ikinci el fz1 fazerlar 18-19 beni aşar biraz bunun ıvırı zıvırı 20 olur e o
kadar vermişken faz6 fazer alırım sıfırını birazda para artar onun için banditlere takıldım ben
ikinci el fz1 fazerlar 18-19 beni aşar biraz bunun ıvırı zıvırı 20 olur e o
kadar vermişken faz6 fazer alırım sıfırını birazda para artar onun için banditlere takıldım ben
istersen bir test sürüşü yap (?)
keşke bir bandit kullanıcısı çıksa da yorum yapsa ama...
cbf600s ile kıyaslarsak eğer
cbf yüksek devirlere kadar aynı gücü gösteriyormuş ama yuksek devirlerde 50cc nin yarattığı farkla bandit geçiyormuş
bandit in gösterge paneli daha toplu ve okunurmuş
bide bandit in fiyat avantajından bahsetmiş
cbf600s f650gs ve versys ile kıyaslanınca en güçlü ve en ucuz olan badit 650s imiş.
cam ı yetersizmiş. Ama değiştirdiğinde bile hala baya bir fiyat avantajını koruyormuş.
ama teknoloji olarak onlardan 1 adım geride kaldığından bahsediyor.
bandit diğerlerine karşın pek kıvrak değilmiş.
bunun sebepleirnden biri ise diğerlerine karşın çok ağır olmasıymış(kuru ağırlık 247,4 kg)
oturuş pozisyonu ve selesi fazlasıyla rahatmış.
özetle bu. Ama ayrıca da belirmiş sehiriçi kullanmayacaksanız bandit i tercih edin diye hem çok rahat edersiniz, hem performanslı hemde paranız cebinizde kalır diye. Ama dediği gibi şehir içinde kullanımı zormuş. Kıvrak olmadığını söylüyor.
bandit 1200 kullanıcısı bir arkadaşla tanıştım motorunu satan açıkçası motor çok güzel ama nedense içime pek sinmedi.Birde suzuki parçalarını araştırdım yamahaya göre baya pahalı parçaları varmış...Şuan yani bandit 600 veya fazer bakıyom 1200 bana her açıdan fazla gibi geldi şehiriçinde 2.vitesi geçemedikten sonra pek bir anlamı yok 1200ün.Birde dün ducati monster baktım.;İnternet ilanı üzerine gittim.İlanda temiz kazasız falan yazıyor ama Yalan.Manetler kırık yamuk motorda resmen badana boya var.Fren manetini kırık olmasına galerici çok komik bir açıklama getirdi zaten ondan sonra ben size iyi akşamlar dedim bastım,gittim.Açıklamada şu sahibi bodyciymiş çok ani fren yapmış ondan kırılmış.Bende dedimki tırnaklarıda baya kuvvetli boyayı böyle çizdiğine göre adam sustu ıhmıh etti sonra anladı bana yutturamayacağını...Yani artık kime güvenilir kime güvenilmez anlaşılamıyor gidiyorum galerici kazıklamaya çalışıyor insaf yaa
enjeksiyonlu 1200 bandit normal kullanımda 100km de 8 lt yakıyor benden söylemesi kalbülatörlüyü ve yağ soğutmalıyı düşünmek istemiyorum aslında çok değli ama malum tr benzin 3.5 ytl
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
karbüratörlüde 3 aşağı beş yukarı aynı yakıyor galiba çünkü 1200 sahibi tanıştığım arkadaşta 8-8,5 dedi yani zaten 1200 lükten vaz geçtim şuan ducati monsterla-bandit 600s -fazer fz6 arasında gidip gelmekteyim ama hiç belli olmaz çok düşeş bi 1200 veya 1000 lik makine gelir temizdir o zaman fikirlerim değişir...
Dün ilk ben yakıt tüketimini sana net olarak söylemiştim dostum. Acele etme sağlıklı bir karar ver.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Yinede bir kullanıcının istanbul trafiğinde nasıl yaktığını vede ne kadar devirle gittiğini merak ediyordum şu an ondan rahatladım.
CBF 1000 bakmanızı tavsiye ederim. Teknik olarak çok iyi bir motosiklet, şehir içi kullanımı için uygun. Kötü yanları tipi (ben seviyorum ama genelde beğenilmiyor) ve yakıt tüketimi 6,5-7 gibi yakıyor.
Katılıyorum size ama rahat bazen insana batıyor banada batmaya başladı galiba enduronun rahatı gibi olmayacak ama napalyım işte bir kere heves ettik ama binliklerden vaz geçtim galiba şuan biraz daha ayaklarım yere basmaya başladı yani 600lük naked veya s.touring bakıyorum
yamaha TDM 850 ya da TDM 900'ü de ekleyin bu seçeneklere,kullanımı keyifli ve torklu motorlar,yakıt tüketimleride hacmine göre düşük
Tdm 900 güzel alet ama nedense bana pek cazip gelmiyor ne bileyim...zevk meselesi
Şüphesiz TDM ayrı bir dünya... Yamaha iki silindiri silindir başına 5 subaplı lisanslı bir teknoloji ile donatmış. Buradaki arkadaşlar modele elbette yabancı ve avantajlarından ne yazıkki haberdar değiller. Lakin o torku ve çok düşük yakıt tüketimi TDM'i eşsiz yapıyor. Hakkında söylenecek çok şey var ama burası yeri değil.
Sonuç olarak bandit'in ister 600 olsun ister 1200 enjeksiyonlu olmayan modellerden sakının derim. Niçin piyasada fazla olmadığını alırsanız anlarsınız. Bu kötü makinalar demek değil asla. Ama adı gibi benzin haydutu makinalar.
Üstüne üstlük enjeksiyonlu da olsa 1200'lük bir modelin 8 litre yakması tamamen hayal. Bu değerlerden bahseden arkadaşlar motosikletini 7000d/dak'nın üzerine çıkarmasalar bile fazla yakar. Lütfen gerçekçi olalım. 1000cc bir makinanın ortlama yakıtı 100km'de 9 litreden başlar.
600cc olarak bu tarzlarda sınıfının en az yakanı ve en güçlü olanı; Yamaha Fazer FZ6'yı öneririm.
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
Doğrudur pek haberdar olmayabilirim tdm den ancak nedense tasarımını pek beğenmiyorum.Ben kullanıcısının yalancısıyım,ben kullanmış olupta yazsam neysedeMalum adamlar malını satmak için az yakar muhabbetine girer...Birde yabancı sitelerdeki dorumlarda 20 litre ile 250km gibi değerler verilmiş adamlarda böyle bir motor için gayet normal demiş...Bilemiyorum işte zaten bu konuyu sırf bu yüzden açtım tecrübeli arkadaşlar beni aydınlatsın diye birde aklıma gelmeyen model varsa onuda söylesinlerdiye.Sanırım fz6 fazer şuan en mantıklısı ancak ducati monsterda da gözüm var...ne bileyim...Tecrübeli arkadaşlar haydi...
DL1000 için 100 km de 7 litre yakıyor demiştim(1 litre ile 14 km gider...)
1250 bandit için 100 km de ortalama 8 litre yakar dedim(1 litre 12.5 km...)
m800 intruder 100 km de 5.5 litre (1 litre ile 18 km yol yapar.)
FAZER FZ6 100 km de 5.8 litre.
Kullandığımız bu motosikletlerin hesap hatası varmı?(ondalık kısım haricinde)
Daha gerçekçi olsun diye,gerçek kullanıcılarını da bekliyoruz ama malesef yok üyeler arasında!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
geçenlerde bnm xt660a biri r1100gs kafa kafaya teklif etti,kabul etmedim bilmem fazer teklifi gelse direk atlardım
Bu arada pyro enjeksiyonlu cbf1000 ler 5- 5,5 yakıyor oratalama. Sehirler arası 4,5 a kadar düşüyor.
serkani haklısın fazer çok güzelde abartma ya :D cbf daha az yakıyor, düşük devirlerde daha kuvvetli ve daha komforlu.
Şehir içinde bu kadar çok gezmemize rağmen neden 4 silindirden vazgeçemiyoruz
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Dostum 4 silindirden hiç vazgeçilirmi,en azından 2 si yedek.
CBF 1000 yakıtı çok ilginç,kullanmadım,bizim grupta da yok 5.5 litre çok ilginç!!
cbf 500'ün 100 kmde sıkıştırmadan 4.4 litre yaktığını iyi biliyorum,kullandım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)