- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun kalitesi konusunda bir sorun yok
Yamaha'nın müşteriye bakış açısı kalitesiz.
O konuda hem fikiriz savaş abi.
Türkiye pazarında hatırı sayılır bir yerde olan yamaha için kalitesiz demek haksızlık olur bencede.