Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261

    Üyelik
    18 Mayıs 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    XVS Dragstar 650
    Bende RKS 250 alalı 1 hafta bile olmuyor.2013 model 8000 km de.Motor gıcır gıcırdı aldığımda açıkçası.Binen arkadaş iyi bakmış.7000 liraya aldım.Genel olarak memnunum.Ön camım yok.Yüksek hızlara çıktığımda motor titremeye başlıyor.100 kilometede titriyor mesela ama ben zaten en fazla 80 le giden bir insanım bunu dert etmiyorum.Görüntüsü çok hoş (ön far yeri hariç).Yalnız egzozu açtırmakta kararlıyım ses beni doyurmuyor.Birde RKS yazan yeri bir şekilde kapatmam lazım ama yöntem bulamıyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262

    Üyelik
    29 Haziran 2015
    hocam , titreme derken vibrasyonmu yoksa yolda gezinmemi 100 de ?

  3. #263

    Üyelik
    18 Mayıs 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    XVS Dragstar 650
    Düz yolda giderken ibre 100 ü gösterdiğinde titriyor işte.Yani daha fazla basma diyor.

    Bu arada sahibinden.com dan aldığım sissy barın delikleri benim motoruma denk gelmedi.Geri göndericem.Bu sissy bar sorununu nasıl halledicem bilmiyorum.avrasya09 nickli arkadaşla iletişime geçtim fakat 400 lira fiyat söyledi.

    Birde lastik konusu var.Tavsiye ettiğiniz herhangi bir marka var mı ? Tabi michelin,pirelli gibi pahalı olanları söylemeyin

  4. #264
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    titreme olayını dişli değişimi ile çok rahat aşarsınız, kesinlikle sorun değil, yurt dışında bu motoru orijinal dişlileriyle kullananlar çok az, bizim dişliler bayır tırmanmayı kolaylaştıracak şekilde dizayn edilmiş, düz yerde yaşayanlar dişlilerle oynuyorlar, önceki sayfalarda yazmıştım, kendim de dişli değişicem bir ara ...

    sisy bar için de bu konuda yazdıklarıma bakabilirsiniz ...

    lastik için para yoksa sava, varsa Japonlardan kafana göre

    Alıntı gooner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düz yolda giderken ibre 100 ü gösterdiğinde titriyor işte.Yani daha fazla basma diyor.

    Bu arada sahibinden.com dan aldığım sissy barın delikleri benim motoruma denk gelmedi.Geri göndericem.Bu sissy bar sorununu nasıl halledicem bilmiyorum.avrasya09 nickli arkadaşla iletişime geçtim fakat 400 lira fiyat söyledi.

    Birde lastik konusu var.Tavsiye ettiğiniz herhangi bir marka var mı ? Tabi michelin,pirelli gibi pahalı olanları söylemeyin

  5. #265
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    motorda gıcırtılar vardı, nedeni anlaşıldı ve bugün hallettik
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...r-geliyor.html

    her iki egzozda 8 adet delik var benden önceki sahibi delmiş, onları kapatmam gerekiyor, muhtemelen istediğim geri basıncı son süratte o sebepten yakalayamıyorum, gittiğim yetkili servis kullanıcılar memnun dedi, oraya gidip gelen 3 adet cruiser 250 görüyordum, 130-140 yapıyorlar dedi, senin yol tutma sorunun camdan olabilir dedi ...

    ön dişli değişimi için zincirin uzamasını bekleyeceğiz

    gittiğim Mecidiyeköy yetkili servisinde regal raptorda var, 250ec6 mı neydi, arka lastik 160/80/16 idi, ön ince lastikli daha büyük jantlıydı, epey heybetli duruyordu mat siyahtı, aynanın orada boya atmıştı, parça kalitesi olarak sanki bizden bir adım önde gibi geldi, selesi daha iyi duruyordu mesela sonra 2006 250cc regal geldi, 2.el baktırmadan almış, yağ-su vs kaçırıyor diyordu ...

  6. #266
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Modifiye cdi unitesinden haberi olan var mi acaba? Tum sinirlamalar kaldirilmis, tork ve guc egrileri iyilestirilmis deniyor, chip tuning gibi bir sey yapilmis, deneyen var mi? Benim motora ozel amazonda 65 usd....

  7. #267

    Üyelik
    29 Haziran 2015
    sayın polo34 size ulaşacagım bi fb adresi falan varmı

  8. #268
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    facebook kullanmıyorum, buradan ortaya ya da özelden de yazabilirsiniz ...

    bu arada aşağıdakini aldım
    ECU CDI Box Ignitor Ignition Derestrict Fit For KEEWAY Cruiser Dorado 250 Motorcycle
    http://www.amazon.com/Ignitor-Igniti.../dp/B00L275JWE

    Strong environment adaptation , high reliability
    Low & high speed ignition performance
    Ignition energy and stability,Strong resistance to interference
    Higher Rev Limit,Removes Speed Limiter
    Improved Timing Curves, Increased Spark Energy
    Improved Throttle Response,Easier Starting
    No horsepower limit,No Modification Needed,Easy To Install

    egzoz emisyon testleri sebebiyle motorlarda belirli bir devirde kesici olabilir deniyor, biraz ötesi için bu tip beyin üniteleri kullanmak gerekiyormuş...

  9. #269
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    facebook kullanmıyorum, buradan ortaya ya da özelden de yazabilirsiniz ...

    bu arada aşağıdakini aldım
    ECU CDI Box Ignitor Ignition Derestrict Fit For KEEWAY Cruiser Dorado 250 Motorcycle
    http://www.amazon.com/Ignitor-Igniti.../dp/B00L275JWE

    Strong environment adaptation , high reliability
    Low & high speed ignition performance
    Ignition energy and stability,Strong resistance to interference
    Higher Rev Limit,Removes Speed Limiter
    Improved Timing Curves, Increased Spark Energy
    Improved Throttle Response,Easier Starting
    No horsepower limit,No Modification Needed,Easy To Install

    egzoz emisyon testleri sebebiyle motorlarda belirli bir devirde kesici olabilir deniyor, biraz ötesi için bu tip beyin üniteleri kullanmak gerekiyormuş...
    Ben yakın zamanda motorun beynine bakacağım programlanabilir mi diye, programlanamazsa V2 motor için programlanabilir beyin alıp kendim enjeksiyon haritası yazacağım; hazır beyin bulunduğundan haberim yoktu değerlendirilebilir.

  10. #270
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    facebook kullanmıyorum, buradan ortaya ya da özelden de yazabilirsiniz ...

    bu arada aşağıdakini aldım
    ECU CDI Box Ignitor Ignition Derestrict Fit For KEEWAY Cruiser Dorado 250 Motorcycle
    http://www.amazon.com/Ignitor-Igniti.../dp/B00L275JWE

    Strong environment adaptation , high reliability
    Low & high speed ignition performance
    Ignition energy and stability,Strong resistance to interference
    Higher Rev Limit,Removes Speed Limiter
    Improved Timing Curves, Increased Spark Energy
    Improved Throttle Response,Easier Starting
    No horsepower limit,No Modification Needed,Easy To Install

    egzoz emisyon testleri sebebiyle motorlarda belirli bir devirde kesici olabilir deniyor, biraz ötesi için bu tip beyin üniteleri kullanmak gerekiyormuş...
    Hayırlı ossun ve kolay gelsin. Umarım ihtiyacını karşılar.
    Aman dikkat, performansı arttırayım derken, elektrik devresine yada motosiklete zarar vermeyesin.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  11. #271

    Üyelik
    18 Mayıs 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    XVS Dragstar 650
    Sissy Bar buldum

    http://www.motosikletsepeti.com/urun/arka-sirt-dayanak-sisi-bar-kuba-superlight/3682

    Superlight için yazıyor ama Cruiser 250 içinde uyumlu.Biraz önce taktım.Güzel durdu.Fiyatıda uygun bence.

