Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

gt250r krank kırılması hk

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    @playboy_77 haklısın zaten vaz geçtim o motoru almaktan diğer maça 4-4-2 taktiği ile çıkıcam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen adana MT den değilmisin kazma senın dukkanda yatacaktım ben gelince içerde ne var ne yok bitirecektim
    Latif burda acele et geleceksen
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  3. #23
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı efendy_iso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Latif burda acele et geleceksen
    o varsa ben yokum o benı de yer
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  4. #24

    Üyelik
    29 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    GIXXER
    En güzeli en başta hyosunga para bağlamamak aslında...
    #46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
    İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)

  5. #25
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    o fiyata sen reyzing bul onu alayım ozaman

  6. #26
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Hyosung ortalama 3 yıldır piyasada, artısıyla eksisiyle kanıtladı kendisini ve piyasada belli bir yer edindi. Bulunduğu sınıf itibariyle, başka bir alternatifi olmamakla birlikte (kawa250 çıkana kadar), racing'e geçiş motoru anlamında, parasının hakkını veren bir seçenek olduğu da tartışılmamalı artık bence. Gidip Mondial RS' e mi bağlayalım paramızı?

  7. #27
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung ortalama 3 yıldır piyasada, artısıyla eksisiyle kanıtladı kendisini ve piyasada belli bir yer edindi. Bulunduğu sınıf itibariyle, başka bir alternatifi olmamakla birlikte (kawa250 çıkana kadar), racing'e geçiş motoru anlamında, parasının hakkını veren bir seçenek olduğu da tartışılmamalı artık bence. Gidip Mondial RS' e mi bağlayalım paramızı?

    niye ben 10 ay kredi kartı cektım 1,750 ytl yi 175 175 olarak ödedim para bağlamak mı oldu bu ve iş için kullanıyorum ekmek teknemin 1 parçası

    ama hyo için dediklerine katılıyorum harfi harfine
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  8. #28
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı PsyRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En güzeli en başta hyosunga para bağlamamak aslında...
    neden aldında zararmı ettin
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  9. #29

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    zaten gerek seyler solenmıs ama bu makınanın gıruntusune kanıp motoru zorlamazsan oda senı zorlamaz uzemz...makına 250 cc ve 29 bg bunu bılıp buna gore kullanınca redlıneye sokmayıp motoru zorlamzsan bu motor senı uzmeeeezzz
    [COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]

  10. #30
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Bu konuyu global satış sonrası ile birebir görüştüğüm için konu hakkında baya bilgiliyim daha önce yine böyle bir topikte bilgileri sizlerle paylaşmışltım yeri gelmiş tekrar etmekte fayda var

    gt250r kalıp bakımından bir R1 den aşağı kalır yanı yok .. Zaten gt250r sürücü portvöyü az çok belli hızlı delikanlılar.. e kalıp 600 hatta 1000 cc lerle aynı ama malesef güç bu diğer cclerin yanına bile yaklaşacak düzeyde değil .. Birde en büyük hendikapı red line da gaz kesici olmaması .. Red line ve gaz kesici ne demek bilmeyen olabilir onuda açalım biraz .. motorun devir saati üstünde yapacağı max devir yazar.. bu devir saatinin son bölümü otomobillerdede kırmızı ile işaretlenmişştir.. Bu şu anlama gelir motoru zorlarsanız bu deviride yapar ama en iyisi bu kırmızı bölüme ibreyi sokmamaktır. İşte bazı motorlarda ibre bu kırmızı bölüme gelir ve biraz fazla durursa motorda meydana gelebilecek aksaklıkları önlemek için bir mekanizma devreye girer ve gazı keser . Yani motor sizin isteminiz dışiında yavaşlar

    İşte bu devre malesef gt250r larda yok yani siz red line a girip kafanıza göre takılabilirsiniz .. işte tam bu anda krank kolu kırılmasıda dahil bir çok sorun ortaya çıkabilir.

    Gt250 comet, Gv250 aquilla da aynı motoru kullandıkları halde krank kırma bu iki motorda hiç görülmemiş. yani bu sorun kronik bir gt250r sorunu değil kronik bir kulanıcı bilgisizliği . markası ne olursa olsun bir motoru limitlerin üzerinde bellli bir süre tutarsanız bu gibi aksaklıklar olur.
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  11. #31
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    helal olsun be barış abim miss gibi anlattın ama suna deyinmemişsin, krak 1 kere kırılmış , blogu açılöış bir hyosung motosiklet alınırmı?

    yani motor acıldıktan sonra hayır etmez kısmına katılyormusun yoksa onada bi açıklaması varmı?_
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  12. #32
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Valla ben açıldığını bildiğim motordan uzak dururum ..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  13. #33
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu global satış sonrası ile birebir görüştüğüm için konu hakkında baya bilgiliyim daha önce yine böyle bir topikte bilgileri sizlerle paylaşmışltım yeri gelmiş tekrar etmekte fayda var

    gt250r kalıp bakımından bir R1 den aşağı kalır yanı yok .. Zaten gt250r sürücü portvöyü az çok belli hızlı delikanlılar.. e kalıp 600 hatta 1000 cc lerle aynı ama malesef güç bu diğer cclerin yanına bile yaklaşacak düzeyde değil .. Birde en büyük hendikapı red line da gaz kesici olmaması .. Red line ve gaz kesici ne demek bilmeyen olabilir onuda açalım biraz .. motorun devir saati üstünde yapacağı max devir yazar.. bu devir saatinin son bölümü otomobillerdede kırmızı ile işaretlenmişştir.. Bu şu anlama gelir motoru zorlarsanız bu deviride yapar ama en iyisi bu kırmızı bölüme ibreyi sokmamaktır. İşte bazı motorlarda ibre bu kırmızı bölüme gelir ve biraz fazla durursa motorda meydana gelebilecek aksaklıkları önlemek için bir mekanizma devreye girer ve gazı keser . Yani motor sizin isteminiz dışiında yavaşlar

    İşte bu devre malesef gt250r larda yok yani siz red line a girip kafanıza göre takılabilirsiniz .. işte tam bu anda krank kolu kırılmasıda dahil bir çok sorun ortaya çıkabilir.

    Gt250 comet, Gv250 aquilla da aynı motoru kullandıkları halde krank kırma bu iki motorda hiç görülmemiş. yani bu sorun kronik bir gt250r sorunu değil kronik bir kulanıcı bilgisizliği . markası ne olursa olsun bir motoru limitlerde bellli bir sürenin üzerinde tutarsanız bu gibi aksaklıklar olur.

    Katılmamak elde degıl Gt250 ve Gv250 kullanıcıları motor tercıhlerıde gosterdıgı uzere cok fazla hız aramayan suruculer ancak gt250r suruculerı Race suruculer olduklarından ve motor goruntu olarak da 600 luk SS lerı az cok aratmadıgından bu suruculer hız yapmak ıstıyorlar..Redline e sokmadıkca bır sorun olacagını zannetmıyorum..Ayrca bu devre cok mu pahalı bısı de fabrıka koymamıs
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  14. #34
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben açıldığını bildiğim motordan uzak dururum ..
    bende oyle düşünüyordum

    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılmamak elde degıl Gt250 ve Gv250 kullanıcıları motor tercıhlerıde gosterdıgı uzere cok fazla hız aramayan suruculer ancak gt250r suruculerı Race suruculer olduklarından ve motor goruntu olarak da 600 luk SS lerı az cok aratmadıgından bu suruculer hız yapmak ıstıyorlar..Redline e sokmadıkca bır sorun olacagını zannetmıyorum..Ayrca bu devre cok mu pahalı bısı de fabrıka koymamıs
    devir kesici olursa 110 120 yi geçmez diye koymamıslardır herhalde =)
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  15. #35
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Gt250 r da enjeksiyon , devir kesici, düşük devirde güç sağlayan ex-up gibi sistemler yok malesef .. ha bunları koysalar motor 10000 ytl üzerine çıkarki o zamanda biz burada şunu konuşuruz ya bir motora hele japon olmayan bir motora bu para verilirmi .. yani firmalar yukarı tükürse bıyık aşağı tükürse sakal .. mesela ybr 250 ye enjeksiyon koymuşlar ama arka hala kampana fren .. ee disk koysalar fenamı olurdu

    gelelim motoru ellenmiş yani açılmış bir motor neden alınmaz ..

