Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    bizim motor ayaklık açıkken çalışmıyor, ışıklar yanıyor ama ateşleme olmuyor, aynı durum viteste stop ettirmişseniz yaşanıyor, boşa almamışsanız ışıklar yanıyor ama ateşleme olmuyor, çalışmıyor .... geçen stop ettirince yolda kaldım sandım deneme yanılma ile buldum...

    ön cam var, lastikler cst, ön 110 arka 120, bunlar yüzünden mi rüzgarda 80'in üzerine çıkamıyorum, aynı zamanda yolda geziyor acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Bu dolu jantlar çoğu motosiklette aynı şekilde yolda gezinmeye sebep oluyormuş, belki hızı da azaltıyordur. Görüntü güzel fakat işlevselliği zayıf.. Çözüm daha sade ve hafif bir jant belkide ama bu da ekstra masraf demek..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  3. #223

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    80'i geçmemesi rüzgarla açıklanacak bir şey değil, başka bir sorun olmalı. Blackster 250'nin testinde 130'a kadar çıktığını söylüyordu. Bunda da aynı motor var sonuçta... Tabi rüzgar tam karşıdan, saatte 40 - 50 km hızla geliyorsa ona bir şey diyemem ama 80 km gerçekten çok düşük. Ateşlemede falan sorun olabilir.

  4. #224

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Dostum ateşleme bobininde sıkıntı olabilir (çalışmama durumu). bunun dışında bujilerini kontrol ettirmenide öneririm. mümkün mertebe iyi bir servise götürüp baktırmalısın. hernekadar rks kullanmıyor olsamda benzer bir olay benimde başıma gelmişti.

  5. #225
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Kullanan kullanmayanlar fikir beyan etsin beyler. Motosiklet 4. viteste 120'yi görüyor 5. viteste stabil 110 u geçmiyor. Motorda bağırma falan yok, gayet düşük devirde tırım tırım gidiyor 5. viteste. Fikri, bilgisi olan? İlla diyorki al bir programlanabilir beyin daya 5. vitese yakıtı.

  6. #226

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Önündeki cam bu motoru oldukça zorluyor sanırsam.

  7. #227
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    80'i geçmemesi rüzgarla açıklanacak bir şey değil, başka bir sorun olmalı. Blackster 250'nin testinde 130'a kadar çıktığını söylüyordu. Bunda da aynı motor var sonuçta... Tabi rüzgar tam karşıdan, saatte 40 - 50 km hızla geliyorsa ona bir şey diyemem ama 80 km gerçekten çok düşük. Ateşlemede falan sorun olabilir.
    rüzgar İstanbul'da e80 de epey etkili oluyor, ev iş arası orayı kullanıyorum, ara sıra motorla gidip geliyorum, hep rüzgara denk geldim motor 80 den sonra geziyor altımda, dengesizlik var, rüzgarda konforlu hiç değil, güya 170 kg, yere oturup tank gibi gidişi hiççç yokk... eski hyo rx 125sm de aynı yolda aynı şartlarda 90-95 korkmadan yapardım, rüzgara direnci bu motorun fazla galiba... yanımdan aynı şartlarda bir sürü 250 cc scooter geçiyor, ben bakıyorum

  8. #228
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rüzgar İstanbul'da e80 de epey etkili oluyor, ev iş arası orayı kullanıyorum, ara sıra motorla gidip geliyorum, hep rüzgara denk geldim motor 80 den sonra geziyor altımda, dengesizlik var, rüzgarda konforlu hiç değil, güya 170 kg, yere oturup tank gibi gidişi hiççç yokk... eski hyo rx 125sm de aynı yolda aynı şartlarda 90-95 korkmadan yapardım, rüzgara direnci bu motorun fazla galiba... yanımdan aynı şartlarda bir sürü 250 cc scooter geçiyor, ben bakıyorum
    Yeminle motordan soğuttun..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  9. #229
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    ben lastikleri kitapçığa göre ön arka 33 basıyorum, bazıları çok diyor, gezme olayını yanlış hava basıncı da yapabilir mi? ama sonuçta referans kitapçık ...

    valla ülkemizin motoru enduro'dur mondial rx3 baksan daha iyi
    Salih_T bunu beğendi.

  10. #230
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    RX3 ü forumdan takibe başladım bile..

    Bi arada gidip bayide bi yakından incelemem lazım..

  11. #231
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Bu motorda siddetli ruzgarda on cam ve kapali jantlari ile su an konforlu olarak 70-80 ile gidiyorum, on camdan vazgecmek istemiyorum, bir suru kisi sokup atmis, muhtemelen hizlanmak icin yaptilar, ben lastik yerine jant alicam bu gidisle acaba mevcut jantin deliklerine islem yapilabilir mi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RX3 ü forumdan takibe başladım bile..

    Bi arada gidip bayide bi yakından incelemem lazım..
    Rus markasi olmayi hak eden motor iyidir bence

  12. #232
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    hyosung gv250 ön jantı 16" ve lastik ebadı bizimki ile aynı, 110 90 16, 630 tl kuralkan'da fiyatı var, bizim arka lastik zaten çanta vs ile neredeyse görünmez durumda, acaba sadece ön jantı değişsem nasıl olur? ön cam dan vazgeçmek istemiyorum desem

  13. #233

    Üyelik
    17 Mayıs 2015
    merhabalar bende 2 senedir rks cruiser 250 sürücüsüyüm. normal bakımları hariç herhangibir masraf çıkarmadı fakat bir haftadır beni uğraştıran problem var konjektör arıza verdi sondasında değiştim fakat aküm bi hafta sonra yine tamamen bitti. aklınızda bulunsun sürücü koltuğu altında arka yolcu koltuğuna doğru bi soket var zamanla gevşeyebiliyor. akü şarj etmeme durumu olursa o soketi kontrol etmenizde fayda var yoksa benim gibi direk konjektör değişirsiniz yine sorun çözülmez 2 tane konjektör değiştim bu yüzden) artık yedek parçam var
    polo34 bunu beğendi.

  14. #234
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    foto falan da eklerseniz iyi olurdu, sizin max-ortalama süratiniz otobanda nasıl? ön cam kullanıyormusunuz? sizde de yolda gezme olayı var mı? ben biraz muzdarip durumdayım

  15. #235

    Üyelik
    17 Mayıs 2015
    Ben doğu ilinde kullaniyorum bu motoru. 130 kmlere kadar çıkıyorum. Şuan motorum 7500 km de. Ruzgarli havalarda cam ve jant beni de zorluyor fakat alıştım artik. Lastiklerin degisimi şart. Sava lastik taktim ben ve gayet guzel. He ön lastiğe balans da yaptirmaniz tavsiye. O da gidonda titresim yapabiliyor. Resim nasil yukleniyor bilmiyorum...
    polo34 bunu beğendi.

  16. #236
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    uygun fiyatlı 16" jantlar buldum, hangisini almak lazım acaba?


    http://www.kalyoncumotor.com/zealsun-mct-salcano-jinlun-yuki-herk-truva-ramzey-arora-seyhan-250-chopper-yedek-parca/mct-250-celik-on-jant-delta-force

    http://www.kalyoncumotor.com/celik-150-chopper-150-on-jant?keyword=jant&category_id=40

    http://www.kalyoncumotor.com/on-celik-jant-mct-250-nikel?keyword=jant&category_id=40

  17. #237
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uygun fiyatlı 16" jantlar buldum, hangisini almak lazım acaba?


    http://www.kalyoncumotor.com/zealsun-mct-salcano-jinlun-yuki-herk-truva-ramzey-arora-seyhan-250-chopper-yedek-parca/mct-250-celik-on-jant-delta-force

    http://www.kalyoncumotor.com/celik-150-chopper-150-on-jant?keyword=jant&category_id=40

    http://www.kalyoncumotor.com/on-celik-jant-mct-250-nikel?keyword=jant&category_id=40
    Değiştirmişken tel jant takın bence.

  18. #238
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    tel jantın akorunu yapabilen çok az, yapanda anasının nikahını istiyor, aman aman kalsın eksik olsun ...

  19. #239

    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keeway Land Cruiser 250 , Zealsun 200 GY A
    80 oldukça az bir hız bu motor için, mutlaka bir problem vardır diye düşünüyorum. Ben 2010 model Keeway Land Crusier 250 kullanıyorum. Onunla 120km hız yaptım ve motor oldukça dengeli gidiyordu. Rksnin de söylediğinizden iyi bir performans göstermesi gerekir diye düşünüyorum. Mondialin üretiiği birkaç motor problemli çıkmıştı. Burda da böyle bir sıkıntı olma durumu söz konusu olabilir mi acaba?

  20. #240

    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    2012 rks 13000 km cruiser aldım yorumlarınız arkadaşlar


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler