23 Nisan Ulusal Egemenlik Bayramı Ankara Mt Toplaşması

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar merhaba;

İnsanların daha fazla sabrını zorlamadan (anca geldim eve :) ) açayım dedim başlığı :)

çocuklara armağan ettiğimiz 23 Nisan Ulusal Egemenlik Bayramımız vesilesiyle yaptığımız Ankara Mt toplaşması fotoları

Herşeyden önce hepinize (kendime de bittabi), etkinliğe katılımınız için teşekkür ederim. Düzgün insanlar, güzel sohbet, güzel mekanlar.. kendi adıma daha ne isteyebilirim ki :)

2-3 kişi ile başlayan toplantı kısa zamanda 25-30 kişi olunca fotoğraflamak geç aklımıza geldi :)





















işte en renkli motosikletlerimizden biri :)
arkadaşımız bu motosikleti kullanırken kaslarını oldukça geliştirmiş olmalı ki, sorduğumuz zaman kullanması çok kolay diyordu :)













neye bakıyorlar bende merak ettim, neyi kaçırdım acaba :)



gürsel eve mi gitsem, arkadaşları nasıl eksem telaşına düşmüş gezinirken :p





eh böyle ilginç motosikletiniz olunca, soru soran da çok oluyor haliyle.. kısa tanıtım sunusundan bir kesit izliyoruz :)



bazı arkadaşlarımız sunum sınavında başarılı olunca pratik eğitime alındılar :p




işte formumuzdaki sürekli seyir halinde olan konulardan biri.. 600 c lik motosiklet başlangıç motosikleti olur mu? :) olur.. (yani olabiliyormuş) örnek : alttaki resim.. gördüğünüz gibi 600 değil hatta ve hatta 650 cc ile başlangıç yapan arkadaşımız da var.. hemde hakkını vererek :) karşımızda paskalnouma :)




ve ikinci durak KEYF :)

sahibinin de motosiklet tutkunu olduğu güzel bir fasıl restorantı




allahım daha fotoğrafların yarısı bitti.. sabah yedide nasıl kalkacağım ben?






















umarım bi gün cep telefonları ve şantiye sürünmeleri olmayan bi işim olur..





biri yer biri bakar, kıyamet ondan kopar.. gaflete düştüm, bizim yemekler ne zaman gelecek dedim.. ne sipariş etmiştiniz dediler.. eh bişi sipariş etmeyi unutmuş, ama aç aç yemeğin gelmesini bekliyormuşuz. biraz güldürdük kendimize ama ne yapalım, ankara mt sağolsun :)



işte örnek motosiklet dostluğu :) : her saat her ortam ve her koşulda eğitim.. doktorumuz civanımız bart1969 yeni başlayan arkadaşımıza bildiklerini aktarıyor.. ama ceplerinde ne saklıyor anlamadım, steteskop mu? :)







Teşekkürler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
cok güzel oldu arkadasları tanıdıgım için cok mutluyum daha güzel günler emininki beraberce gececek katılan katılamayan herkese teşekkür edrim..bundan sonraki bulusmalara herkesin katılmasını kesinlikle tavsiye ederim....
ankara mt boş durmuyor....:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
gencay abi walla resımler guzel olmuş resımlerı arşiv olarak saklıycam murat abi nın cebınde ne oldugunu bende merak ettım.herşey gonulunuzce olsun ankara toplaşmasına gelen herkese selam olsun ve memnun oldum hepınızle
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gencay abi walla resımler guzel olmuş resımlerı arşiv olarak saklıycam murat abi nın cebınde ne oldugunu bende merak ettım.herşey gonulunuzce olsun ankara toplaşmasına gelen herkese selam olsun ve memnun oldum hepınızle

ben teşekkür ederim :)


bu arada fotoğraf çeken diğer arkadaşlar :) sizde çektiklerinizi ekleyin lütfen :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel buluşma tebrikler,fotoğraflar için eline sağlık asfalt meleği,gelemediğim için üzgünüm pro ama gördüğüm kadar bayan sayısı azmış bee :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam olarak poz verme fırsatımız olmasa da :p elinize sağlık :rendeer:

gördüğüm kadar bayan sayısı azmış bee :)

Az kelimesi bayan sayısı için az gelir :cherry:

Gecenin sorusu : Siz de mi bayansınız :silent:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
asfalt meleği Teşekkürr fotolar için:rendeer:
Anlamlı bi buluşma olmuşş
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):)Az kelimesi bayan sayısı için az gelir

Gecenin sorusu : Siz de mi bayansınız
sanırım haklısınız az kelimesi bile az geldi :)
gecenin sorusunu cevaplıyorum evet bayanım :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) çok sevinirim ama yaya kabul ederseniz :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
cebimde ne olduğunu sezon sonuna kadar kimseye söylememe kararı aldım.
geniş katılımlı bir toplantıydı.
sonraki toplantıların da aynı coşku ve daha da geniş katılımlı olması dileğiyle diyorum.
gencay arkadaşım ilk toplantı yerinde fotoğrafları erken çekmiş.grupta yaklaşık bir 10 kişi daha sonradan gelmişti.
bu arada sahi o küçük kuçunun cinsi neydi?
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Abi eline koluna sağlık fotoğraflar için, muhabbet güzeldi, bir ehliyetsiz olarak yalnız olmadığımı öğrendim ya çok bahtiyarım kikiki.
Abi sen fotoları geç saate kadar yüklemişsin, bende sabahın köründe tek gözle bakıyorum ya..
Görüşeceğiz inşallah,
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vallaha guzel olmus yaa herzamnkı8 gıbı ısım olmasaydı bende katılacaktım aranıza artık bıdahkı sefere yenı motorumla ınsallah....:cat:
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Fotoğraflar için teşekkürler. Tüm dostlara tekrar selamlar.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
196
fotoğraflar için eline sağlık hocam. Gecenin bi vakti üşenmemişsin yollamışsın siteye. Diğer fotoğraf çeken arkadaşlar da ayılır ayılmaz siteye fotoğrafları yollayacaklardır diye umuyorum.

Asfalt meleği tekrar çok teşekkürler. Eline koluna sağlık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel keyifli bir toplaşma oldu. Darsı hep beraber keyifli yolculuklara :rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
196
keşke fotoğrafları Facebook taki gibi tag lama şansımız olsa.. Yada fotoğrafların altına karedeki arkadaşların nick nname si ve asıl isimlerini yazsak. Katılım çok olduğu için isimler unutuluyor.

Ama ne de olsa daha çok buluşuruz. Daha çok kaynaşırız..
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
güzel bi toplaşma olmuş:)
orda bulunan herkesi yürekten tebrik ediyorum böyle bir günde buluşma çok anlamlı ve güzel olmuş:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst