Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5581

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    ben anlamıyorum yaa rodajda bile 7bin deviri geçmedne kullandım yinede son fiyata yakın bi oran çıkmıştı, nasıl iş anlamadım
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5582

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Kawa Ninja 250R
    Merhaba hyocular nasılsınız , Nasıl gidiyor hayat sizin topic aktif her zaman
    Okan KETENCİ
    ßazı rüyalar görülmeye,ßazı gerçekler yaşanmaya
    değerdir.En güzel gerçeğimsin,gördüğüm en güzel rüya sensin.........:salut:

  3. #5583

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı dread adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba hyocular nasılsınız , Nasıl gidiyor hayat sizin topic aktif her zaman
    forumdaki en aktif başlık bizimki herhalde
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  4. #5584
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı Gnusher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyo ların enjeksiyon sistemine gelince şahsıma adına köşe bucak kaçacağım makinelerdir. Çünkü karb. lü makinede herhangi bir arıza durumunda insan kendi bile nispeten bazı sorunları çözebilir. Enjeksiyon sistemine sahip makineler ayrıca hassas olurlar. Belli bazı mekanik parçaların üretiminde bile yeterli kaliteyi henüz yakalayamamış bu markanın enjeksiyon sistemine sahip bir motorunu almak mantıklı değil bence. Tamamen şahsi fikrim alan güle güle kullansın inşallah. Kanuni de benim gibi karamsar düşünen insanların fikrini değiştirsin.


    Servisi unutmuşum.Bir de servisiyle ilgili bu kadar şikayet varken... Sonuçta bu ülkede sağlam beyinde hata var deyip beyin al gel diyen usta var. Adam beyin alıyo geliyo bir de bakıyo ki sorun bambaşkaymış.250euro boşa gitmiş meğer. Sonra ülkemde 100eurodan satmaya çalışıyo. O beyni alacan ustaya monte edecen bedavaya. Neyse konuyu saptırmıyim..Bu son anlattığım ustann kanuniyle bir alaaksı yoktur.
    Bence enjeksiyon sistemine o kadar kötü gözle bakmamalısın.Bugün elektronik devreler her türlü kullandığımız alette mevcut.Çamaşır makinesi , bulaşık makinesi ......Ancak motosikletlere baya geç gelmiştir.Tamamen mekanik yerine artık yavaş yavaş enjeksiyonlu ve elektronik beyinli motosikletlere alışmamız lazım.Yakıt tasarrufu , doğaya salınan zararlı gazların tamamen engellenmesi göz ardı edilemiyecek bir fayda.Buna sırtımızı dönemeyiz.Enjeksiyonlu sistemlerin bildiğim tek dezavantajı temiz olmayan benzin kullanıldığında tıkanma olması ve bakımının karbüratördeki pisliği temizlemek kadar kolay olmaması.Bunun haricinde Türkiye'de enjeksiyonlu motor kullanan sayısız insandan hiç bir şikayet yok.Enjeksiyon sistemi yüzünden yolda kalanı daha duymadık.

  5. #5585
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Enjeksiyon sisteminin faydaları zaten ortada. Benimde keşke imkanım olsada bu sisteme sahip güzel bir makine alabilsem. Hyoların makinesi biraz nazik biliyorsun. Üretimde ufak kalitesizlikler olduğuda açık. Şu anda servisinin de kanunide olduğunu göz önünde bulundurunca enjeksiyonlu versiyonu almak çok doğru olmayabilir diye düşündüm sadece, markaya özel yani. Daha sonrada bunun bana ait bir önyargı olduğunu ekledim ve temennimin kanuninin benim bu önyargımı yıkması yönünde olduğunu belirttim. Sonuçta her usta ya da bu işlerden anlayan herkesin kurcalayabileceği bir sistem değil. Hatta kurcalanacak pek bir yeri yok. Üstüne üstlük parça olarakta maliyetli. Ama servis ve güvenilirlik normlarından burdaki kullanıcılardan geçer not alırsa tabiki karbüratör sistemine göre tercih edilir olacaktır.

  6. #5586
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    şu devir konusunda bende size bitavsiye veriyim

    8500 deviri geçmemeye özen gösterin
    bi motorun sağlıklı uzun süre yaşamasını sağlayan önemli faktörlerden biri sıkıştırmak dışında redline'nın başladığı devirin 2000-2500 devir altında kullanmak en makuludür
    tabi arada çıkarsınız ona sözüm yok illaki olacak ama genel kullanımınız buna göre olsun
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  7. #5587
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu devir konusunda bende size bitavsiye veriyim

    8500 deviri geçmemeye özen gösterin
    bi motorun sağlıklı uzun süre yaşamasını sağlayan önemli faktörlerden biri sıkıştırmak dışında redline'nın başladığı devirin 2000-2500 devir altında kullanmak en makuludür
    tabi arada çıkarsınız ona sözüm yok illaki olacak ama genel kullanımınız buna göre olsun
    Haklısın devirli kullanmanın hiçbir mantığı yok.Sadece fazla yakıt tüketiminden başka bir işe yaramaz.Zaten 5 nci viteste 8.000 devir civarlarında rahatlıkla 120'yi geçebiliyo.8.000 devir üstü belki otobanda gereklidir.Ancak onun haricinde 7.000 devirde vites değiştirmek gayet mantıklı.

  8. #5588
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    hyosung ıle s&t kanuninin sele leri farklıymıs ne farkı var acaba ?
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  9. #5589
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın devirli kullanmanın hiçbir mantığı yok.Sadece fazla yakıt tüketiminden başka bir işe yaramaz.Zaten 5 nci viteste 8.000 devir civarlarında rahatlıkla 120'yi geçebiliyo.8.000 devir üstü belki otobanda gereklidir.Ancak onun haricinde 7.000 devirde vites değiştirmek gayet mantıklı.
    8500 devirde 140 felan gibi hızları yapabiliyor olması lasım
    gayet yeterli
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  10. #5590

    Üyelik
    28 Haziran 2009
    mrb. ben bir scooter aldım dun scooterı satan adamın bırde garajında gt250 vardı zaten bu motoru bayağdır incelemekteydım birde orda görünce aşık oldum scooterı motor kullanmayı öğrenmek için alıorum cunku 1.8 carismadan baska motorlu taşıt kullanmadım boyum 1.85 73 kg um bu motoru aldıktan sonra çabuk ısınabılırmıyım hakımıyet nasıl olur scooterı uzun süre kullanmalımıyım yoksa

  11. #5591
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı Gnusher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enjeksiyon sisteminin faydaları zaten ortada. Benimde keşke imkanım olsada bu sisteme sahip güzel bir makine alabilsem. Hyoların makinesi biraz nazik biliyorsun. Üretimde ufak kalitesizlikler olduğuda açık. Şu anda servisinin de kanunide olduğunu göz önünde bulundurunca enjeksiyonlu versiyonu almak çok doğru olmayabilir diye düşündüm sadece, markaya özel yani. Daha sonrada bunun bana ait bir önyargı olduğunu ekledim ve temennimin kanuninin benim bu önyargımı yıkması yönünde olduğunu belirttim. Sonuçta her usta ya da bu işlerden anlayan herkesin kurcalayabileceği bir sistem değil. Hatta kurcalanacak pek bir yeri yok. Üstüne üstlük parça olarakta maliyetli. Ama servis ve güvenilirlik normlarından burdaki kullanıcılardan geçer not alırsa tabiki karbüratör sistemine göre tercih edilir olacaktır.
    dostum enjeksiyon ve kanuni hakkındaki çekinceni anlıyorum.ikisi aynı cümle içinde ironi yaratıyor.ama şukadarını söyleyim s&t leri zaten her kanuni bayisi satmıyor ve her kanuni serviside bakmıyor.servisleri ve ustaları seçerek yetki belgesi veriyorlar.ama güzel yurdumda herşeyde oldugu gibi ustalıkda görece bir kavram
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  12. #5592
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung ıle s&t kanuninin sele leri farklıymıs ne farkı var acaba ?
    ne alaka? kim diyor bunu? yok öyle bi şey...

  13. #5593
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum enjeksiyon ve kanuni hakkındaki çekinceni anlıyorum.ikisi aynı cümle içinde ironi yaratıyor.ama şukadarını söyleyim s&t leri zaten her kanuni bayisi satmıyor ve her kanuni serviside bakmıyor.servisleri ve ustaları seçerek yetki belgesi veriyorlar.ama güzel yurdumda herşeyde oldugu gibi ustalıkda görece bir kavram
    Evet dostum kesinlikle beni anlamışsın. Aynı dili konuşuyoruz. Yetki belgesi meselesini bilmiyordum. Ama bu noktadaki ayrımda senin gibi, ciddi bir çalışma yapıldığından şüpheliyim

  14. #5594

    Üyelik
    22 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul/// Çapa
    Motosikleti
    ==Honda CBR 600F Tricolour==
    arkadaşlar şu günlerde bi hyosung 250r almak üzereyim tecrübeli olanlardan karşılaşabileceğim sorunlar(teknik,sürüş,parça,arıza-krank,,buji vs.) ,,,, kullanırken dikkat etmem gereken spesifik şeyler varsa vs... hakkında yardımcı olmalarını istiyorum ayrıca alacağım motorun çok km yapmış olması bi avantaj yada sorun olarak döner mi bana(hyosug a spesifik olarak soruyorum)..

  15. #5595
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    hyosung 250r dedigine göre ikinci el alacaksın.hyosunga özel spesifik durum olarak bir tek krank kırma olayını sayabilirisin.buda bu forumda ve diger bütün forumlardada kabul gördügü gibi tamamen agresif sürüş tarzından kaynaklanıyor.aynı motoru kullanan cometlerde böyle bir durum hiç duymadım.onun dışında herhangi bir motosiklette nelere dikkat edilirse buda aynı.kilometresinin çok olmasının avantajıda olur dezavantajıda.iyi yönden bakarsan motosikletin en sıkıcı ve sancılı evresi rodaj bitmiş olur motorda herhangi bir kusur yada fabrikasyon hatası falan varsa ortaya çıkmış olur ama sahibide bu yüzden satıyorda olabilir.ayrıca sende bir süre sonra degiştirmek istediginde aldıgın fiyatın yarısı gibi bir fiyata satabileceksin.yani bu konu çoookkk yoruma açık kesin ve net konuşmak yanıltıcı olabilir.teknik ve sürüş konusu dersen daha önce sport bir motor kullanmadıysan oturuş pozisyonu seni biraz yorar kıvrak bir motordur ama şehir içindede kuryeler gib aralara girip kaldırmlara çıkamazsın.hyosunglara parça bulunmuyor diyorlar ama s&t ile aralarındaki fark enjeksiyon ve 2009 modellerdeki gösterge paneli.ben cumaertesi 16.000 bakımına gittim.şu ana kadar sadece extra olarak zincir degişitrdim. arkadaşlar sizde bi el atın
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  16. #5596

    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    mardin
    Motosikleti
    ramzey125.zealsungs200.. s&t gt250r
    arkadaşlar iyi akşamlar öncelikle hep birlikte bu duaya amin diyelim.YA RABBİ APRİLLADAN (A.DAN Z.YE ) ZEALSUNA BÜTÜN CÜMLE MOTORLARI VE MOTORCU KARDEŞLERİMİZİ İŞİNİN EHLİ OLMAYAN SERVİSLERDEN KORU YA RABBİM AMİİİİNNN.... canlar biliyorsunuz tabir yeindeyse iki üç gündür ağlıyordum üstüne titrediğim yeni aldığım motorum servise gidip bujileri temizletelim derken bozmuştuk..o sory denyo bujinin tırnaklarını bozmuş demişttim ya helal süt emmiş bir motorcum var diye ona gittim.bakın adamın kalitesii burda belli oluyor.adam bana dediki memetci o denyo senin motorun neresini elledi dedi .ben senin makinanı sadece işinin ehli olan bir srviste açılmasını isterim dedi bende dedimki abi adam açtı depoyu bujileri çıkarttı temizledi ayarladı yerine taktı usta dedi git kardeşimmakina soğusun akşama doğru gel ben bıraktım 3-4 saat sonra beni aradı gel motorunu al diye gittim gaz vermden marşa dokundunmu resmen saz çalışıyor tın tın tın resmen saat gibi istikrarlı çalışıyor abi ne yaptın dedim usta bujinin tırnaklarını çok ykınlaştırmıştı onu düzelttim taktım dedi.borcum nedir deim olaya bakın dediki mkinanı bir daha o adamların eline koyma yeter para mala kabul etmedi ettim etmedim dedi bn bunu para için yapmıyorum makinan temiz o adamların eline bırakma yeter dedi.ne diiyim arkadaşlar inanın çok mutluyum ... ayrıca pazar gününden beri anca 280 km yaptım bee..

    zonta bakımın hayırlı olsun banada iki buji lazım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 PM ----------

    enjeksiyon sistemi sonuçte yeni nesil bir yakıt sistemi..ve aldığınız benzini biliyorsanız arada bir enjeksiyon temizleyici kullanın sorun olmaz inşaallah ben bir haftadır kullanıyorum çok memnunum.. ne tecrübe ama..
    [B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]

  17. #5597

    Üyelik
    22 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul/// Çapa
    Motosikleti
    ==Honda CBR 600F Tricolour==
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung 250r dedigine göre ikinci el alacaksın.hyosunga özel spesifik durum olarak bir tek krank kırma olayını sayabilirisin.buda bu forumda ve diger bütün forumlardada kabul gördügü gibi tamamen agresif sürüş tarzından kaynaklanıyor.aynı motoru kullanan cometlerde böyle bir durum hiç duymadım.onun dışında herhangi bir motosiklette nelere dikkat edilirse buda aynı.kilometresinin çok olmasının avantajıda olur dezavantajıda.iyi yönden bakarsan motosikletin en sıkıcı ve sancılı evresi rodaj bitmiş olur motorda herhangi bir kusur yada fabrikasyon hatası falan varsa ortaya çıkmış olur ama sahibide bu yüzden satıyorda olabilir.ayrıca sende bir süre sonra degiştirmek istediginde aldıgın fiyatın yarısı gibi bir fiyata satabileceksin.yani bu konu çoookkk yoruma açık kesin ve net konuşmak yanıltıcı olabilir.teknik ve sürüş konusu dersen daha önce sport bir motor kullanmadıysan oturuş pozisyonu seni biraz yorar kıvrak bir motordur ama şehir içindede kuryeler gib aralara girip kaldırmlara çıkamazsın.hyosunglara parça bulunmuyor diyorlar ama s&t ile aralarındaki fark enjeksiyon ve 2009 modellerdeki gösterge paneli.ben cumaertesi 16.000 bakımına gittim.şu ana kadar sadece extra olarak zincir degişitrdim. arkadaşlar sizde bi el atın
    kardes sagol....benim açımdan yararlı seyler yazmışsın...kuryeler gıbı aralara giremezsın derken motorun kalıbından dolayı mı...yoksa akselerasyon olayı mı iyi değil? düşük viteslerde hızlanma sorunu olabiliyor diye duymuştum acaba onu mu kastediosun merak ettim...bide motordan iyi ses alabilmek için hangi marka egzos tavsiye edersiniz ben ses olayına resmen aşığım....

  18. #5598
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı DR.TOLGA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardes sagol....benim açımdan yararlı seyler yazmışsın...kuryeler gıbı aralara giremezsın derken motorun kalıbından dolayı mı...yoksa akselerasyon olayı mı iyi değil? düşük viteslerde hızlanma sorunu olabiliyor diye duymuştum acaba onu mu kastediosun merak ettim...bide motordan iyi ses alabilmek için hangi marka egzos tavsiye edersiniz ben ses olayına resmen aşığım....
    Hızlanma sorunu yok.Motor çok güzel hızlanıyo.Sonuçta 30 beygirlik motor.Bir solukta 140'ı görebilirisin.160'a kadar da yolu var.Motor spor tarz bir motor olduğu için şehir içinde kısa mesafelerdeki manevralarda bileklerin depoya değdiğinden manevra kabiliyeti kısıtlı.Zaten bütün spor motorlarda böyledir.Ben de kuryelerin en çok kullandığı motor olan cbf150'yi kullanmış biri olarak şehir içinde veya dağ bayır kullanırken aynı konforu gt250r'de bulamıyorum.Ancak asfalta çıktığında da gt250r mükemmel yol alıyo.Yani sonuçta tarz meselesi.Eğer genelde uzun yolda kullanırım dersen gt250r daha rahat ve konforludur.Ancak daha çok şehir içinde kullanıcam dersen cbf150 gibi bir motor almalısın.Sonuçta ihtiyacına göre karar verip ona göre tarz belirlemelisin.

  19. #5599
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Arkadaşlar bir konuyu size danışayım;

    Geçen hafta P.tesi günü motorla mutlu ve mesut bir şekilde giderken, gazı kesince motor aniden yavaşladı sanki fren yapmışım gibi.

    Ön frene asılmadım, arka frene basmadım "her halde bana öyle geldi" deyip bir-iki deneme daha yaptım, baktım motor frene basılmış gibi yavaşlıyor, sonra ben deneme yanılma yaparken durum düzeldi.
    Biraz yol aldıktan sonra tekrar arka frene bastım ve aynı numarayı gene yaptı.Ben de arka fren kullanmadan motora bindim.
    İzmir'e gelince motoru servise götürdüm.Motor kontrol edildi.
    Aramızdaki diyalog:

    Servis:-"Arka fren merkezi arızalı, Fren sırasında hortumlara giden yağ geri çekilmiyor ve fren takılı kalıyor, sen bu olayı geç farketmişsin, arızalı merkez balataları de bitirmiş.Balatalar ve fren merkezi değişecek"

    Ben:-"Ya, bu motorun 2. sahibiyim, ama, motor daha 2 yaşına gireli 1 hafta oldu, bu merkez ne çabuk bozuldu"

    Servis:-"Sen güzel kullanıyorsun, ama, ilk sahibi agresif ve hoyrat kullanmıştır, sonuçta bu motor racinge başlayacaklar için acemi motoru, ilk sahibi kim bilir neler yaptı"

    -"Tamam" dedim, balatalar ve arka fren merkezi değişti.

    Servis bana -:"Zinciri ayarlıyoruz fakat, geri bollaşıyor, bu zincirin bittiğinin işaretidir, zincir değişecek" dedi.Ben "Gelecek ay değiştirelim" deyince de "gelecek aya kalmasın, yoksa tüm zincir dişlilerini de değiştirmek zorunda kalacağız" dedi.

    Şimdi, sizden öğrenmek istediklerim:

    1- 13 ayda, ne kadar hor kullanılırsa kullanılsın fren merkezi bozulur mu?
    2- Bana "Bu merkezler tamir olmuyor, arabanınki gibi değil, içinin parçaları değişmiyor" dendi.Bu doğru mu?
    3- 13 Ayda zincir aşınıp, kullanım ömrü biter mi? Zincire kendim de baktım, tabii olarak bir şey anlamadım.Yalnız, zinciri gerdiler, motoru çalıştırıp gaz verince zincir bolaldı.Ben 3-4 defa acemilikten dolayı 2. viteste kalkmıştım, bunu etkisi olur mu?
    4-Zinciri değiştirmem gerekli mi?
    5-Zincir için bana -"150-200" TL arası dediler, net.te baktım o civarda satılan zincirler var, değiştirmem gerekirse ne marka zincir alayım?

  20. #5600

    Üyelik
    22 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul/// Çapa
    Motosikleti
    ==Honda CBR 600F Tricolour==
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızlanma sorunu yok.Motor çok güzel hızlanıyo.Sonuçta 30 beygirlik motor.Bir solukta 140'ı görebilirisin.160'a kadar da yolu var.Motor spor tarz bir motor olduğu için şehir içinde kısa mesafelerdeki manevralarda bileklerin depoya değdiğinden manevra kabiliyeti kısıtlı.Zaten bütün spor motorlarda böyledir.Ben de kuryelerin en çok kullandığı motor olan cbf150'yi kullanmış biri olarak şehir içinde veya dağ bayır kullanırken aynı konforu gt250r'de bulamıyorum.Ancak asfalta çıktığında da gt250r mükemmel yol alıyo.Yani sonuçta tarz meselesi.Eğer genelde uzun yolda kullanırım dersen gt250r daha rahat ve konforludur.Ancak daha çok şehir içinde kullanıcam dersen cbf150 gibi bir motor almalısın.Sonuçta ihtiyacına göre karar verip ona göre tarz belirlemelisin.
    verdiğin bilgiler için teşekkürler kardeş
    sport model istiyorum,,ancak kafam bi miktar kırık(bide 2 tane sağlam trafik kazası vukatım var) ondan çok deli hızlar da yapmasın istiyorum,,bi de sport modellerin sesinin aşığıyım...ondan kendime en uygunu 250r olur die düşündüm....bide seninki baktımda 2009 sanırım...2008 ve 2009 larda krank sorununu aşmışlar diolar sen de duydun mu bunu?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)

Bu Konudaki Etiketler