yamahadan yeni motor XT125R / X YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN İDEAL

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun kalitesi konusunda bir sorun yok
Yamaha'nın müşteriye bakış açısı kalitesiz.

O konuda hem fikiriz savaş abi.
Türkiye pazarında hatırı sayılır bir yerde olan yamaha için kalitesiz demek haksızlık olur bencede.
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
7
herkese merhaba motor kullanmaya yeni başlayacak birisi olarak bilgilerinize ve tavsiyelerinize ihtiyacım var xt 125 r , xt 125 x yada honda xl 200 düşünüyorum sizce hangisini seçmeliyim, bu motorların 2.el fiyatları birbirine yaklaşık olduğu için daha karar veremedim, birde dediğim gibi yeni başlayacak biri olmamdan ötürü çokta bilgim olmadığından bir sorum daha olacak bu motorların vitesleri otomatikmi yoksa manuelmi? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese merhaba motor kullanmaya yeni başlayacak birisi olarak bilgilerinize ve tavsiyelerinize ihtiyacım var xt 125 r , xt 125 x yada honda xl 200 düşünüyorum sizce hangisini seçmeliyim, bu motorların 2.el fiyatları birbirine yaklaşık olduğu için daha karar veremedim, birde dediğim gibi yeni başlayacak biri olmamdan ötürü çokta bilgim olmadığından bir sorum daha olacak bu motorların vitesleri otomatikmi yoksa manuelmi? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..

her iki motor da manuel dir.
Yamaha'nın yedekparça temini sorunludur.Honda da da en yüksek 2005 model bulabilirsin.orijinal Yedek parçaları oldukça pahalıdır
Yeni başlayacaksan niye enduro motorlardan başlıyorsun?
bu motorlar oldukça yüksektir,180 boyundaki sürücüler bile ayağının ucuyla yere basar çoğu zaman
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
çok eski bir konu ama
yamaha xt 125 klasik enduro büyüklüğüne sahip değil.
ufak sayılabilecek tam acemi işi hoş bir motor.
temiz 2. elleri 3.500-4000 liralardan başlıyor.
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
7
her iki motor da manuel dir.
Yamaha'nın yedekparça temini sorunludur.Honda da da en yüksek 2005 model bulabilirsin.orijinal Yedek parçaları oldukça pahalıdır
Yeni başlayacaksan niye enduro motorlardan başlıyorsun?
bu motorlar oldukça yüksektir,180 boyundaki sürücüler bile ayağının ucuyla yere basar çoğu zaman

cevabınız için çok teşekkür ederim yedek parça önemli ama sanırım tercihimi yamahadan yana yapıcam, enduro istiyorum çünkü scooter lardan pek hoşlanmıyorum benim boyumda 183 pek sorun olacağını zannetmiyorum ''tigermbz'' de dediği gibi 3500 tl civarında temiz motorlar var sahibinden.com da
manuel olması benim için biraz daha deneyim gerektirecektir umarım çok sorun yaşamam..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cevabınız için çok teşekkür ederim yedek parça önemli ama sanırım tercihimi yamahadan yana yapıcam, enduro istiyorum çünkü scooter lardan pek hoşlanmıyorum benim boyumda 183 pek sorun olacağını zannetmiyorum ''tigermbz'' de dediği gibi 3500 tl civarında temiz motorlar var sahibinden.com da
manuel olması benim için biraz daha deneyim gerektirecektir umarım çok sorun yaşamam..

o zaman sorun yaşamayacaksınız,
XT125 kullanması çok keyifli bir motordur.Şehir içinde bisiklet niyetine kullanıyorum ben:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst