Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

600 ile başlanılmaz diyenlere

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    r tipi motor.. sesini duydummu ürküyorum kardeşim.. çok fazla güç zaptedilemez güç istersen dünyanın en mükemmel motopilotu ol 200 beygirlik bir canavar var altında en ufak hata ne kadar koruma giyersen giy ölümdür heleki her allahın günü yağ su vs materyallar akıtan bol bol çukur ve muadili abzürt şeylerin olduğu ülkem yollarında. chopper kullanırken bile ürkütüyor bu ülkenin yolları ki halkını trafikteki canavarları hiç söylemedim bile...
    What goes around, Comes back arround...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı vlad1462 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siteye üye olduğumdan beri döner bu muhabbet, başlanırmış başlanmazmış. her seferinde herkes bildiğini okur gider. burada yazılanların ne kadar önemli olduğundan kaç kişinin farkında olduğunu bilemiyorum ama pek fazla düşünülmeden konu açılabiliyor. kendimden örnek vermek gerekirse bende motosiklete heveslenme dönemlerimde büyükhacimli motorlara meraklıydım ve büyük cc ile başlama muhabbetlerinde sürekli olur yanıt alma hevesindeydim. birisi çıksıunda beni cesaretlendirsin diye. askerlik öncesi para biriktirmiştim ve az kalsın suzuki gs 500 alacaktım. süpriz şekilde askerlik olayım erkenden araya girdi ve alamadım. askerde çarşı izninde bir parkta otururken bir motosiklet kazasına şahit oldum. dörde bölünmüş bir caddede sıfır km çin malı scooter, henüz plakası yok, koltuk poşetleri falanda üzerinde taş çatlasa 7-8 hp. kullanıcısının ehliyeti yok, tecrübesi mechul, bide arkasındayolcu var. kaldıki alt tarafı scooter, gaza basıp gider frene basar durur. adam yol ağzına gelince gaza yüklendi ve motor anında altından fırladı. ön teker biraz yerden kesildi. motor kaldırıma çarptı, artçının kafa yere çarptı, kask falan hak getire zaten. sürücüde ayrı bi yere düştü. artçı ölür sandım ama kalkabildi ayağa. o olaydan sonra kesinlikle büyük cc ile başlamayacağıma ikna oldum. asker dönüşündede cbf 150 aldım. bir sene sonrada er-5. 8.000 km cbf kullanmama rağmen er-5 e alışmam zaman aldı. motorun kompresyona binince arka tekerin kayma meyili göstermesi falan sıkıntı yaşattı. şimdi bunları yazıyorum çünki bu yazıları okuyan acemi sürücü adayları var ve söz konusu hayatları. bir kişi bile olsa senin bu saçma teorinden gaza gelip büyük motor alıp kaza yapsa dönüşü olmayacak bir kayıptır ve bir ailenin ocağı sönecektir. papağan gibi el ayarından bahsediyorsun, gaz vermezsen gitmez, debriyajı yavaş bırakırsan altından fırlamaz diyorsunda millet scooter kullanamıyo yeri geldimi. ufak motorla alıştırma yapmadan el ayarı nasıl kazanılacak. bu adam senden esinlenip büyük motora başlarsa hali ne olur. ayrıca herkesin fiziki yapısı büyük hacimli motor kullanmaya müsait değil. ufak motor kullanıp kendi sınırlarını kestirmeden büyük motor almak ne kadar mantıklı ve sağlıklı olur. sende ufak motorla başlamışsın ve sonra büyütmüşsün, şimdi kalkmış ahkam kesiyorsun. şu an öteki tarafta değilsen veya yatalak kalmadıysan sana büyük motorla başlama diyenlere teşekkür başlığı açacağına utanmadan hesap soruyorsun. ayrıca sonradan görme biri olmasan büyük motorla başlama diyenler bizi çekemiyor, hiç büyük motora binmemişler demezsin. para senin, can senin, git gazlıyomusun, uçuyomusun ne yapıyorsan yap ama burda gaza gelmeye müsait motor yabancısı acemilere gaz verme, hayatlarıyla oynama.
    Beni cevap yazma zahmetinden kurtardığın için teşekkür ederim




    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim diyorum birakin alsinlar akilli adam nufusu cogalsin memlekette dogal seleksiyon diye bisey var doga kanunu bu bisey yapamazsiniz.

