Yaaav Ramço Kardeşşş
Başlığı görünce aha dedim, hayatın anlamını sorgulayacağız
![Smile4](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_tongue.gif)
Bendeniz, 88 yılında aldığım MZ ile kask mask, koruma vs diye birşey hiç duymamış olarak binlerce km yaptım. Sırf yol olsun diye atlayıp İstanbul'a geldim-geldik ve aynı gün geri döndük. O zaman
![Smile2](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_mrgreen.gif)
Motorun kuralları olan birşey olduğunu hiç düşünmemiştim bile. Bolu Dağlarında (o zaman böyle turistik değildi ve yollar yoktu...) gitmediğimiz yayla kalmadı... Hemen hemen hiç kaza yapmadım, sadece 2 kez uyuşmuş olmaktan, durur vaziyette yan yattım
![Smile2](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_mrgreen.gif)
O zamanlar hesaplamış ve motorumun Renault 12 kadar yaktığını görünce Sevinmiştim
Derken, her zaman yoldaşım olan kuzenim bu motorla, kız arkadaşı artçı iken kaza yaptı ve parçalandılar
![Smile7](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_pale.gif)
İkisi de anında vefat etti. Motorun ön tekerleği arka tekerleği ile aynı düzleme gelmişti. Depo ise Tarlalarda olaydan günler sonra bulundu. Kuzenimi gömdüm ve motora olan tutkum da onunla uzun bir süre toprak altında kaldı.
Seneler sonra, motora duyduğum sevgi mısır patlağı gibi ortaya çıktı. O zamana kadar arada kiralama yapmış, bi,raz sürmüştüm ama şu an hatırlayamadığım, dolayısı ile önemsiz tecrübelerdi.
Tekrar motor sürmeye başladığımda, bu sefer elimden geldiğince bu işi kurallarına uygun yapmaya çalıştım. Kurallaradan bazıları:
-Trafik ışığı tam Mor yanmışkene geçtim elbette...
-Trafik sıkışık olunca mecburen kaldırımdan devam etmek zorunda kaldım...
-Birkaç kere sadece 4 kişi pindik, ama bu güne kadar 3 kişi binilir kuralını pek fazla çiğnemedim...
-Kasksız ve korumasız olduğum zaman 100 ü geçmedim, bu kurala dikkat ettim...
-Emniyet Şeridi dedikleri o muazzam Motosiklet Yolunu kullanırken, yapanlara hep dua ettim. Dua ve teşekkür etme kuralını asla çiğnemedim.
-Motorun diğer araçlardan daha ince imal edilmesinin gereği olan, aralardan geçme, sıyrılma vs gibi ana ilkeleri harfiyen uyguladım...
-Hız sınırlarının sadece otomobiller için geçerli olduğunu bilacek kadar da iyi bir motor sürücüsüyüm, hep öyle oldum...
-Çarşı girişlerinin önüne, kaldırımlara, yaya yollarına bayıldım-sevdim. parketmek için bu kadar güzel fırsatlar olmasına hep biraz şaşırdım...
-Ne yalan söyleyeyim, bir kuralı pek uygulayamadım, sadece köy yollarında birkaç kez, 20 km sürati aşamadan Alkollü Olarak Kullanabildim
![Smile7](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_pale.gif)
Bu itiraf oldu biraz ama
![Smile7](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_pale.gif)
-Motor sürücülerine hep selam verdim
![Smile10](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/glasses10.gif)
Düt yaptım. bayan olanlar: ''Git be salak'' diye kibarca karşılık verdiler...
-Arızalı, yolda kalmış motor görünce en azından durup. ''Bir şey Yapabilirmiyim'' diye sordum. Genelde arkadaşlar hep benim cep teli kullanarak, arkadaşlarını, tamircilerini, evlerini, amcaoğullarını, kız arkadaşlarını ve sonra aklına gelen diğerlerini aradılar... Teşekkür ettiler sağolsunlar...
-daha çok kuralları var bu Motor denen şeyin. Ama ben şu an bu kadarını yazabildim... 2,5 yaşındaki kızım müsadece edince daha devam ederim....
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..
![Smile11](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/love10.gif)
![Smile11](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/love10.gif)