- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar merhaba;
İnsanların daha fazla sabrını zorlamadan (anca geldim eve
) açayım dedim başlığı 
çocuklara armağan ettiğimiz 23 Nisan Ulusal Egemenlik Bayramımız vesilesiyle yaptığımız Ankara Mt toplaşması fotoları
Herşeyden önce hepinize (kendime de bittabi), etkinliğe katılımınız için teşekkür ederim. Düzgün insanlar, güzel sohbet, güzel mekanlar.. kendi adıma daha ne isteyebilirim ki
2-3 kişi ile başlayan toplantı kısa zamanda 25-30 kişi olunca fotoğraflamak geç aklımıza geldi










işte en renkli motosikletlerimizden biri
arkadaşımız bu motosikleti kullanırken kaslarını oldukça geliştirmiş olmalı ki, sorduğumuz zaman kullanması çok kolay diyordu





neye bakıyorlar bende merak ettim, neyi kaçırdım acaba

gürsel eve mi gitsem, arkadaşları nasıl eksem telaşına düşmüş gezinirken


eh böyle ilginç motosikletiniz olunca, soru soran da çok oluyor haliyle.. kısa tanıtım sunusundan bir kesit izliyoruz

bazı arkadaşlarımız sunum sınavında başarılı olunca pratik eğitime alındılar

işte formumuzdaki sürekli seyir halinde olan konulardan biri.. 600 c lik motosiklet başlangıç motosikleti olur mu?
olur.. (yani olabiliyormuş) örnek : alttaki resim.. gördüğünüz gibi 600 değil hatta ve hatta 650 cc ile başlangıç yapan arkadaşımız da var.. hemde hakkını vererek
karşımızda paskalnouma 

ve ikinci durak KEYF
sahibinin de motosiklet tutkunu olduğu güzel bir fasıl restorantı

allahım daha fotoğrafların yarısı bitti.. sabah yedide nasıl kalkacağım ben?










umarım bi gün cep telefonları ve şantiye sürünmeleri olmayan bi işim olur..


biri yer biri bakar, kıyamet ondan kopar.. gaflete düştüm, bizim yemekler ne zaman gelecek dedim.. ne sipariş etmiştiniz dediler.. eh bişi sipariş etmeyi unutmuş, ama aç aç yemeğin gelmesini bekliyormuşuz. biraz güldürdük kendimize ama ne yapalım, ankara mt sağolsun

işte örnek motosiklet dostluğu
: her saat her ortam ve her koşulda eğitim.. doktorumuz civanımız bart1969 yeni başlayan arkadaşımıza bildiklerini aktarıyor.. ama ceplerinde ne saklıyor anlamadım, steteskop mu?



Teşekkürler
İnsanların daha fazla sabrını zorlamadan (anca geldim eve
çocuklara armağan ettiğimiz 23 Nisan Ulusal Egemenlik Bayramımız vesilesiyle yaptığımız Ankara Mt toplaşması fotoları
Herşeyden önce hepinize (kendime de bittabi), etkinliğe katılımınız için teşekkür ederim. Düzgün insanlar, güzel sohbet, güzel mekanlar.. kendi adıma daha ne isteyebilirim ki
2-3 kişi ile başlayan toplantı kısa zamanda 25-30 kişi olunca fotoğraflamak geç aklımıza geldi










işte en renkli motosikletlerimizden biri
arkadaşımız bu motosikleti kullanırken kaslarını oldukça geliştirmiş olmalı ki, sorduğumuz zaman kullanması çok kolay diyordu





neye bakıyorlar bende merak ettim, neyi kaçırdım acaba

gürsel eve mi gitsem, arkadaşları nasıl eksem telaşına düşmüş gezinirken


eh böyle ilginç motosikletiniz olunca, soru soran da çok oluyor haliyle.. kısa tanıtım sunusundan bir kesit izliyoruz

bazı arkadaşlarımız sunum sınavında başarılı olunca pratik eğitime alındılar

işte formumuzdaki sürekli seyir halinde olan konulardan biri.. 600 c lik motosiklet başlangıç motosikleti olur mu?

ve ikinci durak KEYF
sahibinin de motosiklet tutkunu olduğu güzel bir fasıl restorantı

allahım daha fotoğrafların yarısı bitti.. sabah yedide nasıl kalkacağım ben?










umarım bi gün cep telefonları ve şantiye sürünmeleri olmayan bi işim olur..


biri yer biri bakar, kıyamet ondan kopar.. gaflete düştüm, bizim yemekler ne zaman gelecek dedim.. ne sipariş etmiştiniz dediler.. eh bişi sipariş etmeyi unutmuş, ama aç aç yemeğin gelmesini bekliyormuşuz. biraz güldürdük kendimize ama ne yapalım, ankara mt sağolsun

işte örnek motosiklet dostluğu



Teşekkürler
Son düzenleme: