sigara parasıyla bandit zor dostum Akciğerde ne katran kalır nede kanda nikotin izleri Bende bizaman böyle düşünmüştüm ama şimdi marifet gibi 2 pakete çıktım.
Maddi sorun olmazsa başta yazdığım gibi efsane bir motorun olur.
sigara parasıyla bandit zor dostum Akciğerde ne katran kalır nede kanda nikotin izleri Bende bizaman böyle düşünmüştüm ama şimdi marifet gibi 2 pakete çıktım.
Maddi sorun olmazsa başta yazdığım gibi efsane bir motorun olur.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Okuldayken yani gurbetteyken bırakamadım döndüm üni.yi burada tamamladım burada bırakırım dedim olmadı,İşe başlayayım istediğim motoru alayım bırakırım dedim olmadı.yılda ortalama 2730ytl gibi bir parayı yakıyorum vede sağlığımdan oluyorum aslında bırakıp o parayı yol+benzin+tecrübe+yeni yerler+macera olarak geri dönebilir.Benzinide es geçiyorum,sigarayıda ama bendeki bu maymun iştahı olduktan sonra...1200den sıkılıp B-king e merak salarsam sonra mt-01 ... yani ben ilk önce maymun iştahımı köreltmem lazım yoksa xt660da beni hertürlü fazla fazla götürüyor.Galiba birazda doyumsuzum.
Geçen aylarda dizimden sakattım şimdi fizik tedaviyle geçmeye başladı o aralar motoru satıp runner alırım iyileşince gider güzel birşeyler alırım dedim.Sonra biraz kendimi iyi hisetmeye başladım hemen bandit mandit...gidiyor öyle hayır işin komik yanı bandit 1200 alsam benzinden değil bu sefer yanımdan ducati hypermotard geçse direk ah be abii şu motora binmek vardı diyip soğuyacağım yoksa 2 sene içerisinde 13 motor değiştirmezdim.Anlayın ne kadar maymun iştahlıyım...
%99 şehir içinde kullanacaksanız 1200cc'lik motosiklet alınmaz, motosiklete yazık. Daha ağır ve daha az kıvrak olacağından ayrıca trafikte size de yazık.
1200 ü bende düşündüm bir ara ama sanırım bu makine karbüratörlü. Çok güzel bir yol makinesi.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
şuan 600 üzerine yoğunlaştım,1200 açıkçası gözümü korkuttu hele youtube izleyince iyice tırstım ama hala aklımın bir köşesinde heran fikrim 1200 olabilir yani... kararsızlıktansa iyi kötü bir karar vermek lazım
çok doğru şehir içi için ideal değil 1200,dün 1100 lük honda ile şehir içnde bi tur attım 106 dereceye çıktı korktum eve bıraktım,tavsiye etmem hem şehir içinde devirlenemiyosun seste alamıyosun 1. viteste bile çarşıda ses alim desen motor 100km hızda bağrıyo,yani tavsiye etmem 1200 tabi devamlı uzun yola gidyosan 1200 al çünkü hızlanırken nutkun duruyo SÜPER
Ben şehiriçi ağırlıklı yani kısa mesafe şehirdışına çok gidiyorum.İst-Çorlu falan ama genel olarak %99 şehiriçi açıkçası
bence 600cc yi unut hiç düşünme bile. arkadaşların da dediği gibi seni keisnlikle tatmin etmeyecektir. bandit alıcam dersen 1200 al. Ama once fz1 ve cbf1000 e bakmanı tavsiye ederim. bunlar arasında tekneloji, konfor, güvenlik olarak honda yı performans, tarz olarak fazer ön planda. Bandit Türkiye de pek tutmayan bir model. Suzuki dahah getirmeyecek yenisini diye biliyorum. Benzin yakmasını sana bir ornekle soyliyeyim benimki 1300cc 5,6 yakıyor. Ne düşük ne yüksek. Büyük ihtimalle bandit ve cbf 4,5 - 5 gibi yakar, fz1 de 5-5,5 gibi yakar. Araştırdıktan sonra fikirlerini burda yazarsan sevinirim bende ilgileniyorum bu motorlarla =)
Bu bahsettiğiniz değerler heralde enjeksiyonulu değerler çünkü 6 litre yaksa 1200 süper dakika düşünmem.Fz1 baya pahalı ama çok hoşuma gidiyor açıkçası.Maalesef ama şuan müsait değilim.Cbf lerin nedense tasarımı beni biraz rahatsız ediyor ama şuan zorlanmadan alabileceğim tek motor 1200s gibi görünüyor.Ama diğer arkadaşların dediğde doğru çoğunluk şehiriçi kullanımda alet heba olur.
evet enjeksiyonlular için değerler, karbürator için HeRalDe 1200cc için bi 0,5-1 daha fazla olur
1200 satan bir iki kişi ile konuştum bakalım bu hafta buluşacağım birde 600lük satan bir iki kişi ile buluşucağım ama ne yapacağım hala karar veremedim.Hani biri dese ki abi ben 1200 kullandım çok yakıyor ama bomba gibi alet yinede yerine X model daha iyidir o zaman eywallah ama bu motorun satılık ilanlarına bile baktığımda kullanan ve satan durumunu ve ne kadar popüler olduğunu anlamak mümkün.Ama b+rk aklıma fz1 de soktuya bu akşam uykularım kaçar yine mali hesaplamalar peşine düşerim ben.
The Two diye bir magazinde okudum daha yeni fz 1 için de beni de hayran bıraktı ama dediğin gibi diğerlerine kıyasla pahalı kaçıyor ayrıca diğerlerinden çok daha kuvvetli(150hp). Yürüyen aksamının çok iyi olduğu yazıyordu. Sanırım bandit de vardı ya bir bakım tekrar yazarım buraya kullanan yorumlarını.
150 hp bana çok gelir tamam kullanırım ama kendime o kadar güvenmiyorum durmasınıda bilmem lazım ama yinede ben bi ekonomik ayarlamalar yapmaya çalışayım belli olmaz
Scan edip o derginin sayfalarını buraya koyabilir misin? Malum bizim dergilerin test etmesini bekleyene kadar ne modeller çıkar.
Scan edip o derginin sayfalarını buraya koyabilir misin? Malum bizim dergilerin test etmesini bekleyene kadar ne modeller çıkar.
ok. Bi kontrol edim dogru hatırladıysam yarın a koymuş olurum
çok sağol ;
birde aklıma gelmişken acaba ducati monsterlarada baksam mı diye düşünüyorum ama artık iyice mi şuursuzca davranmış olurum
suzuki bandit 650s için yazmış. fakat 1996 ile 2005 yılları arasındaki modeller için. Walla ne kadar doğru bilmiyorum ama top speed e 131.2 mph demiş yaklaşık 210 a geliyor. Bu versiyon sadece 78hp. Tahmin ettiğinden kuvvetli olabilir yenisi. Abs siz cbf lere kıyasla frenleri daha iyi motor performansı daha yuksekmiş. İngilterede yaklaşık 4700 pound a satılıyormuş. 19 litre deposuyla yaklaşık 176 mil gidiyormuş. 280 civarı yani.(brz fazlaymış :S )
650s için birazcık fazla ama...
birşey diyeceğim zevklerimiz çok uyuyor Uzun yol yapmıcaksan çok kıvrak güzel bir motormuş, yüksek hızda çok sallandığını söylüyolar kağıt üzerinde gözüktüğünden çok daha iyi bi torku olduğunu söylüyorlar.(kızıltoprakta ki bayileriyle konuşmuştum, rakam olarak bilmiyorum çok yakıyor demişti ne kadar çok diye soramadım.)
bilmiyorum oyle yazmışlar dergide.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)