  12. #272

    Üyelik
    12 Ocak 2014
    Alıntı avrasya09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar bende cruiser 250 ile aranıza katıldım daha önce gene rks titanic kullanmıştım. uzun araştırmalar sonucu rks ye güvendim ve güvenimi boşa çıkartmadı. şimdide 2012 model 6700 km de bir cruiser aldım . ufak tefek masrafları var ama zor şeyler değil. sağolsun aldığım arkadaş sadece binmiş hiç bakmamış ama genede temizdi motor. üzerine yapabileceğim extra şeyler nedir yada sizler neler yaptınız bana bir fikir vermenizi rica ediyorum. Ayrıca biz motosiklet metal aksesuarı üretiyoruz. saf kroımdan bir sisy bar ve taşıma demiri taktım motoruma motor koruma demiride yaptık nikelaj olmasını bekliyorum şu anda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

    http://i.hizliresim.com/LaOglV.jpg

    http://i.hizliresim.com/rQJ85P.jpg

    http://i.hizliresim.com/7kyXal.jpg

    son resimde motor biraz kirli kusura bakmayın :D
    merhabalar avrasya09 krom kaplama yapıyormusunuz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

    http://i.hizliresim.com/XvaZrR.jpg

    yazıları beyaz yapadım ama yardım taelep ediyorum

  13. #273

    Üyelik
    18 Mayıs 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    XVS Dragstar 650
    Merhaba,

    Egzoz açtırma konusunda birkaç şey soracaktım.Bu işlem 2 şekilde oluyor anladığım kadarıyla.Ya susturucu deliniyor yada açık egzoz alınıyor.2. seçenek baya masraflı oluyor ama daha sağlıklı sanırım.Birde susturucu delinince muayeneden geçemez diyorlar.Ne kadar doğru bilmiyorum.

    Bende 2013 model RKS 250 var biliyorsunuz.Sesi beni tatmin etmiyor.Ne yapmamı önerirsiniz ? Hangi seçenek daha mantıklı ? Açık egzoz almak istersem nerden temin edebilirim,maliyeti ne olur ? Susturucuyu deldirirsem çıkan sesten pişman olma ihtimalim var mıdır ? Tekrar kapatılabilir mi ?

    Hoşçakalın..

  14. #274

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    arkadaşlar merhaba motorun lastiklerini değiştireceğim aldığım arkadaş öne 100 80 16 arkaya 120 80 16 duro sıfır lastik takmış ancak ön lastikten hiç memnun değilim özellikle benzincilerde en ufak frende kayıyor geçen bu yüzden yan yatırdım motoru...Bir de dönüşlerde hiç güven vermiyor sanki ön taraf kendini bırakacak gibi geliyor..İzmirde buz motoru aradım orijinal lastiklerinin olmadığını diğer markalarda da çok pahalı olduğunu söyledi öne 120 80 16 arkaya 140 70 16 michealin city grip scooter lastiğini takacaklarını ve 10 numara olacağını söyledi...Benim pek içime sinmedi...şimdi sadece şunu sorcağım..Arka lastikte kayma vs yok öne 110 90 16 yerine 120 80 16 alsam yani ön ve arka ikisi de 120 80 16 olsa nasıl olur, yol tutuşunu daha iyi yapmak istiyorum...Sıfır lastiği kenara atmak istemiyorum...Şimdiden teşekkürler...

  15. #275
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba motorun lastiklerini değiştireceğim aldığım arkadaş öne 100 80 16 arkaya 120 80 16 duro sıfır lastik takmış ancak ön lastikten hiç memnun değilim özellikle benzincilerde en ufak frende kayıyor geçen bu yüzden yan yatırdım motoru...Bir de dönüşlerde hiç güven vermiyor sanki ön taraf kendini bırakacak gibi geliyor..İzmirde buz motoru aradım orijinal lastiklerinin olmadığını diğer markalarda da çok pahalı olduğunu söyledi öne 120 80 16 arkaya 140 70 16 michealin city grip scooter lastiğini takacaklarını ve 10 numara olacağını söyledi...Benim pek içime sinmedi...şimdi sadece şunu sorcağım..Arka lastikte kayma vs yok öne 110 90 16 yerine 120 80 16 alsam yani ön ve arka ikisi de 120 80 16 olsa nasıl olur, yol tutuşunu daha iyi yapmak istiyorum...Sıfır lastiği kenara atmak istemiyorum...Şimdiden teşekkürler...
    ben öne 120 80 16, arkaya 130 80 16 aldım, şu an yurt dışındayım, sava marka aldık, geçmişte sayfalarda detay var, lastikdeposu.com'a avrupadan ithal geçen cuma ulaşmış olması gerekiyordu, 1 aydır lastik bekliyorum, bana eve yollayacaklardı, çarşamba lastikleri takmış olurum diye düşünüyorum, savalar 310 tl falandı...
    alacaksanız orayı tercih edebilirsiniz, lastikler henüz yeni üretilmiş, taze taze durumdalar

    ön arka aynı desen aynı marka olursa güvenli olur, ayrıca orijinal ölçüye en yakın lastiği takmak her zaman lazım, benim takacaklarım orjinaline muadil ölçü oluyor...

  16. #276

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    duro lastik sıfır benim sadece 120 80 16 var duroda ikisini de 120 80 16 yapsam arka illa kalın mı olması lazım bir boy..öne 120 80 16 taksam bir lastikle kurtarcam...

  17. #277
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Lastiklerin yük taşıma limitlerine de bakarsınız, ayrıca ön arka lastiği aynı ebatta olan Cruiser chopper motor var mı onu da araştırın derim...

    WWW.lastikdeposu.com.tr

    Bu site beni mağdur etti, Temmuz olmadan lastiklerim gelir diyorlardı, en Son geçen cuma kargolanacak diyorlardı, dolandırılmaktan korkmaya başladım...

  18. #278
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Bizim düldül büyük abileriyle mehmetçik tesisleri şu an...



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

    Bugünkü 185 km'lik sürüş izlenimlerim

    Artılar
    -Titreşim sıfır
    -Arkadaki büyük sosis çanta bana yastık oldu, sırtımı oraya vermek acayip konforlu oldu, yaşamanız lazım
    -Bayırlarda ben 250 cc'yim diyor, asla tıkanmıyor
    -Çok rahat sıkılmadan 80-90 yapıyor, rüzgarlı da olsa ön camıyla 80 yapıyor
    -Gıcırtı vs ses kalmadı
    -Sürüş keyifli
    -Görüntü cılız değil

    Eksileri
    -Bir gv250 gücü elbette yok
    -Son süratini denemedim ama 120-130 olması lazım, o da Allah bilir ön camsız durumdadır.
    -Rüzgar olmazsa hemen sürat artıyor, ön cam iyi mi kötü mü kararsızım
    -Eski sahibi iki egzozu da bol sayıda delikle delmiş, 1.viteste bile çiğ benzin kokusu geliyor, kesin o delikler pek çok şeyin kötü gitmesine sebep oluyor
    -Egzoz delik olduğu için acayip çok yaktı, neredeyse 5 lt, gerçi hala Rodajlı, 500 km oldu
    -Amortisör sert hala, zamanla yumuşar dediler, Amortisör de yumuşarsa bir motor daha ne kadar konforlu olabilir diye düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

    Bana göre Cruiser sıralamasında bu motorun yeri sırasıyla gv250-daelim250-regal Daytona 250 den sonra fiyat olarak gelmelidir, lifan ve regal klasik illa ki fiyat olarak altta olmalılar, bu şartlarda denk getirirseniz alınabilir...

  19. #279
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Eksileri ek
    - Yükse süratte az sikkeleri

    Küba sl200 konusunda buji pipo değişimi olumlu oldu deniyor, bende hemen Ebay dan yamaha virago için olan NGK Seti aldım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

    Bu telefonda kafasına göre yazıyor
    Yüksek süratte silkeleme

  20. #280
    ugur377 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2012
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Selim abi merhaba(abi dememi sorun etmezsin inşallah )
    Uzun zamandır yorumlarını ve bu motoru takip ediyorum, daha önceki motorum RKS titanic 150'ydi, şuan pulsar kullanıyor olmama rağmen içimde hep bir chopper sevgisi var
    ECU ünitesinden haber var mı? Merak ediyorum almışsanız taktıktan sonraki değişimi
    Lastikdeposu.com dan yana bir sıkıntım olmadı, hatta soru sorduğumda falan oradaki Barış abi hep ilgilendi sağolsun. İnşallah sorununuz ortadan en yakın sürede kalkar.
    Bu arada bu motoru geliştirme evreniz çok başarılı ilerliyor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler