru kastırınca enjeksiyon beyni saçmalıyo, benzin bitmiş gibi kesik kesik gaz yiyor motor. Öyle de olsa hızlansa razıyım ama hızlanamıyor da.

  8. #7688
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Iyi gunler herkese beyler/bayanlar. Bizim motorun radyator fani ile sizin motorunuzunki ayni imis.(Duke 200). Hem de seri koduna kadar, size sorum benim motor azicik toz/kum gordu ama bunu gordugu yere girmeyen motor kalmadi 600RR'dan cinlilere kadar... Neyse motor o kadarcik yerde fani sikistirdi ve fan motorunu yakti, hal boyle olunca spormotonun ilgisizligi sonucu pulsar fani aldim ben de. Sizin fanlarinizda da boyle sorunlar oldu mu acaba? Sogutmama, tikanma vs. yoksa benim sanssizligim mi?

  9. #7689

    Üyelik
    04 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli/GEBZE
    Motosikleti
    Honda CBR 600RR
    Arkadaslar iyi aksamlar 1 aylık pulsar kullanıcısıyım 7000 km de aldım motorumu aldığım kişi bana 9 bin de felan götürürsün bakıma dedi bakıma 5000 km de girmiş motor suan 9 binde bir zararı olmusmudur bide servisler castrol yağ kullanıyormuş motul delan alıp koydurtmam cok bi fark yaratırmı ?
    Birde garantiden cıkarmı motor bakım aralıkları nedir ?

  10. #7690
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4. viteste 2000 devire düşüp yeniden gaz verip vitesle hiç uğraşmadan 90 km hıza kadar çıkmak, Cg ile mümkün Pulsar da yapsın niye 2. viteste bile toparlayamıyo devir düşünce. 18 NM torku nereye saklamışlar acaba.
    gazı direk açarsan yemiyor ama gazı ac kapa yaparsan yiyor 6 viteste 36 km den denenmişliği var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ara sokaklarda geziyorum mesela, 2. viteste yavaşlayınca ya 1. vitese alıcan yada yarım debriyaj yaparak hızlandırıcan motoru. 3000 devir altında 1. vites hariç motoru kastırınca enjeksiyon beyni saçmalıyo, benzin bitmiş gibi kesik kesik gaz yiyor motor. Öyle de olsa hızlansa razıyım ama hızlanamıyor da.
    dostum senin rolanti sensöründe veya enjeksiyonda sıkıntı olabilir birde buji kablolarını kontrol etsene belki biri cıkmıştır gevşemiştir temas etmıyordur su falan kaçmıştır ne bilim normal değil sendeki durum birm kişide denk gelmiştik adam 2 bujiyle kullanıyormuş usta tak diye oturttu kendine geldi motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Alıntı umot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar iyi aksamlar 1 aylık pulsar kullanıcısıyım 7000 km de aldım motorumu aldığım kişi bana 9 bin de felan götürürsün bakıma dedi bakıma 5000 km de girmiş motor suan 9 binde bir zararı olmusmudur bide servisler castrol yağ kullanıyormuş motul delan alıp koydurtmam cok bi fark yaratırmı ?
    Birde garantiden cıkarmı motor bakım aralıkları nedir ?
    9500-10.000 km aralıgında ve bundan sonra her 5000 de bakıma gidicen
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  11. #7691
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Duke 390 bile böyleymiş hepsinde aynı enjeksiyon var, sorun olduğunu sanmıyorum.

  12. #7692
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Duke 390 da da stop etme sorunu varmış... Buradaki kiralık köpekler biraz oraya grip 390 ı kötüleyin lütfen. Az kafa dinleyelim. Kendinizi biliyorsunuz ses etmeyin..

  13. #7693
    ellaksakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Pulsar
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iyi gunler herkese beyler/bayanlar. Bizim motorun radyator fani ile sizin motorunuzunki ayni imis.(Duke 200). Hem de seri koduna kadar, size sorum benim motor azicik toz/kum gordu ama bunu gordugu yere girmeyen motor kalmadi 600RR'dan cinlilere kadar... Neyse motor o kadarcik yerde fani sikistirdi ve fan motorunu yakti, hal boyle olunca spormotonun ilgisizligi sonucu pulsar fani aldim ben de. Sizin fanlarinizda da boyle sorunlar oldu mu acaba? Sogutmama, tikanma vs. yoksa benim sanssizligim mi?
    Fan ile ilgili bu forumda sorun yaşayan olmadı diye biliyorum.Sadece bazı kullanıcıların soğutma sıvısı ile ilgili sorunları oldu.Onunda fanla alakası yok.
    Kısacası bu durum sizin şanssızlığınız.
    Başkalarının hayatından ders alın. İnsan, bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor...

  14. #7694
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Merhaba,pulsar ilanlarına bakıyorum çoğunlukla 400 500 1000 km'de ki motorlar bunun sebebi nedir acaba ?

  15. #7695
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Sorunun nedeni bence yuksek sikistirma oranidir.Surekli yavaslarken vites degistirp durana kadar devirli olmak lazim.Yoksa yuksek sikistirma orani ile motor bas edemeyebilir.

  16. #7696
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı Onurhan D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,pulsar ilanlarına bakıyorum çoğunlukla 400 500 1000 km'de ki motorlar bunun sebebi nedir acaba ?
    Nerde bilader o motorlar bende bakıyorum ama baya km yuksek diye uygun fıyatın ustune aldım motoru )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

    Stop etme sorunu var vs gidin cbf alın diyor bir abi. Hacı cbf150 ile tümsekten geçince stop ediyor o nasıl olucak :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tork düştüğünden vites düşürmek gerek cg ile 4 vitesde 2 devre kadar düşüp vites düşürmeden toparlayıp 90 km hızlara çıkmak ilginç 2.000 devir neredeyse rölanti devri
    Tork uygun vites ve devirde sağlıklı olan bir şey değilmiydi ? Aklımda deli sorular şimdi ne etcem ben :O
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  17. #7697
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerde bilader o motorlar bende bakıyorum ama baya km yuksek diye uygun fıyatın ustune aldım motoru )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

    Stop etme sorunu var vs gidin cbf alın diyor bir abi. Hacı cbf150 ile tümsekten geçince stop ediyor o nasıl olucak :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------



    Tork uygun vites ve devirde sağlıklı olan bir şey değilmiydi ? Aklımda deli sorular şimdi ne etcem ben :O
    Tork yüksek vites düşük devirde vites düşürmeden hızlanmaya deniliyor

  18. #7698

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Ayaklik musuru var elktronik egilip onu iyice insele esneme sallanma varmi bendeki krilmis ayaklik vurdugu icin parca gelince degisecek

  19. #7699
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir

  20. #7700
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Siz hangi süratlerde yolculuk ediyorsunuz?
    Geçtiğimiz bayram iki kişi 140 kilo ve bir de sırt çantasıyla keşan dan assos a gittim. 200 km. Yolda km saatine ara ara baktığımda, en çok 117 km hız gördüm. Bayır yukarı yollarda 120 km yle tırmandım. drift ten alışkanlık herhalde, bayılmasın diye gaza biraz yükleniyorum sanırım Motor 900 km deydi yola çıkarken. 3.5 lt. yaktı.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)