    Ya gelip bana (veya bir arkadaşıma, yakınıma vs.) patlarsa
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  3. #63
    Birkannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oğlum 10 yaşındayken, yaklaşık iki yıllık bir süreçten sonra ilk kez artçım olmayı kabul etmişti. Ve o ilk binişinde korkusunun yersiz olduğunu görmüş, sevmişti.

    - E artık kullarsın dediğimde ise
    - Önce bu yaz bisiklet kullanmayı bir iyice öğreneyim de demişti.
    Akıllı adam abi çocuk demiyorum gözümde adamdır beyininden dolayı ..
    Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  4. #64
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Bkz. Geçen gece ne güldük konusu. 250 az gelen bi arkadaşımızın laflarını görüceksiniz. Testesteron dengesizliği diyorum ben bu arkadaşlara Takmaya gerek yok zaten bunlar kaskı dirseğinde gezdirdiğinden biyere kafayı patlatıp gidiyolar o yüzden doğal seleksiyon taraftarıyım bende Hea bu arada 636 arkasında artçı olarak büyümüş bi arkadaşım vardı. Babası sen tecrübelisin diyip yurtdışından nija 400 getirtcekken çocuk ben 250 ile başliycam dedi. Senin yaptığım motor sahibi olmak motorcu olmak değil
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  5. #65
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı hondam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baslanır abıcım hemde cok guzel baslanır sat r6 nı al r1 ını para senın can senın kardes kım karısabılır?
    Bende aptllık ettım 15 yıl 250cc ve altı motorlar bındım nekadar acıyorum yuksek cc sız gecırdıgım yıllarıma.
    Sımdı nasıp olursa 600cc bır makına alacagım nıye 1000cc degılde 600cc, 1000cc ye guvenmıyorum benı aldatır.
    sen sakın korkma al valla al sen cesur bır arkadassın kabılıyetlısın sen ustesınden gelırsın senı ben ıyı anlıyorum al gule gule bın...
    Neden büyük CC ile başlanmaz sorusuna cevabı zaten sen vermisşin.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  6. #66
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı KuweytLi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beni bu zevkten mahrum bırakanlara yazdıgım yazıdır bu.
    kucuk cc ıle baslama kervanına burdan beyin şartlanmasıyla katıldım skyjet f5 ve gt 250 r ile kısa süre vakit geçirdim daha sonra dayanamayıp r6 aldım ve şuan gayette hakkını vererek kullanıyorum.ŞİMDİ SİZE SORUYORUM neden hala tabu haline gelmiş fikirleri bazıları insanlara empoze ediyor.Lütfen insanları yanlış yönlendirmiyelim ilk etaptaki gerekli tedbirlerle 4 silindirli pekalada kullanılıyor.
    Asıl insanları yanlış yönlendiren sensin. Kimbilir bu başlığın kaç kişinin canını yakacak. Keşke R6 na binmeye devam edip bu cahilce fikirlerini başkalarıyla paylaşmasaydın. Sadece kendi canın tehlikede olurdu...

  7. #67
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı KuweytLi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimle aynı şartları taşıyan aynı sıralamayla benle aynı olan arkadaşlar fikir beyan ederse memnun olurum. küçük cc ile başlama fikrine taraftarı olan arkadaşların çogu ömründe 4 silindire artçı bile binmeden yada en fazla artçı binmiş kişiler 4 silindir öcü degildir sadece dikkat ister.
    Aslında bu başlığa yapılan yorumlar için harcanan zamana yazık sadece bakıp geçmek gerekir ama insan gibi hissedenin vicdanı el vermiyor.
    KUVVETLİ kardeşim, belki okumuş ve kültür seviyesi belli bir yerlerde bir kişisin ancak okumak yetmiyor demekki....cehalet her kelimenden adeta fışkırıyor.
    Sen sen ol büyük sözü dinle...öyle gaz elinin altında açıp açmamak senin elinde vs safsatayı geç...her yazdığınla kendinle çelişiyorsun..yukaridaki yazının anlamı nedir? seninle aynı akla sahip kişiler yorum yapacaksa başlığı hemen değiştir...
    burada senin sağlığını düşünerek yorum yapanları arkadaş kabul et...

    Sana kaç farklı arkadaş var sıralayımmı kısaca?
    1- bir arkadaş vardır sadece çıkarı için yaklaşır..bundan uzak dur.
    2- bir arkadaş vardır senin bildiğini biliyor gibi yapar ancak bilmez seni hatalara iter,uzak dur.
    3- bir arkadaş vardır yaşça senden çok ufak ve tecrübesiz, sana bir şey katamaz, bu arkadaş her tür hataya açık, uzak dur.
    4- bir arkadaş vardır yalan söylemekten kaçınmaz ve başını yakar uzak dur.
    5- Bir arkadaş vardır yaşça senden büyük, hayatı dolu dolu yaşamış seni kabul etmeiş, seni bakışları ile ikna edebilen, sözleri ile tasdikleyen, senin asla zarar görmene tahammül etmeyen, her bildiğini paylaşan ve anlattıklarını mümkün mertebe dellileyen....işte bu kişi ile arkadaşlık yap ve böyle biri var ise etrafından buraya yazdıklarını ona da okut...sana ne dediğini de buraya yaz delikanlı gibi.

    Emeklemeyi öğrenmeden kimse koşamaz, koşarsa da mutlaka feci bir şekilde düşer dikkatli ol. Umarım yazdıklarımdan kendine pay çıkarırsın.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  8. #68
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    konu başlığını açan arkadaşa ithafen ;

    bu gibi konuların site içerisinde hit olduğunu bildiğinden ilgili başlıkları açtığını düşünüyorum.

    bknz arkadaşın açtığı konular --> http://www.motosiklet.net/forum/sear...archid=2109218

    hep aynı başlıklar ve konular , demek ki aldın 600 cc ye bindin ama çevrenden aradığın ve istediğin ilgiyi bulamadın değil mi ? kimse aaa süper çocuk harikalar yaratıyor demedi değil mi ?

    bu eksikliğini burdan mı kapatmak istiyorsun ?

    daha önceleri açtığın konularda veya attığın mesajlardaki teknik ifadelerin bile ne kadar yetersiz ve yersiz olduğunu görmeni dilerim , görüyorsan eğer biraz yol katetmişsin demektir.

    zamanın birinde bir sirke gitmiştim , daha çocuktum orada da bir maymun ile bir ayı yerden yüksekte bir kürenin içinde 250 cc lik kros motora biniyorlardı senin hayli hayli 600 cc binmen gerek en nihayetinde onlardan farkın olmalı buna kimse müdahale edemez...

    ancak 600 cc ye binsende 1000 cc ye binsende kimse seni baştacı yapmayacak , sürekli ve çok fazla ilgi çekemeyeceksin artık bu ve bunun gibi konular açmayı bırak ve madem biniyorsun ''hakkını ver hakkını'' yoksa ilgi çekeceğine şimdi olduğu gibi komik duruma düşersin...
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  9. #69
    melcor09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2008
    Şehir
    kusadası
    Motosikleti
    2012 Yamaha Tenere 660
    bende konuyu baslatan arkadas gibi herkezin İLLAKİ dusuk cc ile baslamasından yana degilim bilincli ve canı kıymetli olan her kişi istedigi motosikletle, bir 600ccile bu işe baslayabilir bu işin egitimleri hocaları var.... o yuzden hicbir zman bu tarz konulara yorum yapmamama ragmen buna bi cevap yazıyım dedim ....
    hayalbuysa HAYABUSA derlerdi inanmazdımmmmm!!!

  10. #70
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Moto gp pilotlarıda sırasıyla 50 cc - 125 cc - 250 cc diye mi gitmiş?
    Bırakın bu ayakları abi 600 cc ile bal gibide başlanır
    Daha üç gün önce Manisalı iki genç kardeşimizi feci bir şekilde kaybettik..
    Sürücü henüz çok yeni idi ve altında tecrübesinden büyük/güçlü bir motosiklet vardı...gecenin 01:30'unda TIR altında yaşamlarını tiridi.....sürat yaptığı yol o saatte neredeyse bom boş olur
    Bu iş TECRÜBE işi, cesaret değil kardeşim. Aklınızı başınızı toplayın ve sadece egonuzu tatmin etmek için abes yorumlar yapmayın.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 ----------

    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu başlığını açan arkadaşa ithafen ;

    bu gibi konuların site içerisinde hit olduğunu bildiğinden ilgili başlıkları açtığını düşünüyorum.

    bknz arkadaşın açtığı konular --> http://www.motosiklet.net/forum/sear...archid=2109218

    hep aynı başlıklar ve konular , demek ki aldın 600 cc ye bindin ama çevrenden aradığın ve istediğin ilgiyi bulamadın değil mi ? kimse aaa süper çocuk harikalar yaratıyor demedi değil mi ?

    bu eksikliğini burdan mı kapatmak istiyorsun ?

    daha önceleri açtığın konularda veya attığın mesajlardaki teknik ifadelerin bile ne kadar yetersiz ve yersiz olduğunu görmeni dilerim , görüyorsan eğer biraz yol katetmişsin demektir.

    zamanın birinde bir sirke gitmiştim , daha çocuktum orada da bir maymun ile bir ayı yerden yüksekte bir kürenin içinde 250 cc lik kros motora biniyorlardı senin hayli hayli 600 cc binmen gerek en nihayetinde onlardan farkın olmalı buna kimse müdahale edemez...

    ancak 600 cc ye binsende 1000 cc ye binsende kimse seni baştacı yapmayacak , sürekli ve çok fazla ilgi çekemeyeceksin artık bu ve bunun gibi konular açmayı bırak ve madem biniyorsun ''hakkını ver hakkını'' yoksa ilgi çekeceğine şimdi olduğu gibi komik duruma düşersin...
    Güzel bir analiz....tebrikler
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  11. #71
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    3-4 yıldır trafikteyim eline hakim, adam akıllı kullanır gördüğüm ss sayısı 5ten fazla değil.

    sse binen kime sorsan, "hacı makine bastığın zaman gitmeli ya" diyor.

    insan uslu uslu gitmek için niye ss alır? oda ayrı bi nokta.

  12. #72
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    İstisnalar kaideyi bozmaz herkez sizn gibi dikkatli ve yetenekli olmayabilir. Büyük cc herkezin hakkı ve herkez bu tadı yaşamalı diye düşünüyorum.. Ama sizde küçük cc ile biraz haşırneşir olmuşsunuz şimdi ise 600 lük makina altınızda hakkını veriyorsunuz inş.. Forumda belirtilen yol haritasına uymuşsunuz zaten.. 150 cc - 250 cc - 600 cc bunda tartışalacak birşey yok..
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  13. #73
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    bunları tartışmak gereksiz.merdiven birinci basamakla başlar ve birer birer çıkılır.

    şuan hakkını vererek kullanıyorum demişsinde motosiklet nasıl hakkını vererek kullanılıyor tek teker arif gibi akrobasiyle mi yoksa 40-60 yaş arası güvenli sürüşte idol olan ağır abilerimizin kullandığı gibi mi

    hakkını vermek bana göre;

    akrobaside 1000 cc ile yapabildiklerini 50cc ile yapabilmek (ör: rossi ve arif)

    güvenli sürüşte ise olabilcek kazalardan kendini sakınarak kazasız yoluna yıllarca devam etmek
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  14. #74

    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Motosikleti
    Honda CBR 125 idi ;( yine olacak..
    Şu topiğe cevap yazmak bile bu çocuğu ciddiye almak demektir az da olsa...Senelerdir aynı şeyler konuşuluyor, doğruyu biz ortaya koyarız isteyen, aklı eren oradan alır istemeyen almaz bu kadar basit...

  15. #75
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı KuweytLi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beni bu zevkten mahrum bırakanlara yazdıgım yazıdır bu.
    kucuk cc ıle baslama kervanına burdan beyin şartlanmasıyla katıldım skyjet f5 ve gt 250 r ile kısa süre vakit geçirdim daha sonra dayanamayıp r6 aldım ve şuan gayette hakkını vererek kullanıyorum.ŞİMDİ SİZE SORUYORUM neden hala tabu haline gelmiş fikirleri bazıları insanlara empoze ediyor.Lütfen insanları yanlış yönlendirmiyelim ilk etaptaki gerekli tedbirlerle 4 silindirli pekalada kullanılıyor.
    Seni bir şeyden mahrum bırakan yok, ne halt yersen ye. İyi niyetle, insanların sağlığını düşünerek yardım etmeye çalışanlara laf edeceksen de aferin, bir yerde patlarsan foruma gelip "ühühü sadece 170'le gidiyordum şerefsiz belediye yerleri sulamış düştüm bi bacak bende bi bacak yolda kaldı" konusu açma sakın, çok pis dalga geçerim.

  16. #76
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Dünyanın pek çok ülkesinde,motosiklet ehliyeti aldıktan sonra en az 2 sene 250 cc.altı veya gücü 250 cc seviyesine düşürülmüş motosikletler kullanılır.Ülkemizdede bu kanun çıkacaktı ancak ama olmadı.Her halde iç ve dış güçler karıştı olaya.(Biz bu Türk leri nasıl çabuk nallarız diye )
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  17. #77
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünyanın pek çok ülkesinde,motosiklet ehliyeti aldıktan sonra en az 2 sene 250 cc.altı veya gücü 250 cc seviyesine düşürülmüş motosikletler kullanılır.Ülkemizdede bu kanun çıkacaktı ancak ama olmadı.Her halde iç ve dış güçler karıştı olaya.(Biz bu Türk leri nasıl çabuk nallarız diye )
    katılıyorum



    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  18. #78
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünyanın pek çok ülkesinde,motosiklet ehliyeti aldıktan sonra en az 2 sene 250 cc.altı veya gücü 250 cc seviyesine düşürülmüş motosikletler kullanılır.Ülkemizdede bu kanun çıkacaktı ancak ama olmadı.Her halde iç ve dış güçler karıştı olaya.(Biz bu Türk leri nasıl çabuk nallarız diye )



    şimdi 600cc ile başlanır diyen arkadaşlar bu ülkelerin motosiklet üreten firmaların düşük cc satış politikasını desteklemek için böyle yaptığını söyleyeceklerdir.

    had biz yanlış yapıyoruz, o ülkelerde yanlış yapıyor vs vs.. derler
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  19. #79
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    Önemli olan kullanmak değil. Yanni bakkala kadar gidip gelmek değil. Hakkını vererek kullanmaktır. Bunu da anca küçük cc ile başlayarak yapabilirsin.

  20. #80
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Eha.
    Alin size hit olmus konulardan biri

    http://www.motosiklet.net/forum/supe...apmaliyim.html
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)