[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
tamam zararda haklısın fakat ne kadar ekmek o kadar köfe lafına tabiri caizse eşit bu dediklerin işte, ben bu motosıkletı kullanmak ıcın aldım keyfi bi mal için herturlu para baglarsın, 1 mılyara telefon alırsın gene paranı baglarsın ama kullanırsın, kalıtelı bı kıyafet alırsın bağlarsın ama sonuc ne ? kullanırsın...
Kullanmadıgın kenarda yatan birşeye para harcamışsan o zaman para bağlamış olursun
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
%100 katılıyorum.redline sokmadan 155-160 felan görebiliyorum
orj egzos ile görmüştür onu.performans için 500 ytl civarında egzoslara para veriyoruz ama sesten başka işe yaramıyor.egzos takınca gt 250 r'lar hızları azda olsa düşüyor(5.vitesde) bunu bizzat denedim ve 10larca kez şahit oldum.hyo tam performans almak istiyorsan orj egzos ile gezeceksin
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
Öncelikle şu zorlanmadan dolayı krank kırılıyo kısmına bi açıklık kazandırmak istiyorum.şu anda 2007 model gt250r kullanıorum daha önce 2006 sını kullandım fakat 2006 yı hiç ZORLAMAMAMA karşın (max9bin devir çeviriyodum) krank kırıldı.yani bu krank olayının öle R modelini çok zorluyolarda kırılıyo gibi bi hikayesi yok.2006 larda problem olduğuna inanıyorum.
Gelelim 2007 ye 2.el aldım bnden öncede zorlanmış bir makina ve bnde sürekli zorluyorum redline a abone oldum()diyebilirm.ama krank fln kırılmadı.ve daha şu ana kadar 2007 hyo nun krank kırdığını hiç dumadım..
Zaten dikkat ederseniz 2006 daki bütün hataları 2007 de düzeltmişler krankta bunlardan bi tanesi..
Ayrıca merak edenler için 2006 daki krank problemini 1 hafta içinde garantiden hallettiler.bunun için global motora teşekkür ediyorum, yapmaları gerekeni yaptılar hiç problem yaşamadım..
caddeci
wrcyusuf Diyelimki senin dediğin gibi .....Aynı motoru kullanan comet ve aquillada neden krank kırma vakası hiç görülmedi ...
Eli kulağındadır merak etme krank kırmaz , motor kitler, piston delininir ama illa bişiler olur.Gelelim 2007 ye 2.el aldım bnden öncede zorlanmış bir makina ve bnde sürekli zorluyorum redline a abone oldum
2007 de krank kolunun kuvvetlendirildiği bilgiside doğrudur. Fabrikada kırılmanın aşırı zorlanmadan kaynaklandığını türkiye distrübütörüne kırılan parçayı inceleyip belirtmiştir.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
video ile kanıtlarsan inanırızbenim motor duzlukte 177 gordu .. rampa asağıy inerken 184 gordu o arkadasina bi sor bakalım 184 ten fazla yapar mı acaba ben cok denedim olmadı
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
En arada kalmak istemediğim konular bunlar; nereden bir anırma, nereden bir parmak geleceği belli olmuyor..
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
ben de hyo kullanıcısıyım şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım.ayrıca sana katılıyorum.gt250r sonuçta 250 cclik makina .600cc lik makina muamelesi yapmanın anlamı yok. motorun bakımlarını zamnında yaptırmazsan,motor ısınmadan yüksek devirlere çıkarsan,soğuk motoru zorlarsan krankı da eline alırsın motoru da.rodajı tamamlanmış bir gt250 r ın çıkabileceği hız (redline a girmeden )max 165- 170 civarı. hem 250 cclik makine olsun hem de 200- 250 km hız yapsın. .hız isteyen arkadaşlar 600 rr alsın.
Drift Religion
arkadaşlar zaten 160-170 km hızlar gerçekten ciddi hızlardır daha üstüne çıkmanın veya zorlamanın hiçbir anlamı yok bu hızlarda zaten tüm arabaları çok rahat geçebiliyorsunuz malum yollarda delik deşik olduğunu düşünürseniz abartıp basmanın hem bize hem motora zararı olur
Aynı motor, aynı şanzıman, aynı diş sayısı ve çaptaki ön ve arka zincir dişlilerine sahip bütün motorlar, "aynı devirde" aynı hızı yapar. Bu işin rodajla falan alakası yoktur.
Krank kırılması olayı redline içerisinde gerçekleşşe bile çok normal karşılanamaz. Tahminimce belirli sayıda krank mili hatalı üretilmiş ve Hyosung da olayı kontrol altına alamayıp müşteri dönüşlerini peşinen kabul etmiş. Yanılıyor olabilirim ama problemin yaşandığı motorların birbirine yakın dönemler içerisinde üretildiğini düşünüyorum.
Motorlarını sürekli redline içerisinde kullanan arkadaşlara hayret ediyorum. Neden böyle birşey yapılır acaba ? İnsanın motosikletine bilerek zarar vermesi çok garip. Bu tip kullanıcıların ve rodajın motoru sonuna kadar zorlamak olduğuna inananların sayısının çokluğunu gördükçe ikinci el motosikletlere kesinlikle güvenilmemesi yönündeki inancım artıyor.
Arkadaşlar HYO iyi bir motor ama racing diil maalesef bunu hepimiz biliyoruz kullananlarda.Lutfen Racing deyip durmayın su motora.Racing gorunumlu normal gezinti motoru cunku.Saglamlık konusunda olumlu ama racing makineden beklenen Performans+ara hızlanma sozkonusu diil.Sonuc olarak zorlama bir SS.SS kasasına alısmak için baslangıc kullanıcılarına ideal gelebılecek bir motor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)