Anlık devir yükselip tekrar kaldığı yerden devam ediyor bazen oluyor sanki zincir kırt kırt ediyor
Anlık devir yükselip tekrar kaldığı yerden devam ediyor bazen oluyor sanki zincir kırt kırt ediyor
Öncelikle herkese merhaba ve iyi bayramlar,
Merak ettiğim bir kaç husus var? Daha önce crypton kullandım şimdi de bir sıkıntı olmazsa pulsar 200ns almak istiyorum.
-Sizce bu indirimli fiyat direk 30 eylülden sonra tekrar eski haline döner mi? (Önümüzün kış olması ve bajajın yeni modeller getiriyor olması acaba dedirtiyor bana. Muhtemelen bu kalan günlerde alamayacağım ve 1-2 hafta geciktiği için 600tl civarı fark ödemek istemiyorum.)
-İkinci husus A2yi ehliyetime eklettireli 2 yıl geçmedi ve 2016ya kadar da geçmeyecek. Yeni sistemde neyle karşılaşacağız ben ve benim gibiler olarak?
Teşekkürler,
2015 model leri kullanıpta 2014 lerdeki sorunlarla karşılaşanlar varmı . mesela denge sensörü zırıltısı,stop etme,arka tekerin istemsiz kilitlemesi(problem sayılırmı tartışılır),sürücü selesinin sertliği aklıma gelenler bunlar
Benim cevap pek tatmin edici olmayacak çünkü bir kaç günlük pulsar sahibiyim. Bayram dolayısıyla henüz plaka çıkaramadığım için ufak tefek sürüşlerim oldu.İlk gün çektiğim popo ağrısı geçti. Kullanımı çok keyifli bir motor. Yeni olduğu için zırıltı patırdı yok. Işıklarda kapanma durumuyla karşılaşmadım. Lakin 3. gün batarya ışığı yandı. Belki akü sıkıntılıdır diyerek, yeni kuru akü taktı servis hemen. (Bayram öncesi erken kapatmasına rağmen aracıyla atlayıp geldi.) Beş, on kilometre sonra akü ışığı tekrar yandı. Bayram dolayısıyla servis kapalı olduğu için götüremiyorum. Regülatöre giden kablo veya bağlantılarda sorun olabilir diye düşünüyorum. En fazla regülatör gitmiş olabilir herhalde. Artık servis bakınca çıkar nedeni.
genel olarak bu maknanın problemli olduğu algısı vatandaşta hakim , ancak kullanıcı arkadaşlar can sıkacak büyük problem yaşamadıklarını söylüyolar, motoru yenileme arefesinde olan kullanıcılarda pek güvenerek alamıyo nedense, cözülemeyen denge zırıltısı,kıç nakli yaptırma sebebi olan sürücü koltuğu,akü nün sıkıntısı uzayıp gidiyo, ama motorun gitmesine engelmi tabiki değil ama aşağı yukarı 9 binliraya alınan bi motosiklette bü tür sorunlar hoş olmuyo, sinekte küçük ama miğde bulandırıyo işte
Pulsar'ı aralıksız 2-3 saat veya daha fazla sürecekseniz selenin önüne minik bir yastık koyun yoksa alt takımı ağrıtıyo günler sonra bile çıkar acısı.
Bayram gezmesi,, Seydişehir çıkışı
Tınaztepe tesislerinde mola
Side
Toroslardan Dönüş ,
Valla ben dun karga sekmez virajlarinda pulsarimi sereflendirdim viraji benim donmeme ragmen gozlerini sonuna kadar acip cama yapisan yolculari gorup endiseye kapildim guzeldi got agrisida cekmedim alisim heralde hic koltuk sorunu olmadi
Bayramın 1.günü biladerimin pulsarini misafir ettim bende kaldı 2.gün akşamına kadar test etmiş oldum motorda her şey çok normal geldi bana ,egzos bile değişime gerek yok sesi gayet yeterli,titreşim filan yok , sadece çok yüksek devirde hafif titriyor belirli belirsis oda vites geçişlerinde gazı tam kapatmadan geçirince anlık hissediyorsun,honda da cbf 250 de titriyor onabakarsaniz tek silindirli motor olmasına rağmen titreşim bana göre yok sayılır.motor güzel ben begendim doğrusu
Bugün servsin açılması ile birlikte, 2 günlük çiçeği burnunda pulsarımı götürdüm. Konjektör arızalı dediler. Pazartesiye kaldı.
Bende 2015 var 2800 km deyim.
Su ana kadar shell disinda hicbir benzinlige sokmadim makinayi stop etme yasamadim.
1200 km de itibaren h05 denilen bir hata kodu gordum 2 gun motora mars vermesem ilk marsta hep ayni hatayi veriyor.Ustamiz h05 in aku hatasi oldugunu soyledi bu zamandir nasip olmadi servise gitmek.
İlk h05 hatasindan sonra motor hemen mars aliyor bu arada ama ilk seferde boyle hata veriyor asil gicik olan konu saati sifirlamasi.
Her hatadan sonra saati sifirladigi icin ayar yapmaktan vazgectim artik
Bazi durumlarda yolda saate bakma gereksinimi duyuyoruz ve bu sikintiya yol aciyor.
İlginctir 1200 deki h05 ten sonra denge sensoru zirildamaya basladi.
Yasamayanlar bilmez bakın oyle boyle bir zirilti degil hafife alinacak bir seste degil gercekten rahatsiz ediyor.
Aku duz akma kokma muhabbeti yok 2015 te ama dikkat etmek lazim.Nitekim bende de boyle bir sikinti var.
Dun biraz bakim yapma firsatim oldu
Egzoz u kontrol ettim sorunlu kelepce bende de sorun olmus bosta duruyordu dis almiyor sikismis kalmis sicaktan dolayi soktum attim sonra egzozu komple disari aldim ve isiya dayanikli boya ile boyadim sonra guzel oldu isidan dolari solma v.s. Olmuyor onceki motorumda da denemistim.Mat siyah bir goruntusu var..
Onun disinda on arka hidrolik akistanlari dot 4 motul marka yag ile degistirdim balatalari ve kaliper pistonlari temizledim.
İlk 50 km frenleme mesafesini hep uzun tuttum nitelim frenler alismamisti.
Simdi yag degisiminden sonra frenleme ve tepkime daha iyi gibi psikolojikte olabilir ama memnunum.
Zinciri disari aldim o-ring ve bakla aralarini guzelce yagdan kirden arindirdim yagladim dislilere gecirim.
En son malum temizlik.cila falan adam oldu meret..
Bir siperlik alacagim bir haftaya takmis olurum sanirim.
Hadi selametle...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)