    her türlü kötü niyete açıktır elinizde patlayabilir.. örnekler veriyim mesela süpapları iten piyanolar vardır bir uçları eksantirik üstünde döner bu kısımları ısıl işlemden geçirilerek sertleştirilmiştir .. bu bölüm zamanla aşınır ve eksantiriği çizer .. eksantirik, rulmanları, piyanoların değişmesi gerekir ama adam derki bu kadar masraf yapacağıma inox kaynakla piyanonun eksantiriğe değen ucunu kaynaklatıyim taşlamada düzeltiyim eksantiriğide yine sildirim .. ve eski parçaları takim .. siz hayatta sorunu anlamassınız ama 1000 km sonra ses gelir motoru elinize alırsınız .. bu sadece bir örnek bu örnekler çoğaltılabilir
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  16. #36
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye ben 10 ay kredi kartı cektım 1,750 ytl yi 175 175 olarak ödedim para bağlamak mı oldu bu ve iş için kullanıyorum ekmek teknemin 1 parçası

    ama hyo için dediklerine katılıyorum harfi harfine


    Ben de ilk motor olarak gittim 70 YTL taksitle 24 ay vadeli Mondial 125 ZN aldım. Satarken de 1680 YTL' ye gelen motoru 1000 YTL' ye sattım. Kullandığım yanıma kar kaldı ve bunu düşünmedim.
    Sonuçta "0 km." aldığın bir motoru satarken zarar edeceğin zaten malum. Yani buna para bağlamak sorun olmuyor da, 2. el alınan ve geçiş motoru olarak düşünülen ya da son motor olarak da düşünülebilir hiç farketmez; Çin mallarından da daha kaliteli olduğu belli bir mala para bağlamak mı sorun oluyor, ben bunu anlayamıyorum.

  17. #37

    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    geçmişim 2 silindir geleceğim 4 silindir olacak:))
    bu yazılara örnek verim.ben bir gt 250r kullanıcısıyım.ayrıca bir racing hastasıyım.idealim 600-1000 gibi bir makine.maddi durumlarım buna yettiği için hyosung aldım.fakat hızı okadar çok sevmeme rağmen motorsikletimi bir kere bire redline sokmadım.sokmayıda düşünmüyorum.diğer arkadaşlarımızın dediği gibi racing olduğu için ver çokşuyu gitsin diye düşünüyor herkes.fakat 250 cc olup zorlamaya kalkarsan krank her motorsiklet kırar.başkaların kırıyorda benim ki niye kırmıyor.bilinçli kullandıktan sonra sizi asla yarı yolda bırakmaz.yinede büyük konuşmim ama benim motorun maş var.ben onu üzmüyorum oda beni...
    LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:

  18. #38
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Arkadaşlar motor almak bir yatırım aracı değildir.. 0 da alsanız 2. elde alsanız sonuçta değer kaybedecektir. hatta pert olacaktır. motoru yatırım amacı ile alacak olan varsa zaten vazgeçsin çok zarar eder

    ben ekonomist değilim ama şimdi ekonomist bir arkadaş en iyi getirisi olan yatırımları sıralar
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  19. #39
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende oyle düşünüyordum



    devir kesici olursa 110 120 yi geçmez diye koymamıslardır herhalde =)


    Rodajı düzgün bir GT250R, Redline' a girmeden düz yolda 160 km görür.

  20. #40
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    @BBRR hocam teşekkürler bilgilendirme için olaya gene son noktayı koydun


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)