@playboy_77 haklısın zaten vaz geçtim o motoru almaktan diğer maça 4-4-2 taktiği ile çıkıcam
@playboy_77 haklısın zaten vaz geçtim o motoru almaktan diğer maça 4-4-2 taktiği ile çıkıcam
En güzeli en başta hyosunga para bağlamamak aslında...
#46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)
o fiyata sen reyzing bul onu alayım ozaman
Hyosung ortalama 3 yıldır piyasada, artısıyla eksisiyle kanıtladı kendisini ve piyasada belli bir yer edindi. Bulunduğu sınıf itibariyle, başka bir alternatifi olmamakla birlikte (kawa250 çıkana kadar), racing'e geçiş motoru anlamında, parasının hakkını veren bir seçenek olduğu da tartışılmamalı artık bence. Gidip Mondial RS' e mi bağlayalım paramızı?
zaten gerek seyler solenmıs ama bu makınanın gıruntusune kanıp motoru zorlamazsan oda senı zorlamaz uzemz...makına 250 cc ve 29 bg bunu bılıp buna gore kullanınca redlıneye sokmayıp motoru zorlamzsan bu motor senı uzmeeeezzz
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Bu konuyu global satış sonrası ile birebir görüştüğüm için konu hakkında baya bilgiliyim daha önce yine böyle bir topikte bilgileri sizlerle paylaşmışltım yeri gelmiş tekrar etmekte fayda var
gt250r kalıp bakımından bir R1 den aşağı kalır yanı yok .. Zaten gt250r sürücü portvöyü az çok belli hızlı delikanlılar.. e kalıp 600 hatta 1000 cc lerle aynı ama malesef güç bu diğer cclerin yanına bile yaklaşacak düzeyde değil .. Birde en büyük hendikapı red line da gaz kesici olmaması .. Red line ve gaz kesici ne demek bilmeyen olabilir onuda açalım biraz .. motorun devir saati üstünde yapacağı max devir yazar.. bu devir saatinin son bölümü otomobillerdede kırmızı ile işaretlenmişştir.. Bu şu anlama gelir motoru zorlarsanız bu deviride yapar ama en iyisi bu kırmızı bölüme ibreyi sokmamaktır. İşte bazı motorlarda ibre bu kırmızı bölüme gelir ve biraz fazla durursa motorda meydana gelebilecek aksaklıkları önlemek için bir mekanizma devreye girer ve gazı keser . Yani motor sizin isteminiz dışiında yavaşlar
İşte bu devre malesef gt250r larda yok yani siz red line a girip kafanıza göre takılabilirsiniz .. işte tam bu anda krank kolu kırılmasıda dahil bir çok sorun ortaya çıkabilir.
Gt250 comet, Gv250 aquilla da aynı motoru kullandıkları halde krank kırma bu iki motorda hiç görülmemiş. yani bu sorun kronik bir gt250r sorunu değil kronik bir kulanıcı bilgisizliği . markası ne olursa olsun bir motoru limitlerin üzerinde bellli bir süre tutarsanız bu gibi aksaklıklar olur.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
helal olsun be barış abim miss gibi anlattın ama suna deyinmemişsin, krak 1 kere kırılmış , blogu açılöış bir hyosung motosiklet alınırmı?
yani motor acıldıktan sonra hayır etmez kısmına katılyormusun yoksa onada bi açıklaması varmı?_
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Valla ben açıldığını bildiğim motordan uzak dururum ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Katılmamak elde degıl Gt250 ve Gv250 kullanıcıları motor tercıhlerıde gosterdıgı uzere cok fazla hız aramayan suruculer ancak gt250r suruculerı Race suruculer olduklarından ve motor goruntu olarak da 600 luk SS lerı az cok aratmadıgından bu suruculer hız yapmak ıstıyorlar..Redline e sokmadıkca bır sorun olacagını zannetmıyorum..Ayrca bu devre cok mu pahalı bısı de fabrıka koymamıs
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Gt250 r da enjeksiyon , devir kesici, düşük devirde güç sağlayan ex-up gibi sistemler yok malesef .. ha bunları koysalar motor 10000 ytl üzerine çıkarki o zamanda biz burada şunu konuşuruz ya bir motora hele japon olmayan bir motora bu para verilirmi .. yani firmalar yukarı tükürse bıyık aşağı tükürse sakal .. mesela ybr 250 ye enjeksiyon koymuşlar ama arka hala kampana fren .. ee disk koysalar fenamı olurdu
gelelim motoru ellenmiş yani açılmış bir motor neden alınmaz ..
her türlü kötü niyete açıktır elinizde patlayabilir.. örnekler veriyim mesela süpapları iten piyanolar vardır bir uçları eksantirik üstünde döner bu kısımları ısıl işlemden geçirilerek sertleştirilmiştir .. bu bölüm zamanla aşınır ve eksantiriği çizer .. eksantirik, rulmanları, piyanoların değişmesi gerekir ama adam derki bu kadar masraf yapacağıma inox kaynakla piyanonun eksantiriğe değen ucunu kaynaklatıyim taşlamada düzeltiyim eksantiriğide yine sildirim .. ve eski parçaları takim .. siz hayatta sorunu anlamassınız ama 1000 km sonra ses gelir motoru elinize alırsınız .. bu sadece bir örnek bu örnekler çoğaltılabilir
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Ben de ilk motor olarak gittim 70 YTL taksitle 24 ay vadeli Mondial 125 ZN aldım. Satarken de 1680 YTL' ye gelen motoru 1000 YTL' ye sattım. Kullandığım yanıma kar kaldı ve bunu düşünmedim.
Sonuçta "0 km." aldığın bir motoru satarken zarar edeceğin zaten malum. Yani buna para bağlamak sorun olmuyor da, 2. el alınan ve geçiş motoru olarak düşünülen ya da son motor olarak da düşünülebilir hiç farketmez; Çin mallarından da daha kaliteli olduğu belli bir mala para bağlamak mı sorun oluyor, ben bunu anlayamıyorum.
bu yazılara örnek verim.ben bir gt 250r kullanıcısıyım.ayrıca bir racing hastasıyım.idealim 600-1000 gibi bir makine.maddi durumlarım buna yettiği için hyosung aldım.fakat hızı okadar çok sevmeme rağmen motorsikletimi bir kere bire redline sokmadım.sokmayıda düşünmüyorum.diğer arkadaşlarımızın dediği gibi racing olduğu için ver çokşuyu gitsin diye düşünüyor herkes.fakat 250 cc olup zorlamaya kalkarsan krank her motorsiklet kırar.başkaların kırıyorda benim ki niye kırmıyor.bilinçli kullandıktan sonra sizi asla yarı yolda bırakmaz.yinede büyük konuşmim ama benim motorun maş var.ben onu üzmüyorum oda beni...
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
Arkadaşlar motor almak bir yatırım aracı değildir.. 0 da alsanız 2. elde alsanız sonuçta değer kaybedecektir. hatta pert olacaktır. motoru yatırım amacı ile alacak olan varsa zaten vazgeçsin çok zarar eder
ben ekonomist değilim ama şimdi ekonomist bir arkadaş en iyi getirisi olan yatırımları sıralar
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
@BBRR hocam teşekkürler bilgilendirme için olaya gene son noktayı koydun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)