Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7601
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Arkadaşlar herkese merhaba... Artık bende bir GV 250 sahibiyim. Gezilerinizde benide aranıza alırsınız artık diye düşünüyorum Gerçi ben daha acemiyim ama öğrenicem kullanmayı hatta biraz sonra yine motorumla çıkıyorum alıştırma yapmaya ara sokaklarda Benim gibi yeni başlayanlara tavsiyelerinizi şiddetle bekliyorum. Hepsini son derece dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Şimdiden herkese çok ama çok teşekkür ediyorum...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7602

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    Şehir
    sakarya 54*
    Motosikleti
    2010 gv 250
    arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır giremiyorum nete harddisk bozuldu garantiye gitti. Bekliyoruzki gelsin. motorum 130krş yakıyor km.de 2 kişi binerek seyahat ettiğimde. arada agresif kullanımda var tabiki bana çok iyi geldi. arkadaşlar tüp taktırmamı söylüyorlar. dedim canlı bomba gibi gezeyim sonra herkese keyifli sürüşler...

  3. #7603
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    selam arkadaşlar..yeni gelen arkadaşlar hoşgelmişler..güle güle kullanmak nasip etsin allahımız hepimize..
    ben antalya-izmir seferimi anlatayım size..hoş çok fazla yolda resim çekmek için durmadım dolayısıyla biraz sıkıcı gelebilir size ama başlayım artık
    işte serik'ten yakıt alıyorum ve depoyu doldurup yola çıkayım diyorum....

    ...ama yakıt alırken zincirin biraz kuru olduğunu farkediyorum ve sprey yağlayıcı ile yağlayım gidene kadar idare etsin diye düşünüyorum..

    ve çıkıyorum yola.hedef korkuteli'nde mola vermek..ve korkuteline varıyorum.hemen her zaman mola verdiğim pastaneye uğrayıp antalyanın meşhur yanık dondurmasından alıp serinliyorum yine..

    [IMG]
    http://img375.imageshack.us/img375/4662/cimg1505.th.jpg[/IMG]


    işte meşhur yanık dondurması.antalya ya gelen herkese tavsiye ederim,muhakkak deneyin arkadaşlar

    veee tekrar çıkıyorum yola ve bu sefer hiç durmadan denizliye varıyorum.bu kadar molasız yol almak beni biraz yordu ama dayanıklı buldum kendimi
    işte antalya tarafından denizli girişi manzarası..



    denizliye girer girmez hemen yemek molası veriyorum.ve eşimi arıyorum.arkadaşları ile gezmede olduğunu öğrenince bende biraz vakit geçirmek için keşfettiğim kablosuz bağlantıyı kullanmak istiyorum..burada size yoldayım diye yazmıştım..

    bunlarda üzerimden attığım fazlalıklar
    [IMG]
    http://img38.imageshack.us/img38/217/cimg1516i.th.jpg[/IMG]

    tekrar yola çıkıyorum ve aydına 30 km kala tekrar yakıt alıyorum..

    sonra aydına varıyorum ve aydında otobana girmeyi tercih ediyorum..son olarak otobana girmeden önce tansaşta mola veriyorum..


    sonra otobana çıkıyor ve izmire varıyorum.çok canlı ve dikkat çekici resimlerdeğil ama bu da benim ikinci antalya-izmir yolculuğum..motorumuza allah nazar değdirmesin arkadaşlar..herkese keyifli sürüşler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  4. #7604
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    İlker bey, fotğraflara bakarken ön camın görselliği çok güzel görünüyor , işlevi hakkında ne dersin gerçekten gerkli mi sizce rüzgarı toplaması nasıl? birde böyle uzun ve şehir içi kullanımlrımızda yakıt ve kullanım kültürümüzü yazarsak kıyaslama imkanı buluruz diye düşünüyorum
    Mesela ben uzun yola çıktığımda ortalama 70- 80 km de bir kısa bir mola vererek kan dolaşımımı rahatlatıyorum yoksa seleye oturduğum yer uyuşmaya başlıyor ...
    kalın sağlıcakla..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:10 ----------

    Caner 13 kuruş yazmış yakıtı bence en az ölçü şimdiye kadar yazılanlardan
    ben 16 kuruşu aşağıya inemedim şahsen..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  5. #7605
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    mithat hocam ön cam olmadan öncede ben yine antalya-izmir yapmıştım ve çok sarsılmıştım çok yorucu olmuştu.ama şimdi önden gelen rüzgarı komple olmasada %80 den fazlasını kesiyor.sadece yan rüzgarlardan etkileniyorsunuz o da çok fazla sıkıntı yaratmıyor.yani bence işlevsel olarak kesinlikle tercih edilmesi gereken bir aksesuar..
    kullanım konusuna gelince kesinlikle bende 80-100 km de bir mola vermek gerekir diye düşünüyorum.çünkü dediğiniz gibi kalça uyuşmaya başlıyor.ama ben bu seferimde çok mola vermedim.hatta hiç durmadan 200 km ye yakın yol yaptım ama indiğimde belimi bile hissetmiyordum.kesinlikle yanlış bir hareket.tavsiye etmiyorum.hiç olmazsa 100 km de bir mola iyi olur..yolda ortalama 90-100 otobanda 120 civarı seyir yaptım.bizim motorlarda en rahat kullanım bence 120 ye kadar.145-150 görür ama 120 den sonra hissedilir bir titreşim başlıyor gibi geldi bana..birde koruma demirini taktırdıktan sonra ayaklarım pegde daha fazla titremeye başladı gibi..yani çok rahatsızlık vermiyor ama daha önce yaşamadığım için dikkatimi çekti..

    yakıt konusuna gelince yine bu yolculukta km sıfırlayarak denemem de karma(ş.içi dahil) 40 tl ile 300 km yol yaptım.buda 13 krş falan yapar.

    ama herşey bir yana bizim motorlar kesinlikle uzun yol yapılacak motorlar.şehiriçinde kullanılacak motorlar değil..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  6. #7606
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Merhaba İlker Hocam;
    Motosikkletin çok güzel olmuş, uzun yolda da keyfini çıkartmışsınız. Topicte sayenizde renklendi.

    Mitmuallim Hocam;
    Sizin motosiklet biraz fazla yakıyor diyebilirim. Ben kendim 110 Kg. Oğlum 65, sert virajlı yollarda 15 krş yaktı. Hava filtresini değiştirmeden önce benim mosotiklette biraz fazla yakıyordu. Ayrıca bizim motosikletler oturma şekli olarak dik oturduğumuz için rüzgar direk vücudumuza çarpmakta, rüzgara karşı koymakta, ön cam ise vücudumuza direk çarpmasını engelleyerek yakıt yönünden biraz daha tasarruf sağladığını düşünüyorum.
    Şarköy'de Sigortacı...

  7. #7607
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    MotorKafa aramıza hoş geldin. Merak ettiklerini bu başlıkta önce biraz aratıp bulamadığında bize yöneltirsen seve seve cevaplarız. Gönlünce motosikletini kullanman dileğiyle.

    mitmuallim ben de bir ara ön camı söküp kullanmıştım motoru ve bin pişman olmuştum. Rüzgarı kesmesi çok büyük bir konfor sağlıyor size dolayısıyla fazladan yaktığınız benzini düşünmüyorsunuz. Ön cam olmayınca üzerinize yapışan sinekler de cabası. Montu ve kaskı temizlemekten helak olmuştum .

    YÖRÜK Hocam yemekler süper görünüyordu. Bu mesajı yazar yazmaz bir şeyler atıştıracağım . Sayende göbeğe katkı yapacağız. .

    Arkadaşlar bu hafta ilk kaza deneyimimi yaşadım. Ankara 'ya gitmek için abuk subuk bir ara yoldan (kestirme diye) giderken keskin bir virajda asfaltın eridiğini son anda gördüm ve motoru yatırmak yerine mümkün olduğunca yavaşlayıp yol kenarındaki mıcıra girdim. Mıcırda motorun dengesi bozuldu ve benim kontrolümde sağa doğru yattı. Koruma demiri ve çanta motora hiç bir zarar gelmemesini sağladı. Çok tehlikeli bir yerde olduğumdan motoru fazla incelemeden daha düz bir yere çektim. Fakat sağ çantanın yerinden kısmen çıktığını ve egsoza değdiğini farketmemişim çantanın altı yanmış ama sevindirici olan delinmemiş.

    Sivri sivri taşların üzerine dizimi koyarak motoru tutmama rağmen pantolondaki dizlikler dizimi korumuş yalnızca hafif bir kızartı var. eldiven elimi ve yine pantolun egsoza değen ayağımı korumuş. Yani verdiğim paraları fazlasıyla çıkardılar.

    Arkadaşlar ben bu kazadan önce motoru çok çok yavaşlatmıştım. Yine de korumalarım olmasaydı şimdi dizimde ciddi bir yaralanma. Bacağımda yanık ve elimde yaralar olacaktı. Şehir içinde bile olsa, ekmek almaya bile gitseniz korumalarınızı takın ben öyle yapıyorum.

    Netice itibariyle bu hafta 650 km'den fazla yol yaptım. Motor tık demedi en büyük sorunum sa bozuk yollar ve yol çalışmaları oldu. Önümüzdeki hafta güzel bir bakımla ödüllendireceğim motoru.

    Mutlu günler dilerim.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  8. #7608
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Timoti Hocam;
    Büyük geçmiş olsun, koruma her zaman korumadır. Her ne kadar yol kısa diye mont ve dizliklerimi bazen giymesemde giymekte fayda var. Timoti, ben ön camın fazla yakıt tüketimine sebep olduğu kanaatinde değilim, hatta rüzgar üzerimizdeki kıyafet yerine cam gibi düz bir yüzeyden etrafa yayıldığı için yakıtta tasarruf ettiğini bile düşünüyorum. Tabi nacizane benim fikrim...
    Şarköy'de Sigortacı...

  9. #7609
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    İlker bey. Çoşkun bey ve timoti bilgilendirmeniz için teşekkürler etmekle beraber ön cam arayışına girmem gerekecek anlaşılan.İlker beyin cam modeli güzel görünüyor internette bir araştırayım bakayım neler bulacağım tekrar görüşmek üzere..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  10. #7610
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    ayhan abi teşekkürler..

    timoti çok çok geçmiş olsun..allah daha kötülerinden sakınsın..

    mithat hocam ön camın birkaç farklı modeli var..benimkisi resimlerde görünen orjinal gv250 camı.ayhan abi de farklı bir model var.karar sizin ama hangi model olursa olsun size fayda sağalayacaktır..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  11. #7611

    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Timoti kardesim cok gecmis olsun korumali seyahat etmenin faydasi iste bu keske herkes senin gibi bilgili ve tecrubeli olsa
    tekrar cok gecmis olsun

  12. #7612

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Geçmiş olsun Hakan, en kötü kazan bu olur inşallah!
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  13. #7613

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    Şehir
    sakarya 54*
    Motosikleti
    2010 gv 250
    Arkadaşlar sizlere kesinlikle katılıyorum. 60km.den sonra alt taraf uyuşmaya başlıyor kesinlikle mola vermek gerekiyor. Bendede ön cam yok gerçekten çok zor oluyor yolculuk serseme çeviriyor rüzgar insanı. En yakın zamanda bende almayı düşünüyorum. timoti büyük geçmiş olsun anladığım kadarıyla soğuk kanlı davranmışsın tedbirde var korumanın önemide ortaya çıkmış allah hepimizi korusun . İlker abi yolculuğun keyifli geçmiş gördüğüm kadarıyla. mithat hocam bence yakıt olarak 16 kuruşun üstüne çıkmaman lazım adem abiye bir götür istersen ayar şart , yada hep şehir içi kullanıyorsun galiba öyleyse sorun yok.

  14. #7614
    gez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2013 ducati monster 696
    arkadaşlar hepinize selam.
    ilk motorum olarak satın almayı düşündüğüm gv 250 , kanuni yazıları biraz asabımı bozdu, markayı küçümsediğimden değil hyosung olan motorda nie kanuni yazıyorki. bu yazıları çıkarttırsam saçmamı olur sizce ? teşekkürler .

  15. #7615
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Hakan abi geçmiş olsun

    Nedemiştik?,2 tür motorcu vardır.Kaza yapmış ve yapacak olan.En kötü kaza bu olsun.

    Tekerin düz bassın,kaskın asfalt görmesin
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  16. #7616
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    acoskun, YÖRÜK, wolverineGV, canantas, caner_54, m.şanveren ve tüm arkadaşlar çok teşekkür ederim düşe kalka tecrübe ediniyoruz işte bir daha düşersem hemen çanta yerinden çıkmış mı aman yanmasın diye bakarım

    acoskun Hocam ön cam eğer sizden daha geniş ise o zaman daha çok yakıt tüketirsiniz. Ön cam olmaması durumunda giden nesnenin karşılaşacağı alternatif güç sizin vücudunuzdur. Eğer şişen bir montunuz yoksa ve camdan daha geniş alan kaplamıyorsanız rüzgar daha küçük bir alanla karşılaşır. Hele benim gibi göbek de varsa ön camdaki ergonomik bombeyi de vücuda vermişiz demektir. Söylediğiniz gibi yüzey pürüzsüzlüğü rüzgar sürtünmesini azaltsa da nesnenin rüzgarla karşılaşan alanı daha önemlidir. Ben ön cam olmadan motorun çok daha güzel göründüğünü düşünsem de konforu herşeyden öte.

    Hocam koltuk kılıfı hakkında yorum yazacağımı söylemiştim. Ankara'ya giderken pek dikkat etmedim fakat dönerken Yozgat istikametine uğrayarak yolu uzattım. Böylece 370 km civarında yol yaptım. Kılıfın orjinal koltuktan uzun yolda çok büyük bir farkı olmadığına karar verdim. Ama fiyatı itibariyle orjinal koltuğun eskimesini önlemesi bile yeterli bence.

    m.şanveren sana karşı mahçubum Amasya fotoğraflarını yayınlayamadım daha kafamı biraz toparlayınca ilgileneceğim.

    gez evet o yazıyı ben de sevmiyorum. Kanuni'nin imajı bu duruma neden oluyor. Fakat Kanuni'nin bir avantajı oldu o da yedek parça. Siparişiniz hemen kargoya veriliyor.

    Arkadaşlar sabrınıza teşekkür ederek size bir soru yöneltmek istiyorum. Bu

    http://www.motoplus.com.tr/urun/3000...spreyi-750-ML-

    zincir spreyini alacağım ama kargo yüzünden ek alışveriş yapmayı düşünüyorum ve bu

    http://www.motoplus.com.tr/urun/3000...motor-yagi-1L-

    motor yağından da alayım dedim. 1'er lt alınca yarım lt boşa gidiyor ama 4'lt alırsam daha etkin kullanabilirim. Fakat sorun şu motor yağı beklediğinde bozulur mu? Dolapta mı, oda sıcaklığında mı, kilerde mi saklanmalı. Bekleyince bozuluyorsa bozulan yağ ile patetes tava olur mu?

    Çok uzun yazmışım hatalarım olmuş ise kusuruma bakmayın iyi günler.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  17. #7617
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Timoti Yörük ve diğer herkese çok teşekkür ederim... Sanada büyük geçmiş olsun timoti ilk defa yaptığın bu kaza umarım son kaza olur.

    Gez ben daha yeni aldım motorumu bu daha 5.günüm ilk motorum olmasına rağmen gerçekten çabuk ısındım. Çok güzel bi makine performansıda öyle... Pazar günü E-5 üzerinden bostancı-kartal yaptım ve motor çok beklemeden 100 ü gördü. Aldığım kişide ben tek başıma 120 yi gördüğünü söyledi. Daha versem gazı giderdi ama ben zorlamadım dedi. Kısacası benim acemi fikrimi sorarsan kesinlikle al derim

    Arkadaşlar size danışmak istediğim şöyle bi konu var. bilindiği üzere gv 250 bol nikelajlı bi makine. benm bu nikelajları masıl temizlemem gerekiyo zarar vermeden. Nette chrome clear diye bi ürün buldum ama işe yararmı sizce? nikelajları bu tip ürünlerle fazla temizlemem zarar verir mi? Ve son olarak motorumu temizlerken nikelajlar haricinde nelere dilkkat etmem gerekiyor? Lütfen yardımcı olun bana SEVİYORUM MOTORUMU ZARAR VERMEK İSTEMİYORUM...

  18. #7618
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Açıklaman için teşekkürler Timoti...
    Şarköy'de Sigortacı...

  19. #7619

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Castrol ün zincir yağını tavsiye ederim arkadaşlar. Sıktığınız gibi içerdiği teflon sayesinde zincire yapışıyor ve lastiüe ve etrafa sıçrama yapmıyor. Dolayısı ile arka tekeri kaydırma riski de kalmıyor.

    Motor yağını bekleteceksen oda sıcaklığında ya da kilerde bekletmen yeterli olur. Çok soğuk havalarda yağı kullanmak istersen viskozite soğukta yüksek olacağından akışkanlık zor olur. Dolayısı ile kullanmadan önce tekrar oda sıcaklığına getirmen gerekir.

    Diğer yandan, yağ hava ile temas etmeye başladıktan sonra hava ile kşmyasal tepkimeye girerek polimerlerin molekül bağlantılarında kopmalara, dolayısı ile viskozite değişiklğine sebeğ olur. Yağı saklarken kesinlikle hava almamasını sağlamalısın.
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  20. #7620
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Estağ furullah Hakan abi,ne mahcubu olurmu hiç öyle şey,takma kafana boşver,ona bakarsan bende çektiğim resimlei henüz yayınlamadım

    Abi kullanmadığın artan yağın saklanması hakkında daha önceden bildiğim kadarıyla...

    Kaynak:As Motor'dan Murat abi...

    Kutuda kalan fazlayağı saklamak için öncelikle hava almaması lazım,çok soğuk ve çok sıcaktan uzak kalması yeterliymiş.
    Bu şekide 1 yıl saklana bildini söylüyor...Tabi bu 1 yıl yağın son kullanma tarihi içersindeki,ağzı açılmış yağ için geçerli...
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler