@cihantavuz amacın nedir bilmiyorum ama birazdan tepkileri alıcaksın benden demesi ayrıca polemiğe girmeye hiç niyetim yok öyle diyorsan öyle olsun tabi 180 km hızla gezinti yapılıyorsa o ayrı ama bu motor reyzingdir
@cihantavuz amacın nedir bilmiyorum ama birazdan tepkileri alıcaksın benden demesi ayrıca polemiğe girmeye hiç niyetim yok öyle diyorsan öyle olsun tabi 180 km hızla gezinti yapılıyorsa o ayrı ama bu motor reyzingdir
her 180km yi gecen motor racingmı
burdan bunu mu anlayalım
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
yoo hayır onu demek istemiyorum tabiki sadece benzetme yaptım okadar isteyen istediğini düşünebilir saygım var ama bu motor reyzingdir onu demek istiyorum.
bu enduro değilmidir ? xt 125x?
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
bence değildir süpermotodur)
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
niye yamaha enduro modeli kısmında yayınlıyor o zaman yamaha mı salak ?
budamı super moto 125cc ?
125cc super bike yarışları oluyor onlar ss değilmi yani şimdi :S klasman olarak GT250R Racing'tir. model olarakta.
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Yamaha salak değil tabiki de. Fakat model yanlışlıkları sadece bunula sınırlı değil, supersport ne demek? Superbike ne demek? Neden bütün racingler her markada supersport model diye geçiyor. Önce bu yanlışla başlayıp sonra tartışmak gerekiyor.
Bence Özgür (Praetorian) haklı, neden dersen; 1000rr supersport mu? hayır değil.. 600rr supersport. Peki Honda salak mı? Hayır o da salak değil. xt125'de enduro değil bu durumda... Ortada bir anlam karmaşası var durum bundan ibaret. Doğru şekilde yazmaya kalksalar ellerinde bir sürü sınıf olur, bu da internette araştırma yapan müşterinin (özellikle motor işine yeni başlayacak) aklının karışmasına yol açabilir. Bunu engellemek için böyle yapıyorlar bence... Kolaylık olsun diye yani. cbr125r, cbr1000rr, r1, yzf125r ne kadar supersportsa xt125'te o kadar enduro, işte gerisini sen anla...
superbike model klasmanı degıldır sadece yarıs cc klasmanıdır, moto gp * super bike karsılastırabılırsın
cbr 125 ne kadar super sportsa gt250r da o kadar super sport o zaman,
racing diye bi kategori yok, uydurmayın o zaman abi yapmayın bu motosıklet gidonuyla oturuş pozisyonuyla dha sı vb. bir çok seyle racing' tir yaw super sporttur.
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Erhan'dı zannedersem. Erhancığım cc. olsun ne olursa olsun supersport değil bu motorlar onu anlatmaya çalışıyorum ama Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki gibi markalar üllkemizde hepsine (aç bak sitelerine) supersport diyor.
Superbike ne demişsin? "yarış cc. klasmanıdır" demişsin e supertsport ne? o da cc. kalsmanı model değil zaten. Herneyse şimdi anlamışsındır umarım.
Yarış motorları racing oluyor işte ya da sport ya da sportive ne dersen ama supersport olmuyor. Bu şimdi yanlış bir anlatım olmuyor mu? Peki sen benim racing diye bir katagori yok dediğimi nasıl ve neresinden çıkarttın yazımın. Tabi o sözü bana istinaden yazdıysan.
Ben xt'lerin endurance yapılabilecek bir endurodan çok supermoto'ya benzediğini söyleyen Özgür'e katıldığımı bunuda firmaların kolaylık olsun çok sınıf olmasın diye yaptıklarını örnek vererek savundum.
Yoksa cbf250 ile de piste çıkar race yaparsan, yaptığın racing olur. Durum karışık biraz bence en doğrusu sport ya da spor model demek...
bu iş uzar gider hocam ya valla hiç yormayalım kendımızı inan, Herkez kendi inancıyla kalsın, ortak nokta motosiklettir olsun, işteyim konsantre olamıyorum yazamıyorum ozur dılerım
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
xt 125 x supermotodur
xt 125 r endurodur..
bu bellidir..
zira r da daha dişli lastik varken x de yol tipi lastik vardır..
vs vs
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Şimdi Özgür'e de katılmıyorum bence xt'lerin ikisinden de enduro olmaz. Enduro deyince aklıma kelime anlamındanda dolayı dayanıklılık ve uzun yol geliyor. Uzun yol derken de her türlü asfalt (kaymak, bozuk), stabilize yol hafif arazi şartları. Xt hadi bu yollarda gitti ama kaç km. gidecek üstündekini baymadan. Yani burdan çıkıp her türlü yolda Hindistan'a baymadan gidebilecerk miyim? Hindistan abartı olduysa şunu Samsun yapalım.
Herneyse konu hakkaten karışık, ben böyle derim, Özgür öyle der sen başka türlü dersin iş gittikçe uzar bu yüzden en iyisini Yamaha yapmış hepsine enduro demiş geçmiş. Gördüğün gibi kafalar karışıyor...
He, dersenki cbr125 racing mi yarışırsan racing, enduro mu?, öyle dağ taş uzun yol yaparsan enduro, cross mu? dağlarda hoplar zıplarsan cross (tabi iki gün sonra amortisörler ne olur bilmem), Touring mi? uzun yollara vurursan touring, Naked mı? grenajlarını sökersen evet naked. Liste uzar bence.
Fakat cbr125 en iyi bu saydıklarımdan hangisine hizmet eder önce ona bakacaksın. Bence en iyi şehir içinde seni bir yerden bir yere ulaştırır bu durumda cbr125 commuter midir? Peki hyosung 250r nedir. Sana kalmış... Model, tip ve kullanım amacı birbirnden ayrıdır ama isimleri belirler. Karışık bir durum yani. Naked ismi motorlara görünüşü yüzünden verilirken enduro ismi görünüşünden değil kullanım amacından verilmiştir bence yani fakat racinglere spor dersek bu sefer kullanım amacından depğil görünüşünden bu ismi takmış oluruz. Ferrariler spor arabalardır fakat pistte yarışmazlar. Off çok karışık ya benim bile aklım karıştı.
Kalın sağlıcakla...
gt 250 r racing değilmiş hiç bu kadar gülmedim.racing diyince illa ki 300 km\h ulaşması mı gerekiyor.motorsikletleri hızına ve gücüne göre ayırmayın.tarzı neyse motor o'dur.ister küçük hacimli olsun ister büyük hacimli olsun.dizayn racing ise o motorsiklet racing'tir.ister 100 yapsın ister 300 yapsın.bir arkadaş SS olarak görmeyin çok seri bir makine feln değil demiş.kaç tane 250 cc motorsiklet 180 görebiliyor.sayılı saydıda gören makine var.250 cc racing sıfında gt 250 r yerini alıyor bence.daha fazla konuşmicam
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
Krank kirmis ve degismisi ise sana uygun fiyattan vermeli. Artik fabrika ayarlarini yitirmis bir motor cunku. Eger indirim iyi ise al yok piyasa degerinde veriyor ie bosver.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
hocam ondan vaz geçtim gibi zaten 5500 ytl den veriyor
Honda CBR 125R ne kadar Racing değilse, Hyo gt250R da en az onun kadar Racing değildir.Naked modelini Kuryelerde goruyoruz zaten ortalıkda geziniyorlar.GT250 cometin grenaj dısında teknık olarak GT250R dan bır farkı yok.
Kuryeler Racing makineyle mi geziyo oluyolar sizce.
300 km/h a cıkması racing olup olmaması konusunda kriter degil dogru soyluyorsun.Ama ara hızlanmalardada gercekten racing tepkileri vermiyorki gt250r.Valla Comet motorun ustune bi Grenaj geçirmekle o motor racing olmaz bence.Zaten dikkat ederseniz hyo almayı dusunenlerın bırcogu, Racıng gıbı gorunsun ama cokda hızlı gıtmesın dıye nıyetlenıp alıyorlar hyoyu.
Bence değil.. Motorlar düzenli olarak zaten açılır, mesela valf ayarları için..
"AÇAN" önemli.. Yegane aleti çekiç olan bir usta açarsa, hmm dikiş zor tutabilir hakkaten -turgut
Yağ ve krankın bağlantısını çözemedim.
Yağı azalan bir motor ÖNCELİKLE pistonların fazla ısınmasından dolayı yapışıp kalmaz mı? Krank daha da aşağıda olduğundan bence piston yapışmasından ÇOK sonra sorun çıkarır..
-t
+1
Bence de zorlama ile ilgili bu iş.. Zorlamazsanız motoru, iyi bakarsanız, hiç ölmez..
-turgut
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)