Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123451353 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Kayasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ersinin parayı çok sevdiğini herkez söylüyor!


    Bu kadar olumsuz yorumlardan sonra bir arkadaş başka bir sayfada paylaşmıştı Belki ilginizi çeker:

    http://www.gt-rider.com/thailand-motorcycle-forum/attachment.php?attachmentid=11828&d=1344850724

    http://s16.beta.photobucket.com/user/hayssound1/media/0EFE2FEC-38B0-4B05-91AC-E731819E9031-2549-0000050103356EA5.jpg.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    1 0-16 ağustos 2012 Bangkok - Angkor Wat 1,600 kms Sürücü Manoch Abdulkaree Motorsikleti CRF250L
    o söyleyen arkadaşlar daha turanoğlu veya yazgan motora işleri düşmemiş
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....
    Yani şu durumda WR nin fiyatı 8000/8500 TL olmalı ki, hizmet alamasam bile, "suç benim, 1500 TL fazla ödeyip Honda almamayı kendim tercih ettim, katlanacağım" diyebilmeliyim Tersini zaten aklım almıyor
    Çok yanlış bakıyorsunuz olaya. Bu resmen Ninja250 ile CBR'ı kıyaslayıp, "ninja 8500 olmalı ki vs,vs,vs,(cümlenizin devamı) demek gibi olmuş. Sanki şu hantal CRF ile WR arasındaki tek fark hizmetmiş(yada yedek parça sıkıntısı diyelim) gibi düşünüyorsun.
    cenkito bunu beğendi.
    #sürenadam

  3. #43
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    profesyonelleri kesmeyecegi kesin ama yeni baslayan sınıf ilerlemek isteyenler için kawa ya alternatif olacagı kesin
    ben 10.000 TL civarı olsa alınabilecegini düşünmekteyim helede benim gibi modifiye çinli crossa binen ler için

    10bine cıbır alacagıma, ben crf den yana tercihimi kullanırdım
    dockerengin bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  4. #44

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o söyleyen arkadaşlar daha turanoğlu veya yazgan motora işleri düşmemiş
    Eminim haklısındır. Konumuza dönersek 1600km lik zorlu bir yolda crf250l nin diğer markaları geçmesi bu motorun hiçde yabana atılır bir makina olmadığını gösteriyor.
    cenkito bunu beğendi.

  5. #45

    Üyelik
    17 Aralık 2010
    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen öyle oldu çok da güzel oldu !
    şimdi biraz da zaman geçsin ikinci ele de düşşün o zaman süper olacak 7-8 liraya düşer ikinci eli o zaman gücümüz yeterse alırız.
    hondanın şöyle bir fiyat politikası olduğunu gözlemliyorum: bir motor ilk kez türkiye piyasasına girdiğinde acayip uygun bir fiyatla satışa çıkıyor, belli bir popülarite yakalanınca da iki üç ayda bir 300-500 tl'lik zamlarla ideal (yani pahalı) olan rakama ulaşıyor. bugün 10 bine satışa çıksın, altı ay sonra 11 bine alamayız. görün bakın.
    bu yüzden de parası olan acele etmeli bu motoru almalıdır.

  6. #46
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Kayasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eminim haklısındır. Konumuza dönersek 1600km lik zorlu bir yolda crf250l nin diğer markaları geçmesi bu motorun hiçde yabana atılır bir makina olmadığını gösteriyor.
    honda zaten güzel motorlar yapıyor ama şöyle bütçeyi 20000 bine çıkarırsan 10000tl ye yaptığı motorda ortada
    bknz cbr250 bazı kafaya takılacak problemleri var
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  7. #47
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    güzel motor ya
    Motor almadan evvel açmıştım konuyu
    O zamanlar kesin konuşmuyorlardı
    Çakallar ben motoru aldıktan sonra karar verdiler getirmeye...

    Geldiği zaman gerçekten iyi iş yapar bence de bu makine.
    Zaten hoplayıp zıplama makinesi değil.
    Çok aşırı performans beklememek lazım.
    WR'ye saygı duyarım ona lafım yok ama KLX'i ne kadar yoldan çıkarıyorsan bunu da o kadar yoldan çıkartırsın gibi.
    Belki arada biraz fark vardır ama onu anlayabilecek veya avantajını kullanabilecek kadar eğitimli adam zaten sanırım bu iki makineye de bakmaz.
    Aynı köfteye daha az para ödeyeceğiz sadece.

    Buna birazcık daha şehir içine uygun lastik taktığında şehir içi için de ideal ötesi makine olur.
    CBR250R' den az yakıyor kerata, daha hafif. Ayrıca enduro motorlar sanki daha kıvrak gibi
    Boyu yeterli olanlar için çok tatlı bir başlangıç motoru da olur bu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------



    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices...series=crf250l
    Bu arada fiyat 9990 TL
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  8. #48
    ilkeronat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW F800GS
    Ahmanamra bunu beğendi.

  9. #49
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Harbiden dağıtımı yapılmış bile

    mustafaferah ve zenon bunu beğendiler.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  10. #50
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    ah para olcakki açılmamış bi kasa alıcaksın
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  11. #51

    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çalındı almayı düşünmüyor
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ otopsici
    Şehir içini de düşününce hafif güzel makine aslında.
    Az yakar çok kaçar.
    dediklerinde haklısın da abi
    eğer KLX250'ye, çinli pahalı makinelere para ayıracak biri olursa
    o zaman bu makineyi de düşünür.
    Şehir içinde dişli lastik önermem ama SUPER MOTO lastigi takarsaniz enduro lastigi çünkü dişlii lastik 3 diş basıyor yere ufak dönüşte kaçırabilirsin ama kaçıyor doğru

  12. #52
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    "CRF250L'in hafif ve kompakt su-soğutmalı tek silindirli 250cc DOHC motoru, düşük devirlerde düzgün ve dengeli bir tork üreterek arka tekerlek çekişine yardımcı olurken keyifli ve yumuşak bir sürüş sağlıyor. Aynı şekilde, kısa stroklu (76x55mm) motorun mükemmel yüksek devir performansı tüm devir aralıklarında dengeli ve son derece verimli bir motor gücü sunuyor.

    Böylesi geniş bir devir aralığına kolayca uyum gösteren bir motor yaratmak için, emme ve egzoz sisteminde çok fazla araştırma ve geliştirme çalışması yapıldı. Hem çap hem de uzunluk açısından gaz kelebeği gövdesi ve egzoz borusu için ideal iç boyutlar bulundu. Hava akışını en üst düzeye çıkarmak için yeniden tasarlanan viskoz hava filtresi ve 5.7l büyük hava kutusu kullanıldı.

    CRF250L motor ekibi, düşük-sürtünmeli subap grubu için bir yandan motor çıkışını artırmak, öte yandan çevre korumayla ilgili yüksek hedeflere ulaşmak amacıyla yeni ve son derece kompakt olan külbütör kolu tasarımı fikrini ortaya attı. Bu fikir, daha küçük bir silindir kapağının kullanılmasına olanak tanıdı. PGM-FI enjeksiyon sistemindeki hassas yakıt göstergesiyle birlikte iridyum bujilerin kullanılması yanma verimini daha da artırdı.
    "

    Şukadar yazı yazıyorlar, hep aynı tenere.... Benim motorum bile neredeyse aynı torku 2000 devir aşağıda veriyor, güç olarak çok daha düşük tabi. Yani demem şu ki; öyle bir yazıylar, yazıyorlar sanarsın içten yanmalı motoru yeniden keşfetmişler...

    Neyse, ideal motor, KLX e okadar para vereni anlamsız bulurum çünkü arada ciddi fark olmadığını düşünüyorum. Ama WR ye para veren adama bişey diyemem.

    Ve sanırım 8 senen sonra, buradan da okuduğumuz üzere bir çoğumuzun hayalini kurduğu, avrupada satılmak üzere olan CRF 250 M modelini getirirler artık...
    ferad ve sgurdal bunu beğendiler.
    #sürenadam

  13. #53
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "CRF250L'in hafif ve kompakt su-soğutmalı tek silindirli 250cc DOHC motoru, düşük devirlerde düzgün ve dengeli bir tork üreterek arka tekerlek çekişine yardımcı olurken keyifli ve yumuşak bir sürüş sağlıyor. Aynı şekilde, kısa stroklu (76x55mm) motorun mükemmel yüksek devir performansı tüm devir aralıklarında dengeli ve son derece verimli bir motor gücü sunuyor.

    Böylesi geniş bir devir aralığına kolayca uyum gösteren bir motor yaratmak için, emme ve egzoz sisteminde çok fazla araştırma ve geliştirme çalışması yapıldı. Hem çap hem de uzunluk açısından gaz kelebeği gövdesi ve egzoz borusu için ideal iç boyutlar bulundu. Hava akışını en üst düzeye çıkarmak için yeniden tasarlanan viskoz hava filtresi ve 5.7l büyük hava kutusu kullanıldı.

    CRF250L motor ekibi, düşük-sürtünmeli subap grubu için bir yandan motor çıkışını artırmak, öte yandan çevre korumayla ilgili yüksek hedeflere ulaşmak amacıyla yeni ve son derece kompakt olan külbütör kolu tasarımı fikrini ortaya attı. Bu fikir, daha küçük bir silindir kapağının kullanılmasına olanak tanıdı. PGM-FI enjeksiyon sistemindeki hassas yakıt göstergesiyle birlikte iridyum bujilerin kullanılması yanma verimini daha da artırdı.
    "

    Şukadar yazı yazıyorlar, hep aynı tenere.... Benim motorum bile neredeyse aynı torku 2000 devir aşağıda veriyor, güç olarak çok daha düşük tabi. Yani demem şu ki; öyle bir yazıylar, yazıyorlar sanarsın içten yanmalı motoru yeniden keşfetmişler...

    Neyse, ideal motor, KLX e okadar para vereni anlamsız bulurum çünkü arada ciddi fark olmadığını düşünüyorum. Ama WR ye para veren adama bişey diyemem.

    Ve sanırım 8 senen sonra, buradan da okuduğumuz üzere bir çoğumuzun hayalini kurduğu, avrupada satılmak üzere olan CRF 250 M modelini getirirler artık...
    http://acidmoto.ch/cms/sites/default...crf-250m-1.jpg
    Burda bahsettiğin Yamaha Tenere?Süper tenere?
    Neyse mesajımız bulunsunda takipte kalalım
    ozgur325 bunu beğendi.
    ANGARAJ

  14. #54
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burda bahsettiğin Yamaha Tenere?Süper tenere?
    Neyse mesajımız bulunsunda takipte kalalım
    Oha, terane yazacaktım... Tenere beni andıysa demek
    Ahmanamra ve lubof bunu beğendiler.
    #sürenadam

  15. #55
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    angaranın bağlarının siyanür'ü
    Bizim cafer'e laf etme
    daha ne istiyon.
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  16. #56
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Ahmanamra bunu beğendi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  17. #57
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    KLX öldüüüü diye yazan arkadaşlarım; hele bir motor yola çıksın bakalım... Zira ben Honda'yı sevsem de KLX üzerinde 22.000Km. yaptım, bir kere bile şikayet etmedim. Bu 22.000Km. içerisinde toprak yollar ve 9 günlük bir Doğu Karadeniz seyahati de var.

    KLX'in CRF'ye göre avantajları çok, benim için en önemlisi kendi imkanlarımla her türlü parçasına kolay ve ucuz ulaşabilmek. Çünkü bir çok parçası KLR250 platformunda değişmeden geliyor.

    Mekanik olarak oynanacak yeri fazla.

    Bigbore kit ile bambaşka bir makine haline gelebiliyor.

    Bakım aralıkları uzun.

    Ama Honda'nın servis avantajı, fiyat, ürün konsepti düşünülünce kötü bir motosiklet çıkmaz diye düşünüyorum. Bakalım kullanılsın görelim.
    Ahmanamra, zenon ve sgurdal bunu beğendiler.

  18. #58
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı aybarssurucu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KLX öldüüüü diye yazan arkadaşlarım; hele bir motor yola çıksın bakalım... Zira ben Honda'yı sevsem de KLX üzerinde 22.000Km. yaptım, bir kere bile şikayet etmedim. Bu 22.000Km. içerisinde toprak yollar ve 9 günlük bir Doğu Karadeniz seyahati de var.

    KLX'in CRF'ye göre avantajları çok, benim için en önemlisi kendi imkanlarımla her türlü parçasına kolay ve ucuz ulaşabilmek. Çünkü bir çok parçası KLR250 platformunda değişmeden geliyor.

