Tüm motosikletlerin kronik arızaları.

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet seçim aşamasında bilinmesi faydalı olması dileğimle.

Honda Cgl 125= Bulamadım.:p:queen:
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Hyosung Gt250r = Krank kırma (redline'a sokmadıkça problem oluşturmaz)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Honda Beat = Akü sorunu.
Honda Dylan = Bulamadım.
Piaggio B500 = Bulamadım.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bu güzel faydalı olacağı kesin konu başlığı için teşekkürler...
şimdilik teknik olarak ekleyeceğim bir nokta yok ancak takipçi olacağım
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yzf 1000: kask açıklığında yüz felci tehlikesi:p
ybr 125: benim gibi irice kişilerde motorun adama saplanmış gibi durma tehlikesi:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu güzel faydalı olacağı kesin konu başlığı için teşekkürler...
şimdilik teknik olarak ekleyeceğim bir nokta yok ancak takipçi olacağım

Rica ederim.

Cgl 125,12,500 km'de aldığımda vites göstergesi bir çalışıyor bir göstermiyordu,hala öyle.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda DN-01 Şanzuman beyin arizasi, (Bu motorda iki tane beyin var, biri şanzuman beyni, diğeri motorun kendi beyni)

F650 Konjektör selenin altinda, zamanla cok isiniyor ve arizalaniyor.

Burgman 400 2007 modellerinde varyatör problemi.


Aklima geldikce eklerim.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
2008 model ninja 250r, benzin deposundan gelen geyirme sesi (osurma sesine daha çok benziyor).

bazen adeta motor bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor diye düşünüyorum...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
motor hocası (hocam:) kronik sorunlar illaki olacaktır fakat bazı arkadaşlarımız demiş ya bi sorun bulamadım sorunu olmayan motor yoktur die düşünüyorum ve diğer üyelerdende ricam sorun bulaadım edemedim yada yaşadıgınız sorunlarını deil sadeceo model de meydana gelen sürekli arızaları yazalım. daha mantıklı olur die düşünüyorum.
misal hysoung krank sorunu müşür sanzıman elektriksel gb.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
2008 model ninja 250r, benzin deposundan gelen geyirme sesi (osurma sesine daha çok benziyor).

bazen adeta motor bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor diye düşünüyorum...

seni kandırmışlar.o motor doğalgazlıymış benzinliye çevirmişler..
ama eski alışkanlığından vazgeçememiş kereta:p
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
94
bence bu konu altında makara yapılmasın gereksiz kalabalığın olmamasından yanayım

mondial 150 zc egsoz cabuk dağılıp ses yapıyor.
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
18
xvs 1100 dragstar ;starter clutch (marş kavraması ve dişlisi) sıyırma problemi.Ayrıca yamaha türkiye sağolsun bu iki parça için 400 euro üzeri bir fiyat çekiyor.Tabi 6 hafta da parça bekleme süresi.:pr:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
motorunmun kötü tarafı vde en önemli özelliği yakıt deposu sorunu (bu arada depom yatay şekildedir yani doldururken motoru sallasamda max 8 TL ye depom doluyor )

Kullanma klavuzunda 4.3 litre diyor ( örnek 1 litre benzin 3.70 krş olursa 3.7 x 4.3 = 15 tl 91 krş ) dolması gerekiyor ama benzin istasyonuna yanaştımmı 8 tl ye depomu dolduruyom buda ortalama olarak 2 ( 2.16) litre ye denk geliyor :D

mondial de 10 tl ye depo dolmuyor !!! anlamadım gitti :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor hocası (hocam:) kronik sorunlar illaki olacaktır fakat bazı arkadaşlarımız demiş ya bi sorun bulamadım sorunu olmayan motor yoktur die düşünüyorum ve diğer üyelerdende ricam sorun bulaadım edemedim yada yaşadıgınız sorunlarını deil sadeceo model de meydana gelen sürekli arızaları yazalım. daha mantıklı olur die düşünüyorum.
misal hysoung krank sorunu müşür sanzıman elektriksel gb.

Kronik sorunun tanımını yapmalıydık haklısın.

Kişi kullanımından bağımsız hatalı mühendislik sonucu çıkabilecek arızalardır ve sadece bir kullanıcıda değil birkaç aynı arıza tekrarından meydana gelebilir veya parça komple mühendislik hatasıdır çözümü bulunamamıştır.

Sorunsuzlar da var dünyanın en iyi motosikleti diye seçilenler var Honda C90 Cub gibi.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Honda Africa Twin
- Az benzinle kullanımdan kaynaklı benzin pompası yanması
(Bu modelin bilinen başka bir kronik arızası bulunmamaktadır :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
xvs 1100 dragstar ;starter clutch (marş kavraması ve dişlisi) sıyırma problemi.Ayrıca yamaha türkiye sağolsun bu iki parça için 400 euro üzeri bir fiyat çekiyor.Tabi 6 hafta da parça bekleme süresi.:pr:

Aynı sorun ybr 250 de var.Servis 700 TL den bahsediyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:51 ----------

Honda Africa Twin
- Az benzinle kullanımdan kaynaklı benzin pompası yanması
(Bu modelin bilinen başka bir kronik arızası bulunmamaktadır :) )

Aynı durum Africa Twinle Tunus gezisinde çölde benzinsiz kaldığı zaman Yeğenimin başına geldi.Çölde, dipte kalan benzin yüzünden benzin pompası arıza yapmış zor duruma düştüğünü söylemişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst