Arkadaşlar
Benim motorumda ASYA 150-t1
150 cc ibre 120 gösteriyor ama daha 500km de olmasına ramen rötar zamanı hızını filan takmadım ve şu an ibre 110 basıyor gerisini düşünemiyorum
Arkadaşlar
Benim motorumda ASYA 150-t1
150 cc ibre 120 gösteriyor ama daha 500km de olmasına ramen rötar zamanı hızını filan takmadım ve şu an ibre 110 basıyor gerisini düşünemiyorum
Bizde de mondial 100 kh var ben 110 yaptırdım.. ve 3 sene doldu alalı bir problemi yok.Ama tabiki çin yani bana güven vermiyor.
sonra diyoruz ki . motorcu neden öldü ( sıkıştırma ve başka bir şey yoksa ) 90 la yere düş bak nasıl oluyor . sonra annen oğlum gitti binme dedim şuna diye ağlayacak . allah rızası için şu alete zevk için binin yavaş gidin
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Benim kanatimce eğer ilk defa motor kullanacaksan sıfır bir çinli al kullan ve sat... Çünki çabuk arıza verir ve bir arıza vermeye başladımı da dur durak bilmez.
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
herkes tutturmuş çin motoru dağılır diye bence motora nasıl bakarsan öyle olur benim 4 yıl olacak yakında çin malı motorum var aynı motor 1 yıl kullanılmışı var benim kullandığıma bakan çin malı iyi der ama o 1 yıl kullanılana bakan çin malı beter der
bazen ben bile kendi çin malı motorumdan şüphe diyorum öyle sözler ediliyorki çin malı ile ilgili atasım geliyor motoru
motorunuz ne marka olursa olsun rüzgar aynı rüzgardır...ailelerimizi annelerimizi ağlatmayalım...wesselam
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
valla ben çoğu yazılara katılmıyorum..benim arora sıfır aldığımdan beri hiç boşluk vermedim motora nefes aldırmadım hep dip gaz gidiyorum..rodaj süresince bile 100 den aşşağı inmedim..ama iş bakıma gelince bakıma 100km kala yağını filtresini değişiyorum.yağda castrol koyuyorum.şuan rahat rahat 120 görüyorum..ilerde daha da gider ama bu sonuçta racing değil fazlasını aramıyorum
demek istediğim bakımını yaptıktan sonra bişey olmaz önemli olan temiz bakmak çukura bozuk yola sokmamak..düz yolda korkma dağılır felan diyenleri çok gördüm ben etrafımda çok var bu motorlardan dedim ya bakım..bakım..bakım gerisi hikaye
Ne kadar bakarsanız bakın, Çin malı bir yerden patlak verir...
90 da sizin motorunuz için fazla yada az değil. Hız yapmamaya gayret gösterin.
Motoruda zorlamayın hız yapicam diye.
ibrede yazana bakmayın arkadaşlar yapıcağı max hız 90 km !
rektefemi yaptırsak acaba
ibre arızalıymış en çok 70 yokuş aşa en çok 90 yapıyo
Bende de çin malı motor var. Almadan önce çok araştırdım gerek bu site de gerekse diğer sitelerde.Kimi hiç memnun değil çabuk dağılıyor diyor.Kimi de gayet memnun.Motordan ne beklediğimiz ve ne kadar bütçeyle bu işe yaklaşacağımız çok önemli.Çinli bir motordan Japon motor performansı beklersek elimizde kalacağı kesin.Şehir içinde kullanmak ve az yakmasını tercih ettiğim için böyle bir seçim yaptım.Motor 9780 km de herhangi bir arıza yapmadı şimdiye kadar.Aslında öğrendiğim şu; bana bu motorları tavsiye etmeyenlerin çoğu uzun süre bu motorları kullanmış kişiler.
tuhaf bişey yok arkadaşım büyük ihtimalle ibren doğru gösteriyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
bendede 125 lik çin malı var 120 ibre var istersen 110 a kadar çıkıyor ama ben 80 nin üstüne çıkmamaya çalışıyorum. bu motorlar gezi için yapılmış motorlar yavaş yavaş zevkine vara vara kullanmak daha güzel. hem scooterla 80-90 baya yüksek hız.
bende zat 150 var 2 kışı 100 tek 110 goruyor ama en mantıklısı 80-90
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)