    Mekanik olarak oynanacak yeri fazla.

    Bigbore kit ile bambaşka bir makine haline gelebiliyor.

    Bakım aralıkları uzun.

    Ama Honda'nın servis avantajı, fiyat, ürün konsepti düşünülünce kötü bir motosiklet çıkmaz diye düşünüyorum. Bakalım kullanılsın görelim.
    Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.

    Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bukadar etki etmesi yanlış. Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.

    Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...

    ---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------

    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...

    http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications
    #sürenadam

  19. #59
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    ben üstte bir arkadaşın dediğine katılıyorum. klx wr ile kıyas yapmıyorum cbr alacağınıza şunu alın diyorum

    arazide de performans arayanlar ktm si var husky si var onlara baksınlar
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  20. #60
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    İlk yazacağım şu; forum bu şekilde kullanmak ve karşılıklı görüş alışverişi elde etmek için kullanılır. Elinize sağlık, örnek olacak bir iletişimdeyiz.

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.
    Açıkçası CRF'nin parçalarına hiç bakmadım, ama Kawasaki parça konusunda hem sıkıntısız hem de kalitesi beni her zaman şaşırttı.


    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bu kadar etki etmesi yanlış.
    Kesinlikle doğru. Belki de fiyat farklarına yurtdışında bakmak lazım; bakarken de enjeksiyonlu satıldığı İngiltere'yi örnek alalım.

    Orada CRF250 L ; 3950GBP = 11376TL / KLX250 ; 13795TL anahtar teslim tüm vergiler dahil. Aradaki fark = 2419TL

    Dönelim TR'ye ; CRF250L = 9990TL olarak açıklandı. KLX ise 5000Euro = 11900TL civarı fiyatlanıyordu. Aradaki fark = 1910TL

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.

    Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...

    ---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------



    Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...

    http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications
    TR'ye karbüratörlü KLX çok az miktarda gelmiş olabilir. Ama 2009-2010-2011 hepsi Avrupa - Asya listesindeki enjeksiyonlu model. Sadece Amerika ve Avustralya karbüratörlü kullanıyor.

    Honda daha iyi motor yaptıysa da şaşırmam. Zamanında CBF150 ile 82.000Km. yaptım, hala en güzel yol hatıralarım onunla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

    Telefona dalıp edit süresini aşmışım; modlardan gören olursa bir önceki mesaj silinebilir.

    İlk yazacağım şu; forum bu şekilde kullanmak ve karşılıklı görüş alışverişi elde etmek için kullanılır. Elinize sağlık, örnek olacak bir iletişimdeyiz.

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.
    Açıkçası CRF'nin parçalarına hiç bakmadım, ama Kawasaki parça konusunda hem sıkıntısız hem de kalitesi beni her zaman şaşırttı.


    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bu kadar etki etmesi yanlış.
    Kesinlikle doğru. Belki de fiyat farklarına yurtdışında bakmak lazım; bakarken de enjeksiyonlu satıldığı İngiltere'yi örnek alalım.

    Orada CRF250 L ; 3950GBP = 11376TL / KLX250 ; 13795TL anahtar teslim tüm vergiler dahil. Aradaki fark = 2419TL

    Dönelim TR'ye ; CRF250L = 9990TL olarak açıklandı. KLX ise 5000Euro = 11900TL civarı fiyatlanıyordu. Aradaki fark = 1910TL

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.

    Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...

    ---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------



    Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...

    http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications
    TR'ye karbüratörlü KLX çok az miktarda gelmiş olabilir. Ama 2009-2010-2011 hepsi Avrupa - Asya listesindeki enjeksiyonlu model. Sadece Amerika ve Avustralya karbüratörlü kullanıyor.

    Honda daha iyi motor yaptıysa da şaşırmam. Zamanında CBF150 ile 82.000Km. yaptım, hala en güzel yol hatıralarım onunla.

    Dikkat; Honda CRF250L Kawasaki kadar ayarlanabilir bir süspansiyona sahip değil.

    Ön çatal Honda 43mm / KLX 48mm

    Honda 17kW / 8500rpm - 22nM / 7000rpm.
    KLX 16KW / 7500rpm - 20.50nM / 7000rpm.

    Honda motor olarak 1 adım önde.
    pistolpitt, cenkito ve sgurdal bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123451353 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler