Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Nedendir bu yüksek cc'li motor isteği.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı meyto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc motorla bolu dagını. eski yoldan çift kişi ile çıkın bakıyım kamyonları otobüsleri minübüsleri sizi sollamak isteyenleri. sıkıştırıldıgınızda sizi önemsememelerini. gaz actıgınızda motorun bogulmasını. sürekli debriyaja basmak vites degiştirmek. 250 cc zaten torksuz olur vites kücültürsün. düz yolda 150 görürsün rampada bayılırsın. vs vs ahhh ahhh eziyet olmuştu bana..uzun yolda 250 cc yol bitmez. güneş tepede kamyonların oyobüslerin egzos dumanlarını yutarsın cogu egzos ayarı olmaz kapkara dumanları yutarsın. makine zayıftır sollama yapamazsın makine güçlüdür yaparsın . sen 750 cc al basma sana kim diyo 200 ile git. ama sahil yollarında ormanda daglarda önünde 3 kamyon 1 otobüs tın tın giderken arkanda tır seni zorlarken.. rampada 250 lik seni artcını bagajını cekemiyoken. aralarında düzlük yola cıkmayı çift seritli olmasını iple cekersin..
    ben xv250 ile istanbul izmir istanbul manisa yapdım.. hiç sıkıntıda çekmedim.. birincisi uzun yolda iki kişi ne işiniz var ikincisi uzun yolda evet iki kişi 250cc kaldırmaz.. benim yukarda yazdıklarım tek kişi için geçerli.. gerçi kısa mesafe bildiğiniz emin olduğunuz yollarda iki kişide gezilir ama bolu dağı gibi çetrefilli yerlerde iki kişi gitmek ordan araba bile vitesi ikiye çekip küçültüp çıkıyor 250 cc lik motorun ne kabahati var heleki 2 kişi yük binmişse dediğiniz çok normal..

    ben artçı ile uzun yol asla yapmam bu kişisel bir şey başıma bir şey gelicekse tek benim başıma gelsin benim yüzümden başkasının başına bir şey gelsin istemem yada daha kötüsü bana bir şey olmaz ona olursa o vicdan azabıyla hiç yaşayamam..

    tek kişi 250 lik motor kamyonuda sollar rampayıda çıkar çok yük bindirmemiş iseniz.. ama iki kişi iseniz birde yükünüz varsa zaten 750 dediğiniz motor bile o kadar üstündeki yükle ancak 250 lik gücünde ilerler.

    birde tabiki 250 cc var 250cc var.. bir japonun 250 liği ile çinlinin 250 liği hiç kıyaslanmaz..

    Bakınız forumda konu var adamlar jawa 350 ve mz301 ile türkiyeden çıkdılar avrupayı boydan boya gezdiler hemde bir çok yükle demek ki ufak hacimli motorlarlada gezi yapılabiliyor siz bolu dağından bahsediyorsunuz adamlar bırakın 700 ü 600 ü 300cc lik motorla dünyayı geziyorlar kirli karlı dağları çıkıyorlar..

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ahati-adv.html
    blueway2 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı saintofdream adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba ;

    Ben 1 yıldır motosiklet sürüorum cok aktif bir şekilde. 10 000 km yaptım. Motorum suzuki inturder vl 250 2004 model 39000'de. Ciddi kazada yaptım ufak kazada ege turuda yaptım. Tecrübe kazandım yeterince anlayacağınız. Motorumdan cok ama cok memnunum şehir içinde olsun şehirler arası olsun. Ayrıca motorum cok ilgi çekior üstüne oturup fotograf cekenler flam flam Dönüp bakanlar flam.

