Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2281
    Ümit IŞIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2012
    Şehir
    Edremit
    Motoru teslim aldığımızda zinciri yağlamak gerekli mi?
    Başka neler yapmalıyız?
    Efeler Diyarı EDREMİT


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2282
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı Ümit IŞIK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru teslim aldığımızda zinciri yağlamak gerekli mi?
    Başka neler yapmalıyız?
    Hemen yağlamanıza gerek yok. Ama kullanım ortamınızda da önemli (tozlu, topraklı yol gibi), bu gibi durumlarda yağlama aralığınız daha sık olmalı. Bence ilk bakım zamanına kadar zincirdeki yağ size yeterli gelecektir.

    Başka neler yapmalıyız derken ilk bakıma kadar olanını kastediyorsanız bence günün ilk çalıştırmasında yeterince ısınmasını bekleyin, Ya da tam ısınma sağlanana kadar motoru sıkıştırmayın. Rodaj olayında herkes kendine göre bir yol izliyor ama ben genelde 5-6.000 deviri pek geçmedim. 400-500km'den sonra da hafif hafif 7-8000 devirlere çıkmaya başladım.

    Sağlıkla binin

  3. #2283
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı co2fix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/jzYmPj.jpg




    Ayaklık açıkken Side Stand sağda dijital kısımda yazıyor ve viteste iken çalışmıyor.
    Ayaklık açıkken boşta çalışıyor ama vitese takınca stop ediyor.
    Aynı özellik 1000RR da vardı
    Yan ayaklığın açık olduğunu gösteren yazı haricinde aynı özellikler cb125e'de bile mevcut. O kadar uzağa gitmeye gerek yok yani.
    Basit, işlevsel ve güvenlik için güzel bir sistem.
    Bu sistemi iptal edenler vardı, kesinlikle sebebini anlamış değilim.

  4. #2284
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71040706/detay


    Beyler şu pulsarları Allah aşkına sıfır fiyatından daha aşağıda satın 8550 tl yazmış
    ruuuuud bunu beğendi.

  5. #2285
    co2fix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan ayaklığın açık olduğunu gösteren yazı haricinde aynı özellikler cb125e'de bile mevcut. O kadar uzağa gitmeye gerek yok yani.
    Basit, işlevsel ve güvenlik için güzel bir sistem.
    Bu sistemi iptal edenler vardı, kesinlikle sebebini anlamış değilim.
    Biz ona uzaklik demeyelimde bildigim motordan ornek vermek diyelim.Bilmedigim motordan ornek vermek aldatici bilgi olurdu cb125 dedigin motoru test imkanim olmadi daha once

  6. #2286

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Bir arkadaş benzin musluğunu sormuş. Bizim aldıklarımız enjeksiyonlu modelleri olduğu için o musluk yok

  7. #2287
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71040706/detay


    Beyler şu pulsarları Allah aşkına sıfır fiyatından daha aşağıda satın 8550 tl yazmış
    Adama usta sıfır fiyatından 1200 lira fazlaya satmaya çalıştığının farkında mısın yazasım geldi :D

  8. #2288
    mesmeyut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150
    Merhaba arkadaşlar. Neden ülkemize gelen modeller hindistandaki gibi tek renk değil?
    Ayrıca merak ettiğim bir diğer konuda şudur; kırmızı olanın üzerindeki yapıştırmalar sökülüp tek renk olabilir mi motor? Varmı böyle birşey yapan?
    Hayırlı ramazanlar.

  9. #2289

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mesmeyut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Neden ülkemize gelen modeller hindistandaki gibi tek renk değil?
    Ayrıca merak ettiğim bir diğer konuda şudur; kırmızı olanın üzerindeki yapıştırmalar sökülüp tek renk olabilir mi motor? Varmı böyle birşey yapan?
    Hayırlı ramazanlar.
    ilk soruna cevap: adamların(bajaj) satış politikası böyle, değişikliğe gitmişler, üründeki renk gamlarını değiştirmişler. Yoksa eşek arısı sarısı çok yakışıyor bu motosiklete ama yok işte, sarı gelmiyor Türkiyeye.

    ikinciye cevap: 69. sayfada, bize gelen motorların depo renkleri siyah, onun için sabitrenk+siyahdepo şeklinde oluyor yapıştırmaları sökünce.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3363428
    mesmeyut bunu beğendi.

  10. #2290
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71040706/detay


    Beyler şu pulsarları Allah aşkına sıfır fiyatından daha aşağıda satın 8550 tl yazmış
    Yalnız adam çanta demiri, michelin lastik, topcase vs. gibi ekstralarla veriyor motoru. Bu fiyat eder mi tartışılır ancak bunları da gözardı etmemek lazım.

    Bu arada arka lastiği 140 ölçüsünde takmış. Orjinali 130 bildiğim kadarıyla. Bunu yapmak bir şey fark ettirir mi? + ya da - ne kazandırır motora?
    Sadece kalın arka lastik takıntısı sebebiyle mi yapılmış bir şeydir acaba? Nedendir bilmem benim de hafiften böyle bir takıntım var da.
    Konuya hakim arkadaşlar yanıtlayabilirse sevinirim.

  11. #2291

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız adam çanta demiri, michelin lastik, topcase vs. gibi ekstralarla veriyor motoru. Bu fiyat eder mi tartışılır ancak bunları da gözardı etmemek lazım.

    Bu arada arka lastiği 140 ölçüsünde takmış. Orjinali 130 bildiğim kadarıyla. Bunu yapmak bir şey fark ettirir mi? + ya da - ne kazandırır motora?
    Sadece kalın arka lastik takıntısı sebebiyle mi yapılmış bir şeydir acaba? Nedendir bilmem benim de hafiften böyle bir takıntım var da.
    Konuya hakim arkadaşlar yanıtlayabilirse sevinirim.
    Lastiği orjinalinden büyük ölçüde takmak bir yerden kazanç sağlarken diğer taraftan kaybettiren bir şeydir(hangi lastik tarzı-konik/düz- seçildiğine göre). O arkadaş gördüğüm kadarıyla geniş/düz yüzeyli bir lastik takmış(michelin pilot demiş ama 800tl'ye hangi pilot acaba, var bilmem kaç çeşidi, hem de sanırım sadece arka teker fiyetı, peeeh), düz giderken yol tutuşunu ve fren mesafesini iyileştirir ancak yanaklar küçülmüş, bu da virajlarda/dönüşlerde tutunmayı azaltır, bunu da kimsenin isteyeceğini düşünmüyorum. Adamlar her motor için ölçüp biçip ona göre belirliyorlar ölçüleri, lastik gibi sizi yere bağlayan tek şey üzerinde bilinçsizce oynanmasını tavsiye etmem. Yok, "ben iyi sürücüyüm, o kaybı tolare ederim" derseniz tabii ki bu herkesin kendi bileceği bir şey.

    Altın Elbiseli Adam'ın lastik değişimi konusunda vidyosu vardı, izleyince daha iyi bilgileneceksiniz.
    reverse bunu beğendi.

  12. #2292

    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Gw250 Inazuma
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız adam çanta demiri, michelin lastik, topcase vs. gibi ekstralarla veriyor motoru. Bu fiyat eder mi tartışılır ancak bunları da gözardı etmemek lazım.

    Bu arada arka lastiği 140 ölçüsünde takmış. Orjinali 130 bildiğim kadarıyla. Bunu yapmak bir şey fark ettirir mi? + ya da - ne kazandırır motora?
    Sadece kalın arka lastik takıntısı sebebiyle mi yapılmış bir şeydir acaba? Nedendir bilmem benim de hafiften böyle bir takıntım var da.
    Konuya hakim arkadaşlar yanıtlayabilirse sevinirim.
    Bir ara bu lastik konusu için çok bakmıştım. Bajaj pulsar 200ns nin on ve arka jant genişliği internette

    Rims Front 10 spoke 2.5 x 17, Alloy
    Rims Rear 10 Spoke, 3.5 x 17, Alloy şeklinde yazıyor


    Bu tabloda 3,5 inch arka jant genişliği için 130/70 lik jantın standart yada ideal olduğu belirtilmiş.
    Bu linkdeki lastik arası karşılaştırmada performansa olumlu yada olumsuz etkileri yüzdelik oranda belirtilmiş
    http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=130-70r17-140-70r17

    Bu jant genişliğine 140/70 lık lastik takılabilir ama performansa olumsuz etkileri olabilir (kağıt üzerinde en azından)
    yinede 140lık bir lastik takılmak isteniyorsa bence bu 140/65/17 olmalıdır.
    http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=130-70r17-140-65r17
    Lastik karşılaştırmasında kafa kafaya olduğunu görebilirsiniz. Fakat ülkemizde bu ölçüde lastik yok
    maktama, reverse ve Paksoy bunu beğendiler.

  13. #2293
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Cevaplar için teşekkürler.
    CB125'in bisiklet tekeri gibi görüntüsünden sıkılmış biri olarak sormuştum soruyu. Ama en iyisi orjinaliyle oynamamak. Sonuçta dediğiniz gibi motoru tasarlayan kişiler o ölçüyü belirlediyse bir bildikleri vardır.

  14. #2294
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Sirkecide siyah bi pulsar gordum,basinda durmus incelerken sahibi geldi ve baya bi muhabbet ettik. 170 i goruyorum dedi.. yahu harbiden çok yakışıklı alet,yakindan bi başkaymış..

  15. #2295
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sirkecide siyah bi pulsar gordum,basinda durmus incelerken sahibi geldi ve baya bi muhabbet ettik. 170 i goruyorum dedi.. yahu harbiden çok yakışıklı alet,yakindan bi başkaymış..
    Sirkeci'de ben de görüyorum bazen Hafız Mustafa'nın (Nimet abla'ya gelmeden doğubank'tan sonra). Uzaktan R6 sandım gittim Pulsarmış

  16. #2296
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sirkeci'de ben de görüyorum bazen Hafız Mustafa'nın (Nimet abla'ya gelmeden doğubank'tan sonra). Uzaktan R6 sandım gittim Pulsarmış
    Bisikletci ve motosiklet malzemesi satan dukkanlarin ordaydi tex in bayisi vardi onun onundeydi. Sekil makineymis hyosungu satarsam alinacaklarlar listesinde ilk siraya koydum

  17. #2297

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sirkecide siyah bi pulsar gordum,basinda durmus incelerken sahibi geldi ve baya bi muhabbet ettik. 170 i goruyorum dedi.. yahu harbiden çok yakışıklı alet,yakindan bi başkaymış..
    Bu aletin standart haliyle 150'nin uzerindeki hizlari gormesi bence mumkun degil.

  18. #2298
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu aletin standart haliyle 150'nin uzerindeki hizlari gormesi bence mumkun degil.
    bencede degil ama sahibi idda etti,hatta daha bassam gider yeni diye basmiyorum dedi :D 2013 gt250r aldim dedim keske almasaydin ben seni gecerim tarzi biseyler soyledi )) suan pulsarci ariyorum bi deneme yapmak icin

    2 gun once bi cbr250 ile kapistik,o tek kisiydi ben hem articiliydim hemde 2 adet cantam vardi.. cbr mobiletci gibi kapandi motorun uzerine yatti resmen ben normal oturus pozisyonunda yanindan gectim gittim ozaman pulsar cbr yi geciyor? Oyle mi?

    bu hacim motosikletlerden(pulsar,duke200,cbr250,ninja250r,g t250r) son hizda beklenti icinde olmak cok yanlis ama insanimiz ille biseyler bekliyor

  19. #2299
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    ozaman pulsar cbr yi geciyor

  20. #2300
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her nekadar cbr nin dibinden pek ayrilmasada gtr karsisinda sansi yok ozaman yine bir şehir efsanesi tarih oldu lakin yinede performansi super, kendinden 50 cc yuksek hondayla yurumek her yigidin harci degil


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)