acayüp , baba kayalardaki motor seninmi geçen gördüm.
er 5 le gt 250 kıyaslamak çok yanlıştır bilginize er 5 kavasakinin gpz 500 den 60 beygir başlayan,kle 500 50 beygir ve en 500 de kullanılan 40 beygir motorun sıkıştırma oranları ve piston çaplarıyla oynanmış değişik verdiyonlarıdır ama sonuçta aynı motorlar hepsinde kullanılmışeır.ve malesef benzin düşmanıdır sınırlarında kullanıldıklarında 150 160 km gibi 100 km de 7-8 litre yakarlar.
bence buradaki arkadaşlar kullanım tarzından çok kullanım amacına istinaden gt 250 yi seçmişler ben R1 i satıp gt yi aldım R1 in 100 km 9-11 litre yakdığını düşünecek olursanız neden böyle bişey yaptığımı anlarsınız.
gt 250 aslında benim için yeni başlama motorundan daha çok işi bilen adamın motoru.
eksileri:
1-kalıbına aldanıp sürekli redline kullanılmaya çalışılması motorun sonu olur.
2-orjinal lastikleri berbat.virajlar sakat oluyo.
3-arka firen çok zayıf.
artıları:
1-tabiki yakıtı 3-4 litre 100 km de belki aşırı sıkıştırmada 5 litre .
2-olmazsa olmaz görünüşü.
3-zincir dişli takımı 270 tl.
4-diğer sarf malzemeleri tel,yağ filitresi,balata vs vs ucuz.
5-ve inanın benim otorum 36.000 de hala tık ses gelmedi motor arızası verenler tamamen kullanıcı hatası.