    Herkezde bir 250 den sonra 650 cc ye geçme modu (Dragstar,Shadow,Intruder 800) var. 650 cc daha zorluk cıkartmaz mı İstanbul Trafiğinde. Daha fazla benzin yakmaz mı. (100 kmde 3 yakıor benimki)Ayrıca ben motorumla rahatca 130 a cıkabiliyorum. Nedendir yüksek cc isteği. Nedir avantajı söyliyebilirimisiniz? Bide bu suzuki intruder vl 250 ile sizce kaç km giderim daha 250 000 ni bulurmu ? Ne zaman yeni motor alma zamanı gelir.
    benim düşüncem veya kafamdaki kriter bir motorun en az 50 hp olması gerektiği...500 cc altı tüm makinalar gözümde takadır hamallıktır...işlevselliğini tartışırım...amaca hizmet eden bir makinanın güçlü olması gerekiyor...ama fazer sahibide yeri geldğinde 130 a sabitliyor benzin yakmasın diye birde bu var ...

    ideal makinalarım 2 silindirli er 6 N...cbf 500...er 6 f...çift silindirli olsun bizden olsun...4 silindire canmı cep mi dayanır...ha kapışırım egomu tatmin ederim fizksel ağrılara dayanırım diyorsan ss makina alırsın...paran çoktur veya maaşından ayırdığın bütçeyi zorlarsın o keyfi de yaşarsın...

    bu detaylar bence dönemsel...yani vücudun salgıladığı hormonlar yaşadığın bir kaç detay sana neyi alman veya almaman gerektiğini söyler...

    ben bir gezide 600 f le turlayıp er 6 f i ertesi gün satışa koyan kişi tanırım...hatta MT den bir arkadaşımız...beklentiler çok farklı ...herkesin kriterleri farklı...ben benimkini yazdım...başkası TORK ister...kimi yüksek sürat ister...kimi Vespada motosiklete dair tüm heyecanı yaşar...yani bu bağlamda bu husus tartışılamaz...benim trafiği düşünerek en az 50 beygirlik makinaya binilmeli şeklinde bir düşüncem var...


    yıllardır düşük cc makinaya binmiş biri olarak uzun yola bu cc ler ile çıkılmamasını öneriririm...güce ne zaman ihtiyac olduğunu uzun yolda anlarsın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #63
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben xv250 ile istanbul izmir istanbul manisa yapdım.. hiç sıkıntıda çekmedim.. birincisi uzun yolda iki kişi ne işiniz var ikincisi uzun yolda evet iki kişi 250cc kaldırmaz.. benim yukarda yazdıklarım tek kişi için geçerli.. gerçi kısa mesafe bildiğiniz emin olduğunuz yollarda iki kişide gezilir ama bolu dağı gibi çetrefilli yerlerde iki kişi gitmek ordan araba bile vitesi ikiye çekip küçültüp çıkıyor 250 cc lik motorun ne kabahati var heleki 2 kişi yük binmişse dediğiniz çok normal..

    ben artçı ile uzun yol asla yapmam bu kişisel bir şey başıma bir şey gelicekse tek benim başıma gelsin benim yüzümden başkasının başına bir şey gelsin istemem yada daha kötüsü bana bir şey olmaz ona olursa o vicdan azabıyla hiç yaşayamam..

    tek kişi 250 lik motor kamyonuda sollar rampayıda çıkar çok yük bindirmemiş iseniz.. ama iki kişi iseniz birde yükünüz varsa zaten 750 dediğiniz motor bile o kadar üstündeki yükle ancak 250 lik gücünde ilerler.

    birde tabiki 250 cc var 250cc var.. bir japonun 250 liği ile çinlinin 250 liği hiç kıyaslanmaz..

    Bakınız forumda konu var adamlar jawa 350 ve mz301 ile türkiyeden çıkdılar avrupayı boydan boya gezdiler hemde bir çok yükle demek ki ufak hacimli motorlarlada gezi yapılabiliyor siz bolu dağından bahsediyorsunuz adamlar bırakın 700 ü 600 ü 300cc lik motorla dünyayı geziyorlar kirli karlı dağları çıkıyorlar..

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ahati-adv.html
    geçtiğimiz yıl cbr125 ile istanbul - turgutreis - istanbul seyahati yapmıştım. konu başlığıda burda mevcut. daha sonra ist - altınoluk seyahatide yaptım aynı motorla. motorun yuksek devirli ve su soğutmalı olması sayesinde seyahat boyunca rampalarda yada sollamalarda sıkıntı çekmedim. bir tek otobus gibi uzun araçları sollarken oluşan türbülans yüzünden zorlandığımı hatırlıyorum.

    şimdik 125cc'den çift silindir 250cc motosiklete geçen biri olarak söyleyebileceğim şey aynı seyahatleri bu motorla daha rahat yapabileceğimdir. hız sınırlarına uyarak tabiki. demek istediğim 250cc küçümsenecek bir motor hacmi değil. (çin malı motorları buna katmıyorum.) ama iki kişi yapılan seyahatlerde gerek rahatlık gerekse güç ve yuklenilen eşyalarıda hesaba katacak olursanız 250cc yeterli olmayabilir. (zaten ninjanın neresine 2 kişi sığacaksam ) seyahate 2 kişi çıkılmasıda bir tercih ya da ihtiyaç meselesidir. doğru/yanlış olması ayrı bir mesele.

    650cc'nin gerekliliği bence burda ortaya çıkıyor. bilinçli bir kullanıcı için ihtiyaç, cahil/dikkatsiz bir kullanıcı için ego tatmini olabilir. yuksek tork sayesinde vites düşürmeden rahatça hızlanabilirsiniz. 250cc'de bu pek mümkün olmuyor. 80km 6. vites'te motor yığılıyor.

    benzin tüketimine gelince çift silindirli 250cc bir motor kullanım şekline gore çift/tek silindirli bir 650cc kadar yakabiliyor. (kendi gözlemlerime dayanarak bunu söyleyebilirim).

    bu motor ile yeterli tecrübe edindikten sonra (en azından 20bin km yapmak istiyorum) yukarıda sıraladığım nedenlerden ötürü kesinlikle çift silindir bir 650cc'e geçiş yapacağımı söyleyebilirim.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #64
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Dün akşam saat 20.00 120 km hızla gidiyorum.Güzel bir gezintiden sonra evime dönüyorum.Hava tamamen kararmış.Karşımda ayın ışığı asfalta yansıyo.Ne güzel bir manzara derken o ay ışığı hayatımı kurtardı.100 metre ileride yolun ortasında gezinen bir karaltı hissettim.Hemen gazı kestim sert bir frenajla hızımı hemen 70'e düşürdüm.Bi baktım köpek yolun ortasında geziniyo.Beni farkedince karşıya geçti.Yoluma devam ettim.Bu üçüncü oluyo köpeklerle yaşadığım tehlike.Daha önce otoban çıkışı 110 km hızla viraja girdiğim anda birden köpek sürüsüyle karşılaşmıştım.Sert bir fren yapıp yine yavaşlamayı başarmıştım.Bir diğerinde otobanda 120 km hızla giderken solladığım aracın önünden benim önüme fırlamıştı.O kadar ani olmuştu ki frene bile dokunamamıştım.Sadece saliseler içinde sıyırmıştım.

    Şimdi bu kadar aciz durumlara düşmüş biri olarak diyorum ki ya altımdaki motor 600 cc olsaydı ve benim hızım 160 civarı olsaydı sonum ne olurdu.Ne kadar düşük cc o kadar az risk demek.Birde CBS yada ABS sistemi tercih edilmeli.Frene basınca kıçı başı oynayan motorlardan uzak durulmalı.
    blueway2 bunu beğendi.

  5. #65
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    @amonra34:altınıda 600cc'lik bir motor olması 160km'lik bir hız yapmanızı gerektirmeyeceği gibi 250cc'lik bir motorunda 160'a çıkamayacağı anlamına gelmez.

    herşey kullanıcının olgunluğuna bağlı.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  6. #66
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Ben kısaca tecrübe,bütçe ve kullanım amacı olarak uygun olan motosiklet seçilmeli diyorum.

    Eğer maddiyatınız biraz uygunsa büyük hacimli motosikletin yanına 2. el 125cc lik motosiklet uygun olabilir.

  7. #67
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı saintofdream adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba ;

    Ben 1 yıldır motosiklet sürüorum cok aktif bir şekilde. 10 000 km yaptım. Motorum suzuki inturder vl 250 2004 model 39000'de. Ciddi kazada yaptım ufak kazada ege turuda yaptım. Tecrübe kazandım yeterince anlayacağınız. Motorumdan cok ama cok memnunum şehir içinde olsun şehirler arası olsun. Ayrıca motorum cok ilgi çekior üstüne oturup fotograf cekenler flam flam Dönüp bakanlar flam.

    Herkezde bir 250 den sonra 650 cc ye geçme modu (Dragstar,Shadow,Intruder 800) var. 650 cc daha zorluk cıkartmaz mı İstanbul Trafiğinde. Daha fazla benzin yakmaz mı. (100 kmde 3 yakıor benimki)Ayrıca ben motorumla rahatca 130 a cıkabiliyorum. Nedendir yüksek cc isteği. Nedir avantajı söyliyebilirimisiniz? Bide bu suzuki intruder vl 250 ile sizce kaç km giderim daha 250 000 ni bulurmu ? Ne zaman yeni motor alma zamanı gelir.

    bunları yazdıgına göre sen bile büyük cc istemeye başlamışsın artık,
    ellerin varmıyor büyük cc almaya ama ruhun al diyor...

    bir arkadaşın dedigi motosiklet süren herkezde daha büyügü yani daha hızlısını tatması lazım.

    mesela ben :
    yıl 1993 de babam ilk bisikletimi almıştı,
    daha sonra üzerine kaç tane bisiklet aldım hatırlamıyorum,
    yıl 2004 ilk motosikletim oldu çin malı 150 cc scooter dı
    15 bin km kullandım, heryola çıktıgımda bozuluyor diye 1.5 sene kullandıktan sonra honda almaya karar verdim ve honda cbf 150 aldım,
    cbf 150 yi 2 sene 30 bin km kullanabildim,
    daha kullanırdım ancak
    istekler bitmez biz türk insanıyız, bir verirlerse 5 isteriz, azı ile yetinmeyiz.
    cbf 150 yi saatım cbf 250 aldım, ancak fazla fark göremedigim için 15 km sonra sattım 1 sene kullandım,
    şu an 98 beygir fazer kullanıyorum,
    allah var yukarda 243 km hıza çıkıyorum, ancak buda yetmiyor diyebiliyorum,
    insanoğlu nankördür.
    3 verirsin 10 ister...

    benden sana söylemesi bu bana yeter deme yetmez.
    bende fazeri almadan önce fazer yeter diyordum binince yetmiyor, ama daha da motor değiştirmem ben (söz )
    98 Beygir.....

  8. #68

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçtiğimiz yıl cbr125 ile istanbul - turgutreis - istanbul seyahati yapmıştım. konu başlığıda burda mevcut. daha sonra ist - altınoluk seyahatide yaptım aynı motorla. motorun yuksek devirli ve su soğutmalı olması sayesinde seyahat boyunca rampalarda yada sollamalarda sıkıntı çekmedim. bir tek otobus gibi uzun araçları sollarken oluşan türbülans yüzünden zorlandığımı hatırlıyorum.

    şimdik 125cc'den çift silindir 250cc motosiklete geçen biri olarak söyleyebileceğim şey aynı seyahatleri bu motorla daha rahat yapabileceğimdir. hız sınırlarına uyarak tabiki. demek istediğim 250cc küçümsenecek bir motor hacmi değil. (çin malı motorları buna katmıyorum.) ama iki kişi yapılan seyahatlerde gerek rahatlık gerekse güç ve yuklenilen eşyalarıda hesaba katacak olursanız 250cc yeterli olmayabilir. (zaten ninjanın neresine 2 kişi sığacaksam ) seyahate 2 kişi çıkılmasıda bir tercih ya da ihtiyaç meselesidir. doğru/yanlış olması ayrı bir mesele.

    650cc'nin gerekliliği bence burda ortaya çıkıyor. bilinçli bir kullanıcı için ihtiyaç, cahil/dikkatsiz bir kullanıcı için ego tatmini olabilir. yuksek tork sayesinde vites düşürmeden rahatça hızlanabilirsiniz. 250cc'de bu pek mümkün olmuyor. 80km 6. vites'te motor yığılıyor.

    benzin tüketimine gelince çift silindirli 250cc bir motor kullanım şekline gore çift/tek silindirli bir 650cc kadar yakabiliyor. (kendi gözlemlerime dayanarak bunu söyleyebilirim).

    bu motor ile yeterli tecrübe edindikten sonra (en azından 20bin km yapmak istiyorum) yukarıda sıraladığım nedenlerden ötürü kesinlikle çift silindir bir 650cc'e geçiş yapacağımı söyleyebilirim.
    evet katılıyorum bende zaten sizin gibi 900cc ye kadar çıkdım ben açık söyliyebilirimki tamamen benimki bir ego tatminiydi bir zaman sonra yaşa orantılı insan akıllanıyor uslanıyor yada silverwing dede shadowdada inanırmısın motoru çıkarısım gelmezdi garajdan bir yere gidicem mesela ilk aklıma park yeri sıkıntısı geliyordu milletle tartışıyordum..
    istanbul trafiğinde çok büyük sıkıntı manevra olayında büyük sıkıntı çeliktepede anacaddeden dönemedim 500 metre aşağıdaki göbekden dönmek zorunda kaldığımı bilirim misal bu bir örnek.. artı bir zaman sonra fazla benzin yakışı adamın sırtına yük oluyor..

    neyse sattım en son silverwingi motor almadım arkadaşın x7 si ile takıldım bir müddet. ohh be dedim motor buymuş 250 cc enjeksiyonlu motor 22 beygir torkuda çok iyi 6500 devir dakikada 20.2 NM yakıt konusunda yakıt cimrisi bir motor sanırım 3.5 den bile az yakıyor ortalama 100km de.. ve fişek gibi gazı açdığında fırlıyor motor.. bu x7 de kullanılan 250 lik motor diğer versiyonlarındada kullanılıyor evolarında falan.. param yetse hemen gidip sıfır bir x evo250ie alıcam ama yetmiyor tam istediğim motor hem heybetli hem basdınmı gidiyor hem yakıt cimrisi..

    bu arada birde küçük hacimli motor derken ben hep 250 lik avrupa motorları kast ediyorum.. bunuda ayırt edelim bazı arkadaşlar çinli 250cc lik makinelerdeki tecrübelerine dayanarak buraya yazabilirler ama bu gerçekçi olmaz ben jinlun ramzey regal dahil pek çok 250 lik makine sürdüm avrupalı 250 lik makinelerin yanında 150 lik gibi kalırlar buda bir gerçek..

  9. #69
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunları yazdıgına göre sen bile büyük cc istemeye başlamışsın artık,
    ellerin varmıyor büyük cc almaya ama ruhun al diyor...

    bir arkadaşın dedigi motosiklet süren herkezde daha büyügü yani daha hızlısını tatması lazım.

    mesela ben :
    yıl 1993 de babam ilk bisikletimi almıştı,
    daha sonra üzerine kaç tane bisiklet aldım hatırlamıyorum,
    yıl 2004 ilk motosikletim oldu çin malı 150 cc scooter dı
    15 bin km kullandım, heryola çıktıgımda bozuluyor diye 1.5 sene kullandıktan sonra honda almaya karar verdim ve honda cbf 150 aldım,
    cbf 150 yi 2 sene 30 bin km kullanabildim,
    daha kullanırdım ancak
    istekler bitmez biz türk insanıyız, bir verirlerse 5 isteriz, azı ile yetinmeyiz.
    cbf 150 yi saatım cbf 250 aldım, ancak fazla fark göremedigim için 15 km sonra sattım 1 sene kullandım, şu an 98 beygir fazer kullanıyorum,
    allah var yukarda 243 km hıza çıkıyorum, ancak buda yetmiyor diyebiliyorum,
    insanoğlu nankördür.
    3 verirsin 10 ister...

    benden sana söylemesi bu bana yeter deme yetmez.
    bende fazeri almadan önce fazer yeter diyordum binince yetmiyor, ama daha da motor değiştirmem ben (söz )
    1 senede 15 km mi yaptın yoksa 15 bin mi?

  10. #70

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunları yazdıgına göre sen bile büyük cc istemeye başlamışsın artık,
    ellerin varmıyor büyük cc almaya ama ruhun al diyor...

    bir arkadaşın dedigi motosiklet süren herkezde daha büyügü yani daha hızlısını tatması lazım.

    mesela ben :
    yıl 1993 de babam ilk bisikletimi almıştı,
    daha sonra üzerine kaç tane bisiklet aldım hatırlamıyorum,
    yıl 2004 ilk motosikletim oldu çin malı 150 cc scooter dı
    15 bin km kullandım, heryola çıktıgımda bozuluyor diye 1.5 sene kullandıktan sonra honda almaya karar verdim ve honda cbf 150 aldım,
    cbf 150 yi 2 sene 30 bin km kullanabildim,
    daha kullanırdım ancak
    istekler bitmez biz türk insanıyız, bir verirlerse 5 isteriz, azı ile yetinmeyiz.
    cbf 150 yi saatım cbf 250 aldım, ancak fazla fark göremedigim için 15 km sonra sattım 1 sene kullandım,
    şu an 98 beygir fazer kullanıyorum,
    allah var yukarda 243 km hıza çıkıyorum, ancak buda yetmiyor diyebiliyorum,
    insanoğlu nankördür.
    3 verirsin 10 ister...

    benden sana söylemesi bu bana yeter deme yetmez.
    bende fazeri almadan önce fazer yeter diyordum binince yetmiyor, ama daha da motor değiştirmem ben (söz )
    duruluyorsun kardeşim ya bir gün ekonomik olarak yapdığının anlamsız olduğunu anlayıp duruluyorsun.. yani şehir içinde basabiliceğin bir yer yok gidebiliceğin bir yer yok hep görüyorum racing makina almış adam trafikde yanındaki scooterla aynı hızda gidiyor gitmek zorunda yer yok yol yok çünkü..
    ya bunu görüp ya ben ne yapıyorum ne gerek var diyorsun tabi doymak da önemli o dediğin aç gözlülüğünü doyurmakda önemli..

    yada bir gün arkadaş gibi mıcıra girer arabanın altında lastiğinin dibinde durur yiyicek ekmeğim varmış dersin ikinci gün motoru satıp daha mütavazi efendi uslu burgman 400 yada piaggio 250 gibi bir motora geçersin.. yukardaki yazımda anlattığım arkadaşın x7 sini aldığım dediğim arkadaşımın önceki motoru cbr600 dü mıcıra girdi 50 metre sürüklendiki hızı çok düşükmüş allahdan park halindeki arabanın altına girdi durdu neyseki hiç bir şey olmadı ikinci günü motorunu sattı bu x7 yi aldı..
    blueway2 bunu beğendi.

  11. #71
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duruluyorsun kardeşim ya bir gün ekonomik olarak yapdığının anlamsız olduğunu anlayıp duruluyorsun.. yani şehir içinde basabiliceğin bir yer yok gidebiliceğin bir yer yok hep görüyorum racing makina almış adam trafikde yanındaki scooterla aynı hızda gidiyor gitmek zorunda yer yok yol yok çünkü..
    ya bunu görüp ya ben ne yapıyorum ne gerek var diyorsun tabi doymak da önemli o dediğin aç gözlülüğünü doyurmakda önemli..

    yada bir gün arkadaş gibi mıcıra girer arabanın altında lastiğinin dibinde durur yiyicek ekmeğim varmış dersin ikinci gün motoru satıp daha mütavazi efendi uslu burgman 400 yada piaggio 250 gibi bir motora geçersin.. yukardaki yazımda anlattığım arkadaşın x7 sini aldığım dediğim arkadaşımın önceki motoru cbr600 dü mıcıra girdi 50 metre sürüklendiki hızı çok düşükmüş allahdan park halindeki arabanın altına girdi durdu neyseki hiç bir şey olmadı ikinci günü motorunu sattı bu x7 yi aldı..


    bir arkadaşın imzasında yazıyordu sanırım,
    300 km hızla gidiyorum azrail hala peşimde diye,
    kara leke yazılmış alnımıza kimin nerede ne zaman gideceği belli,
    ancak tedbirli davranmak tabiki insan olarak görevimiz,
    ben 98 beygir aldım diye bütün hızı kullanma giibi bir durum yok,
    şahsen ben uzun yola çıkıyorum, gerektiginde kısa yolda 60 km hızal gidrken kurye ve diger arkadaşlara yol da veriyorum,
    bu demek değildir ki ben büyük cc kullanıyorum, beni geçemezsiniz diye.
    yani durum ortak 2 teker kullanıocısıyız,
    kimi enduroya biner kimi scooterdan vazgeçmez,
    kazasız sürüşler herkeze..
    98 Beygir.....

  12. #72
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    125 cc 150 cc 250 cc lerin yaptığı son hız kadar beygirin üstündeyken , küçük cc lerin neden yanımdan geçerken egzost patlatıp gazladıklarını ben şimdi daha iyi anladım
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  13. #73
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 senede 15 km mi yaptın yoksa 15 bin mi?
    pardon yanlışlık oldu 15 bin km olucaktı
    özür..............
    98 Beygir.....

  14. #74

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    haklısın arkadaşım şuda var devirde çok değişdi eskiden 650 cc lik dev makinalardan 45-46 beygir güç alınırdı. şimdi 250 cc lik bir makinadan rahat 30 beygir güç alabiliyoruz..

    bu işler zevk renk meselesi bende isterimki ülkemde yakıt ucuz olsun alıyım bir harley sport koyıyım garajıma.. gücü olup imkanı olanlar yapıyor.. bende alırım ama arabamı satmam gerekir o lüksede giremem.. benim şahsen öyle bir lüksüm yok olsa bende isterim..

    ne yazık ki ülkemdeki yollar belli trafik belli yakıt fiyatları belli vergiler belli benim şahsi gittiğim mesafe belli ben bunları orantıladım mı kafamda benim fikrim bence 250cc lik güzel enjeksiyonlu avrupa bir motor yeter artar bile türkiye yollarında..
    şehirler arası yolda gidersin şehir içindede gidersin uzun yolda 160 ıda yaparsın şehir içinde ekonomide yaparsın bana mantıklı gelen bu.. her kezin fikrine saygı duyarım tabiki..

    Bakınız adamlar eski mz 301 ile eski jawa ile 300 cc lik motorlarla dünya turu atıyorlar

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ahati-adv.html

    biz burda 150cc 250cc yetermi yetmezmi diyoruz adamlar dünya turu atıyor.. ümmet abi vardır bilirsiniz meşhur 125 cclik mondialle ve 150cc lik scooterla türkiye turu attı.. yani hacmin önemi yok hacim yükseldikçe insan daha usta motorcu olmuyor bence..

  15. #75
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklısın arkadaşım şuda var devirde çok değişdi eskiden 650 cc lik dev makinalardan 45-46 beygir güç alınırdı. şimdi 250 cc lik bir makinadan rahat 30 beygir güç alabiliyoruz..

    bu işler zevk renk meselesi bende isterimki ülkemde yakıt ucuz olsun alıyım bir harley sport koyıyım garajıma.. gücü olup imkanı olanlar yapıyor.. bende alırım ama arabamı satmam gerekir o lüksede giremem.. benim şahsen öyle bir lüksüm yok olsa bende isterim..

    ne yazık ki ülkemdeki yollar belli trafik belli yakıt fiyatları belli vergiler belli benim şahsi gittiğim mesafe belli ben bunları orantıladım mı kafamda benim fikrim bence 250cc lik güzel enjeksiyonlu avrupa bir motor yeter artar bile türkiye yollarında..
    şehirler arası yolda gidersin şehir içindede gidersin uzun yolda 160 ıda yaparsın şehir içinde ekonomide yaparsın bana mantıklı gelen bu.. her kezin fikrine saygı duyarım tabiki..

    Bakınız adamlar eski mz 301 ile eski jawa ile 300 cc lik motorlarla dünya turu atıyorlar

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ahati-adv.html

    biz burda 150cc 250cc yetermi yetmezmi diyoruz adamlar dünya turu atıyor.. ümmet abi vardır bilirsiniz meşhur 125 cclik mondialle ve 150cc lik scooterla türkiye turu attı.. yani hacmin önemi yok hacim yükseldikçe insan daha usta motorcu olmuyor bence..
    aynen katılıyorum sana ...
    98 Beygir.....

  16. #76
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir arkadaşın imzasında yazıyordu sanırım,
    300 km hızla gidiyorum azrail hala peşimde diye,
    kara leke yazılmış alnımıza kimin nerede ne zaman gideceği belli,
    ancak tedbirli davranmak tabiki insan olarak görevimiz,
    ben 98 beygir aldım diye bütün hızı kullanma giibi bir durum yok,
    şahsen ben uzun yola çıkıyorum, gerektiginde kısa yolda 60 km hızal gidrken kurye ve diger arkadaşlara yol da veriyorum,
    bu demek değildir ki ben büyük cc kullanıyorum, beni geçemezsiniz diye.
    yani durum ortak 2 teker kullanıocısıyız,
    kimi enduroya biner kimi scooterdan vazgeçmez,
    kazasız sürüşler herkeze..
    Valla geçen bi ikinci el fazer denk geldi.Benim xcitingle takasa girmek istedim.İçimde hep şu 4 silindirin sesine sahip olmak vardı.Şöyle bir şehir içinde tur attım.Meğerse davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş.Debriyajı sıkıp gaza yüklendikçe güzel ses çıkıyo ama motor da zangır zangır titremeye başlıyo.Hem titreşim hem de oturuş pozisyonu fena.Ben alışmışım xcitingle ayaklarımı uzatıp gezmeye.Vazgeçtim o sevdadan.Daha çok yaşlanmadık ama bundan sonra bi daha vitesli motora geçmek gereksiz gibi geliyo bana.Belki alırsam ikinci bi motor olarak cross tarzı küçük cc dağ bayır gezmek için alırım.

  17. #77
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla geçen bi ikinci el fazer denk geldi.Benim xcitingle takasa girmek istedim.İçimde hep şu 4 silindirin sesine sahip olmak vardı.Şöyle bir şehir içinde tur attım.Meğerse davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş.Debriyajı sıkıp gaza yüklendikçe güzel ses çıkıyo ama motor da zangır zangır titremeye başlıyo.Hem titreşim hem de oturuş pozisyonu fena.Ben alışmışım xcitingle ayaklarımı uzatıp gezmeye.Vazgeçtim o sevdadan.Daha çok yaşlanmadık ama bundan sonra bi daha vitesli motora geçmek gereksiz gibi geliyo bana.Belki alırsam ikinci bi motor olarak cross tarzı küçük cc dağ bayır gezmek için alırım.
    o motordan başkalarını da deneyin , ondaki kusur nedeniyle tümünü yabana atmayın 4 silindir nere titreşim nere
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  18. #78
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla geçen bi ikinci el fazer denk geldi.Benim xcitingle takasa girmek istedim.İçimde hep şu 4 silindirin sesine sahip olmak vardı.Şöyle bir şehir içinde tur attım.Meğerse davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş.Debriyajı sıkıp gaza yüklendikçe güzel ses çıkıyo ama motor da zangır zangır titremeye başlıyo.Hem titreşim hem de oturuş pozisyonu fena.Ben alışmışım xcitingle ayaklarımı uzatıp gezmeye.Vazgeçtim o sevdadan.Daha çok yaşlanmadık ama bundan sonra bi daha vitesli motora geçmek gereksiz gibi geliyo bana.Belki alırsam ikinci bi motor olarak cross tarzı küçük cc dağ bayır gezmek için alırım.
    Fazer'da titreşim varsa benim 12 bin km'dir kullandığım alette neden yok? Boşta 14 bin devir çevirince hafif bir titreşim olması çok normal, bir de F650GS denesen kimbilir neler diyecektin Ayrıca oturuş pozisyonu gayet iyidir, rahalıkla durmadan 200km gidilebilecek bir motordur Fazer.


    Şahsi kanaatim Türkiye'de gerekli olarak adlandırılabilecek motor gücünün 50HP olduğu yönünde. Artçılı kullanımda bile 50HP bir motor her türlü yol şartıyla rahatlıkla başa çıkabilir. İstanbul dışına çıkmayana 250cc yeterli gelir, daha küçük bir şehirde 100cc fazla bile gelebilir. Eşinizle beraber Türkiye turu atmak içinse 50HP gereklidir.

  19. #79
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Valla tek motora bakarak bütün model hakkında önyargı yapmayacak kadar tecrübeliyim.Zaten aşırı bir titreşim yoktu.Ama 4 silindirli hiç titreşim yapmaz demek doğru değil.İlla ki yapıyo yüksek devirlerde.Ayrıca fazerin oturuş pozisyonu için kötünün iyisi diyebilirim.Benim gibi rahatlığa alışan biri için bu böyle.

  20. #80
    151rsfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2011
    Şehir
    nilüfer/bursa
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    silindir hacmi gücün göstergesidir.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)