yamahadan yeni motor XT125R / X YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN İDEAL

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
2
yamah XT 125 X

merhaba, halen motoru olmayan fakat almayı umut eden bir acemi olarak (KASK OK, MONT İnternetten aldım IXS beden yanlış gedli stacağım inşallah) kafamda ki modellerden XT 125 X hakkında forumlarda pek bir şey görmedim, yeni başlayan acemiler için uygun olduğunu varsaymaktayım alternatif olarak Suzuki DRZ 400 SM de düşünmekteyim(fazla mı kaçar?) XT125 kullanıcılarından yorum alabilmemiz mümkün mü(pek yok sanırıım)?
2006_XT125X_Studio_0012_F.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım bulursun çok güzel alet. . .
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Yamaha Xt125r

Forumumuzda bildiğim kadarı ile bu motoru kullanan yok.varsa da sürüş izlenimlerini aktarırsa seviniriz.hem enduro merakı olanlara,hemde iyi bir başlangıç ve gezi için ideal olan bu motoru fikir vermesi ve karşilastırma açısından tanıtmak istedim.sizin fikirleriniz nelerdir?


yamahaxt125ron1.jpg


bikepics644478800xi7.jpg



XT125R - Ayrıntılı Teknik Özellikler


Motor tipi: Tek silindir, 4 zamanlı, SOHC, 2 supap, hava soğutmalı
Silindir hacmi: 124 cc
Çap x Strok: 54 X 54 mm
Kompresyon oranı: 10:1
Maks. gücü: 10 HP-8.000 devirde
Maks. Tork: 1.19 kg-m-6.500 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Mikuni VM20SS
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: Elektronik (CDI)
İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı / Ayakla
Vites kutusu:5 vites
Tahrik: Zincirli
Ön süspansiyon:Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön fren:Tek disk, f 245 mm
Arka fren:Tek disk, f 220 mm.
Ön lastik:90/90R-21
Arka lastik:120/80-18
Boyutlar (UxGxY):1.995 x 840 x 1.125 mm
Sele yüksekliği:860 mm
Min. Yerden yükseklik:1.335 mm
Ağırlık:118 kg
Yakıt kapasitesi:10 litre
Yağ kapasitesi:1.2 litre
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bu makinanın motorunun YRB 125 motoru olduğunu söylüyorlardı doğrumu?:silent: YRB ile arasında büyük fark bu olmaması lazım:silent:Yakından görme şansım oldu.Hatta benim CBF 150 ile yan yana koydum.Fotograflardan bayağı büyük gözüken motor Cbf 150den daha az cüsseli.Büyüklüğü açısından bilginiz olsun.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
valla benımde cok detaylı bır bılgım yok ama ybr125 ın ufak tefek degısıklıge ugramıs bır motoru varmıs...yakından 125r ı gormedım fakat abısı 660 gıbı kasa olarak kalıplı ıse sorun yok..hatta tam bır funduro ..:queen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
motorun sürüş izlenimi hakkında yorum yapmıyacam çünkü herkese göre değişiyor ama teknik olarak söyliyebilirim ybr ile aynı motor var üstünde şanzıman dişlileride çıkış dişlileride aynı pistonuda kursuda hep aynı ama şehir içi ve piknik alanları için ideal
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Fiyatı bence 125cc için çok pahalı
125 CC
YBR 125 3.449,00 YTL
XT 125 R 6.450,00 YTL
XT 125 X 6.950,00 YTL

Bu fiyatlarla satarlarsa satamazlar tabi:farao:

motorun sürüş izlenimi hakkında yorum yapmıyacam çünkü herkese göre değişiyor ama teknik olarak söyliyebilirim ybr ile aynı motor var üstünde şanzıman dişlileride çıkış dişlileride aynı pistonuda kursuda hep aynı ama şehir içi ve piknik alanları için ideal

Bir pikniğe gitmekiçinde okadar para verilmez bence :) Alırım bir YRB giderim pikniğime :p :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
fiyatına gore değmeyecek bi motor... Geçen sene cok düşünmüstüm bundan almayı.. Fiyat konusundan dolayı alamadım.. Geçen sene 5.500 ytl olan motor bu sene 6,500 ytl oldu. Cok fazla bu motora..

Süspansiyonları harika.. Motoru konusunda tam bilmiyorum ama Ybr motor kullanılmamıstır.. Gücü cok az.. Bu motorun 250 cc gibi bi modeli olsa ve fiyatıda biraz makul olsa alınabilir. Ayrıca abisi gibi (660 R) kalıplı cc sine gore.. Koltuk kısmı biraz ince tarasıma sahip ama yüksek ve şık bi motor...

Ayrıca forumda bu konu hakkında bi topic var diye hatırlıyorum...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaslar karsılastırdıgınız motor ybr 125! bız enduro olarak bır kıyas yapın dedık.sız alırım bır ybr dıyorsunuz.:D
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Bir pikniğe gitmekiçinde okadar para verilmez bence :) Alırım bir YRB giderim pikniğime :p :queen:


Bende bundan bahsediyorum erdo2002 bu motorla ne cross antremanı yapılır nede şehir içinde bu fiyata dolaşılır internette sürüsüne bereket satılık var millet bi heves almıştı şimdi 100lercesi satılık.

Ama XT125X şov motoru gibi gözüküyoya çok hoşuma gidiyor ama oda pahalı yada bizim bütcemiz düşük :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@ozi2002 Bencede biizm bütcemiz düşük hemde oldukca düşük.. veya bütcemiz normal Devlette bi sorun var... kafam karıstı şimdi :silent: :p

Ayrıca o motor yerine 2. el bi Honda Xl 200 Almanız daha mantıklı.. 4500 ytl civarlarında

Süper motosunu bende begeniyorum ama dediğim gibi fiyat cok fazla...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
@ozi2002 Bencede biizm bütcemiz düşük hemde oldukca düşük.. veya bütcemiz normal Devlette bi sorun var... kafam karıstı şimdi :silent: :p

Süper motosunu bende begeniyorum ama dediğim gibi fiyat cok fazla...


Evet evet bizim bütçe sanırım normal ama canım devletim vergilendirme sayesinde belki seveceğimiz motosikletleri bile bizden soğutuyor.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
birdwings arkadaşıma katılıyorum forumda bende XT125 hakkında yeterli yorum göremedim.. Yokmu bilen kullanaaan :silent:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bu motor cok pahalı olmasından dolayı pek fazla kullanıcı yok motorun...
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Evet myheart katılıyorum o yüzden bende gidip paşa paşa ramzey 200cc kros aldım. Bu japonların 2. elini bile almak zor bırak sıfırını.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Beldeyama diye bir firma yok epey bir süredir. Rüzgara karıştı.. Şimdi kim uğraşacak 10 sene depolarda yedek parça tutmaya.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu savaş abinin vukuatlı motoru değilmi yahu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst