yamahadan yeni motor XT125R / X YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN İDEAL

Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
106
yamahanın yeni başlıyan kullanıcalara hitaben üğretdgin XT 125 abisi olan XT660 görüntüsüne sahip XT125R ve XT125X olmak üzere iki seçeneği olacakmış XT125R off-road kullanıma da uygun olan enduro tipi bir modeldir. XT125X ise jantları ve lastikleri asfalt kullanıma uygun süpermoto tarzında bir modeldir diyor beldeyamaha

daha fazla bilgi için http://www.beldeyama.com.tr/www/yeni_urun4.html

216.jpg
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
75
86 cm sele yüksekliğiyle benim gibi hobbit kılıklılar için ideal enduroyu yapmış abiler, yapmış da o fiyatlar nedir kardeşim?

XT 125R ---> 5,450.00 YTL
XT 125X ---> 5,800.00 YTL
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lostdwarf, cücemisin hobbitmi bi karar ver :) bu fiyata en azından 200cc olsaymış daha tatminkar olurdu sanırım :silent:
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Ewet bencede 200 cc olması lazım 125 cc insanı çabuk bırtırıyor. Ama Honda XL 200 performansıda oldukça iyi.
 
Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
evet çok pahalı, vade farksız uzun dönemli taksit yapsalar belki...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu motor yeni değil yahu, bende geçen senenin kataloğu var. Onda bile var.. :cherry:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
o fiyatla yeni başlayanlara biraz zor ideal bi seçenek olur.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
xt 660 x cok hoş ama xt 125 de onun aynısının kardeşi gibi.. Bizim bütce ona göre.. Kullanan arkadaşlar varsa aydınlatıcı bilgi verirlerse iyi olur :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
XT 125 R 6.450,00 YTL
XT 125 X 6.950,00 YTL

yazıo sitesinde :/
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
evet benım zonghsen de on arka disk fren ve fren sistemi cok iyi...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ee milllet hadi yaww kırmayın benı biraz bilgi verin kullanan dostlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst